Jesús Navas i nadále za Sevillu

Jesús Navas (© marca.es)

Sevilla si pojistila Jesúse Navase novou smlouvou, Andalusané to potvrdili na své webové stránce.

Španělský reprezentant by díky novému kontraktu měl na Pizjuánovi vydržet do léta 2015. Hráčova výkupní klauzule byla zvýšena na 35 milionů eur.

"Jesúsova nová smlouva skončí v době, kdy mu bude skoro třicet let, takže je výhodná pro všechny. Důležité bylo, že si Jesús přál zůstat. Smlouva dostatečně odráží, co si zaslouží, není mistrem světa náhodou," uvedl prezident Sevilly José María del Nido.

Samotný křídelník, o kterého se zajímala řada evropských velkoklubů, k podpisu prohlásil: "Nedokázal jsem si představit, že bych hrál za jiný tým. Sevilla pro mě byla první volbou. Musím poděkovat všem za podporu, domluva nebyla těžká."

Komentáře (40x)

Vložit komentář

Názor s nejvíce souhlasnými hlasy

Carlitos 16.08.17 12:49
#2

To já bych prosil i nějaký to napadání a postrkování, mám rád vyhecovaný zápasy*5*

Všechny názory

jazzko 16.08.17 12:48
#1

Každý zápas začíná 0:0 jenom tento 3:1, takže to moc pozitivně pro Barcu nevidím. Hlavně aby byly góly regulerní a nikdo zas někde nepadal či někoho nepostrkoval. Dívat se každopádně budu, jsem zvědav na nového Semeda, jak si povede, měl by hrát v základu.

Carlitos 16.08.17 12:49
#2

To já bych prosil i nějaký to napadání a postrkování, mám rád vyhecovaný zápasy*5*

tunak 16.08.17 12:52
#4

Tak tak, pokud utkání přinese aspoň dvaadvacet hráčů s flastrem na třetinu sezóny, tak se nikdo zlobit nebude... *19*

jazzko 16.08.17 13:42
#6

Ale jo, takovy to vzajemny postrkovani hracu ano, ja to myslel spise smerem k rozhodcim..

Carlitos 16.08.17 12:51
#3

No snad dá Real první gól a trošku tím přistřihne Barceloně křídla, protože hotovo i přes hodně dobrou výchozí pozici ještě není.

tunak 16.08.17 12:53
#5

Jste másla, no. Barceloně je potřeba dát v superpoháru v prvním zápase čtyřku. *15*

jazzko 16.08.17 13:44
#7

A někdy ani ta čtyřka není dost.. Paříž by mohla vyprávět, ajajaj..! *5*

BRIAN19 16.08.17 14:23
#8

A ja, že si chcel kľudný a regulerný zápas *4*

El Gato con Botas 16.08.17 19:43
#9

To zas bude hysterickej zápas... Jasná jednička *2*

El RafteR 16.08.17 20:12
#10

Tak Juve kupilo za 18mega libier Matuidiho a my sme kupili za 40mega eur Paulinha. A klub ide vyhlasovat, ze to nema nic spolocne s bartovimi kseftami. Nepriestrelne jak Plavcanove vyhovorky a Sotakov bachor.

tunak 16.08.17 20:16
#12

Paulinho byl nejlepší hráč čínský ligy a je stálice a opora momentálně zřejmě nejsilnější (nebo aspoň nejdřív kvalifikované) národní reprezentace na světě. Předtím získal několik trofejí s klubem, který má statisticky víc fanoušků (těch opravdových, ne těch plastových) než Barcelona.

ace 16.08.17 20:19
#14

"nejlepší hráč čínský ligy a je stálice a opora" ty ses zase rozjel *4*

tunak 16.08.17 20:33
#16

Jo, to jsem ještě nezmínil 25 gólů v 95 zápasech (Barcelona gólovýho záložníka nepotřebuje, co?) za dva roky a nebo hattrick proti Uruguayi. Jasně, je to čínská liga, ale má zní dva tituly, jednu asijskou LM a byl o dost lepší, než Oscar nebo Ramires. Což jsou jména, která ti snad něco říkají, fando petrodolarovejch pseudoklubů. Paulinho si tuhle šanci zaslouží, naopak si nezaslouží zbytečnej hate. Zatím.

ace 16.08.17 20:39
#18

Precetl sis clanek na levicackym Guardianu a prisels to prodat jo *4* Ja mam Paulinha u zadku, nejlepsi je stejne Kante *2*

tunak 16.08.17 20:53
#19

Guardian mi poslední dobou moc levicovej nepřijde, spíš ultraliberální. Ale na sportovní sekci to naštěstí velkej vliv nemá. Jo, Paulinho mi taky přišel divnej, ale ten článek mne přesvědčil, že si šanci zaslouží. Navíc si pamatuju, že se mi na začátku angažmá u Slepic líbil. Jde za stejný peníze jako Matič, jsou stejně staří, uvidíme, kdo bude platnější. Osobně tipuju Matič, hlavně protože není tak těžký bejt aspoň trochu platnej v současný záloze United, to trochu platí i pro Barcu, rád se nechám překvapit. Horší než Rakitič a Gomes by Paulinho bejt nemusel.

Na Barceloně je stejně krásný, že se dobrovolně zbaví Thiaga Alcantary a Sergi Robertovi nedá v záloze šanci - a přitom kupuje Rakitiče, Gomese a Paulinha.

jazzko 17.08.17 08:46
#31

"Na Barceloně je stejně krásný.." To je právě strašně smutný. Ale asi to záleží na tom, kdo komu fandí.

El RafteR 16.08.17 22:43
#25

Ja nevravim, ze je to uplny smatlak, platny byt moze. Ale ma skoro 30, v Europe moc vody nenamutil a zaplatili sme za neho neskutocnych 40 mega, pricom prisiel ty vole z Ciny, coz je proste uplny fail a spojitos s postrannymi kseftami ten prestup robi este nechutnejsi. Vargas je tiez v repre skvely, ale v klube to je skoro zufalstvo.

Sebyk 16.08.17 21:31
#20

taky si nemyslim, ze to bude takovej pruser (urcite ne vic nez takovej gomes), ale za 40 je to totalni lolazo. za 20 dejme tomu (a to uz by to i tak bylo s prirazkou pro dementni vedeni), ale za 40 muzes mit daleko kvalitnejsi, proverenejsi nebo talentovanejsi hrace...

tunak 16.08.17 21:38
#21

Jo, do ceny se možná promítá Bartolomeuův kontrakt s Evergrande. Neb snaha přivést drahou hvězdu. *5*

(Matič, Sigurdsson, Bakayoko, Tolisso... za trochu schopného záložníka je to zřejmě standardní cena, these days.)

Sebyk 16.08.17 21:43
#22

sigurdsson je trochu mimo misu (a hlavne uplne stejna silenost jako paulinho), zbyli tri jsou minimalne proverenejsi, matic pravdepodobne lepsi (pro united) a bakayoko a tolisso maji potencial byt do dvou let naprostej top - a hlavne ani jeden z nich neprestupoval z ciny...

tunak 16.08.17 22:06
#23

Z Číny... nebo z brazilský repre? *** Jasně, Tolisso a Bakayoko jsou věkem jinej případ. Nevěřím, že se Tolisso v Mnichově prosadí (spíš je to druhej Renato). Bakayoka tolik neznám.

Sebyk 16.08.17 22:20
#24

no tak nepredvadet neco v repre, tak nema ani tu cenovku 20 mio *5*

tolisso to nebude mit lehky, ale podle me se prosadi, daleko spis nez renato (ta uzasna portugalska zaloha z eura teda dopadla, co? *4*) - a kdyz ne v bayernu, tak se tolisso urcite prosadi jinde. bakayoka taky moc neznam, ale v LM to byl valec a statistiky ma hodne pekny...

Ribery22 17.08.17 01:25
#27

Bakayoko byl v lonskym play-off LM vzdycky nejhorsi hrac Monaca. Tuctovej africkej zaloznik, co pod tlakem zmatkuje a dela chybu za chybou.

Sebyk 17.08.17 01:40
#28

soudis na zaklade jednoho zapasu s juventusem. proti manC dal postupovej gol a proti dortmundu byl vynikajici. dozadu vic nez spolehlivej, skvelej ve vzduchu a hlavne jistej na mici, dokaze konstruktivne rozehrat nebo potahnout balon - ostatne dribler je to skvelej a je hodne casto faulovanej...

Ribery22 17.08.17 01:55
#29

Soudim na zaklade ctyr zapasu ve spolecnosti tech nejlepsich v LM a jeste nekolika dalsim proti PSG v lize a poharu. Proti Juve to byly oba matche, navic v nich neslo o tuctovost, ale naprostou katastrofu. A nelibil se mi ani v jednom proti City (i PSG), gol na tom nic moc nemeni, protoze u zaloznika tohoto typu hledim na jiny atributy. Pro tebe je to mozna dalsi z rady hracu pro Barcelonu vhodnejsich nez Coutinho (*4*), ale ja bych ho ve svym tymu nechtel ani za nic, kor za tech 40 mega. Takovych africkych "zazraku" jsou ve Francii desitky a vsadim se, ze tenhle vyletel hlavne diky tomu, ze mel kolem sebe fungujici system a tym v naprostym laufu.

Sebyk 17.08.17 11:22
#32

do barcy by se moc nehodil (i kdyz cokoliv lepsi nez ten kripl gomes). proti dortmundu byl paradni a proti city vycnival i bez toho golu. nehlede na nejaky subjektivni pocity, cisla hovori pomerne jasne: defenzivni statistiky nema horsi nez ten uzasnej matic z titulovejch sezon, zatimco dopredu nabizi jasnou nadstavbu. fajn, kvalita lig je trochu jinde, ale zase je bakayoko skoro o dekadu mladsi a podivej se na takovyho kanteho, kterej i v podprumernym caen vycnival, ale ne tak, aby z nej byl do dvou let nejlepsi defenzivni zaloznik na svete. bakayoko je rychlej, silnej, skvele cte hru a hlavne dokaze hrat i dopredu - anglie mu myslim sedne a pro chelsea jsou 40 drobny. vymenou kus za kus s maticem muzou tak jako tak jedine ziskat.

klidne mi ty desitky africkejch zazraku vypis, ja se rad pobavim *2*

Ribery22 17.08.17 11:57
#33

Ale nevycnival a jestli jo, tak mas asi hodne nizky naroky na hrace. S takovym Bernardem, kterej z te zalohy kvalitu opravdu ukazal (vcetne slabe kondice), bych souhlasil urcite.. Tak na tu nadstavbu dopredu oproti Maticovi si fakt pockam, dvojka Kante, Bakayoko ma nabeh na slusnou dominanci PL, uz se nemuzu dockat. Jmena nemam, ale uz vim, jak to chodi a jak to s temahle klukama dopada... M'Vila, Sissoko, Capoue, Kondogbia a dalsi... vsichni meli, dle tvych slov, mit potencial byt do xx let naprostej top.

Sebyk 17.08.17 12:47
#34

tak bernard byl uplne jinde, jinde nez prakticky vsichni na travniku - ale porad jsem si bakayoka vsimnul v pozitivnim slova smyslu. nechme se prekvapit *14*

s tema jmenama mas naprostou pravdu *22* m'vila a kondogbia taky mohli byt uplne jinde, kdyby to nebyli uplni mentalove, a od capoueho a sissoka jsem cekal daleko vetsi veci, nez ze budou valet za podprumerny tymy PL. na druhou stranu, narozdil od tehlech vsech ma za sebou bakayoko ziskanej titul s monakem a zkusenosti z play-off LM, coz myslim hodne hraje v jeho prospech...

Sebyk 17.08.17 12:51
#35

ale jako mas recht v tom, ze do minuly sezony (a prichodu makeleleho do monaka, kterej mu prej hrozne pomohl) mel bakayoko nalepku hodne naladovyho, nevyzpytatelnyho hrace s nevyrovnanou vykonnosti, kterej pet zapasu odehraje jako pan pak zazdi dulezitej zapas hloupejma chybama. v chelsea a PL bude ten tlak na uplne jiny urovni - je mozny, ze to nezvladne...

Ribery22 17.08.17 13:33
#37

Nemyslim si, ze je to Makelelem. Jak jsem psal... spis proste prisel do tymu v laufu se skvelym systemem, kde to vyborne fungovalo, coz z kazdyho jednotlivce udela kvalitnejsiho hrace, nez doopravdy je.. ale treba ne. Jinak kdyz jsme se bavili o tom Bernardovi.. to by byla skvela posila pro zalohu Barcelony. Top kvalita, idealni vek vzhledem k dnesnimu trhu, herni styl. A i kdyby se treba Coutinho nakonec opravdu nedokazal szit s roli Iniesty, jak predpovidas, tak takhle dvojka by byla podle me naprosto vhodna pro zmenu rozestaveni na 4-4-2.

Sebyk 17.08.17 13:49
#39

tak vedle kanteho myslim taky kazdej hrac vyleti o level vys, takze z toho bych takovej strach nemel *5* se zbytkem uplnej souhlas, akorat zmena na 4-4-2 by myslim nikomu neprospela...*2*

Ribery22 17.08.17 13:57
#40

Myslis z pohledu ostatnich tymu? Nebo proc?*5* Podle me by to pro ne bylo idealni. Messimu uz to moc nebeha, takhle by ta jeho volnost tymu delala mnohem mensi problemy, skveli, behavi a individualne hodne schopni tvurci na krajich, akorat by jim k Busquetsovi porad chybel Xavi. To by mohl byt treba ten Seri, ale jak jsem psal, neznam ho. Kazdopadne taky preferuju jejich soucasnou cestu. Jen skoda, ze ted nejsem v Barcelone, jak jsem planoval, to bych na tu Paulinhovu prezentacku jako podpora klidne sel, aby tam nebylo tak trapny prazdno.

Ribery22 17.08.17 12:58
#36

Mozna hraje, uvidime. Kondogbia s Monacem sice titul nedal, ale v LM vyradili Arsenal a dosli do ctvrtfinale, kde o gol vypadli s Juve. Taky slusnej zaklad.

Sebyk 17.08.17 13:45
#38

jo, ten si to zazdil bohuzel hlavne sam svoji hlavou, naslapnuto mel solidne *54*

ace 16.08.17 20:19
#13

Juve projebali penize na Bonuccim, museli to nekde vykratit *14*

Mistborn 17.08.17 00:56
#26

Celé zle. Tak nejako ako Barca dnes vyzerá tím bez ambícií. Až je mi tých pár hráčov čo sa snažili ľúto. V dobrom aj v zlom s Barcou ale mám pocit že toho dobrého bude ako šafránu.

El Gato con Botas 17.08.17 06:08
#30

Přesně. Bez ambicí. A bez chuti, elánu a touhy vyhrát. Čekal jsem, že aspoň v závěru se začervená. Ale Barca prostě v klidu, bez nervů... mi zničila dva tikety *1*

Přihlašte se či zaregistrujte pokud chcete přidat komentář

Zápasy

Odehrané Nadcházející

Žádné zápasy nebyly zatím odehrány

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
TOPlist