Úvod / Uživatelé / Sebyk / Komentáře

Sebyk - Komentáře


21.11.12 16:57 k článku Idea nového portálu

jo, presne tak. potencial, kterej tahle stranka ma, je neuveritelnej a pokud ta nova verze fakt vypada tak skvele, tak by to byl v tomhle ohledu velkej krok kupredu. ja jsem ovsem myslel, ze kcko uz ma sponzory a redaktory nejak namluveny - jenze zjevne ne a tohle je fakt major setback...

v reakci na
Lapíz Lapíz
21.11.12 16:55 k článku Idea nového portálu

proc hlasovani? vzdyt je to uplne zbytecny. my ani nemame pravo o cemkoliv rozhodovat a kdo k tomu mel co rict, tak se vyjadril tady v diskuzi, ktera carlimu, kckovi a dalsim, co to tu provozujou, vyda za dvacet anket...

ostatne pokud je carel a honzik proti a jejich argumenty jsou zcela relevantni, tak zadny vetsi diskuze nemaji ani smysl...

v reakci na
El Gato con Botas El Gato con Botas
21.11.12 16:53 k článku Idea nového portálu

ja fakt nejsem schopnej pochopit, ze ani carli, ani honzik, ani ty ani nikdo dalsi jste z toho nemeli nic. i na EF je to otrocka prace, matka tereza se pri pohledu na vas musi fakt cervenat...

v reakci na
Lapíz Lapíz
21.11.12 02:28 k článku Idea nového portálu

ale ne, tak to myslim neni. cloveka penize motivujou k tomu, aby si na to nasel cas a makal na tom. zaroven by delal neco pro portal, kam (treba leta) chodi... a i kdyby, tak se najde novej redaktor. tak uz to chodi...

v reakci na
Carlitos Carlitos
21.11.12 02:06 k článku Idea nového portálu

jo, trefny poznamky...

s tema redaktorama je to zasadni problem no, ale za par supu byste nekoho nasli - klidne i z mistnich...

2-3 clanky denne jsou skvely (navic jeste vetsinou velmi kvalitni) a nevim co chce kdo vic. at si to na tejden zkusi, jakej je to zahul a jaky je s tim prace...

segunda a nizsi souteze by byla parada, onehda jsme se tu domlouvali, ze bychom cas od casu napsali i nejakej mesicni report ze segundy B, jenze z podobnejch akci vzdycky sejde. pablito se tu zas prozmenu chystal obstaravat statistiky segundy... ale vazne - pokud za to tem lidem date par supu, tak nekoho najdete.

pokud by ostatni sekce mely takovou kvalitu jako SF tak byste konkurenci smazli (coz by ovsem prineslo jine uzivatele a tak dale). jenze kvalita je zkratka o tech redaktorech no a stezi najdes tak obetavy lidi jako jsou carli nebo honzik...

v reakci na
Carlitos Carlitos
20.11.12 22:06 k článku Idea nového portálu

na tom prece nezalezi, da se to vzit i naopak...

v reakci na
Mistborn Mistborn
20.11.12 21:42 k článku Idea nového portálu

zrizovatel webu *2*

v reakci na
Romi Romi
20.11.12 21:41 k článku Idea nového portálu

ani jedno tu myslim nikdo nerekl...

k tomu prvnimu myslim ale bude svym zpusobem tendence - zalezi na sponzorovi a na vas, ale proste spojeni vic portalu a osloveni sirsiho publika s sebou vetsinou prinasi zapadnuti do "mainstreamu" a uspokojeni ctenaru z toho "mainstreamu", kterych najednou bude o mnoho vetsi procento. portal je zkratka zavisly na svych ctenarich - a je otazkou, jestli by se po dalsim navalu novych uzivatelu clanky o tech tymech a jejich fanousci v tom vsem trochu neztratili. ale veril bych, ze pokud to budete delat tak jako doted, tak by se to nestalo...

u toho druheho, nemyslim, ze by nekdo protestativne odesel. a i kdyby ano, tak za kazdeho odchoziho prijdou dva nebo tri novi. komunita by se podle me udrzela i tak, pripadne by prisla nova, ale verim, ze pod dohledem par tech starsich uzivatelu v cele s carlem by sice zmena prisla, ale nikterak drasticka. uzivatele se meni neustale a na nich by nemelo zalezet to, jak se se strankou nalozi...

v reakci na
Kcko Kcko
20.11.12 21:11 k článku Idea nového portálu

skoda. na vasem miste bych do toho proste sel a na vsechny skeptiky se vykaslal. uzivatel (a skoro zadny clovek) ostatne nikdy nebude souhlasit se zmenami, ktere mohou drasticky ovlinit neco, na co je tak zvykly a ma to rad...

carluv postoj chapu, ale zaroven me trochu prekvapuje. cekal jsem, ze bude vetsi pragmatik a mensi konzervtivec...

v reakci na
Kcko Kcko
20.11.12 18:52 k článku Idea nového portálu

vsak ja jsem takovej csaplar *14*

v reakci na
Floren.Perez Floren.Perez
20.11.12 18:24 k článku Idea nového portálu

vsak me znate *5* ja mam co rict ke vsemu a vzdycky *14*

v reakci na
madridcan madridcan
20.11.12 17:30 k článku Guardiolův první proslov

ja vim, proto nechapu, ze to do ni dal *4* i kdyz co jinyho do ni dat no *14*

v reakci na
vasa23 vasa23
20.11.12 17:30 k článku Idea nového portálu

podobne jako lapi mam nutkani se k tomu nevyjadrovat, ale vzhledem k tomu, ze jsem hnipal, kterej ma ke vsemu co rict, tak taky neco napisu, i kdyz vetsina veci tu uz asi v diskuzi padla (mmch spousta skvelejch vecnejch nazoru - kdyz o neco jde, tak SF porad umi...). jako vzdy tu dochazi trochu ke konfliktu mezi uzivateli a majiteli stranky...

zmineny navrh by byl pro me jako jednoho z tech starsich (rozumej tech, kteri sem chodili i pred zmenani) definitivni konec SF tak, jak ho znam(e). obavam se, ze by prisel definitivni konec mistni rodinne atmosfery, coz je pro spoustu uzivatelu jedno z nejvetsich pozitiv. jedna renovace prinesla v tomhle ohledu spis negativni zmeny, a tudiz se da ocekavat, ze by se historie opakovala. SF je zkratka mensi portal, ktery je o hlavne komunite uzivatelu a nekolika redaktorech - a bojim se, ze pri slouceni by se tohle dostalo tezke KO. to bych videl jako zasadni negativum.

druhe zasadni negativum je to, ze slouceni nekolika sekci by bylo na ukor pestrosti a kvality. SF je zkratka specializovany portal a at chcete, nebo ne, tak pri slouceni se i pri stejnem slozeni redakce apod. ty informace a jejich kvalita postupne rozmelni. pojede se mainstream, protoze to je vlastne udelem podobne zamerenych stranek. a opet - specializace a pestrost SF je myslim dalsim hlavnim bodem, proc sem spousta lidi chodi. picoviny o barce a realu si vzdycky muzes precist na EF nebo jinde, kdezto tady se dozvis zajimave veci. nevim, do jake miry je hromadny mainstream sloucitelny se zamerenim na sirokou skalu. SF by zkratka ztratil na sve jedinecnosti...

nemyslim si, ze slouceni by nutne znamenalo posun smerem k hnojniku jmenem EF. zalezi na tom, jakym zpusobem by se to provedlo. zasadnimi podminkami jsou:

  1. zachovani plkatek pro kazdou individualni sekci - coz svym zpusobem zajisti aspon do urcite miry pretrvani rodinne atmosfery (i kdyz co az se sem nahrnou naplaveniny, ktere svymi picovinami zaplavi i plkatko?)
  2. venovani stejne pozornosti mensim tymum jako doposud jako zajisteni stejne pestrosti (coz nevim, jak se bude libit sponzorovi a novym uzivatelum, kteri samozrejme budou chtit centralizaci smerem real-barca - a ani si nedokazu predstavit, co by to pro SF znamenalo...)

hlavni nejistotu predstavuje jako vzdy priliv novych uzivatelu. co by to se strankou udelalo? prineslo by to zanik kvalitni diskuze jako na EF, nebo naopak jeji zpestreni pomoci novych kvalitnich nazoru? v minulosti jsme jiz byli svedky toho, co to doopravdy prineso, a kazdy si asi obrazek dokaze udelat. melo to sva pozitiva i negativa...

z pohledu stavajicich uzivatelu zkratka propojeni prinasi vice negativ nez pozitiv. z pohledu majitelu je to ale naprosto logickej krok a vlastne idealni volba. vic uzivatelu, sirsi ctenarstvo, vice sponzoru, vice penez na provoz...a myslim, ze centralizace s sebou prinese i mensi pocet prace, moznost rozjet nove pravidelne rubriky, ktere obstaraji novi redaktori... na vasem miste (kcko, carli, vasa a dalsi) bych do toho sel. tohle je vlastne jedina moznost, jak tohle vase dilo posunout nekam dal. a tak jako jste ho posunuli nekam dal minule, tak ho stejne posunete dal i ted. jak rikam - byla by to zcela pragmaticka volba a byli byste uprimne receno blbi, kdybyste toho potencialu, ktery se v tom kroku nechazi, nevyuzili...

zalezi pouze na tom, co vlastne se SF a dalsimi strankami zamyslite. stagnovat a preslapovat na miste nebavi asi nikoho, kazdy ma postupem casu vetsi ambice. pokud chcete delat dal vicemene rodinny portal pro par lidi, tak nic neslucujte. pokud mate ambice zkusit vetsi projekt, jdete do toho. a myslim, ze to zkratka udelate. je od vas svym zpusobem hezky, ze se ptate nas uzivatelu, protoze je videt, ze vam na nas zalezi. ale tohle je bohuzel jen a jen vase rozhodnuti - a na nas by nemelo zalezet. uzivatele prichazi a odchazi, stale se meni. jen redaktori (do velke miry) a majitele zustavaji. byla by skoda, kdybychom vam zmarili jedinecnou sanci jak se jako fotbalova stranka posunout nekam dal. a vy vite, ze je to jedinecna sance. je to jen na vas - a na tom, jestli vas vic naplnuje delat SF tak jako ted, spousta prace pro par uzivatelu, nebo jestli se chcete nekam posunout. bylo by hloupe, kdybyste to nezkusili...

byl by to definitivni konec moji milovane stranky, na ktere jsem stravil hodiny, tydny i roky, ale je to neco, co bych jako pragmaticky smyslejici clovek naprosto pochopil. zmena je zkratka zivot. jdete do toho!

19.11.12 17:26 k článku Guardiolův první proslov

nechapu, ze pep nechal, aby se to jen tak dostalo ven na verejnost. tohle ma stejne jako vsechno ostatni zustat uvnitr tymu, stejne jako ten bielsuv projev. samozrejme jsou to borci, klobouk dolu, ale i takovej trotl jako kike tehdy dokazal udelat v kabine neuveritelnej proslov, kterej pej nakopl hrace k ty jizde EL a zisku titulu...

stejne me asi nejvic bude fascinovat proslov aragonese pred finale CdR92 na SB, ktery jsme vyhrali. ale to je dany tim, ze jsou to moje barvy *2* Rozumíte? Ptám se, rozumíte?! Ano?! Proč?! Protože tohle je k ničemu! (buší do stolu) Jde o to, že vy jste lepší, vím to a už mě sere s nimi pořád prohrávat, zvlášť tady na tom stadionu. Jsme Atlético Madrid a venku je 50 000 lidí, kteří by pro nás byli ochotni zemřít. Pro ně, pro tenhle dres, pro naši hrdost, vyběhněte na trávník a ukažte, že je tu jen jeden vítěz – ten v červenobílých barvách!

19.11.12 17:19 k článku Skvělý večer, raduje se Reyes, autor pátého nejrychlejšího gólu historie

u nas zacal otresne z duvodu toho, ze na to ocividne na travniku totalne sral a prisel za velky prachy kratce po tom, co realu pomohl k titulu a fanousci mu to davali poradne sezrat...

zvednul se v podstate jen diky kikemu - po jeho odchodu zase spadnul na svoji "standardni" uroven. za poslednich pet let ostatne podaval slusny vykony pouze pod kikem v benfice a pak u nas. stejne je klasika, ze chyti formu zrovna pred zapasem s nama...

a ten posledni odstavec sis mohl odpustit - golama z vymyslenejch penalt a ofsajdu v tyhle lize vyhravaji prevazne jiny tymy nez atletico. ale chapu, co tim myslis - ze stejnyho duvodu mam z toho zapasu strach i ja, protoze donekonecna to vychazet nemuze *5*

v reakci na
Carlitos Carlitos
18.11.12 22:37 k článku Shrnutí 12. kola Primera División

skoda ze rozhodci nebyli tak trapny klauni jen v pamplone. na mestalle jsou posledni dobou trapni, az to zdravo neni...

v reakci na
aimar21 aimar21
14.11.12 15:50 k článku Pellegrino sa hnevá na rozhodcu, Djukič označil penaltu za jasnú

kdyby se to stalo granade, tak tu asi neni milion prispevku jako ted, ale nic by to nemenilo na tom, ze by byl jejich trener pokrytec. granada neni holt tolik na ocich jako vy...

soldado JE hovado - i kdybys bral jeho kopacku v ksichte falcaa jako nahodu, tak jeho pest v zaludku toho hrace bate asi stezi. a to neni poprvy, co se bobik takhle vytahl. je to peknej krivak...

pereira je podle me opravdu ubozak - padajici placka, kterej celej zapas dolejzala za rozhodcim. nevim, takovejhle typ hracu opravdu nemusim. ty ano?

a co ze se mi nelibi vase dresy? *4* to uz nemuzu ani vyslovit vlasni nazor? vasi hraci v tom vypadaji jak navleceni v sapito, holt ne kazda rada se povede. nechapu, ze i za timhle vidis nejakou moji osobni zast vuci valencii. smesny...

"blokovat tou nataženou pravou rukou" - pokud nekoho ve vlastnim vapne blokujes natazenou rukou, jeste v pruniku do 100% golovky, tak je to jasna pecka, nezlob se na me. a nezalezi jestli ten hrac spadne, nebo ne. tohle si obrance proste dovolit nesmi. lozena pecka a lozena cervena. pellegrino by si mel nastudovat pravidla - ocividne netusi, co je penalta. zrovna u bejvalyho obrance me to trochu prekvapuje...

v reakci na
ruty ruty
14.11.12 02:46 k článku Pellegrino sa hnevá na rozhodcu, Djukič označil penaltu za jasnú

*4**4*

v reakci na
Floren.Perez Floren.Perez
13.11.12 22:47 k článku Pellegrino sa hnevá na rozhodcu, Djukič označil penaltu za jasnú

od cehoz tu vlastne od zacatku mluvim. a jestli mi chces tvrdit, ze neni pokrytecky stezovat si na rozhodnuti sudiho, kterej proti tvymu tymu odpiskal penaltu (navic naprosto spravne), tyden po tom, co proti tvymu tymu prozmenu neodpiskal minimalne jednu lozenou pecku (diky cemuz tvuj tym shodou nahod vyhral), tak uz fakt nevim... *2*

v reakci na
Sebyk Sebyk
13.11.12 22:43 k článku Pellegrino sa hnevá na rozhodcu, Djukič označil penaltu za jasnú

treneri si za to muzou sami, kdyz se neumi chovat. cervenou jste dostali nekdy v nastaveni a stejne - pecka je porad nekde jinde, zvlast jestli byly dve...

kazdopadne o tohle tu vubec nejde - jde o pokrytectvi vaseho hlavniho kouce...

v reakci na
ruty ruty
13.11.12 22:02 k článku Pellegrino sa hnevá na rozhodcu, Djukič označil penaltu za jasnú

myslim ze v ramci ligy (a hlavne tymu z vrchich pater tabulky) jsme na tom jeste velice dobre. rozhodne lepe nez urcite jine kluby, jak ukazal jisty nedavny zapas *2*

na druhou stranu si ale pellegrino po zapase, kde jeho tym rozhodci podrzeli, hned v tom dalsim stezuje na to, ze jeho tym zarizli. a kdyby ty jeho stiznosti byly aspon opravneny - pecka a cervena naprosto jasna co jsem koukal, ta ruka cissokha tam nemela co delat. a ty vase venkovni pyzama jsou mimochodem fakt hrozny...

v reakci na
ruty ruty
13.11.12 21:04 k článku Pellegrino sa hnevá na rozhodcu, Djukič označil penaltu za jasnú

no, ver tomu, ze simeone by v tymu simulanty netoleroval. jinak doporucuju ti nejaky video cebolly, to je neco neskutecnyho...

myslim, ze simeone se hodne zklidnil a je jeden z tech sympatictejsich treneru primery. nikdy neplace nad rozhodcima, nestezuje si na teren a podobny veci, zkratka se nevymlouva. nema potrebu resit s mediama nejaky picoviny a telenovely. stoji si za svym, dokaze vyseknout poklonu souperi (vam ji ostatne na tiskovce namisto spilani rozhodcim vysekl - jaky protiklad k pellegrinovi, ze...) a vzdycky stoji za svejma hracema. myslim, ze podobnyho kouce by si prala vetsina tymu sveta...

v reakci na
ruty ruty
13.11.12 20:46 k článku Pellegrino sa hnevá na rozhodcu, Djukič označil penaltu za jasnú

takovy hovado jako soldada ani takovy placky a krivaky jako pereira a spol. nastesti v tymu nemame. myslim, ze co se charakteru hracu tyce, tak atletico jsou jedni z nejvetsich slusnaku a fair-play v lize *2* ostatne zkus nahodit jmeno nejakyho vylozenyho krivaka...

v reakci na
ruty ruty
13.11.12 20:09 k článku Pellegrino sa hnevá na rozhodcu, Djukič označil penaltu za jasnú

to se nam myslim stava casto *4*

v reakci na
aimar21 aimar21
13.11.12 20:07 k článku Pellegrino sa hnevá na rozhodcu, Djukič označil penaltu za jasnú

ale je, pohled na tabulku me hreje u srdicka *2*

co me nakrklo vic nez ty pentle bylo treba hovado soldado a joao pereira - takovyho ubozaka jsem ve fotbale hodne dlouho nevidel. ale to bude tim, ze jsem dlouho nevidel hrat real ani barcu *4*

v reakci na
ruty ruty
13.11.12 19:11 k článku Pellegrino sa hnevá na rozhodcu, Djukič označil penaltu za jasnú

tlacil atletico? ty vole, to si ze me fakt delas prdel *27*

nepisknout tymu dve pentle (treba i jen jednu) a zrat jejich souperum neustaly simulace a divadylka, to je teprv tlacenka *14*

v reakci na
aimar21 aimar21
13.11.12 19:09 k článku Pellegrino sa hnevá na rozhodcu, Djukič označil penaltu za jasnú

me spis udivuje, ze prave pellegrino krici *2*

v reakci na
ruty ruty
13.11.12 18:43 k článku Pellegrino sa hnevá na rozhodcu, Djukič označil penaltu za jasnú

kolik penalt si predstavujes pod slovem podrzet? *14*

v reakci na
aimar21 aimar21
13.11.12 18:27 k článku Pellegrino sa hnevá na rozhodcu, Djukič označil penaltu za jasnú

pripadne kdyz uz je pellegrino zkritizoval za to, ze jeho tymu tenhle zapas uskodili, proc jim minulej zapas nepodekoval za to, ze jeho tym podrzeli? *14*

v reakci na
Sebyk Sebyk
13.11.12 17:28 k článku Pellegrino sa hnevá na rozhodcu, Djukič označil penaltu za jasnú

aneb pokud jsou zlodeji vsichni (jako ze ano), ma smysl kricet at chyti jineho zlodeje nez jsi ty sam?

v reakci na
ruty ruty
Předchozí 1 50 51 52 53 54 55 56 236 Následující [strana: 53/236, záznamů: 7073]

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace