Úvod / Uživatelé / bakero6 / Komentáře

bakero6 - Komentáře


19.1.12 12:52 k článku Pepe znovu smutným protagonistou El Clásica

No taky jsem od zápasu moc nečekal. Vzhledem k tomu, že pískal Muniz a Mou postavil svou ''kreativní zálohu'', měl jsem obavy, aby to nevypadalo jako v aprílovým Clásicách. Barca nakonec naprosto zaslouženě vyhrála a většinu zápasu kontrolovala hru, jen si přes ten beton nevytvářela gólovky. Mou ukázal, že je prostě přizdisráč a nepokusil se o něco podobného jako v Supercopě, což by jistě mělo větší šanci na úspěch. Na druhou stranu Mou asi nepovažuje Copu za primární cíl. Co se týče Pepeho, tenhle člověk prostě nemá ve fotbale co dělat, ukázal to už nesčetněkrát a Carli to tady podle mě popsal dostatečně, takže to nehodlám dále komentovat abych tady nerozpoutal další FliskiesoGatovský flame. Na hřišti nejlepší Abidal - v kontrastu jeho výkonů v letošní sezóně jsem málem nevěřil vlastním očím, a pak Iniesta - byl skoro všude a snažil se rozhýbat bílý val. Messi nedostával prostor, pak se blýskl tou přihrávkou, ale jeho výkon byl z toho slabšího, co jsme od něj mohli vidět. Jinak Athletic taky uhrál slibný výsledek, takže doufám ve finále právě s nimi. Finále s Espanyolem by mělo určitě také patřičný náboj, ale mám obavy (možná neopodstatněné), že by mohlo dojít k nějakým špinavostem. Finále s basky by bylo skvělé.

19.1.12 00:06 k článku Abidal prodloužil v Barceloně

Paráda. Po tom všem asi nemohl jen tak odejít. Dneska předvedl parádní výkon, tak snad se nám vrátil ten ''starý'' Abidal, kterého budeme hodně potřebovat.

18.1.12 21:27 k článku Espanyol předvedl úžasný obrat, ale rozpadl se mu útok

Espanyolu bylo dopřáno. Mirandés to měl skvěle rozehrané a přál jsem jim lepší výsledek, ale 3-2 rozhodně není nic neřešitelného. Na druhou stranu, Espanyol v tom zápase dokázal promarnit nemožné.

17.1.12 18:52 k článku Liverpool bude asi nakupovať, možno aj v Španielsku

Podle mě Granero není zas takový tragéd, holt základ Realu je nad jeho síly, nebo spíš schopnosti. Přál bych mu setrvání ve Španělsku.

17.1.12 18:38 k článku Liga Fantástica po 18. kole

Totální výbuch.

17.1.12 12:46 k článku Mourinho a jeho eskapády s Barçou 2011

No moc se to sem nehodí, to máš pravdu. Já Carliho upozorňoval, že chystám něco ''bulvárnějšího''. i-hate-mourinho.com - není to jen o Mourinhovi, je to výčet událostí okolo celého klubu a že počínání Realu bylo často jaksi ''přes čáru'' a tak nějak bych asi i pojmenoval ten blog. Pochopitelně Moua ani Real v oblibě nemám což jsem, ale nikdy nějak zvlášť neventiloval a tenhle blog (jak už je tu psáno) je pouhý překlad, zase takovou práci bych si s něčím takovým nedával. No a pokud to vztahuješ na celou dobu mého zdejšího působení, tak to určitě snížení je. Na druhou stranu když od tebe na každém kroku čtu jací jsou culés pokrytci, tak tvůj postoj bude také jistě nezaujatý že?

v reakci na
Sebyk Sebyk
16.1.12 19:11 k článku Shrnutí 19. kola Primera División

Pep už mi s 3-4-3 začíná pít krev. Tenhle systém eliminuje přednosti některých našich hráčů a když se k tomu přidá mizerný výkon Cesca, jenž je primárním důvodem tohoto rozestavení, bojujeme spíše sami se sebou než se soupeřem. Křídla jsou defakto odříznutá. Co se týče té Iniestovy žluté - on viděl, že už se dál neprobije a tak využil neohrabanosti obránce, ale v tomto souboji byla žlutá za dive podle mě hodně přísná. Týmový výkon nebyl bůhvíjaký, rozhodlo, že se nám povedlo proměnit hned první 2 gólovky a ve druhé půli ubývající aktivita Betisu + vyloučení. Jinak ta sporná situace je zde cca od 10:26 http://www.youtube.com/watch?v=QZ3o3OLEoz0 . Abidal vybíhá z ofsajdu a Messi mu přiklepává míč - tady se asi měla akce přerušit, kvůli ofsajdu, (nastřelenou) ruku bych nepískal, podobných situací se v zápasech odehraje spousta (bohužel někdy se i za toto píská pecka). Argumentovat se dá tím, že Abidal při střelecké pozici nijak netěžil z ofsajdového postavení a zákrok Dorada penaltový byl.

16.1.12 18:15 k článku Mourinho a jeho eskapády s Barçou 2011

Obhájí-neobhájí... Tenhle moment prostě mohl stát Real body. Nevíme z jakého úhlu to rozhodčí viděl a vinit ho v tomto případě z nějakého úmyslu je určitě mimo. Ale já jsem například někde četl, že to ruka prokazatelně nebyla, pátrat po tom nebudu, ale tady by určitě byla pro madridisty nabídka na smeč..

v reakci na
Romi Romi
16.1.12 15:15 k článku Mourinho a jeho eskapády s Barçou 2011

Tak když někomu stačí vyblít tu pár nesmyslů, proč ne. A proč vlastně tenhle článek nemá žádnou vypovídající hodnotu?

v reakci na
Sebyk Sebyk
16.1.12 13:23 k článku Mourinho a jeho eskapády s Barçou 2011

Jsem rád, že jsme v naší debatě pokročili. Všichni se tady chytají jen toho nadpisu, ale ostatní věci se vyvrátit nebo zpochybnit neodvažují. Jo, ten nadpis je zvolen dost nešťastně. Ten můžu ve vteřině změnit, reálné věci co se staly změníš těžko. A jak píšu na začátku, nemá to být nějaké bezmezné kopání, jen takové bilancování (i když asi dost svérázné), takže přehlédnu co se koho týká a zaměřím se pouze na tvé ''prvotní nejednoznačnosti''. 1.Doping - pokus destabilizovat svého rivala, radio oznámilo, že hráči Barcy by měli absolvovat častější antidopingové prohlídky. U civilního soudu vyšlo najevo, že tato informace pocházela z Madridu. Cadena COPE se musela omluvit a za ''očernění'' byla žalována na 7 mega €. 2.Pepe - dobrá byla to pěst, ale stejně je tenhle primitivismus odsouzeníhodný. Nepamutuju si, že by zde posmívaný víc než jen klub někdy něco podobného předvedl. Apropo čestná ulička hráčů Barcy v Copě, zatímco mordor je Supercopě schovaný v tunelu... A že by Mou Pepeho nějak hecoval zde nikde vzpomínané není. 3.Barca se pomstila Realu za prohru v CdR. Mourinhovi konspirační teorie týkající se UEFY, UNICEFU a ''Proč, proč, řekněte mi sakra proč''... O tomto už toho bylo napsáno dost a nemíním se k tomu víc vyjadřovat. 4.Mou vs. Tito - myslím, že tímhle jsme se tu zabývali také dostatečně. Rozhodnutí svazu nechám raději bez komentáře. 5.Higuaín, Vale - detailně to vidět nemohl, ale nekompromisně se rozhodl, že nebyla, když šlo Realu o body. Naproti tomu 2 pecky ve Valencii (1 jasná, 2. pískatelná), pecka v Bilbau, pecka v Santanderu (tady sice nešlo o body, ale..) 6.Ajax - raději bez komentáře.

Pak jsou tu i další věci jako zrušení Pepeho karty, Mourinhův ''útok'' na Pepa..

Což by měl dělat někdo jiný, než culé - to mi řekni kdo (vlastně když na to teď koukám, divím se, že to Carli vůbec ''propustil''), upřímně od Gata a Fliskiese jsem ani nic jiného nečekal, všechno zkritizují a zesměšní, ale sami nic nezesmolí, typické čecháčství. Prostě už delší dobu jsem se poohlížel po nějakém blogu (ve srovnání s těmi předchozími trochu vybočuje, dobrá do budoucna se zaměřím na něco přínosnějšího) a nad tímhle se jako culé nešlo nepozastavit.

v reakci na
kinky kinky
16.1.12 00:19 k článku Shrnutí 19. kola Primera División

Prostě většinu 2. poločasu už Betis nestíhal, asi vám docházely síly. Laciný gól - no podle mě to byla celkem povedená akce, ale tady se asi neshodnem. Ruka Dorada - pokud hodnotím jen ten ''zákrok'', tak pecka určitě byla, šel loktem proti míči (pohyb proti míči tady byl evidentní). Ale jak říkáš bylo tam hodně podezdřelý postavení Abidala, i když podle mě ve finále ze svýho postavení netěžil, byla to hodně nepřehledná situace a viděl jsem jen jednu rychlou opakovačku, takže nevím, možná máš pravdu. Pro mě nejlepší Xavi.

v reakci na
pitak pitak
15.1.12 23:55 k článku Shrnutí 19. kola Primera División

Zápas jako na houpačce. Nejprve rychlé vedení, pak vyrovnání Betisu a nakonec, myslím zasloužené, 3 body. Ve druhém poločase už nebyl Betis tak aktivní a hrálo se na jeho polovině, z čehož pramenil zákrok v 16tce na Iniestu i ruka Dorada. Nejlepší pro mě Xavi, Messi a Alexis. Jinak smekám před Betisem a Santa Cruzem a díky za pěkný zápas. Co jsem viděl, hráli vždycky pěkný fotbal. Prostě týmy ''ze spodu'' pochopili, že se ''zaparkovaným autobusem'' prakticky nemají šanci a že musí hrát aktivně.

15.1.12 19:48 k článku Shrnutí 19. kola Primera División

To netvrdím. Současný trend je, že velkoklubům se připískává. 3 zápasy: Getafe, Valencia, Mallorca. Ukaž jeden jediný zápas z loňska kdy se takhle Barce pomohlo. Zápas ve kterém Barce teklo do bot. Barca si to na jedné straně kurví sama venkovními zápasy, ale říkat, že sudí pomáhá oběma stejně je nesmysl. Sudí včera Realu zařídil body, chápu, že mordoristi to neuznají, ale překvapuje mě, že ztrácejí soudnost i ''někteří'' ostatní.

v reakci na
Andres Andres
15.1.12 15:30 k článku Shrnutí 19. kola Primera División

Tenhle příspěvek jsem nechal den uležet, abych se vyhnul zbytečným emocím a aby měl aspoň nějakou teoretickou váhu. Všechno je způsobeno tím, že Real má ve Španělsku největší základnu fanoušků a také největší moc a jméno. Ta "podpora" bílého baletu je snad vžitá. To je mi jedno, tak to prostě je a není důvod si stěžovat. Když se poohlédneme do minulosti, tak je jasné, kde to má základ. Od roku 1936 Realu nepomáhal jenom Franco, ale i úřady a policie. Proběhlo několik afér, ke kterým se nechci vracet, protože všichni zasvěcení ví, o čem mluvim. Ale nechme historii... Jsou tady prokazatelné aférky i tuto sezonu. V některých zápasech je to v rámci mezí, protože rozhodčí ve Španělsku stojí za hovno. Ale jsou tady i případy, kde je to naprosto jasné a neuvěřitelně nechutné. Případy, po kterých každý fanda Realu musí dělat mrtvýho brouka, protože ne každej vidí rád, jak za úspěchy jeho týmu stojí tyhle zavrženíhodný nechutnosti. Zkrátka to, že dělají chyby i v ostatních zápasech prostě neobstojí. Realu Madrid si od příchodu Mourinha neustále stěžuje na rozhodčí, snaží se je dostávat pod tlak či vytvářet mýtus o tom, že jim je stále ubližováno. Rozhodčí pak raději Realu připísknou, protože mají strach, že budou lynčovaní v médiích. Porovnejte počty penalt, rozhodnutí svazu atd.. A potom řeknou, že culés pláčou. Nikdy nepochopí, že toto je důkaz proti těm, kteří mluví o Villaratu, což je jen jedna z mnoha madridských pohádek. Všichni Španělé protestovali proti špinavé hře Holandska na MS, když takto hraje Madrid, je to legální a rozhodčí nám žehnej. Nejlepší klub 20. století, pěkně děkuju.

14.1.12 17:51 k článku Kameni definitívne v Málage

Tak trochu*10*. Málaga je na ''mém blacklistu'', ale dokud další léto nezopakují to co loni, tak zatím jen v závorce. Resp. pod Pellegrinim se na to dá dívat, takovému Atléticu bych přál mnohem víc, ale v posledních měsících se na to moc dívat nedalo.

v reakci na
Sebyk Sebyk
14.1.12 17:19 k článku Kameni definitívne v Málage

Těžko říct, čím byl způsoben tento relativní nezájem. Já si myslím, že Caballero si svůj post ohlídá, když přehlédnu kiks v Copě, vždycky co jsem viděl, chytal vcelku spolehlivě. Podle mě si Kameni tímhle přestupem, co se týče herního vytížení, moc nepomůže. K tomu záložíkovi. Mě příjde Málaga pod Pellegrinim celkem sympatická, což by podpořil i příchod jen pár nezbytně nutných posil. Obávám se ale, že opět uvidíme to co poslední léto, alias mancity.es

14.1.12 12:39 k článku Čtvrtfinále Copy bude ve znamení El Clásica

Athletic-Barca by bylo parádní, ale od věci by nebylo ani finále s Espanyolem. V prvé řadě je ale potřeba přejít přes Real, což se všemi těmi zraněními nebude jednoduché. Výsledek tohohle dvojzápasu napoví jak si oba rozvrhnou síly v jednotlivých soutěžích ve zbytku sezóny.

v reakci na
Lapíz Lapíz
14.1.12 12:22 k článku Fanúšikovia majú vždy „pravdu."

No vždycky pravdu mít nemusí, neboť jde o subjektivní (masovou) reakci, na kterou ale mají právo, když zajišťují klubu nemalý příjem. No a na Krystýnu v tom zápase pískali, protože zadrbal ''ty'' šance, resp. v tom zápase selhal, nic jiného bych v tom nehledal.

14.1.12 12:13 k článku Mourinho a jeho eskapády s Barçou 2011

Co se týče toho nadpisu, většina se zaměřuje na věci ''mezi Madridem (jehož hlavním představitelem je v součastnosti Mou) a Barcelonou''. A spousta nejednoznačností? Zkus uvést alespoň některé z nich, věřím v plodnou diskuzi ;).

v reakci na
kinky kinky
13.1.12 16:27 k článku Nová pošta (záloha staré)

Osobně každou inovaci uvítám, jen aby to nebylo potom přeplácané*2*. Každopádně je chvalitebné, že zainteresované osoby ''mají zájem''.

13.1.12 14:57 k článku La Liga opět zvolena nejlepší soutěží světa

*22*Navíc mě přijdou týmy ze spodu ve Španělsku mnohem fotbalovější a průměrný hráč Primery toho prostě musí umět s míčem mnohem víc, viz. například technika obránců. A taky diváci, resp. ochozy mi přijdou mnohem ''živelnější'' než v Anglii. Pro mě má prostě Španělsko ''svoje kouzlo''.

v reakci na
Carlitos Carlitos
13.1.12 14:43 k článku Osmifinále Copy ozdobila kulišárna Chori Castra i patička Toquera

No ''senzační'' kiks v podání Zubikaraie, ale pochvalu si zaslouží ty dva první góly, resp. první Choriho a ten Hemedův, stejně tak včerejší góly Andera a Toquera. Odvetná část osmifinále tedy nabídla řadu zajímavých momentů a ve čtvrtfinále nám mimo Clásica vykrystalizovaly vcelku zajímavé dvojice. K Barce. Pepek nasadil celkem sympatickou sestavu. Žádný koncert se asi očekávat nedal, ale i tak bych od mladíků čekal větší snahu. 1. poločas si Osasuna dělala na hřišti co chtěla a naše záloha ve srovnání s tím, na co jsme zvyklí od topsestavy, prakticky neexistovala. Po vyrovnání to baskové zabalili a zápas už se jen dohrával. K zamyšlení byl výkon Abidala, po Pintovi největšího mazáka hřišti. Před každým zápasem se modlím, že snad ještě někdy uvidím toho Abidala z 1. poloviny loňské sezóny, ale pomalu přestávám věřit, v souvislosti s jeho (ne)prodloužením začínám uvažovat, jestli by nebylo pro tým prospěšnější ho nahradit tím Albou. K tomu všemu zranění Fontáse, který musí na operaci...když k tomu přičtu, jaký prostor dostává pod Pepem, doufám, že v létě pro své vlatní dobro odejde. Pedro bude v Clásicu taky chybět, pěkně se to sype. Teď se ukáže, v jaké jsme kondici. Pro Pepa víc než hozená rukavice.

12.1.12 20:59 k článku Mourinho a jeho eskapády s Barçou 2011

Chápu, že je to pro madridisty napsáno dost nestravitelně, ale mimo rádoby moralizujících názorů (madriditis a bla bla bla...), tady nevidím, že by někdo chtěl cokoliv ztoho zpochybňovat. Jinými slovy se vším souhlasí, i když se jim to na první pohled moc nejde pod vousy. No a jsou tam i některé pozitivní věci*60*. S momentální Barcou by měl nejaké úspěchy možná i lecjaký průměrný trenér, ale takovouhle dominanci může mít jen s Guardiolou.

12.1.12 20:08 k článku Mourinho a jeho eskapády s Barçou 2011

Taky si myslím, že si pan Oscar Zárate zaslouží pochvalu. Píše se zaujetím a narozdíl od madridských médií o věcech (minimálně ve většině), které se opravdu staly.

v reakci na
Carlitos Carlitos
12.1.12 18:42 k článku Mourinho a jeho eskapády s Barçou 2011

Mou má dva problémy: Guardiolu a Barçu. Myslím, že Guardiola je lepší stratég, než on, Guardiola předvádí prvotřídní fotbal, je horlivý a především miluje svou profesi: fotbal. Pod Guardiolou se stala Barça dost možná nejlepším fotbalovým klubem historie.

12.1.12 18:17 k článku Maxwell přestupuje do PSG. Nahradí ho Jordi Alba?

Mě osobně moc chybět nebude. Nejdůležitější je, aby prodloužil Abidal a potom nikoho nepotřebujem, případně bych dal šanci některému z mladíků. V případě, že by se tak nestalo by se jevil Jordiho příchod jako reálný, resp. by asi nějaká posila přišla.

12.1.12 15:25 k článku Barcelona nejlepším klubem roku 2011

Xavi je nejlepší tvůrce hry na světě Messi je nejlepší hráč na světě Iniesta je nejlepší technický záložník (AM) na světě Busi je nejlepší DM na světě Alves je nejlepší RB na světě Puyol je nejlepší kapitán na světě Pep je nejlepší trenér na světě Barca je nejlepší tým na světě *131*

11.1.12 16:59 k článku V nejlepší jedenáctce roku je 9 zástupců La Ligy

Předtím jsem neprojížděl diskuzi, ale opravdu pochybuju, že tam má být Alvés jako LB. No a i když bude Ramos na stoperu, tak je to hodně diskutabilní (nahoře píšeš, že tam nemá co dělat ani jako stoper ani jako RB), ale dobrá dejme tomu. Potom tu tedy máme Vidiče na LB, no nevím když ani mufani si nevzpomínají na žádný zápas, kdy by tam hrál. Takový Pique tam dost možná taky nemá co dělat, ale aspoň je tam na pozici, na které v klubu opravdu hraje. Od začátku narážím na to (někteří už zjistili..), že jakkoliv je tahle anketa směšná, tak především tihle hráči vedle sebe ani hrát nemůžou, protože by hráli na sobě cizí pozici. Kvóta byla tedy splněna a tím bych to uzavřel.

v reakci na
Carlitos Carlitos
11.1.12 16:15 k článku V nejlepší jedenáctce roku je 9 zástupců La Ligy

a kdo tam teda má být jako LB?

v reakci na
Carlitos Carlitos
11.1.12 15:51 k článku V nejlepší jedenáctce roku je 9 zástupců La Ligy

Takže většina z nich si myslí, že Ramos je top LB?

v reakci na
Carlitos Carlitos
Předchozí 1 5 6 7 8 9 10 11 29 Následující [strana: 8/29, záznamů: 857]

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace