Úvod / Uživatelé / Pablito / Komentáře

Pablito - Komentáře


2.4.11 22:29 k článku Shrnutí 30. kola Primera División

Jo, mockrát se to nestalo, ale o to víc mě to teď naštvalo. V rozhodující části sezóny hrajem doma se Sportingem v domnění, že Barcelona může ztratil, tím pádem stahnout náskok na pár bodíků, a oni nehrajou vůbec nic. Jim to asi bylo úplně jedno a doufali, že jim tam něco spadne v 90*5' a vyhrajou... Začali hrát až posledních pět deset minut. Ale to nestačí. *107*

v reakci na
Sebyk Sebyk
2.4.11 20:19 k článku Shrnutí 30. kola Primera División

A musim teda říct, Šebe, že se ti už ani moc nedivim. Když tě něco totálně dojebe, tak nejednou máš teď myšlenek tolik, že bys jenom psal a psal.

v reakci na
Pablito Pablito
2.4.11 20:12 k článku Shrnutí 30. kola Primera División

Ty krávo, já mam chuť vraždit. Jo, teď už mám pocit takový bezmocnosti, že je to definitivně na Barceloně. Doufal jsem, že třeba dneska kdyby remizovala a my vyhráli, že by ještě naděje žila. Ale po takovýhle břečce, co jsme hráli, se myšlenky na titul budu muset nedobrovolně vzdát.

Celej zápas jak od debilů. Většinou jenom chodili, nahrávali si někde kolem půlky a do ničeho se jim nechtělo. Je pravda, že chyběl Cristiano; je pravda, že chyběl Xabi a Benzema - ale pokud bez tří hráčů prohrajeme se Sportingem, tak asi opravdu něco není v pořádku. Zdálo se mi, jako by to nikdo na sebe dneska nechtěl vzít. Prostě čekali, že se to všechno podá samo, a že si asi daji 8 vlastňáků či co...

Určitě se mi zdá, že na tom má velkou část viny Mourinho. Ani se mi nezdá, že by to byl manažer dělanej pro Španělsko. On se svým stylem fakt hodí do tý Itálie nebo třeba Anglie. Tady s tím debilním pojetím hry moc nezaujme fanoušky ani výsledky. Snad nezvládá tým takticky, já fakt nevim. I kdyby odešel hned teď po sezóně a vrátil by se Pellegrini, budu šťasnej. Začíná mi už opravdu vadit jeho přístup.

Adebayor - to byl naprosto vrcholnej tah od vedení. Takovýho dementa nám seslalo samo nebe. Dal nějakej ten gól a on tý doby předvádí úplný nic. Hraje tužku, mám dojem, že ani tý kabině moc nepřidá. Doufam, že po sezóně potahne a nikoho ani nenapadne, že by dali těch 16 miliónů nebo kolik City. On je průser, naprostej průser.

Mám teď trochu hlavu v pejru. Si půjdu večer vyčistit hlavu. Jenom blahopřeju Barceloně. A Realu za krásný přivítání Pipity mezi námi.

2.4.11 18:49 k článku Takového prezidenta culés nechtějí

Možná mě teď ještě napad Sheldon z TBBT *14*

v reakci na
Honzik Honzik
2.4.11 17:57 k článku Atlético Madrileño

Jo, dobrej popis. *11*

Jenom bych rád vypíchl, že autor každému věnoval jeden odstavec a Saúlovi 3 *7*

2.4.11 12:20 k článku Preview 30. kola Primera División

správně, ale je hloupost, aby to v jedný bylo tak a v druhý onak *6*

v reakci na
Sebyk Sebyk
2.4.11 12:04 k článku Preview 30. kola Primera División

Jak je možný, že tady v preview je na posledním místě ''normálně'' Hérkul a v jednotlivých zápasech Almería? *7*

1.4.11 20:42 k článku Preview 32. kola Segunda División

Za 15 minut... *15*

31.3.11 20:29 k článku Chcete vidět všechny zápasy kola? Od příští sezóny by to mělo být možné

I když daleko podstatnější bude, kdo získá práva na na příští sezónu PD u nás. Jestli zase Sport1 (2), tak to zas taková výhra nebude... To by chtělo něco jako novu sport apd., ne někoho, kdo s tím bude vyjebávat *8*

31.3.11 20:24 k článku Chcete vidět všechny zápasy kola? Od příští sezóny by to mělo být možné

*11**11**11*

Víc netřeba.

31.3.11 14:43 k článku Nepustíme Shakiru. A my vám dáme bůra...

trochu arogance... *20*

30.3.11 20:27 k článku Canales odmítá, že by ztratil rok

Tu tam teda nevidim, následně podle dalších reakcí... A hlavně jsem reagoval na to, že všem... Když má hráč úsilí a trochu toho pověstného štěštíčka, tak má šanci se prosadit.

v reakci na
Sebyk Sebyk
30.3.11 20:22 k článku Canales odmítá, že by ztratil rok

teda napsal jsem to jinak, ale smysl vyznívá stejně

v reakci na
Pablito Pablito
30.3.11 20:22 k článku Canales odmítá, že by ztratil rok

Jasně, ale tohle už je věc druhá. Všimni si, na co reaguju u komentu #18. ''Každý talent se zabije'', což není pravda. Někteří se prosadí (samo i v minulosti, napsal jsem jenom ty, co mě napadli z aktuálního kádru) a jiní odejdou, než se zkazí - většinou rovnou z Castilly.

v reakci na
Sebyk Sebyk
30.3.11 20:12 k článku Canales odmítá, že by ztratil rok

klišé

v reakci na
Nervion Nervion
30.3.11 20:11 k článku Canales odmítá, že by ztratil rok

Že dostane šance a prosadí se? Bohužel myslím, že ne. Což je velká škoda.

Tak to je snad ve prospěch Realu, ne? Že dali jim hodně šancí a čekali, až se hráč zapracuje. *14*

v reakci na
Sebyk Sebyk
30.3.11 20:05 k článku Canales odmítá, že by ztratil rok

Ve zkratce: Marcelo - měl 'štěstí', prosadil se; Higuaín - nešlo mu to, prosadil se

Fajn, toho Özila beru, ten je přes čáru. Samo vím, že práce s mládeží (v A-týmu) není optimální, ale napsat, že se nikdo neprosadí a všichni tu uhnijou, je taky hloupost.

v reakci na
Sebyk Sebyk
30.3.11 19:56 k článku Canales odmítá, že by ztratil rok

zkazily *52*

v reakci na
Pablito Pablito
30.3.11 19:54 k článku Canales odmítá, že by ztratil rok

Nemyslim. Vyvrátil jsem ti to tvý ''všem''. Talentů už se zkazili mraky a je jasný, že ne v jednom klubu. Btw., ne vždycky to musí být chyba klubů. *10*

v reakci na
Nervion Nervion
30.3.11 19:47 k článku Canales odmítá, že by ztratil rok

Marcelo, Higuaín, dalo se říct Özil...

v reakci na
Nervion Nervion
30.3.11 19:27 k článku Canales odmítá, že by ztratil rok

*5*

v reakci na
Floren.Perez Floren.Perez
30.3.11 18:12 k článku Canales odmítá, že by ztratil rok

Pak pošli foto *17**18*

v reakci na
Grobar Grobar
30.3.11 15:52 k článku Canales odmítá, že by ztratil rok

Já si rozhodně nemyslím, že by ho nějak abnormálně zbrzdili. Je pravda - nehrál základ, nehrál skoro vůbec. Ale zase je určitě velikánskej rozdíl trénovat v průměrném klubu Primery a ve velkoklubu, kde na to (obzlášť Mou) musí klást velký důraz. V Racingu by třeba hrál základ a získával by takhle zkušenosti, ale říká se ''neusni na vařínech'' a možná bude lepší, když ho to zdravě nakopne y bude se snažit ještě o to víc. *14*

v reakci na
Carlitos Carlitos
30.3.11 15:36 v diskusi 1. SRAZ SF.CZ

'začnu plánovat i nějaké to jídlo... celkově to vypadá na cca mezi 10 - 20 lidmi... záleží hodně na Carlim' *7*

Jinak souhlasím se sebykem, mně je to absolutně jedno. *18*

v reakci na
Lapíz Lapíz
30.3.11 15:31 k článku Canales odmítá, že by ztratil rok

Mně je ho taky trochu líto. Ale měl smůlu v podání Özila... Jinak doufám, že nikam neodejde, protože s přihlédnutím na odchod Kaká třeba do tý Chelsea (s 50 milionky v kapse *89*) a s tím, že by mohla být příští sezónu velice perspetivní dvojice Mesut/Canales, by to mohlo být velice ale velivce slušný. Dva nadějný talentovaní klucí, z kterých jeden už je skoro hotovej, doplňovaný hvězdama typu Ronaldo a spol., to nemá chybu. *17*

v reakci na
Sebyk Sebyk
30.3.11 15:21 k článku Šest stoperů pro Barcu

Ty kráso, to dává *25* Ale díky moc. Někdy až budu mít línou chvilku, tak se tím prokoušu... Jinak nejlepší tunakovo post ''Jen stručně, kdyby ses tu ještě zastavil'' a pod tim dalších 15 odstavců *107**5*

v reakci na
Sebyk Sebyk
30.3.11 15:16 k článku Šest stoperů pro Barcu

Vzpomínej, vzpomínej... Aspoň kdy přibližně to bylo *7* Ale jedna z nejdelších bejt nemohla, když dole v nejkoment. jsou články z poslední doby *42*

v reakci na
Sebyk Sebyk
30.3.11 15:00 k článku Šest stoperů pro Barcu

To je fuk. Mně tam nepřišlo nic tak jednoznačnýho, že by to bylo čistě na palec.

Ale zase musim uznat, že jsem ty tunakovy posty docela pravidelně četl, někdy jsem si přečetl i něco, o čem jsem vůbec nevěděl. (Snad nekecal. *5*) Vrátil jsem se i do diskuzí na začátek podzimu, tam měl taky několik pěkných řeckých příspěvků. Ostatně i třeba tvůj rozbor Atlétika v nějakých souhrnu kola bych docela dobrej. *11*

v reakci na
Sebyk Sebyk
30.3.11 14:44 k článku Šest stoperů pro Barcu

Ale vůbec ne, já tim nežiju. Jen je to trochu škoda, když něco sepíšeš, někomu se znelíbí jedno slovo a dá ti mínusa. U tunaka je to klasika - to už je jenom ze zvyku - protože furt končí ve starém Řecku. *5*

v reakci na
Sebyk Sebyk
30.3.11 14:28 k článku Šest stoperů pro Barcu

Ubohost jsem nemyslel, ale slovní zásoba mi nedovolila vybrat lepší slovo. *7*

Já ta mínuska beru poměrně vážně, když se jedná o názor.

Chápu, pokud někdo napíše nějakou hlášku, tak že mu to lidi opalcujou pulsem nebo mínusem. Od toho to tu je, přesně. Je to většinou legrace nebo kamarádský pošťuchování a podobně. Tohle vůbec neřeším a je mi to i příjemný.

Ale pokud si někdo dá práci s vypracováním složitějšího textu, kde ho podchytí určitými názory i fakty a jeden dva příchozí mu bez rozmyslu vpálí mínuska, tak to nechápu. Palce u názorů beru víceméně vážně, protože už je to ''závažnější problém''. Není to pošťuchování. A pokud s jeho domněnkou někdo nesouhlasí, může to taky dát najevo jinak, než jenom mínusem a následným odepsáním ''neberte to vážně, ne?''. Protože, pokud se tu objeví nesdílnost názoru, jsem rád, když se vyřeší a lidé si o tom povídají. A některé příspěvky si zaslouží komunikaci.

Já si nemyslím, že to extra prožívám, jenom rozlišuju sranda/názor. *10*

v reakci na
ace ace
Předchozí 1 131 132 133 134 135 136 137 146 Následující [strana: 134/146, záznamů: 4374]

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace