Úvod / Uživatelé / Sebyk / Komentáře

Sebyk - Komentáře


28.11.12 15:37 k článku Isco a Courtouis kandidátmi na ocenenie Golden Boy 2012

nevim, to uz je prilis velky hnidopisstvi, takze by se mi vysmali i ostatni, takze toho radai necham *2*

v reakci na
Carlitos Carlitos
28.11.12 15:36 k článku Isco a Courtouis kandidátmi na ocenenie Golden Boy 2012

novej redaktor by mel znat jmena hracu a klubu, pripadne si je overit *2*

ja vim, jsem zly a tvrdy...

v reakci na
Deform Deform
28.11.12 15:34 k článku Isco a Courtouis kandidátmi na ocenenie Golden Boy 2012

ja si na novinkach z toho duvodu o podobnych vecech nectu, ty jsou dobry tak na to, aby prepsali rozhovor s nejakym hracem GL.

od SF ovsem ocekavam trochu vyssi standard nez od novinek. jinak bych sem ani nechodil...

v reakci na
Lapíz Lapíz
28.11.12 15:33 k článku Pochettina střídá na lavičce Espanyolu Aguirre

aguirreho mam sice rad, ale budu verit a doufat, ze espanyolu ten padak letos vyjde

28.11.12 02:06 k článku Isco a Courtouis kandidátmi na ocenenie Golden Boy 2012

to je zcasti stupidni rypani a zcasti osobni, takze by se mi aimar vysmal a ja to nemuzu napsat *49*

v reakci na
Carlitos Carlitos
28.11.12 02:04 k článku Isco a Courtouis kandidátmi na ocenenie Golden Boy 2012

aha, o tom jsem vubec nevedel. kdyz to vis - ja tak rad delam lidem radost *26* a jsem rad, ze jsem se zbavil titulu nejvetsiho zavislaka *4*

v reakci na
aimar21 aimar21
28.11.12 02:02 k článku Kostarický podnikatel chce koupit Valencii a zbavit ji finančních potíží

ale kdeze, tesil bych se z toho, jak by se najednou primera vycistila... *2*

v reakci na
aimar21 aimar21
28.11.12 01:59 k článku Isco a Courtouis kandidátmi na ocenenie Golden Boy 2012

*3*

btw jaky tri tisice?

v reakci na
aimar21 aimar21
28.11.12 01:58 k článku Leovi se klaní i Paco Jémez

aha, to jsem nevedel, diky za info *22*

jj, doufam, ze vam to bude stacit na to, abyste se v klidu udrzeli *18*

v reakci na
nosonohy nosonohy
28.11.12 01:54 k článku Kostarický podnikatel chce koupit Valencii a zbavit ji finančních potíží

jezisi kez by, z toho bych mel druhy vanoce *66*

v reakci na
aimar21 aimar21
28.11.12 01:53 k článku Isco a Courtouis kandidátmi na ocenenie Golden Boy 2012

no, nerad vitam noveho redaktora takhle, ale zadny kokÉ neexistuje, naopak u atletica madrid to dlouhe É je...

a mel bych jeste dalsi poznamku, ale nebudu tak zlej *2*

27.11.12 16:45 k článku Kostarický podnikatel chce koupit Valencii a zbavit ji finančních potíží

zavidet ze se z vas mozna stane nova malaga, chelsea, psg nebo city? tak to vam fakt nezavidim *14*

v reakci na
aimar21 aimar21
27.11.12 03:47 k článku Kostarický podnikatel chce koupit Valencii a zbavit ji finančních potíží

bailing out the losers all over again...

26.11.12 21:55 k článku Monchi - Mistr svého oboru

jo, to bude asi ono. protoze on jako hrac, jehoz hlavni prednosti je tymova prace a jehoz vykon se od tymovy prace odviji, stoji a pada s vykonem tymu. kdyz nehraje tym, tak stitovej hrac tezko nijak vynikne, spis se v tom vsem zcela ztrati, i kdyz si treba plni ukoly na jednicku no...

v reakci na
Carlitos Carlitos
26.11.12 21:54 k článku Monchi - Mistr svého oboru

ale nasel bych, jenze za to mi to zase nestoji *4*

v reakci na
Nervion Nervion
26.11.12 20:34 k článku Monchi - Mistr svého oboru

on bezpochyby kvalitni je a nic jinyho nez cernou praci od nej necekam, ale jak rikam, na to co se o nem povidalo a na to, co predvadel jinde, pro me trochu zaostal za ocekavanimi. i kdyz priznam se, ze letos jsem ho jeste nevidel hrat...holt neni cas no...

v reakci na
Nervion Nervion
26.11.12 19:18 k článku Barca a Real Madrid vládnu, ale do kedy? ČASŤ I.

ja vim, ze myslel nas...

v reakci na
Grobar Grobar
26.11.12 19:16 k článku Monchi - Mistr svého oboru

ne, cekal jsem od medela daleko vic *2*

prichazel s nalepkou nejlepsiho defenzivniho hrace v JA, chilskyho buldoka, hrace, o kterym se rikalo ze dosahuje urovne gattusa. a v JA mu to fakt slapalo, stejne tak v chilsky repre. cekal jsem, ze sevilla pro nej bude prestupni stanice a brzo po nem sahne nekdo vetsi. jenze ejhle... podle me v seville jeste vubec neukazal to, na co doopravdy ma - bejt jeden z nejlepsich stitu ve spanelsku.

pamatuju na vase utkani s barcou z minuly sezony, kde hral v podstate osobku na messiho a smazal ho ze hriste. to jsou vykony, ktery jsem od nej ocekaval...

v reakci na
Nervion Nervion
26.11.12 17:25 k článku Monchi - Mistr svého oboru

skvelej clanek *22*

trochu mi pripomina aulase z lyonu - oba se svym klubem v podstate z nuly dobyli evropu, jenze nasledny prehmaty a financni krize je poslala zase trochu niz...

monchi uz zkratka neni to, co bejval. cicinho vypada jako dobrej kauf, ale medel me popravde spis zklamal, rakitic po tom skvelym uvodu detto (i kdyz za tu cenu se jako zklamani povazovat zas tak moc nedaji...). a ta zbyla jmena poslednich let, ktery nebudu znova vypisovat, jsou vylozeny propadaky. za poslednich par let je to prinejlepsim 1:2 co se uspechu ku propadakum tyce. prinejlepsim...

a popravde si myslim, ze stavajici kadr je od te sevilly z poloviny desetileti hodne hodne daleko. tehdy to taky hodne delal ramos, jehoz kvalit michel uprimne receno nedosahuje. takovy tymy jako sevilla z pulky tohohle desetileti se sejdou jednou za generaci...

26.11.12 17:14 k článku Shrnutí 13. kola Primera División

ja tam bydlim

v reakci na
aimar21 aimar21
26.11.12 17:09 k článku Pochettino už nie je trénerom Espanyolu

hm, i kdyz po domaci prohre s getafe to uz fakt vypada zle, tak jsem si nemyslel, ze ho odvolaji. ze by jim ale konecne letos vysel ten padak? *2*

26.11.12 17:06 k článku Diego Costa našel svoje místo

skvelej clanek honziku! *11*

costa je fakt neuveritelnej pripad, ale jsem fakt rad, ze mu to nakonec vyslo. zvlast po tom vsem, cim si musel projit. je to sice obcas trochu buran, ale hodne se zklidnil a v posledni dobe hraje paradne. ac to nemusi vypadat, tak je to hlavne neskutecne tymovej hrac a dric...

stejne jako kazdej hrac potreboval hlavne duveru trenera a duveru v sama sebe, coz byl v atleticu dlouhy leta problem. diky bohu za to hostovani v rayu, kde to vsechno nabral. ze sice talentovanyho, ale neohrabanyho hromotluka se nam konecne zacina vybrusovat ten diamant, kterej mel celou dobu v sobe...

neuveritelny podle me hlavne je, ze fotbal fakt nikdy vlastne nehral - jenom na ulici. sileny *4*

26.11.12 16:59 k článku Leovi se klaní i Paco Jémez

lass zazaril v par zapasech v uvodu sezony, pak mel par dalsich zablesku, ale celkove toho zas tak moc v zakladu nenahral. po prichodu armenterose na jare ani nemel moc moznost...

je ale fakt, ze na to, aby to neco znamenalo, si to leo musi udrzet mnohem dyl. kdyz ho ale porovnam s lassem z minulyho roku, tak leo je podle me vys. hlavni pruser bych videl v tom, aby se z ty velky slavy najednou nepos*al a unesl ten prechod ze segundy B na vysluni. zname brazilce...

v reakci na
Carlitos Carlitos
26.11.12 16:53 k článku Diego Costa našel svoje místo

ty furt pripominas jednu nepovedenou akci z pripravy *6* ale uz tehdy na jare neuveritelne zastoupil forlana a pomohl nam do EL (kterou jsme nakonec vyhrali...). me si tehdy naprosto ziskal - neuveritelnej bojovnik a dric, navic to s micem umi. v rayu naplno ukazal, co v nem je a pri jeho stavajici forme by si adrian nemel na hristi ani uprdnout...

v reakci na
Andres Andres
26.11.12 03:20 k článku Leovi se klaní i Paco Jémez

mam pro nej velkou slabost, neuveritelnej hbitej, sikovnej a chytrej. muze z nej vyrust skvelej hrac. rad bych ho videl u nas *2*

26.11.12 01:15 k článku Shrnutí 13. kola Primera División

presne tak, nic takovyho se nedelo. klid, sevillisti jenom neunesli ten dnesni klepec...

v reakci na
Andres Andres
25.11.12 18:50 k článku Barca a Real Madrid vládnu, ale do kedy? ČASŤ I.

athletic je na tom jeste relativne dobre - to vis, na prestupovem trhu se dvakrat rozsoupnout zrovna nemuze...

v reakci na
landis0 landis0
25.11.12 00:39 k článku Wakaso: Rozhodčí dávají hráčům karty podle barvy pleti

nemyslim si, ze je to o strachu. myslim, ze je to o moralce a moralnim citeni kazdeho jednotlivce. ten, kdo moralni citeni postrada, pripadne mu nepriklada vahu, si ani nemuze uvedomit, ze pacha neco, co by vetsina populace oznacila jako "zlo", pripadne je mu to ukradeny. neni zamerenej na dobro, je zamerenej na neco jinyho. opacna strana mince je extremni moralni citeni, casto v dusledku naboznosti a podobne. tak se muzeme ocitnout napriklad u matky terezy, ktera by se pro ostatni rozdala...

sobecti nejsme - ale zaroven nejsme altruisti. je to o reciprocite, ktera je vlastne jednim ze zakladnich stavebnich kamenu moralky, tedy dobra. jedinec je schopnej neco pro nekoho udelat, ale ocekava, ze se mu za to neceho dostane. at uz oplaceni skutku, pozornosti, dobre povesti (vetsina filantropie je bohuzel "falesna"). navenek to muze vypadat jako dobry skutek a tak by to vetsina lidi i videla - jenze uz v tom je ten tvuj skutek vlastne reciprocni: protoze vetsina lidi si bude myslet, ze jsi dobry moralni clovek, v jejich ocich se tim zlepsi tvoje povest, stanes se atraktivnejsi, spis ti pomuzou a tak podobne. ne, dobro je proste prazdny pojem - uzitecny a nutny, ale prazdny... pokud ti to za to prozmenu nestoji, pokud costs prevysi benefits, tak to zkratka neudelas. na tehle bazi to funguje i v primatech a dalsich socialnich zviratech - ja vysbiram blechy z kozichu tobe a ty pak na oplatku me (a nezustava samozrejme je u toho). ostatne cetl jsem nedavno o genialnim experimentu, ve kterym s trochou nadsazky dokazali, ze simpanzi jsou mnohem moralnejsi stvoreni nez my...

kazdy clovek k zivotu myslim nepotrebuje pozornost, i kdyz to trochu souvisi s tim jednim rozmerem reciprocity a dobrych skutku, ktery jsem tu trochu rozvedl. pozornost mozna souvisi i s tim, ze svym potencialnim partnerum (kdyz to vezmeme evolucne, tak tem na rozmnozovani) nejakym zpusobem demonstrujes svou silu, pritomnost, cokoliv. i negativni reklama je reklama. myslim, ze zasadni je ovsem v tomhle pripade opet ta pomijivost zivota, ktery nema smysl - mas v sobe z toho duvodu zakodovanou potrebu nechat za sebou stopu, jakysi pud nechat za sebou nejaky odkaz. a jak lepe muzes zanechat nejaky odkaz, nez kdyz se nejakym zpusobem (treba jen docasne - v tom je prave ten for a paradox) zaryjes nekomu do pameti, ziskas si jeho pozornost. souvisi to hodne se sebevedomim, sebeuctou, ktery dodavaji tvymu zivotu na o neco vetsim smyslu. kdyz si te nikdo nevsima, pro nikoho nic neznamenas, tak tvoje sebeucta bude asi minimalni a smysl tveho zivota jakbysmet. pokud si ziskas pozornost ostatnich, je to svym zpusobem lichotive a je to neco, co ti doda na sebeucte, pomuze ti to prekonat absurditu tvoji existence. a zaroven mas falesny pocit, ze mas nejakou "cenu"...

no nic, jsem uz all over the place a asi nedavam moc smysl, navic bych fakt mel jit uz pracovat *4**4**4*

v reakci na
Romi Romi
24.11.12 22:40 k článku Wakaso: Rozhodčí dávají hráčům karty podle barvy pleti

takhle to dopada, kdyz se mam ucit na zkousky. skoda, ze tu uz neni tunak... *14*

v reakci na
Sebyk Sebyk
24.11.12 22:39 k článku Wakaso: Rozhodčí dávají hráčům karty podle barvy pleti

jj, ta teorie ma urcite neco do sebe, fakt se mi libi, elegantni a jendoducha, i kdyz nektery predni evolucni biologove v ni nasli pomerne solidni diry...

a kazdy clovek urcite dobry neni *2* odbocka k jine teorii - v lidske spolecnosti je nekolik evolucne stabilnich strategii a jednou z nich je neco, co pan doktor koukolik zpopularizoval jako deprivant. deprivanti se za kazdou cenu snazi ziskat moc a manipulovat jinymi lidmi a postradaji jakekoliv moralni a reciprocni citeni. tusim ze koukolik nekde napsal/rekl, ze podle nejakyho vyzkumu je ve spickach vedeni nadnarodnich americkych firem 60-70% deprivantu...

kazdy clovek neni dobry uz od podstaty, ale ostatne dobro/zlo je pouha tupa lidska definice pramenici z vyvoje svedomi. co je ostatne v prirode dobre a zle? jsou paraziti zli, protoze parazituji na svych hostitelich? ne, je to jen jedna ze strategii, ktera se vyvinula a umoznila svemu nositeli prezit a uspesne se rozmnozit. stejne tak v lidske spolecnosti existuje nekolik strategii, jak uspet - a jsou slusne podlozeny domnenky, ze tyhle strategie jsou dokonce geneticky dany (jako napriklad u tech deprivantu). ze od narozeni mas predispozice k tomu dychtit po moci, nebo pomahat druhym, nebo k cemukoliv jinemu...

imho dobro je zcela prazdny pojem. je to neco, co pomaha cloveku prezit a orientovat se ve spolecnosti, neco cim muze sve existenci dodat na smyslu, coz jsou problemy, se kterym se lidstvo potyka v podstate od doby, kdy udelalo velky krok kupredu, opustilo africkou savanu a vydalo se na svou neuveritelnou evolucni pout. kdyz udelas dobry skutek, uspokujis tim neco uvnitr sebe a alespon docasne nejak oduvodnis svoji existenci. presne tohle je neco, co ti pomuze na tvoji pouti od niceho k zapomneni - protoze to presne je lidsky zivot. a na kazdem z nas zalezi, aby mu dal nejaky smysl - pro nekoho je to konani dobra, pro jineho moc a penize, pro dalsi zase hedonismus a tak podobne. dobro je stejne prazdne, jako je prazdna moc, penize, slast nebo jakykoliv dalsi (pomijivy) pocit. ale my lide tyhle pocity potrebujeme - bez nich bychom prece nebyli lidmi...

v reakci na
Romi Romi
Předchozí 1 48 49 50 51 52 53 54 236 Následující [strana: 51/236, záznamů: 7073]

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace