Potvrzeno, Diego Costa bude reprezentovat Španělsko

Diego Costa už brazilský dres neoblékne (© marca.es)

Diego Costa konečně potvrdil, že dá reprezentaci Španělska přednost před svou rodnou Brazílií.

Útočník Atlética Madrid se rozhodoval dlouhé týdny, až včera vnesl do sledovaného případu jasno: "Bylo to velmi těžké rozhodnutí. Země, ve které jste se narodil, proti zemi, která vám dala vše. Nakonec jsem dal přednost Španělsku, díky němuž jsem tím, čím jsem. Nechci, aby to lidé vnímali jako odmítnutí Brazílie. Prostě jsem dal přednost Španělsku, kde se cítím chtěný a kde jsem odehrál většinu kariéry. Pokud měl Del Bosque povolá, nechám na hřišti vše, i když to bude jenom na pět nebo deset minut."

Očekává se, že Diego Costa bude o místo ve španělském národním týmu bojovat zejména s Álvarem Negredem a Robertem Soldadem, kteří působí v anglické Premier League.

Zatímco Vicente del Bosque bude s výběrem Diega Costy spokojený, trenér Brazílie Luiz Felipe Scolari už tak nadšený není: "Jako brazilský fotbalista, který odmítl obléknout dres národního týmu a odehrát mistrovství světa ve vlastní zemi, ukázal záda snu milionů lidí."

Komentáře (125x)

Vložit komentář

Názor s nejvíce souhlasnými hlasy

Carlitos 30.10.13 14:12
#5

Absurdní, nesmyslný a odporný. Ale nebude to trvat dlouho, jestli přijede na MS se Španělskem, tak ho v Brazílii dost možná někdo zastřelí*5*

Názor s nejvíce nesouhlasnými hlasy

Mindrot 30.10.13 14:10
#4

logické *2*

Všechny názory

Txapeldun 30.10.13 14:06
#3

To skoro zacnu radsi prat Llorentemu navrat do formy...ten je sice blbej, ale ne hajzl *4*

Pablito 30.10.13 14:05
#2

Má na základ, ale *8*

Mindrot 30.10.13 14:10
#4

logické *2*

Carlitos 30.10.13 14:12
#5

Absurdní, nesmyslný a odporný. Ale nebude to trvat dlouho, jestli přijede na MS se Španělskem, tak ho v Brazílii dost možná někdo zastřelí*5*

Sebyk 30.10.13 14:31
#6

odporny mozna (pokud to neni mysleno v osobni rovine), absurdni a nesmyslny ani nahodou *6*

aimar21 30.10.13 14:36
#7

odporny je to v kazdy rovine *2* *6*

Txapeldun 30.10.13 14:38
#8

vsechny tyhle naturalizace fotbalistu jsou pomerne nesmyslny, pokud hrac ve svy "novy zemi" nevyrusta od ranyho detstvi...

jakej smysl by davalo, kdybych se ve 20 prestehoval do Bilbaa a zacal hrat za Barakaldo...a pak me povolal Amorrortu do Euskal Selekzioy, protoze bych prohlasoval, ze "Baskicko mi dalo vsechno"? *4*

Txapeldun 30.10.13 14:40
#9

spatnej priklad, protoze jakozto reprezentant Baskicka bych moh hrat i za jinou repre...ale princip je stejnej, dosadte si treba Hafnarfjörður FC a repre Islandu *4*

Sebyk 30.10.13 14:43
#11

jo, vsak "odporny" to v tyhle rovine je - taky se mi nelibi naturalizace, je to hnus a byl bych radsi, kdyby hral costa za brazilii.

ale slova jako nesmyslny, absurdni? pro spanelsko to muze byt naprosta vyhra, dokonalej tah. spanelsko ma dlouhodoby problemy s utocnikem, ktery se tu rozebiraly uz milionkrat. penaltovy mag soldado na to nema, torres i villa to maji pro zmenu uz zrejme za sebou, llorente ma zase problemy sam se sebou. negredo v posledni dobe ukazuje, ze jednickou v utoku by byt mohl, ale konkurence mu jen prospeje. ukaz mi ostatne (nejen spanelskyho) utocnika, co ma v tyhle sezone prumer gol na mene nez 90 minut. i kdyby hral costa jen ze dvou tretin tak jako ted, tak by byl pro spanelsko prinos. nehlede na to, ze to taky predstavuje oslabeni primyho konkurenta v boji o titul...

Sebyk 30.10.13 14:54
#14

a mimo to kdo je tam dal z mladsi generace? morata, kterej zahriva lavicku v realu? costovi je porad jen petadvacet. at to beru z jakykoliv strany, tak pokud upustime od jeho osobnosti a puvodni narodnosti, tak je to idealni (a pritom lacine) reseni spanelske krize utocniku...

Carlitos 30.10.13 14:42
#10

Odporný je to celkově, snad to jde pochopit u hráčů, co jsou v daný zemi od dětskýho věku, ale u někoho, kdo před pár měsícema hrál v dresu Brazílie, to je na facku a vůbec by takovou možnost už neměl mít. Absurdní a nesmyslný to je taky, Španělsko ho vůbec nepotřebuje, a pokud ho bude Del Bosque nějak protěžovat (= nechá ho v průběhu příštích dvou tří let hrát dva tři zápasy v řadě v základu, čehož se ostatní nedočkali), tak by mu španělský útočníci měli dát deku.

Sebyk 30.10.13 14:44
#12

pry nepotrebuje *4* ano, protoze spanelsko nema zadny problemy s utocniky a ano, protoze utocniky, kteri maji prumer gol na zapas, nepotrebuje vlastne nikdo...

Carlitos 30.10.13 14:57
#15

Pokud má Španělsko s útočníky problém, pak asi jedině ten, že je Del Bosque ignoruje. Výsledek tohodle přestupu v podstatě může být jen dvojí - DC se přidá mezi ty, který VdB ignoruje (ta lepší varianta, ale pak by to celý připomínalo frašku), nebo ho bude protěžovat (ta horší varianta, protože tím může (i když nemusí) rozes*at dobře fungující tým). A protěžováním se myslí, že mu v příštích +- dvou letech dá šanci ve dvou třech zápasech v řadě, čehož se ostatní v podstatě nedočkali, i když měli top formu.

Sebyk 30.10.13 15:16
#19

to posledni je naprostej kec. ocividne mas na mysli soldada a negreda...

treba pred euro 2012 dostali negredo i soldado sanci habadej, ale oba byli tak priserny, ze del bosque se nakonec vytahl s tim svym silenym pseudo-cesc-systemem. tenhle jeho vymysl nepramenil z niceho jinyho, nez z problemu v utoku. tam se to myslim taky definitivne zlomilo... pred eurem odehral negredo tri pratelaky v rade, dvakrat nastoupil v zakladu a pokazdy hral tak hrozne, ze byl stazenej o polocase. jednou dokonce nastoupil spolu se soldadem (kterej taky zasahl do tri zapasu), tehdy byli ti kaspari stazeny o polocase oba. negredo dal akorat fika jizni koreji, soldado nic.

na confed cupu zacal jako jednicka v utoku soldado, ale pokud si vzpominas na jeho festival zahozenejch golovek, tak asi neprekvapi, ze tehdy ho ze zakladu vytlacil i torres, kterej se chytil na tragedech z tahiti.

oba opakovane dostavali sance v pratelacich, obcas i v ostrejch zapasech, ale jak jiste vis, az na par zablesku nikdy nic svetobornyho nepredvedli. a neco, co by jim zarucilo stabilni misto v zakladni sestave uz vubec ne. negredo se v repre chytil az v posledni dobe po prestupu do manC, soldado si ani repre pozvanku za tu svoji formu nezaslouzi...

Sebyk 30.10.13 15:19
#20

a ano, del bosque sazi na svoje kone, tak to ma kazdej trener. ale ocividne na ne sazi z nejakyho duvodu a az na vybuch na CC mu to vychazi. ani soldado, ani negredo (az donedavna) nikdy v repre neukazali cokoliv, cim by si zaslouzili stabilni misto v zakladu...

Carlitos 30.10.13 15:30
#22

Samozřejmě, že mu to vychází, když hraje z 90% přáteláky se zoufalcema z Tramtárie, který si to zaplatí, nebo kvaldu s papírově podstatně slabšími týmy než je Španělsko. Pak přijde Brazílie a namele si rypoň*2* A jak řikám, podle mě ať už Soldado nebo Negredo nebyli rozhodně tak tragický, jak píšeš, což ukazují i jejich čísla. A když pro to místo v základu něco udělali, tak ho stejně nedostali. Samozřejmě, že je to i stylem Španělska, kdy útočníka na svůj "beton naruby" víceméně nepotřebuje, ale pak nechápu, proč tam teda taha dalšího z ciziny. V tom vidim tu pointu, pokud chce hrát s útočníkem, tak má podle mě dost španělský kvality (v čemž se teda asi neshodnem), pokud nechce hrát s útočníkem, potom je DC zbytečný.

Sebyk 30.10.13 15:55
#27

ano, cisla, ktery nasazeli prave tem zoufalcum *4* na jejich tragicnosti se neshodneme, to bychom se na ty zapasy museli divat znova. ale myslim, ze uz jen to, ze kdyz uz dostali sanci v zakladu, tak stridali o polocase za stavu 0:0 a spanelsko nakonec vyhralo treba 2 nebo 3:0, o necem svedci...

jestli beres hattrick venezuele nebo fik jizni koreji jako dostacujici na zakladni sestavu jedny z nejlepsich repre sveta, tak se asi taky neshodneme...

ano, spanelsko utocnika de facto nepotrebuje. proto mnohem variabilnejsi a "chytrejsi" costa se do jejich systemu hodi desetkrat vic nez soldado...

Carlitos 30.10.13 15:21
#21

Jde samozřejmě primárně o Soldada s Negredem, který podle mě zdaleka nebyli tak tragický, jak píšeš. I když odehrál někdo z nich dobrý zápas, tak další zas seděl a Del Bosque zkoušel ty svoje hrůzy. Ale byli tu i Llorente, Michu a další, ty měli období, kdy si šanci zasloužili. Michu přitom nebyl ani povolaný...

Sebyk 30.10.13 15:35
#24

aha, takze tohle te zere *5* tvrdit, ze costa by nemel bejt povolanej proto, ze ostatni taky nebyli povolany / nedostali sanci, kdyz meli slusnou formu, je lehce invalid argument, nemyslis?

zasadni je, ze ted ji nemaji - povolat v tuto chvili llorenteho, michua ci soldada myslim nepripada ted v uvahu. ptam se proto znovu: kdo je ve stavajici situaci "spanelsky" utocnik s nejlepsi formou?

Carlitos 30.10.13 15:40
#25

Mě nežere nic, jenom mi to přijde nesmyslný a zbytečný. A tvrdim, že Španělsko má dost útočníků svých, proto nepotřebuje přeběhlíka, který může nadělat v kabině i problémy. Kdo je teď útočník s nejlepší formou nevim, protože utekli do PL, na kterou letos moc nekoukám, i když Negredo se mi za repre poslední obou líbil, takže bych nezaujatě dal asi jeho*2*

Sebyk 30.10.13 15:51
#26

v kabine atletica je costa jeden z tech nejoblibenejsich, je to vtipalek kabiny a pohodar. tuhle sezonu zatim nema na konte v podstate zadnej exces. pokud jde o "spoluhrace", neverim, ze costa muze nadelat vetsi problemy nez ktery nadelal napriklad mourinho. ba naopak, podle me bude vse bez problemu. po tom madridskym derby, kde se poplival s ramosem, sli do kabin oba v objeti a podle mikrofonu si vysvetlovali ze "esto es futbol"... tudiz tohle je podle me celkove kravina - naopak agresivni a fyzickej utocnik se ti vzdycky hodi do kramu

takze pro tebe forma negreda > forma costy? *2*

a ano, myslim, ze se shodneme, ze negredo by mel byt v utoku reprezentacni jednicka. ale neni potreba treba i dvojka, trojka? co kdyz se negredo zrani? co kdyz ztrati formu? co kdyz bude del bosque chtit zmenit prubeh utkani, nebo mu bude costa sedet lip do taktickyho planu? navic jak costa minulej rok ukazal s falcaem, on muze hrat kdekoliv - je neskutecne chytrej hrac. znova: podle me je to pro spanelsko samotny super "posila" a de facto za nic, navic oslabeni primyho konkurenta...

kvasha 30.10.13 17:33
#28

Jestli se tu argumentuje přátelákem, kde hráli Negredo a Soldado spolu, tak by bylo fajn říci, že v tom zápase strýček nenasadil do středu zálohy ani jednoho slušně tvořivého záložníka, který by jim dal jeden dobrý balón. Byli na hrotu oba totálně utopení a odřízlí od zbytku týmu. Santi se sice stahoval z křídla do středu, co to šlo, ale sám to nevytrhl. Costa může být pro La Roju hodně velká výhra. Otázka jak zapadne. Negredo a Soldado své šance (ne)dostali. Třeba tři zápasy v základu nedostal nikdo. Půlka zápasů byly experimenty jak v rozestavení, tak i hráčské. Negredo mít formu jak na ostrovech, tak by v repre odehrál mnohem víc a mohl být jednička. Soldado je zase hráč, který uhraje spoustu míčů, často si i sbíhá do lajny nebo více hlouběji pro míč a otevírá prostory pro hráče pod ním. Poměrně dobře sedl do hry týmu. Ale podělal si to sám v koncovce.

Sebyk 30.10.13 17:45
#29

jo, urcite neni pochyb o tom, ze soldado zapadl do herniho stylu pomerne slusne, ale s jeho zahazovanim sanci nemel narok. tri zapasy v rade, kdyz v tech prvnich dvou predvedes hovno, proste nedostanes. repre neni klub a ta spanelska uz vubec ne. myslim, ze oba dva svoji sanci dostali, ale ani jeden ji nevyuzil tak, jak by bylo pro stabilni misto v zakladu spanelska zahodno. az negredo v posledni dobe ano, pricemz pred tim nemel zcela stabilni formu...

popik 30.10.13 14:46
#13

Je to prasárna.*115*

popik 30.10.13 15:00
#16

Až Portugalsko rupne v baráži, tak přibrat Ronalda, který už žije nějaký ten rok ve Španělsku a vzhůru do Brazílie *18*

white_rattle 30.10.13 15:05
#17

trapne a neexistuje na to ziadne ospravedlnie a ked ho tam v brazilii niekto dopicha nozom v tmavej ulicke tak nech sa necuduje , pre mna osobne pluvanec do tvare blazilii ako takej ci uz fanusikom ,alebo ex spoluhracom *135*

Carlitos 30.10.13 15:07
#18

Netřeba ani tmavá ulička, v Brazílii mu klidně prostřelí hlavu, když bude stát v autě na semaforech...

Josef72 30.10.13 15:35
#23

Fotbal jde do prdele. Teď ještě MS se čtyřiceti týmy a bude to bez chyby.

Nervion 30.10.13 17:46
#30

hnus*8* Zlatej Ryan Giggs kterej si v životě nezahrál žádnej šampionát a přesto zůstal věrnej, ne jak tyhlety Costové,Eduardové a podobná havěť*8*

Romi 30.10.13 17:49
#31

jo, zlatej. Jeho žena mu tiež určite stále hovorí.*5*

Romi 30.10.13 17:55
#33

Ale po futbalovej stránke - hej, obdivuhodnejšie ako Costa

BG 30.10.13 19:45
#35

Docela čučím, copak by Costa nevytlačil Freda na lavku za Brazil ? Já myslím, že jo...

El Gato con Botas 30.10.13 19:52
#36

Hodně divoké, vybírat si mezi ESP a BRA. *54*

BRIAN19 30.10.13 22:05
#37

Nie je problém dostať sa na vrchol, ťažšie je sa tam udržať. © Johan Cruyff

Costa jak prišiel na výslnie, tak z neho pekne rýchlo odejde, môj názor. BRA útočníci nemajú dlhú životnosť okrem tých legendárnych, čo Costa proste nie je.

Zahraje si proti nejakým tragédom a zálesák DB si aj tak povolá svoje "esá". Neviem si predstaviť, že najlepší španielský strelec, ktorý opäť stabilne hráva na hrote, bude leštiť lavičku Costovi a ak by aj áno, kluci v záloze ho proste budú ignorovať *2*

Sebyk 30.10.13 22:17
#38

tim hracem v poslednim odstavci jako myslis villu? *5*

BRIAN19 31.10.13 11:02
#39

Nápoveda - najlepší španelský strlec nestačila?, trebalo by si rozšíriť obzory mimo Atletica *2*

Sebyk 31.10.13 11:41
#41

ja jen ze ten nejlepsi spanelsky strelec na hrotu v zadnym pripade nehrava (tam hraje costa) a zatim se mu v dresu atletica povedly dva nebo tri zapasy, zatimco costa pravidelne vali. villa je v tyhle sezone asi nejslabsi hrac atletica, costa jeden z nejlepsich v lize...

ano, mas pravdu, obcas neskodi si trochu rozsirit obzory mimo barcelonu...

Romi 31.10.13 11:54
#43

Ja ti dám takého najslabšieho

Sebyk 31.10.13 12:15
#46

zcela suverenne. zeptej se jakyhokoliv fanouska, koukni se na jakykoliv hodnoceni.

fakt me ale dostava, ze nekteri, kteri vedi naprosty hovno, tady budou delat ramena *63*

Carlitos 31.10.13 12:19
#48

Asi jim přijde divný, že někdo z Atlética nepatří na svým postu mezi nejlepší na světě*2*

El Gato con Botas 31.10.13 12:32
#49

Být nejslabším hráčem Atlética neznamená nepatřit mezi nejlepší na světě. *5*

Sebyk 31.10.13 12:37
#51

ha ha ha. nejvtipnejsi na tom je, ze jedinej, kdo tu neco podobnyho neustale pronasi, jste vy. ale tak to je klasika, prevracime, trollujeme...

pokud jde o mirandu, tak napriklad o tom, ze na jare byl se svoji formou jednim z nejlepsich stoperu v evrope, psal i sid lowe, kterej se fotbalovou zurnalistikou profesionalne zivi, ma dost hodne solidni reputaci a pro guardian dela experta na spanelskou ligu. ten samej clovek nedavno tusim rovnez napsal, ze duo godin-miranda je v tuhle chvili dost mozna nejlepsi v evrope. v minuly sezone melo atletico ostatne hned po juventusu a bayernu nejlepsi obranu v evrope - a to je prosim jeste rozdil mezi italskou a spanelskou ligou. upozornuji, ze lowe fanouskem atletica neni.

jiste, hraci jako sergio ramos, pique nebo dalsi jsou prece o nekolik urovni vyse, zvlast s tou brilantni formou, kterou se v posledni dobe prezentuji. villa je valec, costa zmrd a obrana banda kasparu. uz jen to, ze atletico se s tymem, kterej nestal ani polovinu toho, co bale, drzi na dostrel tem dvema, zaslouzi respekt. takovej tym tu proste za poslednich temer deset let nebyl...

Sebyk 31.10.13 12:38
#52

a zcela uprimne, slovo experta a profesionala je pro me daleko vic nez kecy nejakejch omzenejch povalecu...

Carlitos 31.10.13 12:44
#54

To je pochopitelný, pokud je to expert trochu vyšší úrovně než třeba Vízek.

Sebyk 31.10.13 12:46
#55

pravda, "vizku" je na tyhle strance plno...

El Gato con Botas 31.10.13 12:49
#57

Expertem jsou všichni ti, jenž dokáží správně zařadit hráče Atlética v různých žebříčcích v Evropě nebo na světě. Samozřejmě na správných pozicích. *14* To by pro pana Vízka nebude problém, zařadit se mezi experty v evropském či světovém měřítku. *5*

Sebyk 31.10.13 13:00
#58

experti jsou ti, jejichz slova maji nejakou vahu. tahle stranka je bohuzel plna vizku a trollu...

Nervion 31.10.13 13:27
#59

Řekl jeden z největších trollů

Nervion 31.10.13 13:34
#63

Tak si zabrečíme jak to tu není jako dřív a šup zpátky na ATM CZ/SK *10*

Nervion 31.10.13 13:40
#65

Nemáš co říct, chápu *22*

Sebyk 31.10.13 13:42
#66

ne, na takovej bullshit opravdu co rict nemam *14*

Nervion 31.10.13 13:45
#67

Všiml jsem si :)

Sebyk 31.10.13 13:56
#68

pod anderem uz mi neodpovis? *43*

Carlitos 31.10.13 14:02
#69

Naopak, tys byl určen jako Vízek, Sebyka jsi označil jako trolla, takže má pravdu. ŠF je taková variace na Zidanes y Pavones, Trolles y Vizkos*2*

El Gato con Botas 31.10.13 14:15
#71

Beru Trolles. U Vizkos je Sebyk a bano a těm se nemohu rovnat. *1*

Sebyk 31.10.13 14:23
#74

ja jsem prave trolles *3* pouze vizkos nevidi to, ze jsem trolles, tudiz jsi vlastne vizek *6*

El Gato con Botas 31.10.13 14:27
#80

Jelikož jsem na to došel sám a poslal příspěvek jen pár vteřin po tobě, tvé rozdělení neplatí a jsem také mezi Trolles. bano a Carli zůstávají mezi Vizkos. Vlastně ne. bano trolí Carliho, který nikdy neodolá a vždy mu skoří na špek, je bano také Trolle a Carli a Nervion budou Vizkos. *5*

El Gato con Botas 31.10.13 14:40
#82

Kdyby si byl Vizko tak bych ti možná věřil... *5*

El Gato con Botas 31.10.13 14:24
#75

I když opět vidím sebykovu výjimečnou diskutérskou naštěvu a pozoruhodný nárůst komentů u jím moderovaném článku. Je tedy jasné o co tomu chlapci jde. Proto jej tedy musím přeřadit mezi Trolles. *5*

ace 31.10.13 16:48
#108

slovo experta a profesionala je pro me daleko vic nez kecy nejakejch omzenejch povalecu...

*5* tesat

Carlitos 31.10.13 12:43
#53

Pardon za vtípek*7* Jsem tu kvality Atlética, Chola, DC a dalších vyzdvihoval už xkrát, tak jsem myslel, že se najde místo i pro odlehčení, ale asi se o víc než klubech vtípkovat nemůže*1*

Sebyk 31.10.13 12:47
#56

kdyby to nebylo zalozeny na prekrucovani, tak fajn. a hodi se na to jedno rceni: opakovany vtip prestava byt vtipem.

Sebyk 31.10.13 13:31
#61

kterej teda?

Romi 31.10.13 14:21
#72

Houby*3*čo som videla ja, tak tragický rozhodne nebol, ale ja sa za to nejdem vadiť.*4* Ukľudni sa a s úsmevom, aby si si nezničil nervy, keď tak pozriem na príspevky nižšie....*4*

Romi 31.10.13 14:22
#73

hups. vyššie.*4*

Sebyk 31.10.13 14:24
#76

pokud jsi videla jen sestrihy, pripadne jeste jen betis, tak to zrovna o nicem nevypovida *2*

Romi 31.10.13 14:25
#77

Všetko o niečom vypovedá*5*

Sebyk 31.10.13 14:26
#79

ano, tohle konkretne o velkem prdu *2* to by sis musela pustit vetsinu zapasu od zacatku roku...

Romi 31.10.13 14:49
#85

Heeej? Ty asi vidíš väčšinu všetkých zápasov všetkých klubov, keď vieš, že Atlético má najlepších stopérov. Alebo to vieš podľa prdu?*2*

Sebyk 31.10.13 14:58
#89

pan "moje-argumenty-nemaji-zadnou-napln" je zpet? *14*

Nervion 31.10.13 15:00
#90

ano je a doufám že se zas na nějakou dobu odebere na ATM CZ/SK nebo bude mít spoustu práce jako v posledních dnech *6*

El Gato con Botas 31.10.13 15:02
#91

No měl by nebo mu karma spadne do mínusu. *5*

Sebyk 31.10.13 15:08
#95

on ma stale spoustu prace, sem se chodi pobavit, odreagovat a zatrollovat si. clovek s tebou nesouhlasi a ty ho hned ostrakizujes, ty diktatore *6*

Nervion 31.10.13 15:09
#96

prolhanej bastarde *6*

já se tu taky jen bavím, furt nerozumím tomu proč svoje vlastnosti a chování přetahuješ na mě *21*

Sebyk 31.10.13 15:27
#101

nechapu, o cem to mluvis a poprosil bych o slusne chovani *14*

Sebyk 31.10.13 14:57
#87

samozrejme ze ne. i kdyz ty vetsi tymy cas od casu vidim, vzhledem k casove tisni se cim dal tim vice spoleham na jine zdroje.

mimo jine jsem nikdy nenapsal, ze atletico ma nejlepsi stopery. co jsem videl zapasy na jare tak ano, nevidel jsem mnoho stabilne lepe hrajicich stoperu nez miranda, v cemz mi dal za pravdu i clovek, ktery se touhle problematikou zivi...

prijde mi ale hlavne od kolegy zcela nahore ponekud trapne se vysmivat, kdyz sam vi o tom, o cem hovori, naprosty houby...

Romi 31.10.13 15:04
#92

Ale Šeby, hádam ti nič také hrozné zas nenapísal, a aj on futbal sleduje, tak má názor. Nooo, stačilo, a ide sa na predĺžený víkend! *10*

Sebyk 31.10.13 15:05
#93

to zavidim, ja uz moc nevim, co vikend je... *14*

BRIAN19 31.10.13 15:14
#97

Takže Villa je opäť utopený na ľavom krídle a nosí vodu Costovi ako v Barcelone Messimu hej?

Sebyku Sebyku sleduješ fotbal, experty a neviem, čo ešte ale že nepoznáš tú najzákladnejšiu charatkeristiku futbalu, že v repre a najmä tej španielskej je ti forma na nič a hrajú tí istí?

Z klasických 9 do Brazílie pojede Villa a Negredo, ak si udrží formu zo City a z posledných repre zápasov. Ak pojede náhodou i Costa tak iba na výlet, pretože do základu sa dostane možno keď budú mať Španeláci postup v kapse alebo narazia na nejakého slabého súpera.

Toť vše.

PS: Inak je smiešne keď troll tvojho rangu sa sťažuje na iné trolly. *2*

Sebyk 31.10.13 15:26
#100

vis co, pust si treba madridsky derby, kde hral villa vlastne stredniho zaloznika, nebudu s tebou ztracet cas. villa hrotaka v atleticu nehraje, to by bylo atletico asi stezi druhy v tabulce. ono zcela popravde s tim, jak je villa v utkani vetsinou totalne neviditelnej, je dost tezky presne urcit, co hraje za post. vetsinou hraje tu roli, kterou delal diego costa minulej rok falcaovi - takze ano, villa prestal nosit vodu messimu, ted ji nosi costovi...

ne, tuto nejzakladnejsi charakteristiku fotbalu opravdu neznam. myslim, ze nebudu sam. ano, sehranost hraje velkou roli, ale kvalita a forma rovnez.

zavidim ti, ze vis vic jak pul roku dopredu, kdo pojede na mundial a jaka bude zakladni sestava. divim se, ze sis jeste na neco podobnyho nevsadil, nevyhral miliony a neplacas se nekde v karibiku a misto toho travis cas tady.

PS: tvoje argumenty a domneky jsou jeste smesnejsi nez moje trollovani *14*

Sebyk 31.10.13 15:32
#104

PPS: priste nez zase zacnes mlit nejaky kraviny o hracich a tymech, ktery nesledujes, se staci zeptat *26*

BRIAN19 31.10.13 17:22
#110

Já si mám pustiť zápasy Atletica, keď ani ty sám nevieš aký post hraje Villa a to sleduješ všetky zápasy *22*

Ok Villa v Atleticu nehraje hroťáka ale určite nebehá po lajne ako v Barcelone a nerozťahuje hru pre Costu - čili je bližšie k bráne, než v Barcelone kedy bol (okrem prvej sezóny!)

Ono sa to nijako inak nevylučuje, že Villa na tom hrote v nároďáku môže hrať aj keď v Atleticu nosí vodu Costovi.

Sebyk 31.10.13 17:31
#111

bavi te prevracet moje slova?

ano, ponekud pozmenene stanovisko oproti tomu puvodnimu: "Neviem si predstaviť, že najlepší španielský strelec, ktorý opäť stabilne hráva na hrote, bude leštiť lavičku Costovi." nejenze villa stabilne nehraje na hrotu, ale prave tomu costovi, o jehoz lesteni lavicky mluvis, lesti lavicku a nosi vodu prave villa. jinymi slovy, ten tvuj posledni odstavec, na kterej jsem puvodne narazel, je proste pitomost, rada at si rozsiruju obzory mimo atletico pak jeste vetsi. zvlast kdyz vezmu v potaz, ze by to melo byt jaksi naopak...

BRIAN19 31.10.13 17:56
#116

Debatovať s tebou to je ako za trest.

Že je Costa v súčasnosti najlepší hroťák PD a dosaď si tam kľudne ďalších 10 prívlastkov dokonalosti a že Villa je až za ním v Atleticu je každému jasné, kto vás sleduje... o to mi nejde.

Villa proste stabilne nastupuje v Atleticu (pohybuje sa medzi zálohou a Costom a v prípade potreby vypomáha defenzíve), alebo tých 14 zápasov (ak sú štatistiky z EF dôveryhodné) nevypovedajú o stabilnosti, keď v Barce na záver svojho angažmánu nehral niekedy aj mesiac. Že je to váš najslabší striker a netrafí prázdnu bránu je druhá vec a otázka skôr na Chola prečo hráva a nenastúpi Leo (skrytý dodatok v jeho zmluve? nevím, hádam)

Moja narážka o najlepšom španielskom strelcovi bola prostá - ale vidím, že si ju nepochopil - počet gólov za repre a s tým súviselo rozšírenie tvojich obzorov.

Ok slovo hroťák mohlo byť v mojom príspevku zavádzajúce a za to sa ti ospravedlňujem, ale v Atleticu má bližšie k tomu hroťákovi ako v Barcelone, keď do úvahy berieme, kde sa počas zápasu pohybuje.

A osobne si nedokážem predsviť, že Villa (najgólovejší strelec v histórii La Rojy, ktorý si v každom klube, kde bol získal srdce fanúšikov a v Španielsku mimo merengues sa teší veľkej popularite) bude leštiť lavičku na MS, nech má formu priemernú až podpriemernú na úkor naturalizovaného Costu, minimálne nie na tomto mundiale. Áno život nie je fér a je sviňa, ale takto proste funguje. Aspoň posledných 6 let v Španielsku.

Sebyk 31.10.13 18:12
#120

abych odpovedel na tvoji otazku, leo nenastupuje proto, ze se zranil presne ve chvili, kdy zacal dostavat vetsi prostor (na ukor villy)

ja jsem tvoji narazku o nejlepsim spanelskym strelci samozrejme pochopil, nejsem debil a moc nevim, proc to sem furt tahas. tam ale hlavne neslo o to, jestli je villa nejlepsi strelec (coz bezpochyby je, ale stejne jsou to jen statistiky - kdy dal mimochodem naposledy gol nejakymu poradnymu souperi? pred dvema lety?), ale o ten zbytek prispevku, kterej je vlastne zcela naopak, nez je v tuto chvili realna skutecnost v atleticu - villa nehraje hrot a nosi vodu costovi...

ja si naopak dovedu predstavit velmi snadno, ze pokud si costa i villa udrzi stavajici formu, tak villa mundial prosedi. vek nezastavis a pochybuju, ze del bosque bude riskovat medaili jen na zaklade toho, aby postavil do zakladu hrace, na zaklade toho, ze je oblibenej. pokud bude costa davat goly, nikdo ve spanelsku remcat nebude...

BRIAN19 31.10.13 18:21
#122

Vek nezastavíš to je pravda, ale pochybuju, že by mu tohle Zálesák spravil asi na záver jeho repre kariéry. Minimálne nie v skupine, v prvých zápasoch, ak ho teda povolá. + tam bude stále niekto z trojky Negredo, Soladado, Tores a možná aj ten Lllorente a zohľadní sa forma.

  • Villa mal do začiatku tohto roka zlomenú nohu, preto nedal gól už dva roky nejakému lepšiemu súperovi a prednosť dostáva Negredo.

Costa pojede ako vtedy Pedro prvne na Mundial (tuším) a bude čakať na šancu.

Ale aby sme to uzavreli...To Be Continued (leto 2014)

Sebyk 31.10.13 18:25
#123

prave po ty zlomenine uz to myslim neni, co to bejvalo...

osobni tip: pojede villa, negredo, torres a mozna DC...

BRIAN19 31.10.13 17:32
#112

Keď ti budú vaši hráči jezdit z Atletica na repre zrazy La Rojy vo forme (čo už začínajú) a na lávce bude Zálesák, tak sa potom nediv a nevylievaj si srdíčko, prečo hraje tragéd Cesc/Xabi namiesto vašeho hráča.

Úprimne tipnúť si kto pojede na Mundial a kto bude hrať základ La Rojy nie je nič ťažkého, ak nebudeme brať do úvahy prípadné zranenia. A tie miesta, ktoré nie sú jasné a môžu sa zmeniť dostanú len minimum príležítostí.

Ale inak ak Diego Costa bude hroťák č.1 v Brazílii a bude nastupovať v základe namiesto Villu alebo Negreda, tak sa ti tu ako prví ospravedlním a kľudne si zmením ikonku so znakom Atletica, nech mi je El Gato svedkom.

Sebyk 31.10.13 18:13
#121

sebyk se nesazi: od zacatku mluvim akorat o tom, ze villa nehraje hrot a se stavajici formou si s nim muze DC vytrit zadek...

Tak Španělsko nemá žádného rodilého španělského útočníka. Soldado, Negredo i Villa jsou trapné frašky.

Jediný pořádný útočník repre byl ten kluk... jak se to jenom jmenoval... Ten co ho Atlético vyrazilo jak špinavého psa... Pak mu laskavý a milý soused s Concha Espina podal pomocnou ruku a dres s číslem 7.

Jo, Gonzales Blanco. Legenda Atlética de Madrid.

Sebyk 31.10.13 18:38
#125

atletico ho nevyrazilo jako spinaveho psa, to je kec. starej retard gil nemel prachy, a tak se jako usporne osetreni rozhodl zavrit akademii. raul si sbalil kufry a presel k vam...

Sebyk 31.10.13 17:47
#114

ja se nedivim a srdicko si nevylevam *2*

ano, mista jsou sice relativne jista, ale nikdy nemuzes odhadnout vliv formy ci zraneni. del bosque ocividne costu chtel, nekolikrat mu volal - narozdil od scolariho, kterej na nej proste pekl az do ty doby, nez mu zacalo tect do bot. uprimne receno se zas az tak nedivim, ze se DC rozhodl tak, jak se rozhodl. z tohohle duvodu bych i ocekaval, ze DC dostane v repre sanci. necekam, ze pojede na mundial jako no. 1 ve spanelskym utoku, ale to myslim nepojede ani villa. presto bych si dovolil hadat, ze (pokud si udrzi aspon ze 70% formu) tam costa pojede a bude uzitecnym clenem tymu. ostatne na CC jel soldado taky jako jednicka v utoku a jeden zapas to vsechno zmenil. lesak je sice konzervativni pablb, ale zase uplnej debil neschopnej cokoliv zmenit to taky neni...

BRIAN19 31.10.13 18:01
#118

A príklad Tores nie je dostatočným varovaním, že Zálesák nič nezmení a úprimne by ma neprekvapilo resp. nešokovalo keby sa tam náhodou dostane aj on.

BRIAN19 31.10.13 11:03
#40

Už aby iba najlepší stopér sveta, čti Miranda, dostal pozvánku a klauniáda bude dokonána. *2**4*

Sebyk 31.10.13 11:42
#42

ten bohuzel nemuze no, nastoupil k souteznimu zapasu *38*

BRIAN19 31.10.13 15:15
#98

Ešte, že tak *22*

Carlitos 31.10.13 12:05
#45

Tam se s tím nemažou no.

Sebyk 31.10.13 12:16
#47

taky jsem si na nej vzpomnel, kdyz jsem to cetl *5*

Sebyk 31.10.13 14:26
#78

and he did it again! opet tri nejkomentovanejsi clanky *86*

El Gato con Botas 31.10.13 14:58
#88

Tak to ti upřímně gratuluji! *86*

Sebyk 31.10.13 15:28
#102

ted nevim, jestli jsi vizek, nebo troll *14*

Nervion 31.10.13 15:06
#94

Snad se mu bude dařit na MS tak, že Brazílii sestřelí gólem rukou v poslední minutě a ona vypadne *11* Pak si jen jeho xicht nějakej jatkař splete s prasetem a bude *94*

Sebyk 31.10.13 15:29
#103

nemame nejake komplexy, kdyz se posmivame necimu vzhledu? *14*

Nervion 31.10.13 17:08
#109

ty o komplexech nemluv prosím *34*

Romi 31.10.13 15:20
#99

Ááááá - 99*5*

Přihlašte se či zaregistrujte pokud chcete přidat komentář

Zápasy

Odehrané Nadcházející

Žádné zápasy nebyly zatím odehrány

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
TOPlist