Úvod / Uživatelé / Romi / Komentáře

Romi - Komentáře


1.11.12 20:07 k článku FIFA zveřejnila nominaci na Zlatý míč

Ale aký je vlastne ten rozdiel medzi provokačnými komentármi a dávaním mínusiek? Aký je rozdiel v tom, dať sa vyprovokovať hlúpymi komentármi a dať sa vyprovokovať hlúpymi mínuskami?*2*

v reakci na
Sebyk Sebyk
1.11.12 19:45 v diskusi La Coruňa v Bratislave

To sú zas výhovorky*4*Brno máš od Blavy hoďku a pol, mohol by si sa stretnúť s Rastíkom, pozrieť si futbal s partiou, zájsť niekde do dobre sa najesť...*6*

v reakci na
ace ace
1.11.12 19:40 k článku FIFA zveřejnila nominaci na Zlatý míč

Tiež mi to napadlo, že na pluská nikto nechce vysvetlenie*5*Ale už sa mi nechcelo ešte viac to motať...*4*

v reakci na
Josef72 Josef72
1.11.12 19:30 k článku FIFA zveřejnila nominaci na Zlatý míč

Niekedy je pre ľudí dosť ťažké snažiť sa ťa pochopiť, keď ty ich nechceš. A ja moc na fankluby nie som.*5*

v reakci na
Sebyk Sebyk
1.11.12 19:22 k článku FIFA zveřejnila nominaci na Zlatý míč

Oki, aspoň viem ako si to myslel ty a ako Josef. A len to som chcela, lebo ja som s tebou súhlasila, ale Josef to vnmímal trocha inak ako my.

v reakci na
Floren.Perez Floren.Perez
1.11.12 19:02 k článku Castilla nepřipravuje mladé hráče pro první tým, stěžuje si Mourinho

Ok, a teraz si ešte raz prečítaj jeho príspevok, či náhodou viac neobohatí túto stránku ako tvoj*61*

v reakci na
SniperxXx SniperxXx
1.11.12 18:53 k článku FIFA zveřejnila nominaci na Zlatý míč

Áno, Šeby?*61* Či len kašleš na to?*4*

v reakci na
Romi Romi
1.11.12 16:39 k článku FIFA zveřejnila nominaci na Zlatý míč

Ano, viditeľne sú mínusy pre veľa ľudí veľký problém a ľudia sú vzťahovační a popudliví, lebo prvé, čo ich napadne, je uraziť sa a zaútočiť...*53* Keby si mal nadhľad a chcel vedieť niečí názor, tak sa okamžite neurazíš a najprv sa naň opýtaš, keď sa chceš uraziť, tak si ho hneď vykonštruuješ sám. *4* A nebuď vzťahovačný a nezober to hneď na seba, prosím!*5* Alebo... ja už to kašlem - pre mňa-za mňa. Vám sa asi nezdá, že ľudia tu bojujú proti niečomu, čo aj sami robia, resp. keď chcem proti niečomu bojovať, určite to neporazím tým, že to budem ešte znásobovať.

v reakci na
donostia donostia
1.11.12 15:25 k článku Zranění kolena ohrožuje Trochowského kariéru

Chápem a aj sa vám snažím vysvetliť, že tým, že niekto reaguje rovnakou blbosťou, nezahadzuje seba, že sa vytáča nad blbosťou ani nerobí hviezdu z aceho, ako niekoho naštval, len si z neho robí srandu...

A keby som sa aj vytáčala, ako som ti ja písala v tej diskusii ja, ani trošku viny na tom nemá provokatér? Všetka vina je len na tých, čo reagujú?

Ale hej, máš pravdu, možno by to zmiernil, keby sa naňho nereagovalo vôbec. Ja som to ale neriešila, lebo mňa to nerozčuľuje.

Tak to skúsim obmedziť *15**5*

v reakci na
Lapíz Lapíz
1.11.12 15:14 k článku Castilla nepřipravuje mladé hráče pro první tým, stěžuje si Mourinho

Hej, Á-čko je na prvom mieste, takže B-éčko sa má podriadiť, dokonca by im nemalo veľmi ísť o výsledky, ale o prípravu hráčov pre A-tím, takže to, že: V Castille hrají někteří hráči na postech, které v prvním týmu neexistují. znie dosť blbo. Ale zas v Reale (aj inde) ten systém A-čka tiež nie je stále jeden a ten istý. Prispôsobuje sa podľa trénerov, kúpených hviezd... A s "Torilom ako silnou trénerskou osobnosťou" to asi nebude také jednoduché, keďže sa mu asi tak ľahko nechce vzdať systému a vecí, ktorým verí. K tomu pridať svojského Mourinha a je to ešte komplikovanejšie.

v reakci na
podvinho podvinho
1.11.12 14:54 k článku FIFA zveřejnila nominaci na Zlatý míč

A keby si sa ho najskôr opýtal, prečo ti dal mínusku, na jeho názor? - to je len návrh

v reakci na
Floren.Perez Floren.Perez
1.11.12 14:48 k článku FIFA zveřejnila nominaci na Zlatý míč

Chápem, ako to vidíš(te), ale skúste trochu pochopiť aj iné názory a pocity - veď o tom to je, nie sa hneď naštvať, veď v tom sa úplne zhodneme, nie?

Na jednej strane šebýk písal, že predtým tu kydal každý na každého a nikomu to nevadilo, na druhej tu ľuďom chýba vecná diskusia. Už to si trochu odporuje, ale jasne - ako spomínal šeby, zdravým rozumom sa to dá rozoznať... Ale nie vždy, predsa len tu chýba ten tón a každý vníma všetko ako chce, resp. ako mu to "padne."

Ja na aceho reagujem, vyvraciam mu tie jeho provokácie, ale mám z toho akurát tak srandu. A pritom to môže vyzerať, že sa vytáčam. Ala keď chápete aceho, že to myslí inak ako to znie, tak máte chápať aj mňa... *4*Ak ste si všimli, diskutujeme (občas) aj normálne, priam dobrosrdečne*4*

Ale chápem tých, ktorým aceho provokačné komenty vadia a skúšala som vám to vysvetliť, ale asi mi to nejde. Proste to otravuje, sú to hlúposti a je to moc jednostranné. Má sa s rozumom a nadhľadom ignorovať alebo sa postaviť proti kydom na niečo, čo je vaša "láska"? Je horší ten, čo provokuje alebo ten, čo reaguje? Na každom je niečo... a keď sa chce, dá sa to pochopiť, keď aj nie s tým súhlasiť.

(A ace to prežije, že ho dokola preberáme, keď zvládne dokola provokovať, tak musí zvládnuť aj toto. *4*) Vy vidíte nezmyselne bojujúci Barcagang... čo, nebodaj to otravuje ako aceho kecy?*6* Ale pravdupovediac ja ho nevidím... asi si poviete, že nechcem - a načo? vy asi zas moc chcete - a načo? Ľudia, ktorí sa sem-tam objavia (tak ako neobjektívni fans Realu)? Ja ich ignorujem alebo na nich ľahko zabúdam (ale jasne, pamätám si nejakých culés aj nejakých madridistov, že na niektorých som nahodila poučný káravý tón... tiež to asi vyzeralo zanietenejšie ako to bolo *4* a ešte mi napadá Rivaldo - oki, mne jeho plusy/mínusy vyhovujú*4*, ale acemu nemínuskuje nepochopené vedecké objavy...)Ja sa teším na názory Josefa, Grobara, zdraveho pacienta, šaška, cuca, popiho, Makaka (až na jedno tému, asi si pamätáte) a ďalších a som spokojná, že má Barca takých fanúšikov.

Tupé mínuskovanie a pluskovanie... a kto vám káže vnímať to ako nezmyselné osobné útoky? Niekedy to môže liezť na nervy, ale tak sa opýtajte, prečo, keď to neskomentuje opýtaný, tak potom to skomentujte vy... Píše sa tu o vzťahovačnosti ako o neduhu tejto stránky, tak prečo sa potom vyťahuje toto – to náhodou nie je neprimerane vzťahovačné??? Použijem zase seba – a nie kvôli mojej vzťahovačnosti, ale ako príklad. Ja to až tak neriešim – dám plus tomu, čo sa mi páči a mínus, čo sa mi nepáči alebo s čím nesúhlasím (už som jak verklík, dokelu...), ace sa mi svojho času ešte aj smial, že mu skomentujem každý mínus, nevidím na tom nič hrozné, že sa mi nepáči blbina na Barcu, alebo aj niečo inteligentnejšie, ale s čím nesúhlasím... no a? Mne tiež capne Pablito, sniper, hierro a čo ja viem kto, mínus len za to, že napíšem niečo proti Realu (a nie je to nič urážlivé), buď sa im to nepáči, nesúhlasia (čo je úplne pochopiteľné) alebo len preto, že je to proti Realu... ace mi drisne mínusku hocikedy, vietef a Fliskies lebo ma majú plné zuby.... A? Mám sa uraziť?

Ja na to kašlem, ale niekomu to jedno nie je a to sa tiež dá (dokonca ľahko) pochopiť... Chýba vám vecná diskusia? Keby ste chceli, napr. s banom by ste ju mohli viesť. (Ďakujem za mínusky – som zvyknutá.) Aj mne jeho názory niekedy pripadajú až moc probarcelonské a aj v diskusii som to napísala, ale sú vždy založené na argumentoch. Tak mu vyvracajte tie a hneď naňho neútočte. Veľakrát dostal, alebo ste ho zhodili len preto, že je to bano, že ho máte zaškatuľkovaného. Bodaj by toho potom aj on nemal plné zuby. On Barcelonou žije a vždy ju bude obhajovať, lebo toho už pri nej zažil kopu a ešte kopu zažije. Dá sa aspoň trocha pochopiť? Možno by sa malo dať na futbalovom portáli. Jeho argumentácia na obhajobu Barcy je nezmyselná, čo mu kopa ľudí nezabudne napísať a aj ho pritom zhodiť, ale pri blbých kydoch proti Barce je každý nezmyselne urážlivý a nedotklivý a môže si za to sám....? Keby bolo trochu vôle (myslím teraz na obidvoch stranách, podľa mňa by aj bano mal "povoliť" a skúsiť trochu viac empatie - no to by sme mali všetci), vyzeralo by to lepšie. Bano je fajn chalan, ja ho už poznám aj osobne.

Rozpisujem sa tu, ako keby to pre mňa bola otázka života a smrti, *4*pritom vám len chcem vysvetliť môj pohľad – viac s nadhľadom, nie len naň spomínať a obviňovať z jeho nedostatku a dať sa tým otráviť, ale ho aj používať...

Aj tak asi figa z toho,*5*ale ak sa vám bude chcieť, len skúste pochopiť, ako som to myslela (bez vzťahovačnosti, lebo som na nikoho nechcela útočiť, to mi snáď Lapi verí, a nie kvôli mne, ale sebe - či tam niečo pre seba nenájdete).

v reakci na
Lapíz Lapíz
1.11.12 08:03 v diskusi La Coruňa v Bratislave

To bol premyslený ťah na pritiahnutie pozornosti*48**5*Ty už si asi ďaleko... ale pozvaný...

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
31.10.12 22:27 k článku FIFA zveřejnila nominaci na Zlatý míč

Nedaj sa rušiť*4*

v reakci na
El Gato con Botas El Gato con Botas
31.10.12 22:07 k článku Zakončení z ulice, říká ke svým nůžkám Álvaro

*5*

v reakci na
Helix Helix
31.10.12 22:05 k článku Zranění kolena ohrožuje Trochowského kariéru

A čo?*4* Dostal pľuvanec naspäť.*38*

Ľudia (ktorým to vadí) nemajú problém s tým, že to má byť vážne, ale že sa to tvári ako vážne a otravuje to.

Ja problém nemám, tak ho za mňa nemaj ani ty a budeš aj ty spokojný*35*

v reakci na
El Gato con Botas El Gato con Botas
31.10.12 21:03 k článku Zakončení z ulice, říká ke svým nůžkám Álvaro

No vieš čo!*3* Ale zajtra si od roboty oddýchnem. *66*Aj vy máte sviatok?

v reakci na
Pablito Pablito
31.10.12 20:53 k článku Zakončení z ulice, říká ke svým nůžkám Álvaro

*4*Veru je... Boli aj ďalšie zážitky v pracovnom strese.*5*

v reakci na
Sebyk Sebyk
31.10.12 20:42 k článku Zakončení z ulice, říká ke svým nůžkám Álvaro

Ale dnes som už lepšie zabodovala. V strese mi zrak lietal po stole a pýtala som sa kolegýň, kde je ten mobil, ktorý som stískala v ruke.*7**5* Bolo to zas zúfalstvo v tej robote dneska*54*

v reakci na
Romi Romi
31.10.12 20:37 k článku Zakončení z ulice, říká ke svým nůžkám Álvaro

No jo*4*, nejako som to poplietla*5* To Florenovy experti*4*

v reakci na
Carlitos Carlitos
31.10.12 20:33 k článku Zranění kolena ohrožuje Trochowského kariéru

Automaticky som na aceho blbosť odpovedala v jeho štýle, ešte som mu zabudla dať za sprostosť mínusku. Som v pohode, nestojí mi to za žiadne pohnutie nervov.... ale teraz rozmýšľam... Kŕmim týmto podľa vás trolla, urážam aceho alebo ničím diskusiu...? *54* No, zabudla som to riešiť predtým, lebo sa pri takýchto blbostiach nikdy nevenujem hĺbkovému riešeniu, tak to neriešte ani vy.*4*

v reakci na
Romi Romi
31.10.12 20:26 k článku Zakončení z ulice, říká ke svým nůžkám Álvaro

Ja som si zas neuvedomila, že za Espanyol ešte neskóroval žiadny útočník.

31.10.12 20:10 k článku FIFA zveřejnila nominaci na Zlatý míč

A že ja som ho nikdy nevidela hrať sa na najlepší*5*a že pre mňa aj tak je*2**5* Ale každý to berieme inak, viem.

v reakci na
bakero6 bakero6
31.10.12 19:56 k článku FIFA zveřejnila nominaci na Zlatý míč

Len v dobrom, Šeby*2**5*Ty si impulzívny a ja tak vyzerám, lebo toho horlivo popíííííšem*5*Ale ty si, došlaka, vždy vyberieš niečo, na základe čoho mi dokazuješ, že na teba útočím alebo sa urážam alebo čo. Píšem, čo si myslím, ale nemyslím to útočne a jedovito, keď budem, pridám tam nadávku, hej? *5*To si vôbec čítal, že si myslím, že si fajn chalan, len s tebou proste väčšinou nemám rovnaké futbalové názory, ale na základe futbalových tém nikoho "neneznášam,." Nie že by ma to tešilo, ale nie je to pre mňa podstatné.*38*

v reakci na
Sebyk Sebyk
31.10.12 19:45 k článku Zranění kolena ohrožuje Trochowského kariéru

Že ma neprekvapuje, kto to píše.*2*

v reakci na
ace ace
31.10.12 19:39 v diskusi La Coruňa v Bratislave

Ak sa chcete stretnúť s Rasťom (La Coruňa), ste srdečne pozvaní 10.11. (sobota) večer do Bratislavy. Pozrel by sa nejaký španielsky zápas a potom by sa ešte niekde posedelo. Môže niekto?

31.10.12 19:29 k článku FIFA zveřejnila nominaci na Zlatý míč

Ale figu - len to moc žerieš*4*a prehliadol si nadhľad*5*

v reakci na
Sebyk Sebyk
31.10.12 19:27 k článku FIFA zveřejnila nominaci na Zlatý míč

Bohatstvo, Šeby*54**5*A to ti zdravý rozum neprezradil, že to myslím s nadhľadom? Čo som tam nedala smajlov alebo čo? Ja nemínuskujem bezducho, mínuskujem to, čo sa mi nepáči a s čím nesúhlasím. Rada doplním aj písaným slovom - sama alebo na požiadanie. Mne sa nezdá, že by si tu bol zrovna dôsledný v reagovaní a mne už sa zdalo, že som nenapísala nič len k tomu, akí sme my (doplň si koho chceš) vzťahovační a podráždení a ty nie.*4* Klídek, v mojich komentároch nemusíš hľadať žiadne útoky, lebo tam nie sú. Možno všetko neviem úplne presne vyjadriť, to Carli to (s tebou) vie, ale keď budeš mať niekedy náááhodou chuť, skús si to len tak pre seba ešte raz prečítať, či nepochopíš, čo myslím. Alebo niekedy na pive si to vysvetlíme*5*

v reakci na
Sebyk Sebyk
31.10.12 16:23 k článku FIFA zveřejnila nominaci na Zlatý míč

A popritom ako sa smeje, rieši svoje mínuskovanie...*5* A myslíš, že ty pôsobíš ako kľudný a smejúci sa človek s nadhľadom? šeby, ja skôr poznám šebýkov rapl *5*

v reakci na
Sebyk Sebyk
31.10.12 16:18 k článku FIFA zveřejnila nominaci na Zlatý míč

Aby si vedel prečo - lebo sa mi nepáči, že na názor druhého reaguješ s opovrhnutím, že k nemu ešte aj nabalíš skupinku - vy a všetkým má byť jasné, kto - vy blbí*61*

v reakci na
Sebyk Sebyk
Předchozí 1 70 71 72 73 74 75 76 183 Následující [strana: 73/183, záznamů: 5477]

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace