Shrnutí 27. kola Primera División

Imanol Agirretxe (© marca.es)

Real Madrid zvítězil na hřišti Betisu a pokračuje v cestě za titulem. Barcelona kontrovala výhrou v Santanderu.

Real Sociedad nedal šanci Zaragoze, Málaga přetlačila v boji o Ligu mistrů Levante. Sporting zdolal Sevillu.

Atlético si poradilo s Granadou, Espanyol rozdrtil Rayo Vallecano. Valencia ztratila dobře rozehraný zápas a s Mallorcou pouze remizovala. Osasuna si připsala tři body nad Athleticem.

Výsledky 27. kola:

{$REPORTAZ} --START TABLE-- {match:1115}
{match:1118}
{match:1122}
{match:1116}
{match:1117}
{match:1121}
{match:1120}
{match:1123}
{match:1119}
{match:1114}
--END TABLE--

Tabulka po 27. kole:

#TýmZVRPSk.BForma

1

Real Madrid 26 23 1 2 88:23 (+65) 70 V V V V V

2

Barcelona 26 18 6 2 75:19 (+56) 60 V V V V P

3

Valencia 26 12 8 6 40:31 (+9) 44 R V P P V

4

Málaga 26 12 4 10 37:37 (0) 40 V V V P V

5

Levante 26 11 5 10 37:37 (0) 38 P V V P P

6

Osasuna 26 9 11 6 31:40 (-9) 38 V R V P V

7

Athletic 26 9 10 7 42:34 (+8) 37 P V R V P

8

Atlético 26 9 9 8 36:31 (+5) 36 V R P R R

9

Espanyol 26 10 6 10 32:35 (-3) 36 V P P R P

10

Rayo Vallecano 26 10 4 12 37:43 (-6) 34 P V P V V

11

Sevilla 26 8 9 9 27:29 (-2) 33 P R V V P

12

Real Sociedad 26 9 6 11 30:36 (-6) 33 V P V P V

13

Mallorca 26 7 9 10 26:32 (-6) 30 R R P V P

14

Betis 26 9 3 14 31:38 (-7) 30 P P R V V

15

Getafe 25 7 8 10 25:34 (-9) 29 P R R P P

16

Granada 26 8 4 14 22:37 (-15) 28 P P P V P

17

Villarreal 25 6 9 10 26:38 (-12) 27 P R P V V

18

Racing 26 4 12 10 21:37 (-16) 24 P P R P R

19

Sporting 26 6 6 14 24:48 (-24) 24 V P R R P

20

Zaragoza 26 4 6 16 21:49 (-28) 18 P V P P V

Související články

Komentáře (93x)

Vložit komentář

Názor s nejvíce souhlasnými hlasy

Sebyk 26.02.12 22:43
#32

no, co k tomu dneska rict? snad jen to, ze jsem na kluky neskutecne hrdej a to hrdej tak, jak jsem dlouho nebyl. druhej polocas byl urcite nas nejlepsi vykon v sezone a jeden z nejlepsich vykonu za posledni roky. obdivuju nasazeni nasich hracu, na tom hristi nechali vsechno a nejradsi bych ted letel do madridu se jim osobne poklonit. obdivuju taky nase fanousky, kteri dneska byli zkratka skveli - calderon je spolu s katedralou proste nejlepsi stadak ve spanelsku.

nemuzu ale nepohrdat nesportovnimi chudaky z barcelony, vic se k tomu nebudu vyjadrovat. kazdy at si udela obrazek sam, ale z takoveho vitezstvi muze mit radost jen clovek beze spetky moralky a smyslu pro fair play. je to ubohost nejvyssiho kalibru a pokrytci z barcelony si u me opet znatelne klesli.

rozhodci taktez bez delsiho komentare. dva chybne odmavany ofsajdy po akcich, ktery by vedly ke stoprocentni golovce atletica, ruka busquetse ve vapne, dve cerveny, ktery meli videt fabregas a alves, hovori za vse, jako tresnicka na dort jeste ten primak. ale tohle je holt spanelsko a barcelona. co takovej "malej" klub jako atletico zmuze? nic.

zaverem se omlouvam za vystup v plkatku, mam holt horkou krev, mel jsem upito a casto tezko drzim nervy na uzde. znate me. dneska bych ale nezustal chladnym, ani kdybych to sledoval z omsku.

kluci, jsem na vas hrdej! aupa atleti! aupa cholo!

Názor s nejvíce nesouhlasnými hlasy

cuco13 25.02.12 23:24
#6

Inak k Levante. Aj keď to nieje najkrajší futbal , radšej chcem v Európskej lige vidieť ich ako nejaký Stoke*7*

Všechny názory

pitak 25.02.12 19:43
#1

Skoda, ze se nevyhralo, alespon opticky to do zitra mohlo vypadat ze se rvem o pohary :D

Lapíz 25.02.12 20:43
#2

Druhý poločas rozhodně nejlepší představení tohohle ročníku. *18*

Carlitos 25.02.12 20:46
#3

Málaga v prvním poločase na facku, ve druhým parádní. Zaragoza na to bohužel fakt nemá no, asi podobných výsledků ještě pár nasbírá, když už to bude víceméně bez motivace.

Carlitos 25.02.12 23:09
#4

Nevim, jestli mám takovou smůlu na zápasu Espanyolu, ale vždycky, když ho vidim hrát, tak je to strašný. Bez myšlenky, bez útočení, jenom takový sterilní posouvání míče... Dneska v prvním poločase 77% držení míče a nic (doslova, protože měl jednu střelu) z toho, i za stavu 0-1 naprostá neochota přiblížit se soupeřově vápnu. Líbil se mi tam snad jenom Coutinho, ten jediný dokáže udělat něco překvapivýho a pěknýho. Levante nemá moc cenu komentovat, to dělá se svými možnostmi obdivuhodný věci, ale na koukání jeho fotbal prostě neni. Jestli se jeden z těhle dvou týmů dostane do Evropy (i když jsem přesvědčený, že určitě ne) na úkor Athleticu nebo Atlética, tak to bude škandál.

cuco13 25.02.12 23:22
#5

dnes Espanyol okrem toho držania lopty fakt nič nevymyslel , Katalánci sa nezaprú*2**4*

cuco13 25.02.12 23:24
#6

Inak k Levante. Aj keď to nieje najkrajší futbal , radšej chcem v Európskej lige vidieť ich ako nejaký Stoke*7*

Carlitos 25.02.12 23:35
#7

Tak určitě*4**2*

Pablito 26.02.12 00:07
#9

Betis pěkná akce a Molina krásně uklidil, oni prostě neumí hrát ošklivě *5*

Floren.Perez 26.02.12 07:55
#11

To jo, Molina se s tim nemazlil, a to tak, ze pekne...Ale u Guizy mi prijde, ze si to tam kopl sam stoper, coz proste uz nevymyslis *5*

Txapeldun 26.02.12 00:19
#10

vyndej slovo "normalni" a sediiiiii to *34*

Floren.Perez 26.02.12 09:13
#12

A to zese praveze ne, on ten gol tam jakoze nekdy dotlaci, ale nikdy ne klasickym zpusobem, ale vzdcky nejakou guizovinou *5*

Carlitos 26.02.12 12:51
#13

Na Madrigalu super zápas*11*

Txapeldun 26.02.12 13:09
#14

jj, ale meli to byt tri lvi body...Fernando si setri hattrick az na pristi vikend *2*

bakero6 26.02.12 13:28
#15

no minimálně za ten 1. poločas to určitě 3 body být neměli*2*..

Txapeldun 26.02.12 13:30
#16

zato za druhy to melo byt 6 bodu *3**4*

Txapeldun 26.02.12 14:07
#17

nemluve o skvelym vykonu sudiho, ale tak to je standard... *8*

bakero6 26.02.12 19:01
#20

druhej byl tak za ten bod pro každýho, o sudím nemůže být řeč*18*

aimar21 26.02.12 18:50
#18

jestli se sevilla o tyhle body zachrani tak me pekne nastvou *1*

donostia 26.02.12 19:01
#19

Příští týden vypráskat lva a bude zase celkem dobře *2*

Valencia-Mestalla 26.02.12 19:07
#21

Už jsem se hodněkrát v životě poblil fakt vostře, ale tak jako dneska při výkonu Valencie NIKDY!*154*

Carlitos 26.02.12 19:09
#23

No vidiš, jak ti tvůj oblíbený tým dokáže pročistit organismus*2*

Valencia-Mestalla 26.02.12 19:57
#25

Tak určitě!Hlavně toho Emeryho už by to chtělo taky vyndat...

Valencia-Mestalla 26.02.12 19:08
#22

Emery dnes na sebe opět upozornil skvělými střídáními*86*

Carlitos 26.02.12 22:29
#26

Na Calderónovi pěkná podívaná, Atlético hrálo v druhý půli super. Gól Messiho v cajku, chyba bránícího týmu. Ale jinak jsem rád, že pan rozhodčí potvrdil moje slova, že oni prostě netlačí nikoho nikam, ale jenom zoufale neumějí pískat. Jednou to odnese ten, podruhý onen. Dneska řízli Atlético celkem elegantně, aspoň Cholo poznal kouzlo španělských arbitrů po Villarrealu i z druhý strany*5*

Grobar 26.02.12 22:32
#28

Hlavnie tie dva offside boli ustrážené s prehľadom.

Pablito 26.02.12 22:36
#29

Hrálo super. Jestli takhle budou hrát pravidelně, tak už příští sezónu to může být s Vale a možná i Athleticem boj o třetí flek. Jenom dobře *2*

Carlitos 26.02.12 22:37
#30

A se Sevillou, která ho porazí za týden.

Pablito 26.02.12 22:41
#31

*5* Ty už zjistíš, jaký systém platí na výhry oblíbeného týmu, a furt si jedeš to svoje?

Sebyk 26.02.12 22:48
#33

bez falcaa to bude tezky...

Grobar 26.02.12 22:30
#27

Výkon FC otrasný, podobne ako rozhodca. Domáci slušný výkon. V prvom polčase prehnane namotivovaní, ale to k tomu patrí. Ja som si už naozaj myslel, že Pep dostal rozum a bude sa hrať na krídla, no zjavne... Dnešné márne výkony Iniestu, Alexisa... idú na jeho triko. Fabre mal ísť zrejme von. Čistokrvná redka to síce nebola, no zákrok natoľko nezmyselný si nič iné ako redku nezaslúži. Výhra pre FC v podstate nič neriešiaca. Real si už ligu postráži. Druhý gól fc odhalil nepripravenosť Atletov na podobné situácie. Ten gól bol uplne bežný a padol vinou domácich. Nikoho iného to chyba nebola. Inak remízový zápas.

Sebyk 26.02.12 22:43
#32

no, co k tomu dneska rict? snad jen to, ze jsem na kluky neskutecne hrdej a to hrdej tak, jak jsem dlouho nebyl. druhej polocas byl urcite nas nejlepsi vykon v sezone a jeden z nejlepsich vykonu za posledni roky. obdivuju nasazeni nasich hracu, na tom hristi nechali vsechno a nejradsi bych ted letel do madridu se jim osobne poklonit. obdivuju taky nase fanousky, kteri dneska byli zkratka skveli - calderon je spolu s katedralou proste nejlepsi stadak ve spanelsku.

nemuzu ale nepohrdat nesportovnimi chudaky z barcelony, vic se k tomu nebudu vyjadrovat. kazdy at si udela obrazek sam, ale z takoveho vitezstvi muze mit radost jen clovek beze spetky moralky a smyslu pro fair play. je to ubohost nejvyssiho kalibru a pokrytci z barcelony si u me opet znatelne klesli.

rozhodci taktez bez delsiho komentare. dva chybne odmavany ofsajdy po akcich, ktery by vedly ke stoprocentni golovce atletica, ruka busquetse ve vapne, dve cerveny, ktery meli videt fabregas a alves, hovori za vse, jako tresnicka na dort jeste ten primak. ale tohle je holt spanelsko a barcelona. co takovej "malej" klub jako atletico zmuze? nic.

zaverem se omlouvam za vystup v plkatku, mam holt horkou krev, mel jsem upito a casto tezko drzim nervy na uzde. znate me. dneska bych ale nezustal chladnym, ani kdybych to sledoval z omsku.

kluci, jsem na vas hrdej! aupa atleti! aupa cholo!

alcantara 26.02.12 22:55
#36

Sebyku, chod sa poprechadzat, nech hlava trochu vychladne. Viem, ze citis krivdu, ale najma s tymi cervenymi to trochu prehanas, nie? Vasi hraci tam tiey mali par peknych zakrokov a lá umyselne nakopnutie Messiho do kolena od Thiaga, podobne zakroky si tiez treba vsimat.

Ja mam z vyhry velku radost a tesim sa z toho, jednak preto, ze sme konecne vyhrali zapas, v ktorom sa nam herne nedarilo, jednak preto, ze po zapasoch na Espanyole, Getafe alebo Valencii citim urcite zadostucinenie, ajked si to odsralo dnes Atletico, bohuzial. Necitim sa pritom ako clovek bez moralky.

Sebyk 26.02.12 23:00
#38

nasi hraci hrali tvrde a popravu videli nekolik zlutejch. ale za prve, fotbal je hra pro chlapy, neni to balet. a za druhe, ani jeden hrac atletica tam dneska ani zdaleka nepredvedl takovou reznicinu jako alves a fabregas. za obema cervenejma si stojim - pro alvese jasna, fabregas sice asi trefil mic, ale malem pri tom zlamal juanfranovi nohu. jak rikal carli v plkatku - doba, kdy se lamani nohou pres mic tolerovalo, pominula...

Carlitos 26.02.12 23:02
#39

fotbal je hra pro chlapy*4**5* Kdo by to byl řekl, že po takovým zápase budeš mít náladu na takhle drsný fóry...

alcantara 26.02.12 23:07
#40

Pockaj, vies ze to mozem aplikovat rovnako na moj pohlad.Co urobil Alves, ja som videl iba to, ako stiahol Filipeho k zemi za ruku, jasna zlta, nic viac.

Koke takmer slapakom zlomil nohu Sergiovi,prast ako uhod, ako s oblubou hovorievate.

Sebyk 26.02.12 23:52
#51

s kokem mas recht, sorry, na to jsem zapomnel. na fabregasove cervene to ovsem nic nemeni.

dani ho ovsem nejen stahl za ruku, ale flakl ho pri tom umyslne loktem do hlavy az filipemu spadla z hlavy celenka. schvalne jsem si nasel zaznam, abych si to overil, jestli se nahodou nemylim (proto mi trvala odpoved tak dlouho, sorry) a nemylim. jasna ruda a klidne stopku navrch. pepe hadr...

Pablito 27.02.12 00:05
#56

promiň, ale az filipemu spadla z hlavy celenka *4**5*

Andres 27.02.12 00:19
#57

to už je co říct!*50*

Pablito 27.02.12 00:20
#58

právě, jestli tu újmu vůbec přežil *2*

Carlitos 27.02.12 00:22
#59

Pro fotbalistu je větší psychická újma, když mu někdo sundá čelenku a rozcuchají se mu vlasy, než když mu dá soupeř loktem do frňáku*34*

Sebyk 27.02.12 00:23
#60

pro filipeho urcite *7*

alcantara 27.02.12 00:44
#62

To som si v prenose nevsimol, ale este si to niekde pozriem. Ziadat trest je ale pri tom, co stvara Pepe, uplny ulet, to by ho Alves musel zabit.

Txapeldun 27.02.12 07:08
#66

jenze to by se pak vubec nemusely udelovat karty, pokud to beres takhle

alcantara 27.02.12 18:06
#77

Asi nestastna formulacia, nechcem povedat, ze nemame trestat Alvesa, chcem povedat, ze pri latke nastavenej spanielskym zvazom ho jednoducho trest musi minut, odhliadnuc od toho, co si myslim ja alebo ostatny na tejto stranke.

alcantara 27.02.12 21:33
#83

Sebyku, pozrel som si Alvesa, to s tou cervenou je iba nejaky predcasny prvoaprilovy zart, vsak?

zdravy.pacient 26.02.12 22:56
#37

jo, až na ty červený souhlas, raději bych prohrál, než takhle vyhrál. A ještě horší musí být takhle prohrát, to se ti nedivím, že jsi pěnil...

aimar21 26.02.12 23:26
#44

calderon je spolu s katedralou proste nejlepsi stadak ve spanelsku. *5*

Mistborn 26.02.12 22:49
#34

Dnes zaujímavý zápas. Prvý polčas som čakal od Atletica trošku viac, v druhom si to vynahradili mierou vrchovatou. Ak sa niekto môže cítiť ukrivdený, tak jednoznačne Altetico. 2 chybne mávnuté offside v gólovkách a hlavne zákrok Alvesa. Čo sa týka Cesca, tam to podľa mňa na redku nebolo, aj keď ak by ju ťahal tak sa proti tomu nedá povedať ani popol. Gól v závere nešportový, ale úplne regulerný. Hold taktická chyba domáceho mužstva. Inak samozrejme najväčší flame ako vždy miestny "vodu kážem víno pijem" resp. "máme biele myšlienky ako naše dresy". Už to je celkom na zváženie, že k zápasu vlastného tímu si nenájdu čas ani na riadok, ale pri zápase rivala dokážu bez znalosti pravidiel zasviniť pol stránky...... No a Sebyka je mi samozrejme ľúto, keďže dnes si atleti ten bod určite zaslúžili.

Sebyk 26.02.12 22:52
#35

me ti bejt lito nemusi, melo by ti bejt lito hracu atletica a tech fanousku, co je tam prisli podporit.

Mistborn 26.02.12 23:16
#42

Fanúšik musí byť za predvedený výkon rád. Určite je radšej keď hrali takto a prehrali, ako keby hrali holomajznu na ktorú sa nedá pozerať a vyhrali.

Messiáš 26.02.12 23:14
#41

Rychlou rozehrávku zkouší hodně týmů, Messi už takhle jeden gól Atleticu dal, tak mne spíš překvapuje, že si to atleti nepohlídají, jestli je to fér nebo není je celkem jedno, co pravidla nezakazují je povoleno, zlobte se na ne jednoznačnost ve výkladu pravidel a rozhodčí si tohle obhájí. Řeči o červených kartách mne přijdou až komické, ale s horkou hlavou toho možná někteří napíšou více, než by chtěli.

Carlitos 26.02.12 23:16
#43

Pěkně napsaný. Jenom u těch červených - za toho Cesca se podle mě v klidu dávat dala, u Alvese mi nepřišlo, že by kromě toho stažení udělal něco hroznýho, podle mě žlutá ok.

Sebyk 26.02.12 23:26
#45

kdyz neco nezakazuje zakon, tak to neznamena, ze to je nutne spravne a fer. zvlast ve sportu by nade vsemi pravidly melo stat jedno nejvyssi a to pravidlo fair play. to, ze ho nekteri chudaci nedodrzuji, je uz vec jina.

Sebyk 26.02.12 23:42
#49

asi jsem v tomhle zbytecne naivni, ale z takovehle vyhry bych se zkratka nemohl radovat. tecka.

Carlitos 26.02.12 23:45
#50

Ale mohl. Nechci provokovat, protože mi je jasný, že máš rapla jak z praku, ale když u vás řízl sudí Villarreal (jasně, asi by rupnul i tak, protože byl marný, ale...), tak jsi byl v sedmým nebi... On každý říká, že by radši prohrál, než takhle vyhrál, ale pokud to na to přijde, tak se z takovýhle výhry pak raduje úplně stejně. A je to celkem pochopitelný.

Sebyk 26.02.12 23:54
#52

to je neco jinyho. chybny ofsajdy a penalty k fotbalu patri a to na obou stranach. jenze tohle je proste neco jinyho, aspon pro me. nezlobte se na me...

pitak 27.02.12 01:03
#63

To ja zase rikam ze je lepsi vyhrat za kazdou cenu. Za dva tydny nebo maximalne za mesic uz o tom nikdo ani necekne a kazdej bude akorat honit nad tabulkou/skore atd... :)

alcantara 27.02.12 00:42
#61

Ja s tym nemam problem, niekedy v buducnosti nam to rozhodca urcite zase spocita. Jingjang*126*

Grobar 26.02.12 23:33
#47

Tých chudákov je však min. 95%. A s fair play si robíš prdel. Toto pravidlo zmizlo, keď sa do futbalu dostali prachy. Vo športe všeobecne fair play neexistuje. To je len nič nehovoriaca formulka ako napr. dôležité je zúčastniť sa... lopta je gulatá...

Sebyk 26.02.12 23:56
#53

a mimochodem, chapu, ze pro fabregase si zlutou obhajis, komicke mi to ale neprijde. jeste mene komicka mi ale prijde ta umyslna alvesova rana loktem do filipeho hlavy, za kterou MEL jit ven. pokud si myslis, ze za rany loktem se cervena nedava, tak se jdi bodnout.

Messiáš 27.02.12 19:11
#78

V první řadě mne přijde tvé ukončení příspěvku zbytečné, ale budu brát v potaz, že to je psáno ještě v čase, kdy emoce možná nebyly ještě úplně urovnané. Naopak u Fabregase, kdyby přišla červená karta, tak bych se tomu sice divil a možná bych i nadával, protože si myslím, že za tohle je žlutá adekvátní, tak pokud jde o Alvese, tak alespoň já žádnou ránu loktem do hlavy neviděl a celkově jsem měl pocit, že loket si viděl jen ty a tvoji soukmenovci, každopádně jestli někde uvidím uploadnuté video, které prokáže, že Alves hrál jasně loktem byl to opravdu, tak kriminální čin, jak popisuješ, tak rád uznám, že podle současného trendu, kdy za to rozhodčí často vylučují, tak mohl být Alves i vyloučen, z televize mi to spíše přišlo, jak kdyby Filipeho nejdříve podržel za ruku a pak za rameno stáhl k zemi, za co mne přišla i ta žlutá docela přísná o červené ani nemluvě.

Sebyk 27.02.12 19:25
#79

najdi si zaznam. to, ze tys to nevidel, nic neznamena.

mas pravdu, ze dneska uz to vidim jinak - bylo vcera blahove si myslet, ze by se na svete nasel nejaky rozhodci, ktery by se opovazil dat nejakemu hraci barcy primou cervenou.

Messiáš 27.02.12 19:25
#80

Co se týče mého názoru na tady tahle vyloučení, který samozřejmě nemá, co dělat s trendem rozhodčích, tak sem vyloženě proti,aby se za tady tyhle lokty, facky dávaly červené karty. To, co třeba předvedl Marek Bakoš proti Schalke mne taky přišlo neuvěřitelně přísné a to byl úplně jiný kalibr. Hráčovi každopádně zranění hrozí daleko méně, než v případě nějakých brutálních ataků na nohy.

Tak právě sem link našel a opravdu mi ta žlutá přijde jako adekvátní, evidentně ho stáhl za rameno, jestli ho při tom i lehce udeřil z boku je možný, úmysl tam však rozhodně nebyl a nepřišlo mi to tak brutální, aby se tam takhle válel. Podle mne je tam takových soubojů v zápase mnoho a skoro se mi tě chce citovat: fotbal je hra pro chlapi

Sebyk 27.02.12 19:33
#81

chlapi nehraji zakerne lokty.

aimar21 28.02.12 11:36
#84

tohle za cervenou? *5*

kinky 28.02.12 12:24
#85

To já právě nevím, jestli je tohle ta řezničina, čekám na potvrzení *7*

darwin 28.02.12 14:34
#86

při zápase mě to připadalo jasně na červenou, takže jsem by rád že ho Pepek stáhnul.. Ale teď když to vidím tak to je na tu žlutou max.. Nechápu proč se tu Sebyk neustále dohaduje o téhle červené když nejspíš ještě neviděl opakovaný záznam a že to není poprvé*14**20*

punta 26.02.12 23:38
#48

Fanoušci Atletica mají právo být dneska hodně nasraní, je pravda, že mávnutý NEoffside už jsem viděl horší, než ty dnešní dva. Ale když se k tomu připočtou ještě 2 penalty, který s klidem mohli být. No stát se to mému týmu, tak tu asi hodně nadávám. Zápas z naší strany tradičně venkovní zlo, čtyři záložníci a stejně jsme si nedokázali ve středu pole udělat převahu, my prostě musíme hrát na dvě křídla, aspoň na venkovních hřištích určitě. K možným červeným kartám bych asi řekl toto. Od Alvése tam bylo jen stržení na zem, útočný faul, útočné fauly se červenou většinou netrestají a nic hroznýho to taky nebylo. Cescův zákrok byl možná na oranžovou, ale červenou ne, sice to bylo ze zadu, ale byla tam viditelná snaha hrát míč. Červenou bych dával jen pokud by šel do souboje s kolíkama napřed.

Sebyk 26.02.12 23:58
#54

od alvese tam byl hlavne loket

punta 27.02.12 01:09
#64

Vážně? tak to jsem nějak v té nasranosti na Sport TV přehlídl. V tom případě asi červená být měla, pokud ten loket aspoň trochu vypadal, jako úmyslně.

Sebyk 27.02.12 10:13
#71

jj, byl tam a podle me jasne umyslnej. proto se taky po tom zakroku hraci atletica sbehli kolem rozhodciho a chteli redku, i ten komentator v zaznamu rikal, ze tohle mela byt cervena pro alvese. chapu, ze to rozhodci mohl prehlednout, ale to neomlouva tu svini alvese...

Andres 27.02.12 00:03
#55

Asi první střízlivý komentář fanouška Barcelony. Palec nahoru*22*

Romi 27.02.12 07:23
#67

Ja ich tu vidím viac a som za ne rada. Za výkon Barcelony menej, za prehru Atlética ešte menej, za výkon rozhodcu vôbec. Ale za súčasné "možnosti" diskusie sem veľmi nemám chuť písať.

Romi 27.02.12 07:42
#68

"ilustračné možnosti"

SniperxXx 27.02.12 08:36
#69

Chceš vědět jak byla Barcelona skvělá a nejlepší nebo co? *5*

aimar21 27.02.12 08:58
#70

zapas jsem nevidel a z ty diskuze tady si clovek udela prd obrazek, jak to vypadalo, tak bych si konecne rad precet zajimavej a vyvazenej komentar *5*

Deform 27.02.12 11:28
#72

toho si dá Sebyk k obědu *144*

Josef72 27.02.12 13:51
#73

Nasel jsem to na strankach barcelony.cz. Prijde mi to vtipny, takova lidova tvorivost.

http://nte.foliohattu.com/pic/barca4333.jpg

punta 27.02.12 14:01
#74

jsme prostě nejofenzivnější tým na světě *15*

Sebyk 27.02.12 16:00
#76

to uz je docela stary, ale porad platny. vcera jste takhle nastoupili no *14*

Romi 28.02.12 15:06
#87

Ako píšeš*5*

jiri - fcb 29.02.12 12:13
#88

Už se sebyk vydejchal?

Romi 29.02.12 19:20
#89

Ale Pablito, mne to nevyznelo až tak hrozne, či?

Pablito 29.02.12 19:52
#90

Komentář od svátečního přispěvatele, kde se snaží zhodnotit uživatele a být nad věcí, přitom by se stejné situaci raplil úplně stejně? To prostě nemám moc rád...

Okrem toho nie je všetko myslené úplne vážne *10*

Romi 02.03.12 14:30
#92

Čo blbneš? Nick známy a nikomu tu nerobí kázanie, tak keď bude "raplit uplně stejně," potom mu volačo napíš... alebo sa ho zastaň ako šebýka...

A neber to tak vážne*60*

Sebyk 01.03.12 17:12
#91

ze zrovna ty tu budes kazat, tak to bych opravdu necekal...

Romi 02.03.12 14:32
#93

Tak kázanie vyzerá trocha ináč a trocha dlhšie...*5*

Přihlašte se či zaregistrujte pokud chcete přidat komentář

Zápasy

Odehrané Nadcházející

Žádné zápasy nebyly zatím odehrány

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
TOPlist