Úvod / Uživatelé / Sebyk / Komentáře

Sebyk - Komentáře


1.2.13 16:11 k článku V deseti ligách se utrácelo více než v Primeře

no zrovna ve spanelsku by se tech zoufalcu naslo az az. jenze oni jsou tak zoufaly, ze se ani na nejakej prestup nezmuzou...

v reakci na
Jakub19 Jakub19
1.2.13 16:05 k článku Shrnutí prvních zápasů semifinále Copa del Rey

co na to mimochodem rikas? *2*

v reakci na
Nervion Nervion
1.2.13 16:00 k článku Shrnutí prvních zápasů semifinále Copa del Rey

posledni dobou ti to nejak nejde, co jsi udelal s aimarem? *14*

PS: mrtvym to samozrejme nevadi, pozustale to ale muze trochu zabolet u srdicka...

v reakci na
aimar21 aimar21
1.2.13 15:59 k článku Shrnutí prvních zápasů semifinále Copa del Rey

ale no tak, zas se tak nedelej *2* nerikej, ze jsi prekvapenej...

ono se to da s trochou snahy i najit:

http://www.atleticodemadrid1903.com/web/noticia/i-1380/los-biris-se-mofaron-de-la-tragedia-del-madrid-arena

http://www.eldesmarque.es/sevilla/49400-del-nido-qel-dia-del-derbi-se-saltaron-tornos-en-gol-norte-al-grito-de-madrid-arena-madrid-arenaq

v reakci na
Nervion Nervion
1.2.13 14:15 k článku Shrnutí prvních zápasů semifinále Copa del Rey

kdyby se aspon mstili frente, tak si reknu oukej, jsou to hovada, ale chapu, jenze oni se na oplatku vysmivaji mrtvym...

v reakci na
Carlitos Carlitos
1.2.13 14:12 k článku Shrnutí prvních zápasů semifinále Copa del Rey

nerikej, clovek by si nevsiml...

v reakci na
Valencia-Mestalla Valencia-Mestalla
1.2.13 06:34 k článku Shrnutí prvních zápasů semifinále Copa del Rey

tak tentokrat se stadionem nelinuly zadne choraly frente oslavujici smrt puerty (a to ani zcela smyslene, jak tomu bylo minule, kdy sevilla pouze neunesla porazku), nybrz choraly birisu, ktery pri negredove golu hromadne skandoval "madrid arena", neboli oslavoval ci zesmesnoval smrt obeti te nedavne tragedie.

jo, holt primitiv jako primitiv, hlavne ze se biris a sevilla tolik ohaneli puertou, aby se nakonec snizili k te same veci...

1.2.13 05:11 k článku Grácies Pep!, 7.časť - Miňo a Montoya

budu zase za rejpala (jako obvykle), ale neni to catalayund, nybrz calatayud *2* jinak pekny cteni *18*

1.2.13 05:04 k článku Amorebieta dalším, kdo v létě opustí Athletic

fakt jo? tak to bielsa valec, ze jim takhle veri. jsem myslel, ze laporte ma za tuhle sezonu tak pet utkani max...

cebolla je holt tank, ale on neni ten typ hrace, kterej by rozdaval nejaky zakerny zakroky. to se obcas ve fotbale proste stava...

v reakci na
Helix Helix
1.2.13 05:02 k článku Preview prvních zápasů semifinále Copa del Rey

jo, ja myslel, ze prvni utkani se hraje na pizjuanu, o to vic jsem byl dneska prekvapenej *4*

a stesti (i nestesti) jste teda meli *6*

v reakci na
Nervion Nervion
1.2.13 00:04 k článku Shrnutí prvních zápasů semifinále Copa del Rey

uz jsi s tim trapnej. zvlast kdyz clovek vezme v potaz, ze jedna pecka a cervena byla i proti nam a vsechno spravne posouzeny. nemluve o tom, ze dlouhodobe nejvetsi haluzaci a milacci rozhodcich je nekdo lehce jiny...

v reakci na
aimar21 aimar21
31.1.13 19:05 k článku Online: Poslední hodiny přestupového období

traged gago dostane celej clanek a maradona od bosporu se musi smirit s expreskou. to jsou mi ale pomery *1*

v reakci na
aimar21 aimar21
31.1.13 19:04 k článku Preview prvních zápasů semifinále Copa del Rey

momentalni formu proti supakum ze zaragozy a granady? *14*

mate stejne stesti, ze po novym roce nam to venku nejde a chybi nam falcao...

v reakci na
Nervion Nervion
31.1.13 19:02 k článku Online: Poslední hodiny přestupového období

carliku, sis nevsiml, ze odesel emre? *2*

31.1.13 17:59 k článku Táta pořád taxikaří

PS: AndaluzSký

jsem to ale hnipal *14*

jinak teda paradni rozhovor, jako vzdy *5*

v reakci na
Sebyk Sebyk
31.1.13 17:58 k článku Táta pořád taxikaří

Andaluzký celek by rád napravil poslední hořkou pohárovou vzpomínku na souboj s colchoneros, kterou představuje porážka 0:2 ve finále této soutěže v roce 2010 hraného na Camp Nou. Jedním z pamětníků tohoto smutného finále je i Álvaro Negredo

nebylo to nahodou naopak? *2*

30.1.13 18:29 k článku Preview prvních zápasů semifinále Copa del Rey

planujete zopakovat vysledek z calderonu? *14*

v reakci na
Nervion Nervion
30.1.13 18:27 k článku Amorebieta dalším, kdo v létě opustí Athletic

pro athletic zdanlive bez problemu - maji ekizu, laporteho a stahnou si zpatky etxeitu. jenze kolik maji tihle tri dohromady odehrano na nejaky vyssi urovni? naprosty minimum a o zkusenostech z repre nebo velkejch zapasu si muzou jen nechat snit. pro athletic je to podle me dalsi velkej pruser, protoze odchazi nejzkusenejsi obrance, navic nejduraznejsi (i kdyz s tim durazem to obcas prehani *4*)

bielsa by mel nevyhnutelne na jare hrat pouze dvojici ekiza-laporte a obetovat to, ze dostanou nekolik blbejch golu, ktery je budou stat body. lepsi v tyhle sezone nez v ty pristi...

30.1.13 18:21 k článku Amorebieta dalším, kdo v létě opustí Athletic

jo, na jeho vykon ve finale EL nikdy nezapomenu *4* dokonce mi ho bylo az lito, jak ho pri dvou golech totalne vymichali...

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
30.1.13 03:22 k článku Shrnutí 21. kola Primera División

jo, k tomu uz asi neni co dodat *2* uvidime v budoucnu, kdo se vic priblizil pravde *4*

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
29.1.13 21:07 k článku Shrnutí 21. kola Primera División

dobre no, tak tu debatu s LM muzeme uzavrit tim, ze jsme se nevzajem nepochopili? *2*

ano, vsak jsem tusim naznacoval, ze zasadni problem nebyl s nahrazenim FL, ale JM. ale presto - adurizovi je 31 a sezonu, max dve bych mu jeste dal, vic ne, a to samozrejme za trvalyho snizovani vykonnosti. po nem tam neni nikdo. ani v becku o zadny vasi nadeji nevim, nejlepsim baskickym utocnikem pak zustava sola a imanol (kteryho se vam stejne pretahnout nepovede), coz je prinejlepsim prumer PD. samozrejme se muze stat, ze se nejaky nemehlo chyti, ale dlouhodobe nemate na hrot utoku koho...

ano, fungovat to teoreticky muze - ale zasadni problem vidim jednak v pozici hrotovyho utocnika, jednak v silene uzkym kadru. co budete delat, az se vam zrani aduriz nebo ander? nic podobnyho s baskickou krvi na svete neni (arteta je podobne starej jako aduriz a v blizky dobe ho z arsenalu pretahnete asi tezko). a pak dalsi dulezita otazka - jak dlouho udrzite andera, markela a muniaina? u prvnich dvou bych vam dokonce veril, ze je muzete udrzet po zbytek kariery, coz by byla velka vyhra. muniain ale casem pujde, i kdyz ve svejch 20 nebo kolika nema jeste dobrejch pet let vubec kam spechat...

nemyslim si, ze by byl kdovijakej zazrak, ze jste je udrzeli tak dlouho - FL byl ze zacatku kopyto a stejne jako javi figuruje v prvnim tymu uz nekdy od dvaceti let, u javiho asi jeste driv. ten pocet zapasu je danej myslim hlavne tim, ze athletic ma natolik limitovany zdroje, ze pokud se najde nekdo slusnej hrajici a talentovanej, tak proste naskoci a jede. a myslim, ze nejakej silenec, kdo za vasi hvezdu vyplati 40 mega, se najde vzdycky - v budoucnu, kdy do fotbalu bude prichazet cim dal tim vic ropnych "football manageru" tim spis...

jako jedinou moznosti bych videl dlouhodoby lukrativni kontrakty s tim, ze si vcas zajistite pripadny prodlouzeni - ne jak u llorenteho. ale i dlouhodoby lukrativni kontrakty muzou bejt na skodu a nezaruci vam, ze vam toho danyho hrace nekdo nevykoupi...

jo, LM by se povest mohla, to nerikam, ale osobne to vidim, ze spis ne *2* sirkou kadru a herni kvalitou by to bylo hodne prekvapivy, potrebovali byste z prdele kliku (zadny zraneni, forma klicovejch hracu apod.). neni to nemozny, ale v mejch ocich hodne nepravdepodobny. a stejne - ucast v LM zkratka neni vsechno, hraci chteji trofeje a i kdyz pro nektere z nich je uz jen hrat za athletic vetsi pocta nez nejaky trofeje, tak vsichni takovi nejsou (FL)

bielsu povazuju za jednoho z TOP5 koucu v evrope a jestli ho nahradite zigandou, tak panbuh s vama. myslim, ze vas lonskej uspech je nejmin z poloviny jeho prace. je to ras, ale kdyz ho hraci budou poslouchat, tak s nima muze dokazat velky veci. kdyz nebudou, tak pujdou sami proti sobe...

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
29.1.13 18:55 k článku Shrnutí 21. kola Primera División

no prave - v kontextu podzimnich vykonu bych jeden nebo dva slusny vykony moc neprecenoval. v pristim kole je pucela vrati zpatky na zem *2*

v reakci na
Carlitos Carlitos
29.1.13 18:34 k článku Shrnutí 21. kola Primera División

a co kdyz v pristi sezone to zase nevyjde? jakou muzete dat llorentemu zaruku? zadnou a jemu pomalu tahne na 30. juve mu muze dat zaruku LM, boje o tituly, coz proste athletic nikdy nebude moct. je to smutny, ale to je realita.

jo, vidis, ted jsem si uvedomil, ze malagu vlastne vyradili z poharu *4* stejne si myslim, ze netopejri si to pohlidaji...

to tady chces slovickarit? ano, vyhlasovani utoku na LM je mozna trochu hyperbolicky zabarvene, ale v kontextu toho, ze "pristi rok muzete jit klidne do LM" mi to neprijde zadny zjednodusovani ani vytrhavani z kontextu...

pokud tu nekdo zjedodusuje a vytrhava z kontextu, jsi to bohuzel ty, kdo z kontextu letosni sezony vytrhava dva zapasy a zlehcuje to, co se v athleticu delo na podzim...

potencial nepotencial - ano, u athleticu je jednoznacne obdivuhodny to, jak dokaze nakladat se svymi zdroji. za to ma muj neskutecny obdiv a obdiv asi vetsiny fanousku. ale uvedom si to, ze pokud se v athleticu najde nekdo, kdo bude hodne vycnivat, tak ho nekdo odkoupi, jako se tomu stalo v pripade JM a FL. zadnou adekvatni nahradu za JM ani FL ostatne nemate (kolik je adurizovi? 30? 31?) a v blizky dobe ani mit nebudete, vase nejvetsi poklady v podobe muniaina a andera si myslim dlouhodobe neudrzite. podle me dlouho nezustane ani bielsa. proste tomu neverim, i kdyz chapu, ze jedinou sanci fanouska athleticu je verit, ze ano. jste banda snilku, coz je sice krasny, ale obcas mimo realitu...

a ano, myslim si ze s trochou stesti, formy a baskickyho srdicka muzete uhrat znova EL a v nejakym poharu dojit daleko. ale ten tym proste kvalitou na top nema, nemuzu si pomoct. na to potrebujes hrace, kteri dokazi rozhodnout zapas, coz byli FL nebo JM. perspektiva tam u vas je, ale pripady FL a JM myslim ukazuji, ze bude tezky ji dlouhodobe udrzet...

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
29.1.13 16:29 k článku Shrnutí 21. kola Primera División

jo, ono totiz delat zavery po dvou zapasech dava vetsi smysl nez delat zavery po podzimu. jasny...

pokud je vas strop 10. misto, tak to me teda mrzi, ale to asi nemuzete pocitat s tim, ze udrzite evropskou kvalitu. ja jsem vasim stropem myslel dve finale, ktera letos zopakujete mozna tak v trofeo colombino...

nemas trochu velky oci? porazite atletico a hned vyhlasujes utok na LM? vazne si myslis, ze si to ty kluby nahore nechaji utect ve vas prospech? ty mi tu fakt neco kazej a vysvetluj...

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
29.1.13 16:29 k článku Shrnutí 21. kola Primera División

*myslim

v reakci na
Sebyk Sebyk
29.1.13 16:29 k článku Shrnutí 21. kola Primera División

na primy otazky myslis (temer) vzdy odpovidam. budu rad a jen tak z dlouhy chvile nehodim tazajicimu misto odpovedi minusko. ale budu rad, kdyz mi dokazes opak, kdyz se tu tim takhle ohanis...

v reakci na
Lapíz Lapíz
29.1.13 03:12 k článku Shrnutí 21. kola Primera División

aha, takze to, ze uhrajete plichtu na betisu a porazite atletico znamena, ze mate na to prekonat vas strop z minuly sezony *14* jo, to dava naprostej smysl...

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
29.1.13 00:39 k článku Shrnutí 21. kola Primera División

misto odpovedi minusy, zadny prekvapko...

v reakci na
Sebyk Sebyk
28.1.13 18:25 k článku Shrnutí 21. kola Primera División

a jak chces pojmenovat podzim ve vasem podani? brilani etuda na tema fotbalove umeni?

a co teda muzete nabidnout llorentemu? treti misto ve skupine EL, kde vas vyradi i sparta?

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
26.1.13 22:23 k článku Insúa přestoupí do Atlética Madrid

tomu neverim *4*

v reakci na
Nervion Nervion
Předchozí 1 41 42 43 44 45 46 47 236 Následující [strana: 44/236, záznamů: 7073]

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace