Úvod / Uživatelé / ruty / Komentáře

ruty - Komentáře


5.12.10 17:16 k článku Valencia viní z prohry na Bernabéu Péreze Lasu

neboj, je mi to jasný ... ale když jsi tak pěkně začal, tak já jsem si prostě nemohl nechat ujít příležitost zareagovat přeneseně na váš zápas proti Levante *5* ... byla to od tebe taková pěkná přihrávka no *22*

v reakci na
Sebyk Sebyk
5.12.10 17:12 k článku Shrnutí 14. kola Primera División

Já myslím, že Atlético blog tu bude prosperovat až se zavede *5*

5.12.10 17:11 k článku Valencia viní z prohry na Bernabéu Péreze Lasu

*5* ... tu maličko poupravit, támhle maličko poupravit a je to viď *5*

v reakci na
tunak tunak
5.12.10 16:55 k článku Valencia viní z prohry na Bernabéu Péreze Lasu

Překrucování toho co je napsáno? *5*

v reakci na
tunak tunak
5.12.10 16:43 k článku Valencia viní z prohry na Bernabéu Péreze Lasu

Tři body máte, to je realita, to ano. Ale že ste se prosadili proti oslabenému soupeři, to je taky realita. Do tý doby Cronaldo patičkou tyč, Guaita si připsal asi tři čtyři těžší zákroky, ale pořád to bylo 0:0.

v reakci na
Altair Altair
5.12.10 16:37 k článku Valencia viní z prohry na Bernabéu Péreze Lasu

Já vím, vždyť jsem to tu taky psal. Ovšem to jsou ty teorie. Faktem je, že se prosadil až proti oslabenému soupeři. Víc z toho nedostaneš.

v reakci na
Altair Altair
5.12.10 16:32 k článku Valencia viní z prohry na Bernabéu Péreze Lasu

však já tě pak za to nijak neobviňoval, jen jsem řekl, že venkovní prohra s Realem nebude v konečném účtování snad tolik vadit ... no a tys začal o nějakých mrtvolách *5*

v reakci na
Sebyk Sebyk
5.12.10 16:12 k článku Valencia viní z prohry na Bernabéu Péreze Lasu

tak hlavně že máš jasno *22*

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
5.12.10 16:06 k článku Valencia viní z prohry na Bernabéu Péreze Lasu

To ti bohužel vysvětlit nemůžu, to ví nejspíš jen Albelda. Ovšem, že ukazoval pak rozhodčímu i místo na dresu kam ho měl míč trefit to v tvém sestřihu nebylo. Ovšem taky netuším když by ukazoval že to šlo do tváře, proč by ukazoval na druhou tvář než na jakou stranu šel ten míč.

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
5.12.10 16:03 k článku Valencia viní z prohry na Bernabéu Péreze Lasu

Jó, kdybyste vedli před tou červenou už 2:0 nebo aspoň 1:0, tak se nedá říct ani popel, ale fakt je jasný - střelecky se Real prosadil až po red. Jestli by se vám to povedlo i proti jedenácti, to už je jen teoretická rovina. Můžeš říkat, že by se vám povedl nějakej tten gól vstřelit, ale to jsou jen domněnky. Možná o něco lepší Real byl, ale žádnej výraznej drtivej tlak se teda moc často nekonal.

v reakci na
Altair Altair
5.12.10 15:54 k článku Valencia viní z prohry na Bernabéu Péreze Lasu

Někdo tu rád puzzle *17* dyby to aspoň bylo z vět co tu fakt jsou ...

v reakci na
tunak tunak
5.12.10 15:49 k článku Valencia viní z prohry na Bernabéu Péreze Lasu

*5* ... očividně sis začal, tak tu nedělej ublíženýho najednou *6*

v reakci na
Sebyk Sebyk
5.12.10 15:47 k článku Valencia viní z prohry na Bernabéu Péreze Lasu

Jsem reagoval na tu zmínku o tváři, přičemž Albelda rozhodčím ukazoval i na logo na dresu, což tvůj kumpán z těch sestřihů jaksi nevyčetl. Tak jasný, že většina věcí v sestřihách je, ale všechno ne.

A jak říkám - já zápasy co jsem neviděl přímo radši nekomentuju, protože mi přijde, že k tomu prostě nejsem "oprávněn". Ale to záleží na každým jak se k tomu postaví. Ovšem opravovat někoho, kdo ten zápas očividně viděl (nebo si prohlídnul víc sestřihů *5*), to už je vážně drsný.

v reakci na
tunak tunak
5.12.10 15:43 k článku Valencia viní z prohry na Bernabéu Péreze Lasu

bože můj, další co si tu bude hrát na chudinku, které je tu v diskuzi ubližováno a křivděno *5*

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
5.12.10 15:37 k článku Baskické derby, aneb pohled na jednu vášeň

Bude "pohled na jednu vášeň" pravidelná rubrika? *5*

5.12.10 15:17 k článku Valencia viní z prohry na Bernabéu Péreze Lasu

ty aby ses nepřidal *5*

ale furt člověka v konečném účtování bude mrzet míň ztráta na Realu, kde asi moc týmů vítězit nebude, než v Levante *34*

v reakci na
Sebyk Sebyk
5.12.10 15:13 k článku Valencia viní z prohry na Bernabéu Péreze Lasu

v reakci na
tunak tunak

5.12.10 15:09 k článku Valencia viní z prohry na Bernabéu Péreze Lasu

No chtěl bych vidět ty zápasy, kde se nám nějak výrazněji připískávalo *44*

v reakci na
tunak tunak
5.12.10 15:07 k článku Valencia viní z prohry na Bernabéu Péreze Lasu

Pravda, pravda, neproměnění šance není omluvou pro neodpískanou penaltu, ale ta penalta by klidně nemusela přijít, pokud by hrála Valencia v jedenácti. Možná by přišla i tak, možná ne - ale to je právě jedna z těch věcí, který zůstanou jen v rovině teorií. Jinak toho jsem si všimnul, že ten rozodčí určité pády známých firem Realu příliš neřešil - CRonaldo se tam několikrát válel a nic, Di María stejně tak.

v reakci na
Carlitos Carlitos
5.12.10 15:04 k článku Valencia viní z prohry na Bernabéu Péreze Lasu

No tak komentovat se dá cokoliv, klidně i zápas, kterej člověk vůbec neviděl, ale přečetl si o tom *5* Neo ani to né. Akorát je pak silně možné, že člověk bude plácat blbosti, ale když si to chce risknout, tak proč né *6*

Ale příště radši nepiš, že podle sestřihu to vypadalo tak a tak. Udává to tvým názorům na vypovídající hodnotě. Prostě to radši zatajuj *22* I když teďka po tom tvém sebeodhalení už to bude stejně jedno *34*

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
5.12.10 14:58 k článku Valencia viní z prohry na Bernabéu Péreze Lasu

Tak jinak: v čase vyloučení Albeldy to bylo 0:0, takže jsme v tu dobu vstřelili stejně gólů jako Real. Do konce zápasu zbývalo 35 minut, což je ještě dost času na vstřelení branky a mohla ho vstřelit stejně Valencia z nějakého brejku, jako Real. Ale přišla ona událost s kartou a tím pádem měl Real ve zbytku zápasu výhodu jednoho hráče v poli. Nakonec Real vstřelil dva góly do konce zápasu při početní výhodě, na což se při plném počtu hráčů nezmohl. Jestli by je dal i tak nebo né, to už se nikdo nedozví. Jestli by se povedlo dát Valencii gól, když by nebyla oslabená, ani to se nikdo nedozví.

Prostě to je tak, že přišla ČK a až poté se Real prosadil. To je jediný co je jistý. Všechno ostatní jsou dohady. A že to zápas neovlivnilo, to je blbost. Chápu, že ti to přijde jako obehraná písnička, ale tím prostě nijak neumažeš chybu rozhodčích.

v reakci na
SniperxXx SniperxXx
5.12.10 14:48 k článku Valencia viní z prohry na Bernabéu Péreze Lasu

Jsem to psal no - noir, sestřihovej expert *5* Já když nějakej zápas nevidím, nebo maximálně v sestřihu, tak ho aspoň nekomentuju *5*

v reakci na
Lapíz Lapíz
5.12.10 11:21 k článku Valencia viní z prohry na Bernabéu Péreze Lasu

sestřihový expert *93* ... jinak možná to byla otázka času, ale otázkou pak taky je, jestli by jim stačilo 90 minut času *5*

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
5.12.10 11:18 k článku Valencia viní z prohry na Bernabéu Péreze Lasu

no u Snipera mi to přijde, že se snažil *5* ... každopádně to byla tak směšná červená, že se mu to prostě nemůže povést

ano, rozhodčí neměl tu možnost, ale přišlo mi, že v tomto okamžiku právě rozhodčí podlehli tlaku okolí

v reakci na
Altair Altair
5.12.10 11:12 k článku Valencia viní z prohry na Bernabéu Péreze Lasu

Myslím si, že si chtěl na začátku rozhodčí sjednat klid, když dal za běžnou strkanici před rozehráním trestu žluté karty Pepemu a Albeldovi, tedy dvoum výtečníkům, kteří mají ke kartám sklony. Bohužel pro něj dostal pak Albelda druhou žlutou chybně a jeho vyloučení je pak naprosto směšné.

Tak možná tam byly nějaké situace, kdy mohl Real dostat ještě nějakou žlutou, hlavně vzhledem k jejich okopávání Jordiho, ale nebylo tam myslím nic nijak výrazně šílenýho z jejich strany.

Ovšem pokud by dával každý rozhodčí žluté karty za takové strkanice, jakou měl Pepe s Albeldou, tak by moc hráčů zápasy nedohrávalo.

v reakci na
Valencia-Mestalla Valencia-Mestalla
5.12.10 11:06 k článku Valencia viní z prohry na Bernabéu Péreze Lasu

Tak možná né neúmyslně, ale bohužel pomohl a silně ovlivnil zápas. Že by Valencia prohrála i bez té červené je možné, ale rozhodně to nikdo nemůže tvrdit se stoprocentní jistotou.

Ruku asi reklamoval pomezní, protože mu tam šel po svém vyloučení Albelda něco říkat a ukazoval mu, kam ho zasáhl míč, otázka je jestli ten zas nepodlehl tlaku okolí kdy začli vehemntně protestovat hráči Realu na hřišti i na střídačce.

No viděl jsem někde v týdnu rozhovor s Albeldou, kde říkal, že na Bernabeu jsou rozhodčí pod tlakem a je možné, že je prostředí ovlivní. Bohužel se o tom přesvědčil na vlastní kůži *52*

v reakci na
Lapíz Lapíz
5.12.10 10:57 k článku Valencia viní z prohry na Bernabéu Péreze Lasu

Tak, tak ... ale Realisti se očividně snaží stočit diskusi jiným směrem, aby se pozapomnělo, že rozhodčí Realu pomohl

v reakci na
Lapíz Lapíz
5.12.10 10:55 k článku Valencia viní z prohry na Bernabéu Péreze Lasu

to rozhodně *5*

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
5.12.10 10:52 k článku Shrnutí 14. kola Primera División

Krize nás teprve čeká? Sakra a co teda byla domácí prohra s Mallorcou a plichta se Zaragozou a ty naše výkony v zápasech po těchto zmíněných následujících? Jestli to byla standartní výkonnost nezastižená nějakou krizí, tak teda potěš *13*

v reakci na
tunak tunak
5.12.10 00:16 k článku Shrnutí 14. kola Primera División

Ano, ano, to je jediné logické vysvětlení *55*

v reakci na
Carlitos Carlitos
Předchozí 1 67 68 69 70 71 72 73 78 Následující [strana: 70/78, záznamů: 2321]

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace