Tina Costu těší, že Valencia využila zaváhání soupeřů

Tino Costa (© as.com)

Dvaadvacáté kolo Primery bylo bohaté na nečekané výsledky, Valencia však roli favorita splnila.

Netopýři doma přehráli Hércules 2-0, jedním gólem k tomu přispěl i Tino Costa, jehož trefa z přímého kopu patří mezi ozdoby kola. Svěřenci Unaie Emeryho díky zaváhání soupeřů v čele s Villarrealem stáhli ztrátu na třetí místo na jediný bod.

"Jedním z našich cílů je skončit na třetím místě, které teď máme blíže než kdy jindy. Po minulé remíze je důležité, že jsme Hércules porazili. Měli jsme štěstí, že naši konkurenti zaváhali, a my toho dokázali využít," uvedl fotbalista, jenž na Mestallu přišel během loňského léta.

Šestadvacetiletému Argentinci se daří, na kontě má v letošní sezóně už 4 ligové branky, na které potřeboval 14 zápasů. "Jsem spokojený i v osobní rovině, protože se mi daří. Na tom má zásluhu celý tým, kterému musím poděkovat."

Komentáře (145x)

Vložit komentář

Názor s nejvíce souhlasnými hlasy

Carlitos 28.05.11 22:35
#5

Současná Barcelona má prostě výjimečný tým, který se dá porazit, ale nedá se porážet. Dneska jsme tak trochu viděli, že by si podle všeho s každým vytírala zadnici, i kdyby hrála PL, Serii A nebo mezigalaktickou ligu, protože United dneska vypadal jako Almería... Statistiky taky na úrovni takovýho zápasu. Nezbývá než pogratulovat a smeknout*7*

Názor s nejvíce nesouhlasnými hlasy

Fliskies 28.05.11 23:52
#47

Este 5 krat a dobehnete nas. Hala,Madrid!

Všechny názory

Grobar 28.05.11 22:30
#1

Tak Carli, konečne pekné finále. *10*

Lapíz 28.05.11 22:31
#2

Zaslouženě, bezpochyby! Na hlubší hodnocení si počkám na ráno, protože to je prý moudřejší než večer! *18*

ace 28.05.11 22:32
#3

Sar svuj posledni zapas (krome 3. golu) nic moc, spis nic nez moc *7*

Jinak zaslouzeny opet, ocekavanej prubeh reprezentovani PL *3*

tunak 28.05.11 22:49
#11

Hlavně, že nějakej Čech by ty fíky měl, co? *6*

ace 28.05.11 22:52
#13

O tom snad ani nepochybujes *5**6*

Druhej by mel i Iraizoz *4*

tunak 28.05.11 23:07
#17

Aha, jasně... ten bys měl i ty, za rozestupující se nejlepší obranou na ostrovech... *17*

Mám takovej dojem, že z tebe mluví frustrace. Rooney, Giggs, F*cking Perch... Chelsea je obecně na desátý koleji, protože prvních devět okupuje v Anglii Ferguson se svojí partičkou a to ani nemusí vyplácet trenéry z Turecka a kupovat "kvalitu" za 50 éček a šest nul k tomu. *10*

ace 28.05.11 23:26
#32

Nejlepsi obranu na ostrovech Manu nema *17* Tu jsme meli my dle stats.

Jinak mas spatnej dojem, pustit ho na druhe strane mluvim uplne stejne *7*

tunak 28.05.11 23:41
#39

*4* ne, já myslel frustraci z Torrese, Chelsea a tak podobně... předpokládám, že na United bys nenechal niť suchou, ani kdyby to dneska dali 5-0 *4*

ace 28.05.11 23:43
#40

*4* ja bych otravoval Carlitose s "PL>PD" akorat *5*

tunak 28.05.11 23:53
#48

PL>PD samozřejmě v podstatě platí. Důvod? Getafe, Almería atp.

ace 28.05.11 23:54
#50

pekne jsme ten nas hovor zakoncili, takze dodavam uz jenom *22**5*

tunak 29.05.11 22:13
#132

Hm... na kterej klub chodí v anglických profesionálních ligách deset tisíc lidí? *3*

tunak 29.05.11 00:07
#60

Hm, když na to tak koukám... coby Iraizoz, druhej by měl snad i De Gea. *4*

Ale ne, druhej byl smolnej, neviděl, chybu udělal spíš při tom prvním, že nevyběhl.

tunak 29.05.11 00:08
#61

A to ještě ďáblíci skórovali po Giggsově ofsajdu. Ach jo. *4*

Tarja 29.05.11 09:47
#104

Ze to byl ofsajd?? Nemas video? *19*

Carlitos 28.05.11 22:35
#5

Současná Barcelona má prostě výjimečný tým, který se dá porazit, ale nedá se porážet. Dneska jsme tak trochu viděli, že by si podle všeho s každým vytírala zadnici, i kdyby hrála PL, Serii A nebo mezigalaktickou ligu, protože United dneska vypadal jako Almería... Statistiky taky na úrovni takovýho zápasu. Nezbývá než pogratulovat a smeknout*7*

tunak 28.05.11 22:49
#10

Jojo, statistika střel cca v 70. minutě asi 15-2. *5*

Mirinko 29.05.11 07:40
#99

Sucasnu Barcelonu dokaze porazit len taky takticky genius ako je Hiddink alebo Mourinho, aj to ich teamy nesmu zarezat rozhodcovia. Fergusonovi makne mozog, to co vcera predviedol bola taktika senilneho starca. Kazdy kto sa smial z Mourinha aleno Hiddinka, kvoli tomu co hrali proti Barcelone s Chelsea, Interom resp. Realom vcera snad pochopil ze hrat na Barcu cokolvek ine je ako hnat ovcu na porazku a presne to vcera predviedol Manchester, odisli ako spraskane deti vo finale LM. Inak gratulacia Barcelone momentalne ma najlepsi team na svete to je jasne.

tunak 29.05.11 22:17
#133

Hidding je taktický génius, který se třese jako sulc ze zápasu s Belgií o všechno. Mourinho je taktický génius, jehož tým ve skvělé formě dostal od Barcelony bůra. A Ferguson je senilní stařík, kterej letos dokázal nejvíc fascinující trenérský úspěch v dějinách fotbalu.

Zaměňuješ taktickýho génia a prešovský beton. S tím druhým můžeš proti Barceloně uspět... ale budeš vysmíván.

A není pravda, že se s Barčou nedá hrát. Viz Valencia a Atlétiko, třeba... jasně, nebylo to zrovna finále LM, ale MUTD taky není banda ořezávátek z přístavu, případně soubor parašutistů.

A konec konců, Arsenal letos Barcelonu přehrál ofenzivou v zápase, kde ho Barcelona rozhodně nepodcenila.

Mourinho a Hiddink, prej. Ačkoliv Hiddink nikdy s kluby nic nedokázal a místo Mourinha budeš možná za rok spelovat Villas-Boas. *17*

Lapíz 28.05.11 22:42
#6

Tak tohle bylo moc krásný, to gesto pro Erica s kapitánskou páskou! *11*

aimar21 28.05.11 22:43
#7

parada, gratulace *11*

Deform 28.05.11 22:44
#8

Doufám, že dneska konečně zklapnou huby těm antibarcelonistům, kteří si stěžují na simulace, rozhodčí atd...

Messi, Iniesta, Xavi, Mascherano *22* Valencia, Park *53*

nádherný gesto s Ericem "aka kapitánem" Abidalem *84**86*

tunak 28.05.11 22:48
#9

Viděl jsem jen druhý poločas. Neuvěřitelný, vypadalo to, jako by proti Barceloně hrál Athletic nebo tak. A Rooney prostě není Toquero.

Vivat Guardiola. Pomalu by mohl najít nějaký BIDÝLKO taky pro sebe. Konec konců, Ferguson to měl o dvanáct, Guardiola o osm a teď už jenom o šest. *17*

Josef72 28.05.11 22:50
#12

Zranění se vrátili, byl čas na odpočinek a podle toho to vypadalo. Dneska určitě nejlepší na světě.

Valencia-Mestalla 28.05.11 22:59
#14

Barcelona zase potvrdila, že je na jiným levelu, neskutečný, takový tým ve fotbale podle mě ještě nebyl*86*

tunak 28.05.11 23:08
#18

Ale byl. Stejně dominantní byli ve svý době Maďaři nebo Brazilci.

Valencia-Mestalla 28.05.11 23:13
#21

Ale nemyslím si, že tolik převyšovali ostatní týmy v herním projevu jako Barcelona*6*

tunak 28.05.11 23:15
#23

Tak zrovna Maďaři ještě o třídu víc. *10*

Grobar 28.05.11 23:40
#37

Maďari však na rozdiel od Barcelony svoju dominanciu nikdy nepotvrdili. Viď pamätné finále s nadopovanými nemcami.

marty9637 28.05.11 23:40
#38

Maďaři možná v herním projevu, ale dost jim kazí to, že nevyhráli nikdy žádný velký turnaj.. Jinak nejde srovnávat týmy, které jsou si časově takhle vzdálený.. Real za Di Stefána byl taky ohromný válec. Ale právě Real 60. léta + Maďarsko + Brazílie z Mexika a samozřejmě Barcu považuju za nejlepší týmy historie..

tunak 28.05.11 23:46
#41

Vyhráli Olympiádu, v té době bezpochyby velký turnaj. Vyhráli Středoevropský pohár, soutěž nejlepších reprezentací Evropy (ČSR, Rakousko, Itálie...) kromě Anglie a Švédska. Dvakrát zničili Angličany, což byla největší fotbalová událost mezi rokem 45 a Zázrakem v Bernu.

A když se kouknete na jejich statistiky... Barcelona občas rupne, celkem často remizuje. Oni semleli v podstatě každýho.

Grobar 28.05.11 23:51
#46

Netvrdím, že neboli geniálni, no v najdôležitejšom okamihu sklamali. A to, že Barca rupne apod... Ono Madari v tej dobe zrejme nehrali 70 zápasov ročne plus v repríku ideš čisto na výhru, kdežto ak máš napríklad jasný postup zo skupiny LM... Titul tri kolá pred koncom...

Celkovo je divné porovnávať reprezentačný a klubový tým. To už skôr porovnávať Real a Barcu ako Barcu s Madarmi.

tunak 28.05.11 23:56
#53

Tak samozřejmě, ale v 50. letech byl jen jeden neskutečně dominantní tým a při vší úctě k Realu to prostě byli Maďaři.

Povím to teda jinak... přestože to dnešní fans Barcelony vidí ahistoricky, žádný tým nikdy nezměnil fotbal tak jako tehdy Maďaři a nikdo nikdy nehrál tak moderně - ani Brazílie 70, ani Holandsko a Německo 74, ani Sparta ve 20. letech :-) jako Maďaři.

Neustále se okolo Barcelony mluví o moderním fotbalu... budiž, první, kdo tenhle fotbal hrál, byli Maďaři. Barcelona v podstatě nehraje nic jinýho, než Sebesovu 60 let starou hru.

Grobar 29.05.11 00:08
#62

Kanaďania tiež vymysleli hokej a predsa v 70 rokoch dominovali Rusáci. (Nikdy som netvrdil a ani tvrdiť nebudem, že súčasná Barca je naj... na to som príliš objektívny a nepúštam sa do porovnaní, ktoré sa porovnať nedajú) Vždy je niekto kto vymyslí niečo prevratné a dlhotrvajúce. Vždy je nejaký dominantný štýl. To, že ho nevynájdeť Ty však neznamená, že v ňom nemôžeš byť najlepší. Ale Madari sa nálepky týmu, ktorý svoju dominanciu nepotvrdil nezbavia, to je jednoducho fakt. Rovnako ako Ned 70 rokov.

Grobar 28.05.11 23:54
#49

Ešte dodám, že dajme tomu príprava na zápas s Ang. trvala mesiac. Koľko ho má Barca. Dva zápasy do týždna...

marty9637 28.05.11 23:55
#52

Největší turnaj ale nikdy nevyhráli (MS).. Středoevropský pohár nehráli španělský kluby, jestli se nepletu. Navíc to byla klubová soutěž přece.. Barcelona má za krátkou éru s Guardiolou už 10 velkých trofejí.. Osa mužstva tvoří reprezentaci Španělska, která vyhrála oba velké turnaje fenomenálním způsobem. Já sice neříkám, že je Barca nutně výš než Maďarsko, ale rozhodně se s nimi může směle rovnat.

tunak 28.05.11 23:59
#54

Španělé tehdy nebyli konkurenceschopní, navíc tohle není o klubech, ale o reprezentacích. Tam chyběla z evr. špičky jen Anglie a ta samozřejmě momentálně za moc nestála. A chyběli ještě Němci.

A že Španělsko vyhrálo ME a MS fenomenálním způsobem, to teda rozhodně odmítám. MS vyhráli s odřenejma ušima jako jednooký mezi slepými a na ME nebyli zdalka tak dominantní, jak se možná zdá.

marty9637 29.05.11 00:01
#57

Nu dobrá, když myslíš..:) To těžko nějak zhodnotíme.

Romi 28.05.11 23:01
#15

Jéééééé! To bola dnes fantázia*11* Sú tu ešte pre niekoho dva najobľúbenejšie športy "na pozeranie" futbal a krasokorčuľovanie? No neviem, asi nie.*2* Pre mňa hej, no a dnes sme od piatej v Blave na štadióne sledovali úžasnú krasokorčuliarsku šou s mojím najobľúbenejším korčuliarom a od štvrť na deväť som už pekne sedela pri telke, pri mojej najobľúbenejšej Barcelone. Dnes som si teda vychutnala skutočné športové majstrovstvo*80*

Romi 28.05.11 23:08
#19

No ánoooooo*11*

tunak 28.05.11 23:08
#20

Nůůůůůůůdááááá. Když už krasobruslení, tak JEDINĚ taneční páry.

Grobar 28.05.11 23:14
#22

Keď už šport tak hádzaná. *5* Celkovo loptové sú takmer všetky fajn.

Grobar 28.05.11 23:16
#24

Inak k zápasu:

U Pikety sa potvrdila jedna vec, keď o niečo ide vždy zahrá. Sozóna nič moc, ale v dôležitých zápasoch vždy podrží. Dnes pre mňa mužom zápasu (až na tú jednu minelu s Valdesom)

Velmi sa mi páčil aj Buskets. Trojku netreba spomínať. A Pedro ukázal, aký je rozdiel medzi unaveným Pedrom a oddýchnutým...

Romi 28.05.11 23:18
#25

Ahoj *10* To som rada, že ťa tu vidím. Chýbaš tu. Aj tanečné páry boli. aj ja som ich vždy mala najradšej. Ale náhodou Jagudin... Vždy som ho zbožňovala a tým pádom neznášala Pluščenka a keď tu u nás vyhral na ME on, skoro ma ranila mŕtvica. vlastne to až po tom, keď Anisinová a Peizerat capli 13 sekúnd pred koncom a tiež boli len druhí za Fusar-Poliovou (či ako sa to píše) a Margaliom - dnes som si na to meno nevedela spomenúť - Mauricio Margalio. Stále mi chodilo po rozume len Massimo Moratti.

Grobar 28.05.11 23:19
#27

Jagudin vtedy vo finálovej jazde spadol, že?

Romi 28.05.11 23:24
#29

asi pri štvoráku, ale ani neviem isto - ostalo mi len znechutenie po tom výsledku*12*

Romi 28.05.11 23:21
#28

hups - to bola reakcia - k tunakovi. No aj hádzaná je fajn. hlavne v nových zámkoch som bola na pár zápasoch - a tam pred nejakým rôčikom bývala aj úžasná atmosféra... ale už som dávno nebola

tunak 28.05.11 23:49
#43

Jo, ti frantíci byli dobří, ty si pamatuju.

Myslím ale, že tu házenou Grobar myslel trochu jinak. *4*

Romi 29.05.11 18:25
#121

Nooo áno - aj to je pre niekoho šport, pre niekoho jediný*4* Ale ja som včera obdivovala iné športové výkony

Grobar 28.05.11 23:18
#26

Nasledujúcu sezónu by mohol Pep trochu utiahnuť brzdu. Zapracovať mladých hráčov, rotovať, dokazovať už viac menej nemá čo.

Garp 28.05.11 23:25
#30

Souhlasím. Hráči jako Fontas či Thiago mají ohromný potenciál. Zvědavý jsem i na to, jak se dál buáde vyvíjet Deulofeu či Montoya. Jediný cíl, který Pep může ještě jako kouč Barcy mít je obhajoba triumfu v LM. Těžký úkol, ale jestli to mohl někdo dokázat je to podle mě současná Barca. Sleduju fotbal hodně intenzivně asi patnáct let a když odhlédnu od toho, že Barceloně fandím, tak jejich současný kádr je to nejlepší co jsem za tu dobu fandil. Geniální fotbal. A Messi...

Garp 28.05.11 23:26
#31

*viděl né fandil :) víno je svině.

Romi 28.05.11 23:31
#35

Bude určite zaujímavé sledovať, ako sa Guardiola ďalej v Barcelone "zariadi." Tak uvidíme, ako sa nám Barca vyvinie. Momentálne žijeme JEJ éru...

Mistborn 28.05.11 23:27
#33

Ale má. Nikto ešte Lm neobhájil. Je čas to zmeniť *14*

Mistborn 28.05.11 23:29
#34

Toto sú momenty kvôli ktorým sa oplatí ten futbal sledovať. Keď Erik dvihol pohár sťa by kapitán vyhŕkli mi slzy ako malému chlapcovi. Dnes to bola oslava futbalu. Druhý polčas sa nápadne podobal na jesenné clásico. Proste paráda. Majster Primery vs majster Premier League a dopadne to takto. Každopádne vďaka Manchestru. Takto sa hrá proti Barcelone. Môžu odísť so vztýčenými hlavami. Prvý polčas(teda skôr prvých 10 minút) boli kvalitatívne na výške, škoda že potom odpadli. Vynechával im stred a to je proti Barce smrť. Dnes sa mi po dlhej dobe veľmi páčil Piqué, konečne sa na neho dalo spoľahnúť. No a Leo, to je óda na moderný futbal. 53 gólov v 55 zápasoch v takom mladom veku je niečo neskutočné. Kde má ten človek hranice? Keď som videl oslavujúceho Villu, hneď v prvej sezóne u nás.......všetci si to zaslúžia. Po tom čo sme v tejto sezóne prežili, po tom ako sa na nás všetci chystali, ako nám hádzali polená pod nohy, je toto toto double tým najsladším zadosťučinením. Ale dosť bolo rečí, dnes je čas na oslavu. Visca el Barca!!!!! Víťaz La ligy a víťaz Ligy Majstrov 2010/2011 *22**22**22**22**22**22**22**22**22**22**22**22**22**22**22**22*

Romi 28.05.11 23:33
#36

A ešte jedno k tomu*22*

Fliskies 28.05.11 23:55
#51

Pique bude dobry. Teraz ma cele leto aby sa nasytil Shakiry a potom uz sa zase zacne venovat aj futbalu a bude zas fajn. :-D

madridcan 29.05.11 00:43
#73

a tebe specialne gratulujem.Uzi si oslavy*22*

madridcan 29.05.11 00:49
#77

Ja mam ,,iba" Šariš.Tak nazdravie...a ja idem nacat diskusiu na inom portali,som teda zvedavy na reakcie z PL a starousadlikov z PD*17*

BarcaFan 28.05.11 23:48
#42

Tam, tam je to tam. Úžasný zápas to byl a to jak Eric zvedl nad hlavu ušatý pohár fantazie zahřálo to pořádně u srdíčka a slzička byla na krajíčku. *22**24**22**18*

BarcaFan 28.05.11 23:49
#44

Visca el Barca.*18*

tunak 28.05.11 23:50
#45

Hm, to bylo práve spíš trapný. Je sice fajn, že se dal dohromady, ale pohár měl zvedat kapitán a to prostě Abidal není. Zase nás dojímá že někdo překonal operaci a zavíráme oči před nesrovnatelně smutnějšími věcmi.

BarcaFan 29.05.11 00:14
#63

Víš ty tomu nemůžeš rozumět...

tunak 29.05.11 00:27
#67

To máš pravdu, emocionálnímu kýči já rozumět nedokážu. *8*

BarcaFan 29.05.11 12:42
#114

Kýči? Tomuhle ty říkáš kýč? Ty asi nemáš city nebo já fakt nevím. *8*

BarcaFan 29.05.11 13:45
#116

Nejspíš, jeho problém.

Fliskies 28.05.11 23:52
#47

Este 5 krat a dobehnete nas. Hala,Madrid!

tunak 29.05.11 00:00
#55

Člověk by řekl, že se fanoušci velkoklubů poučí od borců, co "nikdy nikam nechodí sami..."

http://www.guardian.co.uk/football/2011/may/16/manchester-united-19-times-banner-anfield

Mistborn 29.05.11 00:01
#56

Hmmmm celkovo má Real 72 trofejí a Barca 69. Pep to pekne znižuje. Ak sa podarí Supercopa, MS klubov a Európsky superpohár tak to bude zrovnané. *11*

brano88 30.05.11 17:35
#144

paci sa mi ze fanusikovia realu musia zit z historie*10*

Fliskies 29.05.11 00:03
#58

Pisem tu o LM. Nie o celkovom pocte. Nie vsetky trofeje maju rovnaku vahu.

Mistborn 29.05.11 00:06
#59

To je samozrejme jasné. Počítal som len Ligu, Copu, Supercopu, LM, PVP, Pohár UEFA, Európsky superpohár a MS klubov.

Fliskies 29.05.11 00:16
#65

Ja som pocital to,o com sa toci dnes. To je LM a tam Vas caka este vela prace. Ale zazivate krasnu eru,eru Barcelony,ktora je ako z ineho sveta. Bola era AC,potom Realu,tociaca sa okolo roku 2000 a teraz ju mate vy. Uzivajte si to. A ja gratulujem,zasluzite si to aj ked ja ako fanusik Realu to len tazko prekusujem. Barca je mi jednoducho proti srsti aj z jej zdlhavou hrou,obliehanim a jednotvarnostou. Ale ked sa pozriem Vasimi ocami,musite si to uzivat. Ja mam rad priamociarejsi futbal. Par nahravok a do brany. Barcelona si kopu golov pokazila sama svojim prekombinovanim. Ale to uz je z ineho sudku.

tunak 29.05.11 00:30
#68

Hm, na druhou stranu v době Figova a Zidanova Realu to bylo od Madridu skoro to samé, zdlouhavá dominance držení míče, postupný útok a hra proti soupeřovu betonu. A často poměrně nudné kombinace typu Hierro - Salgado - Hierro - Salgado - Hierro - Helguera - Carlos - Helguera - Casillas - Hierro - Makelele - Hierro...

To Barcelona hraje jen Piketa - Buskec - Piketa - Alves - Piketa - Xavi - ... - Xavi - Messi - Gól. Místo tří teček tři sta přihrávek, ale v přeci jen trochu zábavnější zóně, než Hierro - Salgado.

Floren.Perez 29.05.11 10:32
#105

To fakt? Nerikam to zcela sebejiste, ale z tech zapasu, co jsem videl (okolo te doby jsem nemel moc moznost videt zapasy Realu ve Spanelsku), ale vetsinou to prave byl rychly prechod do utoku. Ze ze sve 16tky na tri prihravky po zemi byly za pulkou (jakoze treba nahral Carlus Zidanovi, ten si obhodil hrace, nahral Figovi, ktery treba z prvni daval uz Morientesovi do behu do prostoru.

Ale fotbal je velmi promnelivy a urcite jednotlive faze zapasu stridaly jine, kdy byla hra pomalejsi a nefrcelo se tak dopredu, takze takhle zobecnit to asi nelze.

Josef72 29.05.11 10:41
#107

Nikdo, ani Real té doby nehrál jako současná Barcelona. Jiní hráči, jiný styl. Ani jsem nikde nenarazil na to, že by někdo někde poukazoval na něco společného u obou týmů, kromě tanaka tady. Zidane a Figo byly jiní hráči než Xavi a Iniesta.

Floren.Perez 29.05.11 10:51
#108

Presne, uplne se to srovnavat uplne neda. Taky to mam tak nejak zafixovane.

tunak 29.05.11 22:20
#134

Já ale nesrovnávám jejich hru, spíš tempo. Real hrál taky postupnej útok, taky často držel míč a dobýval vápno. Samozřejmě to nebylo to samý, často ale snad i desítky sekund držel míč na vlastní polovině... tak se tehdy prostě hrálo.

MlCHAL 29.05.11 22:36
#139

Presne tak, dodnes si pamatam ako komentatori zvykli tuto hru nazyvat. Uspavanie supera mnozstvom prihravok a potom rychly uder. Tiez boli vyborny v kombinacii na jeden dotyk.

Josef72 29.05.11 00:41
#70

Dominance Realu v LM nebo PMEZ stojí na jedné vyjímečné generaci z padesátých let, kdy se prvních tuším dvou ročníků zůčastnilo ani ne 16 týmů z Evropy.

Fliskies 29.05.11 01:01
#79

Ale tak to jednoducho bolo a ked sa snazis tu sutaz v tych rokoch zlahcit,mohla ju vyhravat Barca,ked bola tak jednoducha. A tak isto uspechy Barcelony stoja na jednej generacii,tej terajsej. Polovica poharov LM je za posledne 3 roky. Predtym tusim 1992.

Josef72 29.05.11 09:14
#102

Nezlehčuju Real té doby, to bych nenapsal "vyjímečná" generace.

Fliskies 29.05.11 00:39
#69

Skor som narazal na ofenzivu... V Reale si videl napad,prekvapenie,centry,kratke nahravky. Jednoducho futbalovu zmes,podla toho,co sa kedy hodilo. Mna ide roztrhnut ked si Barca stavia roh a jednoducho vies,ze 9 z10 krat to bude na kratko. Barcelona robi v podstate jedno a to iste,strojova hra,kde vies co bude a mna to jednoducho nebavi. Netvrdim,ze je to zly styl,to urcite nie,inak by nemal tolko uspechov,len pre mna tazko pozeratelny. Oni ten styl dotiahli k dokonalosti a nemaju ho preco menit,len mojmu oku nelahodi. Ta dominancia je az prehnana,samozrejme,Vam fanusikom sa to paci.

Josef72 29.05.11 00:43
#72

Jak může být dominance přehnaná ?

Fliskies 29.05.11 00:49
#76

Z pohladu fanusika Realu je dominancia Barcelony momentalne jednoducho prehnana. Ked pozeras zapas Barcelony nevidis futbal ale bago.

Mistborn 29.05.11 00:44
#74

Práve že nevieš čo bude. Vieš len že v 90% to nebude center do vápna *14*

Fliskies 29.05.11 00:52
#78

Nevies co bude? Bude kratka nahravka,dalsia o par metrov dozadu,potom obehne lopta celu sirku,smeruje na stred,Messiho potiahnutie alebo Xaviho,Iniestova kolmica a bud to vyde alebo nie.

Mistborn 29.05.11 01:01
#80

Nie vždy. Keď to kope/rozohráva Thiago tak to dáva na predlženie k bližšej žrdi, ak Messi s Xavim tak rozohrávka a snaha dostať sa do vápna buď individuálne alebo pokus o center na Piqého alebo prihrávka pred vápno a strelu( na čo sa mimochodom hodí Jeffren alebo Afellay). Momentálne je veľa variánt. Trebárz dnešný signál pri priamaku, to bola lahôdka *17*

Fliskies 29.05.11 01:10
#83

Lahodka bol aj utok Messi-Villa v prvom polcase ked to mohol strelec kvalit Villu skusit napalit nechytatelne popri stojacej nohe brankara no on pre mna nechytatelne volil nahravku na pokryteho Messiho a nebolo z toho nic. Velmi som sa cudoval,vsadil by som,ze Vlla vystreli,no aj on si privykol az moc na hru Barcelony. Mozno ked si to pozriem znova,prehodnotim.

Fliskies 29.05.11 01:11
#84

On pre mna nepochopitelne. Sorry.

Mistborn 29.05.11 01:14
#85

Nj boli tam tuším 2-3 takéto akcie, ktoré sa dali riešiť inak. Ale čo už ak by sme z každej akcie dali gól, nebolo by to to pravé orechové *14*

Fliskies 29.05.11 01:17
#88

A hlavne ide o to,ze keby ste ten styl nemali tak zazity,tie sance by ani neboli. Ale niekedy je lepsie strielat a pri Barcelone to plati dvakrat.

Mistborn 29.05.11 01:21
#91

Nestáva sa nám často aby sme šli do otvorenej obrany. Keď u nás bráni prakticky 90% týmov s 10 hráčmi na vápne, potom tam nie je veľa možností. Nemáme na takýto štýl sparinga *14* Real už na to asi po druhý krát nepristúpi *14*

Fliskies 29.05.11 01:28
#93

Ale pristupi,neboj. Vsetko raz konci a aj Vasa hra ma chyby,zatial neodhalene ale ma. Ja si skor myslim,ze na Barcu z kvalitnym muzstvom skor otvorene ako defenzivne. Vyhrat s Vami je strasne tazke ale ide to. Barcelona pri napadani znervoznie,objavia sa chyby. Vid prvich desat minut dnes. A nieste zvyknuty prehravat v zapase. Chcel by som vidiet zapas medzi Barcou-Portom/Dortmundom ak by sa tieto muzstva drzali toho co hraju a nelakli sa.*10*

Mistborn 29.05.11 01:44
#96

Skôr či by to vydržali fyzicky. 90 minút napádať nevydrží nikto. Takto môžu hrať v 10 minútových intervaloch max. 2 krát za polčas aj to na konci sezóny je len ťažko zrealizovateľné. Dnes to Manchester nevzdal preto že by sa zľakli, ale preto že im dochádzali sily. Behať bez lopty keď si ju súper posúva a byť aj 10 minút bez súboja je vyčerpávajúce nielen fyzicky ale aj psychicky. Ak si si všimol ku koncu zápasu už Park alebo Valencia ledva prepletali nohami a to prakticky pressovali len prvých 10 minút. Na Barcelónsky štýl sa môže pozerať z viacerých pohľadov, ale jedno sa mu uprieť nedá. Je sakramentsky úsporný a účinný.

Fliskies 29.05.11 01:58
#97

To je to co pisem,ze je to strasne tazke. Lenze keby to raz niekomu tymto nebojacnim stylom vyslo,padol tam gol,popripade druhy,Barca by mala problem. Ale to sa nedeje. Ja si hlavne myslim,ze proti Barcelone sa branit neda. Preto som zastancom toho nebojacneho stylu,proti nej. Samozrejme nie hrr ale je to lepsie,nez len branit a cakat,ci dostanes 2alebo 4 goly. Skusit to a ked to vyde,padne to tam,Barca dostane trhliny.

marty9637 29.05.11 01:02
#81

Když se o tom ví, tak se to dá bránit*3*

madridcan 29.05.11 00:42
#71

Gratulujem Barcelone.Nechcem pisat klasicke reci,ze co bude o rok,ale verim,ze sa o rok dostaneme este dalej,ako sme boli teraz.Neriesim semifinalove zapasy,ale proti takemuto timu vzdorovat doma tak dlho a vonku remizovat je si myslim celkom dobry vysledok ked som videl co sa na ihrisku dialo dneska(vcera).Verim,ze o rok v Alianz Arene(? tusim.Nesom si isty) budeme my,ale to je daleko a vedie k tomu aj daleka cesta.Nateraz je to v Katalansku a ja este raz gratulujem...

Garp 29.05.11 01:10
#82

kéž by všichni fanoušci z táborů rivalů vítězných týmů dokázali přijímat jejich výhru s takovou grácií..respekt..příští rok věřím v repete El Clasica..nejlépe až ve finále! :)

madridcan 29.05.11 01:15
#86

a ako si prijal ty prehru v Cope?*95*

Mistborn 29.05.11 01:17
#87

Ja by som si zas prial semifinále Barca - Dortmund a Real - Chelsea/Manchester prípadne všetko valcujúce Porto.

Mistborn 29.05.11 01:19
#90

Prípadne ešte Real vs Arsenal by mohlo byť zaujímavé.

Fliskies 29.05.11 01:22
#92

Mna napada Real-Sachtar,tomu som daval velke sance Barcu vyradit. Nakoniec z toho nic nebolo ale tak odvazne nehral proti Barce snad nikto. Mozno ked trosku este pospekuluju,vyde im to.

madridcan 29.05.11 01:28
#94

moj nazor je,ze Dortmund,Porto alebo aj spomenuty Sachtar sa dostanu maximalne do stvrtfinale a aj to len tak tak.Pamatajte moje slova*2*

Fliskies 29.05.11 01:33
#95

To je viac ako pravdepodobne. A to uz je uzka spicka. Ja osobne som pisal len to,co by som rad videl,nie o tom,co si myslim ze bude.

madridcan 29.05.11 15:21
#117

normalne sa ta spytam a ty ma minuskujes?Tak asi z toho viem ako si pre zmenu prehru prijal ty*17*

vasa23 29.05.11 02:12
#98

zaslouzene,gratuluji.to co barca predvadi je neco nadvesmirneho.snad se fotbal bude ubirat cules smerem*15*

Nervion 29.05.11 08:35
#100

Ti dva šašci co jste mu dali - tak sem už radši nelezte nebo vás poženu bičem*16*

Nervion 29.05.11 08:39
#101

Už vše tady padlo. Podle mě tenhle rok jiné finále si LM nezasloužila, ale bylo vidět že ač se sešlo to nejlepší letos tak to vypadalo přesně jako někdo řekl Barca - Almeria. Klobouk dolů před Barcelonou *116* když si na středu hřiště vyměňujou míč Messi-Xavi-Iniesta je to jako pohádka *86**86**86* těch smajlík by tady muselo být milion *7**86*

KubisHBOK 29.05.11 09:25
#103

Mi lu ju ji :-* FCB!

Floren.Perez 29.05.11 11:33
#109

Ve formulich, kdyz ma nektera staj az prilis navrch, tak se vymysli pravidlo, jak vyhodu takove staje snizit, aby byla opet obnovena zajimava a napivanva soutez.

UEFA, nic? *2**5**7*

Carlitos 29.05.11 11:39
#110

UEFA je ještě podporuje © Mourinho*5*

bakero6 29.05.11 12:07
#111

Zasloužené vítězství. Ale jak už tu padlo, Manyou může odcházet se vztyčenými hlavami, neboť s námi hráli fotbal. Na začátku vsadili devils nato, co na nás platí nejlépe, vysoký presing a rychlé přistupování k rozehrávajícím hráčům, podobně jako Valencia a tuším Villarreal v lize, bohužel toto se nedá vydržet celý zápas, zvláště ne po náročné sezoně. Na můj vkus tam bylo velké množství střel z dálky, což se u Barcelony v poslední době příliš nevidí. Z toho pramenil nádherný gol Villy (aspoň že si jej schoval na finále*5*). Leo prolomil prokletí proti anglickým týmům. Konec zápasu už se spíš dohrával, Barca hrála na údržbu a United došli síly.

Hodně emotivní okamžiky pro Pepa, po téměř 20ti letech opět na místě činu, tentokrát jako trenér. 3 tituly během 5ti let...Jsem strašně rád, že mohu být teď a tady zažít tento úžasný tým.

*11* Madridista que no boti!!! *80* 10 trofejí za 3 sezony!!! *86* Visca PepTeam!!!

BarcaFan 29.05.11 12:39
#113

Skvěle napsáne, nic víc než souhlas! Visca el Barca.*22*

pitak 29.05.11 12:32
#112

Proc barcelona nestrili casteji zpoza 16? Proc obcas nevyzkousi ranu z 25 metru. Ocividne jim to jde a na krase by to pridalo, vozeni mice do kuchyne neni nic pro me... :)

brano88 30.05.11 17:42
#145

pretoze nemusia :-)

honza 29.05.11 17:18
#118

skvěle barcelona visca el barca !!!!!!!*11**11**11**11**11**11**11**11**11**11**11**11**11**18**18**18**18**18**18*

realm 29.05.11 17:22
#119

Tak Manchester ukázal že na Barcu se musí hrát defenzivněji.Real sice všichni kritizovali že hrál beton ale byl úspěšný,bránili pak rychlý protiútok a šance nebo gol.Jinak se podle mne s Barcou hrát nedá pokud hru otevřete tak máte prohru téměř jistou.

Nervion 29.05.11 18:23
#120

Podle mě se mýlíš *47*

realm 29.05.11 19:30
#125

Záleží bud chceš hrát na krásu a tím pádem prohrát anebo budeš hrát defenzivně a vyhraješ.Jde o to jestli chceš hezký fotbal nebo výsledky.

Txapeldun 29.05.11 19:41
#126

vsichni chtej vysledky

Carlitos 29.05.11 20:12
#128

Na krásu hrají možná tak Harlem Globetrotters*5*

Josef72 29.05.11 18:32
#122

Otázka priorit. Sir Alex chtěl vyhrát, ale taky se prosadit svým stylem. A nebo s ním prohrát (zemřít). Já v tom vidím velikost. Jako fanoušek klubu bych raději takhle prohrál, než se "radovat" po ubránění remízi 0:0 a výhře na penalty.

Nervion 29.05.11 19:10
#123

přesně tak, by mě zajímalo jestli by se fanoušci realu radovali, CJP asi ne, ale ty ostatní matláci asi jo*7*

Txapeldun 29.05.11 19:27
#124

Otazka taktiky. Pokud chces porazit soupere, ktery neni vyrazne slabsi, musis predevsim eliminovat jeho prednosti. Zeptej se fanousku Recka jestli by radsi vypadli ve skupine ME2004 *14*

Josef72 29.05.11 20:44
#129

Eliminovat je široký pojem. Eliminovat můžeš tak, že zalezeš v deseti před vlastní šestnácku, čekáš, boříš a čekáš (doufáš), že tam ze dvou nebo tří tvých šancí něco spadne. Nebo se snažíš eliminovat soupeře tak, že mu vnutíš ( nebo se o to jako včera MU pokusíš ) svoji hru, jako se to před dvěma lety v odvetě podařilo Chelsea. Tam si Barca se svoji hrou neprosadila ( jediná střela mezi tyče).

Navíc, sir Alex není hloupej, mohl to zahrát tak, jako Mou, málo kdo by mu to vyčítal. Možná by to na penalty nebo jeden vstřelenej gól uhrál. Prostě nechtěl takhle hrát. Já v tom vidím jejich velikost, i když to pro ně nedopadlo dobře.

Pokud jde o řecké fanoušky, tak bych to nesrovnával. To není klub jako MU nebo Real (Barca, AC Milan), který si může koupit koho chce. Pro ně to byla asi jediná možnost, jak se prosadit. Vyhráli ME, ale moc respektu si tím nezískali. Navíc jsem psal, že je to otázka priorit. Buď jsem jenom sběratel trofejí, nebo chci vidět i něco z fotbalu.

Poslední věc. proč se vždycky jako pragmatické považuje jenom beton a hra na náhodu ? Chtít rozhodnout v normální hrací době, tedy vstřelit více gólů než soupeř a nespoléhat na náhodu ( na penalty ) je přece zrovna tak pragmatický.

Txapeldun 29.05.11 21:33
#131

Pekne jsi to rozepsal, vicemene s tebou souhlasim. SAF je stejnetak pragmaticky jako Mourinho v tom, ze proste vsadil na herni styl kterymu veril, nevidel bych v tom nejaky velky rytirsky umysly.

tunak 29.05.11 22:25
#135

Jistě, je hezký SAFovi vyčítat, že to nezazdil, ale copak on má hráče, se kterejma to šlo zazdít?

V Anglii bylo velký téma, jestli nehrát Scholese místo Chicharita... opravdu by to ale něčemu pomohlo? Rooney by byl izolovanej a on je dozadu možná platnější, než Scholes. Navíc SAF chtěl hrát to, co se povedlo proti Schalke, protože stopeři Barcelony nejsou nejrychlejší.

Jenže ani nejpomalejší... a co je komu platný nejrychlejší hráč MS 2010, když mu nemá kdo dát přihrávku, protože není schopnej podržet balón za půlkou?

United mohli dát fíka a pak by se jim hrálo líp... dali kulové a pak odešli. Ale podle mne moc jinak hrát nemohli.

Carlitos 29.05.11 20:10
#127

Za mě minus, sory, nevěřim tomu, že tuhle pózu může někdo myslet vážně*7*

tunak 29.05.11 22:27
#136

Máš naprostou pravdu. Akorát SAF neumí prohrávat a je posedlej úspěchem. On by úspěch kráse neobětoval. A díky tomu je největší trenérskou legendou v dějinách... zatímco takový Kevin Keegan je co?

Šašek. S hokejovým skóre.

Josef72 30.05.11 06:01
#143

O obětování úspěchu kráse tu přeci není řeč. Psal jsem to už v první své reakci (příspěvku). SAF chtěl vyhrát. Co taky jinýho. Ale zůstal u své hry, kterou si zvolil a pro který si vybral v minulosti hráče. A tyto kluby si můžou dopředu určit, jak chtějí hrát a podle toho kupovat hráče. Kdo viděl letos v pohárech hrát MU tak ví, že nehrají krásný, ale taktický fotbal. Ale taktický neznamená destruktivní a vůbec nemusí být nudný.

Když si vzpomenu na Inter Milan v prvním semifinále před rokem, tak hráli chytře (takticky) a přitom to byl dynamický, rychlý fotbal s perfektním přechodem do útoku. A byla kupodivu Barcelona, kdo i přes držení míče vypadal jako ten, kdo tahá za kratší konec.

Sebyk 29.05.11 22:30
#137

tunak je zpatky *11* finale paradni, koukal jsem v pubu v edinburghu, suprova atmosfera *17* a barca zaslouzene no *7*

Sebyk 29.05.11 22:42
#140

aale, tak po ruznu tu proplouva. posledni dobou si plaval kdovikde, ale tedka se konecne vratil do rodneho reciste *2*

tunak 29.05.11 22:45
#141

Odkdy je tuňák říční ryba? *4*

Sebyk 29.05.11 22:47
#142

*98* metafora ne? *38*

Přihlašte se či zaregistrujte pokud chcete přidat komentář

Zápasy

Odehrané Nadcházející

Žádné zápasy nebyly zatím odehrány

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
TOPlist