V Terceře vstřelil brankář Alcúdie gól nůžkami

Tolo Barceló v obležení spoluhráčů (© marca.es)

Nestává se často, aby hlavní sportovní relace nabízely záběry z Tercera División. Po tomto víkendu tomu ale tak nepochybně bude.

Ve včerejším utkání jedenácté skupiny mezi Mallorcou B a Alcúdiem totiž hosté vyrovnali v nastaveném čase, a to díky gólu brankáře Tola Barceló.

A nešlo o ledajakou trefu, Barceló se prosadil úžasnými nůžkami ve stylu Huga Sáncheze nebo Van Bastena proti svému bývalému týmu.

"Je to jako sen. Zřejmě to bude nejhezčí gól mé kariéry," uvedl dobře naladěný Tolo Barceló na svém Twitteru.

Podívejte se na gól nůžkami brankáře Alcúdie Tola Barceló:

Komentáře (79x)

Vložit komentář

Názor s nejvíce souhlasnými hlasy

zdravy.pacient 27.05.12 13:24
#36

tak v případě Pedra nešlo ani tak o formu, jako spíš o typologii. U něj forma hraje roli pouze v zakončení, lítat jako nakopanej bude vždycky.

Názor s nejvíce nesouhlasnými hlasy

ace 27.05.12 18:40
#62

Sampion Evropy vs nic *4**10*

Všechny názory

ace 27.05.12 12:49
#1

Soldada naprosto schvaluju, ten na to nema, skvely tah *22*

Skoda Adriana, ja bych ho vzal misto Pedra ci Negregolaza (c) Carel *6*

Carlitos 27.05.12 12:50
#2

Víceméně očekávaný, osobně bych vzal místo Pedra Adriána nebo Soldada, ale budiž. Albiol je už tradiční Del Bosqueho žert, Navas a Torres to samý, ale dejme tomu no.

1David8_RM 27.05.12 12:50
#3

miesto Torresa tam mal byť Soldado...

mExa 27.05.12 12:51
#4

Negredo místo Soldada *3**93**92*

Dejdik 27.05.12 12:52
#5

Proč Negredo :/

Andres 27.05.12 12:53
#7

Protože v posledních 10 zápasech sezony dal asi 10 gólů, včera na rozdíl od Soldada aspoň něco ukázal a del Bosque ho má otestovaného

kvasha 27.05.12 13:11
#24

Taky nechápu. Když už tam má tipově stjného Llorenteho, tak proč brát dalšího hromotluka. Adrián nebo Soldado by to více zpestřili a měl by více variant.

tunak 27.05.12 14:21
#45

Typově stejný? *21*

punta 27.05.12 12:53
#6

LOL Pedro a Albiol *29* Naopak nechápu absenci Adriana. *107*

aimar21 27.05.12 12:53
#8

vzit ty tragedy negreda s torresem misto soldada a adriana, to chce koule *5* aspon muzu s klidnym srdcem fandit proti spanelsku...

Carlitos 27.05.12 12:55
#9

Sice nevim, proč se vůbec ptám, ale v čem konkrétně je Negredo v porovnání se Soldadem tragéd?

aimar21 27.05.12 12:55
#10

to jako vazne? tys byl posledni rok nekde mimo civilizaci? *5*

Carlitos 27.05.12 12:58
#12

To jako naprosto vážně*2* Právě že jsem poslední roky viděl všechny zápasy Negreda a většinu zápasů Soldada.

aimar21 27.05.12 13:03
#16

tak jak muzes neco takovyho rict? bobby daval goly na pockani, negredo se vetsinou spis trapil. bobby dal letos vic gol nez negredo a torres DOHROMADY *2* jinak viz to co jsem psal andresovi, soldado se tam proste navic typologicky hodi podle me lip

Carlitos 27.05.12 13:07
#22

Vloni Negredo 20 gólů, Soldado 18, letos Negredo 14, Soldado 17, v repre Negredo 7zápasů/5 gólů, Soldado 3/3. Nevim no, jako trápení versus gólostroj mi teda tyhle čísla nepřipadají, ale asi se to dívám nějak špatně*2* Osobně si taky myslim, že Soldado má o něco lepší produktivitu, ale Negredo mi prozměnu přijde trochu všestranější. Každopádně z celkovýho pohledu jsou výkony i přínosem hodně srovnatelný, takže mohl jet jeden jak druhý a říct proti tomu nejde nic.

Carlitos 27.05.12 13:11
#25

A pokud měl Soldado místo někoho jet, jako že asi měl, tak jednoznačně místo jednoho z dvojice Torres a Pedro, protože ani jeden z nich tam s letošními výkony nemá co dělat.

aimar21 27.05.12 13:15
#30

tak s torresem jasne souhlasim, ten nema ani na becko spanelska momentalne. ale asi dobre stmeluje partu ve sprchach nebo tak neco *5*

Kily 27.05.12 13:19
#34

Pedro je takové překvápko, i když se přiznám, že já jsem jeho nominaci čekal, jelikož přinese něco jiného oproti dvojici Soldado/Negredo. Počítal jsem s tím, že z nich dvou pojede spíše Soldado, tím spíš, když se v repre po delší odmlce uvedl tak, jak se uvedl, ale zase tak velké drama bych z toho nedělal

Carlitos 27.05.12 13:22
#35

Pedro se trochu čekat dal no, Del Bosque má holt nějaký svoje hráče, který veme i přes slabší (Pedro) nebo otřesnou (Torres) formu veme. Nebo i když třeba vůbec nehrajou (Albiol). Je celkem logický, že mu to někdo vyčítá, na druhou stranu on asi ví, co dělá, takže si to taky nějak obhájí.

zdravy.pacient 27.05.12 13:24
#36

tak v případě Pedra nešlo ani tak o formu, jako spíš o typologii. U něj forma hraje roli pouze v zakončení, lítat jako nakopanej bude vždycky.

Carlitos 27.05.12 13:26
#37

Pravda, i proto si ho obhájí, přestože ho tam mnozí (včetně mě*4*) vidět nechtěli.

tunak 27.05.12 14:23
#46

Pedro je velmi užitečnej hráč. Navíc nevím, kde jste vzali, že nemá formu, na můj vkus prokázal předevčírem až nechutný objem formy, druhej gól byl úplně absurdní, to dával tak Henry.

ruty 27.05.12 16:32
#54

Jen jestli není spíš trochu scestné posuzovat formu podle zápasu s Athletic Clubem. Soldado jim na jaře nasázel tři góly a stejně se o něm ve spojitosti s jarem moc o formě nemluvilo *55*

tunak 27.05.12 17:29
#57

No jo, ale tady mluvíme o mezinárodním fotbale, ne o vesnické kopané někde v kotěhůlkách.

ace 27.05.12 13:26
#38

Otresnou formu nema, zas neprehanej *3*

aimar21 27.05.12 13:12
#26

v repre 3/3, ale ten prvni zapas byl nekdy v roce 2006 *5* a ty zbyly dva po polocase, pricemz ten vcerejsi v systemu kterej bobbyho naprosto zabil... prave proti ty venezuele si myslim bylo krasne videt, jak to muze fungovat, kdyz za sebou bude mit dobrou podporu. jasne, venezuela jsou nazdarci, ale tri goly za polocas (kdyby dal penaltu/nebyl amorebieta prase tak dokonce 4) jsou tri goly za polocas. ze na konci sezony par zapasul zabrednul do bahna ty emerysracky co hrala valencie mi jako nejakej podstatnej faktor neprijde

Andres 27.05.12 12:57
#11

Pro mě naprosto logická volba, pro Soldada prostě nehovoří poslední forma na rozdíl od Negreda a i včera se Álvaro ukázal v lepším světle, když ti dva dostali stejnou šanci.

Přes Pedra se tam Soldado těžko mohl dostat, 4 typické hroty není třeba...

Torres je del Bosqueho oblíbenec, podle mě bude i přes tu neformu začínat v základní sestavě.

A Adrián, o tom by se podle mě nebýt toho včerejšího výkonu vůbec neuvažovalo, ten konec sezóny taky neměl zrovna ideální, i když to ani Pedro ne...rozhodly zkušenosti

Carlitos 27.05.12 12:59
#13

Tak o Adriánovi se právě myslim uvažovalo hodně od chvíle, kdy odřekl Villa, protože mu je nejpodobnější...

Andres 27.05.12 13:06
#19

to asi jo, kdyby měl víc s repre nahrané, tak by asi mohl jet...takto tam prostě Torresovi nebo Llorentemu postaví dvě klasičtější křídla a pokud bude chtít gólovější, tak bude hrát holt Pedro...

aimar21 27.05.12 13:01
#15

tak jako sorry, ale ze by vcera negredo predved neco, za co by si zaslouzil misto na euru... bobby tu formu nemel nijak zlou, jen tam ted na konci mel nejaky zraneni a kdyz hral, tak hral zrovna celej tym otresne a on se k nicemu nedostal. od nej tezko muzes cekat, ze si sam bude vytvaret x sanci za zapas jako treba villa, ale kdyz uz se do ty sance dostane, tak je vetsinou golovej. coz je podle me to nejdulezitejsi, kdyz hrajes pres xavim, iniestou, silvou atd. negredo nebo nedejboze torres takhle golovy momentalne proste nejsou

Andres 27.05.12 13:04
#18

tak proč jsem tu celou sezónu poslouchal kolik toho Soldado dokáže spálit? (i když to Negredo taky) Podle mě jsou prostě ti dva na stejné úrovni (I u del Bosqueho) a rozhodla momentální forma...oba jet těžko mohli

aimar21 27.05.12 13:06
#20

to si pletes soldada s adurizem, ne? *5* s tim ze ty dva jsou dlouhodobe na zhruba stejny urovni souhlasim, ale fakt nechapu cim si to momentalne zaslouzil negredo vic (krome toho, ze byl o par procent min tragickej behem jednoho polocasu pratelaku...)

Andres 27.05.12 13:10
#23

Protože za poslední dva měsíce dal Negredo 7 gólů a Soldado 2

aimar21 27.05.12 13:14
#29

tak jeste jednou: byl zranenej a valencie hrala straslivou s prominutim sracku, ve ktery se proste utopil. spanelsko takovym zpusobem bude hrat tezko

Andres 27.05.12 13:16
#32

tak se měl asi víc snažit, když se chtěl procpat do nabitého útoku repre *2*

Carlitos 27.05.12 13:17
#33

Zato Sevilla hrála senzačně*4*

tunak 27.05.12 14:26
#47

Nedostali stejnou šanci. Jsou to trochu jiní hráči, Negredo se dokáže lépe zapojit do hry se záložníky, Soldado je lepší v nábězích na hrot a zakončení akcí. Jenže včera tam nebyl nikdo, kdo by mu pomohl tyhle přednosti využít.

Podle mne má Španělsko takhle na turnaji jedinýho středního útočníka bez přívlastků, Llorenteho. Ale je pravda, že španělsko takový hráče možná ani nepotřebuje. Zvlášť, když po čtvrtfinále stejně pojede domů.

honza 27.05.12 13:00
#14

pedriííto *22*

ace 27.05.12 13:03
#17

Jsme nevedel, ze Netopyri umi i brecet *2*

darwin 27.05.12 13:07
#21

Casillas - Ramos, Javi, Pique, Alba - Xavi, Sergio, Iniesta - Pedro, Llorente, Silva... 4-2-3-1 ať si strčí do řit*

Andres 27.05.12 13:12
#28

Casillas - Arbeloa, Ramos, Pique, Alba - Xavi, Xabi, Iniesta - Navas/Pedro, Torres, Mata/Silva

Llorente bude žolík jak na WC*2*

Mistborn 27.05.12 13:38
#40

Nemyslím si že by pri takomto rozložení hral Xabi namiesto Sergia.

pitak 27.05.12 13:31
#39

Pedro v zakladu, to snad ne ne?

tunak 27.05.12 14:27
#48

Tohle by byla asi nejsilnější možná sestava momentálně, jen je otázka, jak by si rozuměla barcelonská trojice s Ferdou.

Txapeldun 28.05.12 00:44
#68

po sezone s Bielsou to myslim az takovej problem nebude...

tunak 28.05.12 11:34
#73

Pro Ferdu ne, ale co když budou ti tři čekat, že za ně všechno odběhá, odpřihrává, odzakončí a obecně odehraje centrforward, tak jako v klubu?

Dejdik 27.05.12 13:12
#27

Hele a co Natxo Monreal? Taky nebyl nominovanej?

zdravy.pacient 27.05.12 13:16
#31

těžko říct, ten výčet hráčů v článku je dost nejednoznačnej*20*

Makak 27.05.12 14:05
#41

To udivení nad nominací Pedra nechápu. Ke konci sezony zahrál slušně a na MS předved přinejmenšim dobrý výkony, ačkoliv si většina lidí nejvíc pamatuje, že na konci zápasu s Německem nenahrál na gól Torresovi...

ace 27.05.12 14:08
#42

Nenahral no, holt Messiho skola *2*

Makak 27.05.12 14:16
#43

Ty aby ses neozval *2* Rád si počkám, jak "hvězdný" Torres letos zaválí.

ace 27.05.12 14:45
#50

ja taky :) Snad mu to vyjde :)

tunak 27.05.12 14:29
#49

A teď si představ, kdyby Messi před tu prázdnou bránu nahrával. Kdo by vůbec chtěl s Barcelonou hrát, když by už v Průhonicích prohrával tak 5-0?

ace 27.05.12 15:03
#52

Chelsea np *2*

ruty 27.05.12 16:35
#55

To je fajn, že v souvislosti s ním uvízl většině lidí v paměti nějaký vyjímečně pozitivní moment *22*

kvasha 27.05.12 15:01
#51

Ještě by se mohla vzít v potaz varianta, že se bude hrát bez hroťáka a prostě si tam jenom někam do těch míst stoupne Fabregas. *5* To už tu taky jednou bylo.

Helix 28.05.12 11:15
#72

nepřeháněj*4*

Floren.Perez 27.05.12 16:51
#56

No, mam k te nominaci par vyhrad...

aimar21 27.05.12 18:38
#61

letos 58/12 vs 53/30, tam neni moc o cem *2* navic torres hraje lehci ligu *6*

ace 27.05.12 18:40
#62

Sampion Evropy vs nic *4**10*

aimar21 27.05.12 19:12
#63

to jo, torres je za tim poharem vylozene dotahnul sam na zadech *5*

ace 27.05.12 19:22
#64

Napriklad vybojoval veledulezity roh ze kteryho sme ve finale srovnali na 1:1 *4*

aimar21 27.05.12 19:27
#65

zlatej mic uz se na nej tesi *5*

ace 27.05.12 19:38
#66

Spis trofej pro nejlepsiho strelce Eura *6*

tunak 27.05.12 21:43
#67

Každej ví, že na Lafatu nemá.

Sebyk 28.05.12 01:11
#70

klobouk dolu pred nasima klukama a musim rict, ze citim lehkou satisfakci. kdyz jsem tu cele jaro cpal do repre juanfrana s adrianem, tak se mi mnozi smali a povazovali me za blazna. juanfran se nakonec na euro zaslouzene (i kdyz se stestim) podiva, adrian si odbyl debut jako hrom, ukazal, ze ma repre co nabidnout a spousta fanousku by na euro vzala misto negreda prave jeho (snad i kolega aimar *4*)

aimar21 28.05.12 06:48
#71

no urcite bych ho tam vzal radsi nez vsechny navase, torrese a negredy *5* ale z juanfrana teda moc radost nemam, proti tomu srbsku horel dozadu jak papir...

Andres 28.05.12 13:58
#75

zase bych nepřeháněl, žádný nebezpečný útok přes něj nepřešel...on holt má asi i od kouče nařízené chodit víc dopředu, aby se využil jeho potenciál, tak vzadu mu musí pomoct někdo jiný

tunak 28.05.12 14:10
#76

Nj, Juanfran je prostě pravej záložník, nikoliv bek. Ale to je v pořádku. Když nejede Andoni.

aimar21 28.05.12 15:13
#79

no treba ten centr na lekicuv "gol" sel presne z jeho prostoru (ze byl lekic par cm v ofsajdu na tom nic moc nemeni)

alcantara 28.05.12 11:42
#74

Juanfran moze byt, ale Montoya by si to asli zasluzil predsa len viac, nemyslis?*14*

ruty 28.05.12 15:05
#77

To že jede Juanfran nemusí nutně znamenat, že ty nejsi blázen ... spíš to může znamenat, že Del Bosque je blázen *5*

ruty 28.05.12 15:08
#78

Nominace celkem očekávaná, ale jestli bude Španělsko předvádět stejnou hru jako v Africe, tak bych jim nefandil ani kdyby tam hrála půlka Valencie ... takže pane Del Bosque zkuste naordinovat nějakou atraktivní podívanou, ať tomu člověk může zase pořádně od srdce přát *22*

Přihlašte se či zaregistrujte pokud chcete přidat komentář

Zápasy

Odehrané Nadcházející

Žádné zápasy nebyly zatím odehrány

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Předchozí 1 Následující

Dlho som tu nebol a zdá sa že je to tu nejaké mŕtve *94*

Předchozí 1 Následující
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
TOPlist