Rána v hodnotě 80 milionů eur. Na dresech budou zakázány reklamy na sázkové kanceláře

Sázkové kanceláře zmizí z dresů (© marca.es)

Španělské fotbalové kluby postihla za poslední dobu už čtvrtá ekonomická rána.

Po zvýšení daně IRPF, snížení příjmů z televizních práv a nutnosti hrát kvůli koronaviru bez diváků (což znamená nulový zisk ze vstupného) totiž začne od příští sezóny platit zákon, který zakáže sponzorství ze strany sázkových kanceláří, a to nejen na dresech, ale například i v rámci naming rights, tedy pojmenování stadionu.

Změna postihne 41 z 42 profesionálních klubů. Leganés, Valencia, Sevilla, Osasuna, Levante, Alavés, Granada, Mallorca v Primeře a Sporting a Girona v Segundě mají sázkovou kancelář jako jednoho z hlavních sponzorů, což znamená, že přijdou ročně o několik milionů eur. Celkem dojde mezi Primerou a Segundu ke ztrátě asi 80 milionů eur.

Pouze Real Sociedad odmítl jakékoliv spojení se sázkovými kancelářemi, v průběhu letošní sezóny ho následovaly ještě Villarreal a Valladolid.

Španělské vládě se nelíbí sílící vliv sázkovek zejména na mladší generaci. Propagovány tak budou moci být jen v reklamním okně v čase mezi první a pátou noční hodinou.

Zápasy

Odehrané Nadcházející

Žádné zápasy nebyly zatím odehrány

Žádné zápasy

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace