Úvod / Uživatelé / vjetef / Komentáře

vjetef - Komentáře


18.3.12 23:40 k článku Nelíbí se mi, že vyvolávají mé jméno

Že něco nechápeš je samozřejmě moje chyba, jak jinak :) Přesně jak si řek, vše jsem se pokusil vysvětlit a pokud vím, reagoval jsem také na vše. Pokud ne, omlouvám se, textu je hodně, lehko něco přehlídnu, ale klidně se můžeš zeptat znovu.

v reakci na
Mistborn Mistborn
18.3.12 23:38 k článku Nelíbí se mi, že vyvolávají mé jméno

Áno, malá vzorová ukázka ... ale ukázka klasického vytržení z kontextu - milá Romi :) Tak znovu. Fandím pořád stejnému. Když se nedaří, radši to nesleduji vůbec a jak to bude v budoucnu nevím. *41*

v reakci na
Romi Romi
18.3.12 23:22 k článku Nelíbí se mi, že vyvolávají mé jméno

A proč mi tu opakuješ co jsi napsal ? :-D Moje reakce je stejná.

v reakci na
El Gato con Botas El Gato con Botas
18.3.12 23:02 k článku Nelíbí se mi, že vyvolávají mé jméno

Tým (v jakémkoli sportu), kterému fandím jsem ještě nikdy nezměnil ať se dařilo jak chtělo, to už jsem ten sport spíš přestal sledovat úplně, ale tohle se mi vždycky líbí, jak všichni vědí, co "určitě" bude a co zcela jistě budou dělat v budoucnu. Žehnám ti haleluja Gato, haleluja. *2*

v reakci na
El Gato con Botas El Gato con Botas
18.3.12 22:57 k článku Nelíbí se mi, že vyvolávají mé jméno

Nebo vstát od televize ... *35*

v reakci na
Romi Romi
18.3.12 22:53 k článku Nelíbí se mi, že vyvolávají mé jméno

Ptal jsem se "kde sú" a bych zdůraznil tu relativnost. Ale vpohodě, vím co tím chceš říct. :)

v reakci na
Romi Romi
18.3.12 22:52 k článku Nelíbí se mi, že vyvolávají mé jméno

Je to skutečně tak jak říkáš a nemám ti to jak vysvětlit, tady se zřejmě definitivně rozejdem. Možná to zní pohádkově, ale já lidi beru se všemi klady i zápory. A nejseš první a asi ani poslední kdo to nechápe. Sem tam se stane, že se "paktuju" s lidmi, které jiní odsoudí (často kvůli nějaké prkotině) a když se mě zeptají proč, co na nich vidím, prostě jen řeknu, vždyť má plno skvělých vlastností a zeptám se, ty snad nemáš chyby ? . Tak to prostě je. Udělal chybu, za kterou se omluvil a pakliže nikoho nezavraždil, je to pro mě uzavřená záležitost.

v reakci na
Mistborn Mistborn
18.3.12 22:37 k článku Nelíbí se mi, že vyvolávají mé jméno

Ale sledovat napíču fotbal se ti chce ? Zajímavé *36*

v reakci na
El Gato con Botas El Gato con Botas
18.3.12 22:36 k článku Nelíbí se mi, že vyvolávají mé jméno

Klidně se to co pět let může stát, že. Nevím co mně budoucnost nadělí, ale co vím je, že nechci trávit čas u fotbalu, který mě nebaví. Naštěstí, Real Madrid bavil celé generace a pravděpodobně i nadále bude. *17*

v reakci na
Romi Romi
18.3.12 22:33 k článku Nelíbí se mi, že vyvolávají mé jméno

Viz můj příspěvek o ale 5 výš (čas. DNES 22:32)

v reakci na
Mistborn Mistborn
18.3.12 22:32 k článku Nelíbí se mi, že vyvolávají mé jméno

Souhlas. Ale díváš se na to jak Gato. Já žádný bílý kult neuznávám, protože podle mě neexistuje, je smyšelný. A jak jsem napsal výše, ty hranice vidím jinde. Aby si špatně nepochopil - prst v oku už za hranou samozřejmě je. Ale není to nic, kvůli čemu bych ho měl nenávidět a chtít jeho odchod.

v reakci na
Carlitos Carlitos
18.3.12 22:28 k článku Nelíbí se mi, že vyvolávají mé jméno

Pak se nabizi otazka, proc fandit klubu, jen kvuli historii a jmenu, kdyz muze nastat situace, ze budou hrat mizerny fotbal a cas straveny u televize bude ztraceny ?

v reakci na
El Gato con Botas El Gato con Botas
18.3.12 22:26 k článku Nelíbí se mi, že vyvolávají mé jméno

A kde jsou psané a kdo je nastavil ? Antifan je bude mít vuči němu níž, fan výš. Jak jsem řek, dokud nikomu jeho chování neubližuje, nemám důvod ho odsuzovat.

v reakci na
Romi Romi
18.3.12 22:23 k článku Nelíbí se mi, že vyvolávají mé jméno

S tím prvním jsi mě pobavila, protože máš pravdu a vlastně nevím co bych na to řekl, přijde mi to zábavný. :-D Že ho angažovali je jejich věc, není ale moc složité pochopit, že po suchém období chtěli konečně trofej. A když něco člověk hodně chce, často pak oželí spoustu věci, které by za normálních okolností nepřipustil. O tom jaký je Mourinho člověk, už jsem diskusi vedl nesčetněkrát. Neměli bysme se do toho znova pouštět. Už jen proto, že s ním nemáme tu čest a proto, že spousta lidí není schopna se přes ten mediální obrázek přenést. Kde jeden vidí aroganci, já vidím profesionalitu.

v reakci na
Romi Romi
18.3.12 22:14 k článku Nelíbí se mi, že vyvolávají mé jméno

Nebudu se už moc rozepisovat jelikož zrovna hrají. Ale řeknu ti něco jako - to co kritizuješ u Realu, dělají i ostatní - jen o tom nevíš, protože hledáš především chyby rivala. A pak něco o jako, že ruce ve vápně jsou neúmyslné popř. neprůkazné, to ti ale taky stačit nebude a budeš si dál myslet svoje. Jak jsem řek. Já nejsem zrovna člověk, který by se musel nutně držet zavedených "pravidel", a gentlmeny jako Ferguson, který je gentlmen jen když se vyhrává (ostatně jako vždycky) o ty nestojím, protože jsou stejně falešní jako všechna tato společenská dogmata. Pokud si jimi ty chceš otravovat život, budiž. Přeji hezký zbytek večera.

v reakci na
Mistborn Mistborn
18.3.12 22:03 k článku Nelíbí se mi, že vyvolávají mé jméno

Vlastně je to docela hezká komedie. Všichni se snaží být dokonalí a tvrdí to o sobě, nikdo dokonalý není a všichni jsou pak za pokrytce a blbečky. *19*

v reakci na
Romi Romi
18.3.12 22:00 k článku Nelíbí se mi, že vyvolávají mé jméno

Myslet si o něm samozřejmě může kdo chce co chce. Vždyť on sám řekl, že má spoustu chyb a když v Realu začínal, řekl, že klubu dá to samé, co dal těm předchozím, se vším všudy, s výhodami i chybami. Já tady na to - je to profesinál tak - musí, nesmí, měl by, neměl by - nehraju. Já nevidím zaměstnance, já vidím člověka.

v reakci na
Romi Romi
18.3.12 21:46 k článku Nelíbí se mi, že vyvolávají mé jméno

Že poteče krev je cucání z prstu. Znovu opakuji, ze vzájemných zápasu po superbrutální hře Realu ani jedno zranění. Že něco vypadá drsně (nebo spíše někdo chce aby to vypadalo drsně) je věc jiná a každý by si to měl v hlavě srovnat sám. Přečti si znovu druhou polovinu posledního odstavce, který jsem napsal.

v reakci na
Mistborn Mistborn
18.3.12 21:41 k článku Nelíbí se mi, že vyvolávají mé jméno

Nevim proc bych se mel stydet za neco, co nemohu zmenit. Jak odpovis, kdyz se zeptam, proc fandis Realu ? Ja reknu, protoze hraji nejlepsi a nejkrasnejsi fotbal.

v reakci na
El Gato con Botas El Gato con Botas
18.3.12 21:26 k článku Nelíbí se mi, že vyvolávají mé jméno

Proč zrovna Real je tam kde je nevím, tu dobu bohužel nepamatuji. Pochybuji ale, že tehdá v tom roce 02 sepisovali manifest a skládali přísahu čestnosti. Fanoušci mají tendenci zveličovat a dramatizovat. On tam klidně mohl být někdo horší, na koho se už zapomělo. A ty aférky ala Franco asi taky nebudou úplně nejčistčí. Tahle idealizace a "čistota" se mi příčí stejně jako na druhé straně ono arogantní "mes que un club". Jsou to kecy, všichni se jen chtějí co nejlépe prezentovat a prodat jméno, nic víc.

v reakci na
El Gato con Botas El Gato con Botas
18.3.12 21:20 k článku Nelíbí se mi, že vyvolávají mé jméno

Rozumím. Já jeho chování schvaluju, ale vydělávám si tvrdou prací a o vyloupení banky jsem nikdy nepřemýšlel (tedy alespoň reálně ne :D ). A to jednoduše proto, že to celý divadlo je pořád jenom blbá hra a blbý sport, který nikomu (narozdíl od vyloupení banky) neublíží - tedy kromě toho proklatého ega. Že novináři a fanoušci zacházejí až do absurdna, je s prominutím jejich problém. Nedávno na fcb.cz jeden přispěvovatel, že Mourinho je lidská hyena a špína (ale obdobně je to i v druhém táboře - to jen aby mě někdo nenařkl ze zaslepenosti). Celou situaci to pěkně ilustruje, a pokud mně něco přijde nezdravě přehnané, tak spíš než Mourinhovy činy je to jednání a soudy fanoušků. Veřejnou kritikou Ramose, Pepeho a slova Casillase - to je ta kauza, z uzavřeného tréninku a nějaké nahrávky ? U každého klubu jsou podobné a podobně vymyslěné spekulace téměř na denním pořádku ať jde o Real, United, Barcu nebo chelsea. Zabývat se každým šprochem co vypustí novináři nemá smysl. Každopádně, tohle neberu, nic veřejného to nebylo. Real Madrid a brutální hra - zdá se téma na knihu. Oblíbený argument culés. Faktem je, že v zápasech mezi Realem a Barcou, kde podle culés hrál Real tak super brutálně, že by je za to měli snad pozavírat (do blázinců a kdoví kam ještě), se nikdy nezranil ani jeden hráč soupeře. Jsem jediný, komu to přijde divné ? Celé je to zapřičiněné tím, že barca svůj fotbal dovedla až do absurdna a při svých výškách a váhách zapoměla, že je to pořád ještě kontaktní sport. Naopak moderní fotbal zdá se jde opačným směrem - tedy rychlá agresivní hra - samozřejmě v rámci pravidel. A nekecej. Mourinho nikoho za takové zákroky neobhajoval a ani je neschvaloval. Pokud vím, řekl, že to neviděl - možná alibismus, možná ne, ale vzhledem k tomu, že si toho všimli sotva hráči na hřišti, bych tomu i věřil. V každým případě, tohle už jsou selhání jednotlivců a odmítám vinu házet někam jinam ať už v případě agresivity nebo simulace. Představa, že Mourinho den co den vtlouká hráčům do hlavy agresivitu a nepříčetnost je stejně směšná jako ta, že Pep připravuje tréninky simulace pádů.

v reakci na
Mistborn Mistborn
18.3.12 20:53 k článku Nelíbí se mi, že vyvolávají mé jméno

Z úhlu pohledu ze kterého se na to díváš, bych to tak viděl i já, kdyby se celý klub nechvástal tím svým slavným heslem a kecmy o nevyjadřováním se na stranu rozhodčích a o rok později udělal opak. Takže i v tomhle směru je to fifty fifty :)

v reakci na
El Gato con Botas El Gato con Botas
18.3.12 20:50 k článku Nelíbí se mi, že vyvolávají mé jméno

V podstatě nemám co dodat. Tak takhle teda asi vypadá ta opodstatněná černá. Asi se ještě musím hodně učit. :D

v reakci na
Josef72 Josef72
18.3.12 20:47 k článku Nelíbí se mi, že vyvolávají mé jméno

Přesně tak. :)

v reakci na
El Gato con Botas El Gato con Botas
18.3.12 20:46 k článku Nelíbí se mi, že vyvolávají mé jméno

Víš jak to je, každý má v hlavě svůj malý svět. Ale, právě to, že je real madrid víc než cokoliv jiného je pro mě mýtus a spíš fanouškovské řeči. Real Madrid jsou lidé, fanoušci, hráči, trenéři, prezidenti a všechno okolo. Rozhodně né žádná ideologie.

v reakci na
El Gato con Botas El Gato con Botas
18.3.12 20:39 k článku Nelíbí se mi, že vyvolávají mé jméno

Nikoho neškatulkuji. Na fcb.cz (a nejen tam) čtu diskuse často, takže myslím, že hrubý přehled o názorech a lidech tam mám. Jen mně přišlo místo výpisu nicků, se kterými jsem se setkal napsat - fanoušci barcy. Dát všem jednu nálepku, tak bych se tu s josefem a nikým dalším nebavil.

Ale já s tebou naprosto souhlasím vtom, že všechno co udělá promyšlené nemá a že samozřejmě má plno chyb - jako všichni. Rozdíl mezi ním a ostatními je vtom, že on se z toho umí lidově řečeno vykecat a ještě na svých chybách vydělat. Jestli cesta, kterou zvolil je ideální nebo ne nevím, výsledky a jeho renomé (to trenérské, to druhé - osobní je falešně zmedializované) mluví spíš pro první možnost. Chápu tě. Apel na morální hodnoty, zneuznání obecných principů fungování společnosti. Co je dobré a co špatné ? Posuzování, hodnocení, soudy. Všechno je to čistě subjektivní, relativní. Co jednomu přijde nepřípustné, druhému připadá jako banalita. Už jsem to psal výše. Já jeho chyby beru jako zpestření toho jinak nudně rádoby gentlmenského prostředí. Někomu se to hnusí. Beru to, sto lidí sto chutí, já jsem asi v tomhle směru stejně nemorální jako on. Jestli to může nebo nemůže znamenat být vůči světu arogantní, já, ty ani nikdo jiný tu není od toho aby to mohl objektivně posoudit. Arogantní to jistě je vůči zúčastněným. Každého bolí, když někdo upozorní na jeho chybu (rozhodčí), nebo znehodnotí jeho úspěch (rival). Vlastně je to šíleně arogantní, když někdo podkope ego druhého :) . Jinak tu kritiku bych moc nevytahoval z kontextu, je patrné, že mluví o kritice do svých řad, né obecně.

v reakci na
Romi Romi
18.3.12 19:49 k článku Nelíbí se mi, že vyvolávají mé jméno

Jeho chování, kritika rozhodčích a prsty v očích je cena za úspěchy, se kterou se já smířím. Nenarodil jsem se v madridu, nemám možnost chodit pravidelně na zápasy, faktem je, že nemůžu vědět co historie a jméno klubu skutečně představuje a plně si to uvědomit. Proto mi na tom zas tak nezáleží. Jsem jen 1 z tisíce fanoušků středu evropy, který chce po práci přijít domů, vypnou hlavu a těšit se z toho nejlepšího fotbalu evropy, z vrcholů i pádů a všemu co k tomu patří. Lidé jako Mourinho, Ronaldo, Balloteli a další to v té řadě samozvaných gentlmenů jenom oživí.

Ale něco na tom co píšeš bude. Možná právě to je jeden z důvodů, proč se z klubů pakuje po krátké době - a to dřív, než seznam kontroverzí překročí pomyslnou mez a fanoušci se nepostaví proti němu. Ale tady od započaté práce neodejde, má možnost vyhrát všechno a několikrát po sobě, to si nenechá ujít.

v reakci na
El Gato con Botas El Gato con Botas
18.3.12 19:36 k článku Nelíbí se mi, že vyvolávají mé jméno

Okej, napsal jsem to tak, že to zní jako z knižek o pozitivní myšlení, které spíše než fungují skvěle vydělávají a člověka nikam neposunou. Ale asi jste to nepochopil. Mourinho má cíl (titul) a pak prostředky (výkony hráčů, tlak na rozhodčí, podpora fanoušků, ...). Aby tak splnil ten svůj, vezme prostředek (hráče) a splní jeho cíl (střelit branku v utkání) - kde opět vybere prostředek - v tomto případě - pocit důležitosti, podpora od fanoušků atd. Ta logika věci je jasná. Mimochodem je to opět taková ta počuka z "hloupých" knížek a sice - nezaměřuj se na konečný cíl, ale na jednotlivé kroky. Ovšem, funguje. :)

Možná se vám zdá, že já píšu bílé a fans barcy černé, ale jestli si všímáte, to co napíši vždy zdůvodním. Možná jsem zaujatý, možná vídím jen bíle a možná se ve všem pletu, ale všichni mají možnost vyvést mě z omylu a zničit mě opodstatněnými argumenty. U fanoušků barcy je "opodstatněnost" názoru ohledně madridu spíš vyjímka.

Nabídněte mně alternativu jako vysvětlení k tomu, co je napsáno v článku. To si opravdu někdo myslel, že to řekl, aby ze sebe udělal "zlatého člověka" ? Mourinho je všelicos, ale né rozhodně né hlupák :)

v reakci na
Josef72 Josef72
18.3.12 18:46 k článku Nelíbí se mi, že vyvolávají mé jméno

Prakticky, 90% kritiky na Mourinho co se tu objevuje je z nepochopení dané věci, jeho postoje a uvažování. Ono koho by kór tady v česku (kde je permanentně blbá a sobecká nálada) napadlo, dosáhnout cíle tak, že splním cíl jiného že :) A těch 10% je kritika kvůli pokrytectví - ovšem - všichni jsme pokrytci :) Mimochodem, tu blbou španělskou tradici opouštět stadion v 80. minutě nechápu. Ale jak řekl kolega nahoře, asi to má co dělat s cenou vstupenek - tedy určitou sociální skupinou.

v reakci na
vjetef vjetef
18.3.12 18:36 k článku Nelíbí se mi, že vyvolávají mé jméno

Nejedná. Asi jsem to napsal příliš stručně. Omlouvám se, je to moje chyba. V podstatě polovina jeho úspěchu spočivá ve vztazich "svaté" trojce - fanoušci, tým, vedení. Sjednotil fanoušky jako nikdo, toho si člověk mimo komunitu nevšimne. Že je poslední roky bernabeu "mrtvé", je prostě fakt, od doby co je pro ultras zkrouhnut počet rezervaček. U vedení má tak silnou podporu, že reorganizoval celou strukturu po vzoru anglie. Z hráčů udělal tým. Na náhradnících není i přes půlroční zahřívání sedačky na hrišti znát žádná frustrace a na tiskovkách se ještě často dozvíme, že se onen hráč cítí být důležitý (resp. všichni jsou stejně důležití). A tím se dostáváme k podstatě věci. John Dewey: "nejzákladnějším lidským rysem je „touha být důležitý". Touha skoro tak nutkavá, jako potřeba jídla, spánku nebo sexu. Kdo tuhle touhu dokáže u druhých naplnit, s tím jde svět, kdo nedokáže, ten kráčí světem sám. A to je to, co dělá. Na tiskovce zazní vždy to, co chce a co potřebuje fanoušek klubu slyšet ("omlouvám se fanouškům madridu, nikomu jinému","madridismo je důležité", "Přál bych si vidět plný stadión, k vítězství potřebujeme fanoušky" atd.). Možná se to někomu zdá jako samozřejmost, ale není, plno lidí by raději řeklo něco jako - nechápu proč nás fanoušci nepodporují, nevím co víc by chtěli. Tady ta jedna jediná zmínka o khedirovi - mimochodem vyjímka potvrzující pravidlo - které se autor hned chytá jako tounoucí se stébla ještě víc diskredituje už tak zdiskreditovaný článek. Totiž ani ta podle autora kritika, nemůže být brána vážně (pokud dotyčný není vztahovačná ženská v přechodu). Konstatování chyby je něco jiného než "nechápu co tam dělal". On hráče skutečně nekritizuje a to ani veřejně, ani interně. Veřejně je pravidelně chválí. Pokud o něm casillas řekne, že je ještě lepší člověk, než trenér, nemám důvod si myslet, že to uvnitř týmu dělá jinak. Je rozdíl ve fabrice zaměstnance, kteří nenosí helmy upozornit na dodržování předpisů, nebo připomenout, že helma je určena na ochranu před úrazem a doporučit její nošení. On nepopírá svoje já, to nedělá nikdo, on chce vyhrát a získat pozornost světa. Když řekně, že chce, aby fanoušci podporovali hráče, tak to není proto, že by ze sebe chtěl udělat lidumila, ale proto, že hráči jsou ti kdo na hřišti rozhoduje, né trenér, oni jsou ti kdo tu podporu skutečně potřebuje, ne trenér, trenér je oceněn za výkony hráčů. Ale nemůžu tu rozebrat každý jeho výrok, větu, čin a krok, doporučuji přečíst si něco o neurolingvistice a že základními principi jednání s lidmi je nekritizovat je, dát pocit důležitosti a chválit se dozvíte z autobiografie každého úspěšného podnikatele.

v reakci na
Josef72 Josef72
Předchozí 1 4 5 6 7 8 9 10 Následující [strana: 9/10, záznamů: 272]

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace