STABLE 3.24.0
Úvod / Real Madrid rekordně utrácel, kádr však příliš neobměnil

Real Madrid rekordně utrácel, kádr však příliš neobměnil

João Félix (© marca.es)

Prime Time Sport zveřejnil souhrn letního přestupového období. Analýza Football Transfer Review 2020 nabízí řadu zajímavých dat.

Králem přestupového období se opět stala Premier League, anglické kluby utratily více než 1,5 miliardy eur. Největší skok však zaznamenala La Liga, jejíž utráty vyskočily o 49 procent - z 884 milionů eur na 1,32 miliardy eur. 

Nejaktivnější byl Real Madrid, z jeho kasy odešlo 305 milionů eur. Následují Barcelona (255) a dvojice Atlético (243) a Sevilla (158), v obou případech je to stejně jako u Realu Madrid klubový rekord. Atlético navíc stanovilo nové maximum, pokud jde o výtěžek z prodeje hráčů - 311 milionů je zdaleka nejvyšší cifra napříč celou Evropou. I díky přispění Los Colchoneros padla v rámci La Ligy poprvé hranice jedné miliardy eur, pokud jde o nákupy (1,32 miliardy eur) i prodeje (1,03).

Zájem poutá údaj spojený s Realem Madrid. Královský klub sice ve snaze o obměnu kádru vynaložil 305 milionů eur, šlo ale pouze o částečnou rekonstrukci, nikoliv kompletní. Tým Bílého baletu je totiž v celé La Lize služebně nejstarší, hráči v něm jsou průměrně už 4,2 roku.

Zaměříme-li se na utracené finance v posledních pěti letech, patří Realu Madrid překvapivě až devátý post (624 milionů eur). Mezi první trojicí nejsou velké rozestupy - první je Manchester City (984), druhý Juventus (953) a třetí Barcelona (934). Před Realem Madrid je i jeho městský rival Atlético (728).

Během přestupového léta 2019 padla v Evropě třikrát hranice 100 milionů eur, pokaždé díky La Lize. Tři nejdražší přesuny mají jména Joãa Félixe (z Benficy do Atlética za 127 milionů eur), Antoina Griezmanna (z Atlético do Barcelona za 120 milionů eur) a Edena Hazarda (z Chelsea do Realu Madrid za 100 milionů eur).

Kdo je na webu

Jenom neregistrování uživatelé a roboti, které nezobrazujeme :-)

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Předchozí 1 2 3 12 Následující

@Tarja stejně tě zajímá jen co dělá acík, klidně se zeptej napřímo, potěšíš ho *7*

aha, to už začínáš zacházet do detailů, kterým nerozumim *4* ale díky za rady každopádně a měj se

no nic, jsem unavenej, jdu spát, zatím

pak už hraje difrakce moc velkou roli (difrakce je rozptyl světelnejch paprsků priniajících moc malým otvorem, když objektiv příliš zacloníš, vlastně tím světelný paprsky rozostříš a podle velikosti světlocitlivejch buněk na snímači to buď hraje nebo nehraje roli - pokud jsou ty buňky malý, stačí malý rozsotření a zaznamenaj ho

myslím jako potom při skutečným focení... záleží na optický soustavě a snímači, respektive velikosti jeho buněk, ale obecně se dá dneska už skoro říct, že při aps-c je maximum rozumně využitelnýho clonění obvykle f11, při micro4/3 f8 a u full framu f16 (ale třeba u aktuálního sony a7r4 prej tak f5.6)

stejně nemá smysl clonit víc

@Txapeldun to ne, potřebuješ jednolitý, jednobarevný pozadí - stěnu, oblohu... mělo by bejt světlý, ale tmavý můžeš přeexponovat a na fotce bude světlý, jen potřebuješ zároveň nějakej rozumnej čas závěrky

a nějak vyřešíš ostření a expozici - buď si nastavíš expozici do plusu a manuální ostření nebo si nastavíš expozici tak, aby byl obrázek světlej, a ostříš automaticky, ale to už ti to dělám složitý... a clonu dej tak 11

@tunak jakože dám co největší clonu a ostřím nekonečno na nějakej světlej bod?

teď se red bull ukáže, jestlipak ho levně prodá do rasenballsportu?

Předchozí 1 2 3 12 Následující
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace