La Liga se pochlubila čísly. Tvoří 1,37 procenta HDP Španělska

La Liga (© marca.es)

La LIga na svém webu zveřejnila čtyřminutové video, v němž se chlubí nejen ekonomickým růstem v posledních letech.

Fotbalová soutěž zvyšila svůj podíl na hrubém domácím produktu Španělska. Zatímco v sezóně 2012/2013 tvořil 0,75 procent, v současné sezóně je to již 1,37 procenta.

Zvyšují se také příjmy z televizních práv. Ty v případě Barcelony tvoří 20 procent rozpočtu, u Realu Madrid jde o číslo 19 procent. Nejvíce je na nich závislá Huesca s 96 procenty.

Nejsledovanějším klubem La Ligy je Barcelona, která zajímá 12,14 procent diváků. Následují Real Madrid (12,13 %) a Atlético Madrid (6,12 %). Valladolid okupuje poslední příčku (2,97 %).

La Liga se označila za nejlepší audiovizuální produkt. Každé ligový přenos obstarává 55 zaměstnanců televize, k dispozici mají 14 kamer zavěšených ve vzduchu (ještě v sezóně 2016/2017 nebyla ani jedna).

Populární je La Liga Experience, která má komentátorům a novinářům ze zemí s koupenými právy na vysílání přiblížit zákulisí soutěže. Letos vše poznala i výprava česko-slovenské Digi TV, která navštívila stadion Balaídos, na němž si zatrénovala s týmem Celty Vigo a následně byla svědkem utkání proti Realu Madrid.

Velký krok udělala La Liga i pokud jde o oficiální web a aplikaci. Jejich obsah je dostupný v 19 jazycích - španělštině, angličtině, čínštině, arabštině, portugalštině, ruštině, japonštině, francouzštině, indické angličtině, hindštině, bengálštině, thajštině, maďarštině, indonéštině, malajštině, svahilštině, turečtině, dánštině a pidžin angličtině.

Zápasy

Odehrané Nadcházející

Žádné zápasy nebyly zatím odehrány

Žádné zápasy

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace