BLOG: Mourinho je arogantní. A tak to prostě bude!

José Mourinho, sportinglife.com

Média dnes ovlivňují svět fotbalu tak výrazně, jak jsi to možná nikdo z nás ani neumí představit. Jinak tomu není ani v případě pověsti jednoho z nejlepších trenérů světa José Mourinha. Může tomu být ve skutečnosti jinak?

Mourinho je v dnešní době jeden z nejlepších trenérů současnosti. Na tom se shodne myslím valná většina fanoušků, trenérů či expertů. Jestli je úplně nejlepší, to říct nedokážu a ani nechci, nebylo by to fér.

Je snad lepší Mourinho, který vyhrává v různých velkoklubech a hráči ho milují, Alex Ferguson, který se drží neuvěřitelně dlouhý čas v Manchester United a je stále úspěšný nebo Pep Guardiola, který na své první trenéřské štaci hned dokázal nevídané úspěchy? Nehledě na to, že seznam jmen by mohl pokračovat. Ne, to opravdu nechám na jiných.

Hráči Mourinha zbožňují. Myslím tím samozřejmě jeho současné či bývalé svěřence, názory ostatních se mohou lišit. Nevzpomínám si, že by Mourinhův bývalý hráč řekl na jeho adresu něco velmi negativního nebo snad až vulgárního. Když hráči mohou, klidně se za ním vydají na jiný kraj Evropy, jen aby spolu znovu spolupracovali.

I přesto má The Special One, jak se sám Mourinho za dob trénování v Chelsea nazval, pověst arogantního muže bez respektu, který neuznává ostatní autority a velikost jeho pýchy jde jen těžko vysvětlit. I jeho odpůrci často zmiňují jeho aroganci, kvůli které pro ně není tím vůbec nejlepším trenérem.

Máme tu tedy dva protiklady. Na jedné straně hráči, kteří vidí Mourinha každý den, popřípadě jeho spolupracovníci a na druhé masa lidí, která ho zná většinou přes média. Kdo má vlastně pravdu?

Nemůžeme určitě tvrdit, že se mu tyto přívlastky jen tak z ničeho přišili, protože si někdo řekl, tak ten špatný bude třeba Mourinho. To určitě ne. Velký kus "viny" je na samotném Portugalci. On to byl, kdo jako první začal používat tvrdý a velmi sebevědomý styl, ale na druhou stranu ukázal média jako velmi silný prostředek i pro dobro týmu a klubu.

Když začínal na lavičce Chelsea, nepočínal si přesto tak chytře, jak by měl. Jeho prohlášení o ovlivnění zápasu na půdě Barcelony, po kterém obviněný rozhodčí ukončil kariéru kvůli neustálým výhružkám, nebylo určitě správné. To, že se Mourinho nikdy neomluvil a dokonce ani nelitoval, bylo přímo špatné.

Jenže. Jak všichni víme, lidé se mění, ať už to pojmeme z jakéhokoliv hlediska. José Mourinho se nezměnil povahově. Stále je to sebevědomý, ale zároveň úspěšný lodivod, který se nebojí kontroverze. Přesto jsou jeho výroky mnohem přesnější a hlavně citlivější.

Pokud si Mourinho myslí, že tím pomůže týmu nebo ukáže nespravedlnost, nadále dokáže být velmi nepříjemný. Jenže to není arogantní. S tím se ale nehodlají smířit média. Jednou udělala z Mourinha zlého muže a tak to má být.

Jak víme, daleko více se prodá výtisků se skandálním Mourinhem, než s přívětivým Mourinhem. Ale to by bylo zase na několik odstavců. Stačí statistika, podle které je bulvár jednoznačně nejprodávanějšími novinami.

Nyní ale vzniká problém. Pokud Mourinho něco špatného nedej Bože udělá, mají média i jeho odpůrci vyhráno. Opět se nafoukne obrovská bublina a je po starostech. José Mourinho - arogantní trenér - plní články novin.

Problémem ale je, pokud Mourinho neudělá vůbec nic nebo naopak pochválí rozhodčího či soupeře. Co teď? O čem se teď bude psát? Mourinho pochválil své hráče i rozhodčího a to přesto, že dal Casillasovi ve druhé minutě červenou kartu a poté nepískl penaltu? To lidé přece nechtějí! Hodný je Guardiola, to žerou.

Uděláme to proto jinak. Arogantní Mourinho pochválil rozhodčího, jelikož jeho tým vyhrál. Aby taky ne, když jeho týmu pomohl s pomezním a odmával offside, který nebyl (ano, o penaltě ani zmínka). Jo, tohle lidé chtějí, dobrá práce.

Není to jen jeden případ. Proto vyvstává otázka. Teď jsme několika odstavci dokázali zpochybnit tu již několikrát zmiňovanou Mourinhovu aroganci nearoganci. Jaký je další argument jeho odpůrců? Počkáme si na média...

Komentáře (50x)

Vložit komentář

Názor s nejvíce souhlasnými hlasy

Josef72 18.02.11 17:09
#36

Proč by ze sebe dělal svatouška ? Jsou to emoce, když se takhle prohraje, je člověk vždycky poněkud vychýlenej. Pocit, že je svatoušek spíše vychází z toho, že je trenérem Barcelony a to je vždy stavěno do protikladu s Realem. A když je v tom protikladu Jose...

Pep je introvert a protože je to fotbal, vytvoří se jednoduchá škatulka "svatouška" nebo "slušňáka".

Názor s nejvíce nesouhlasnými hlasy

Všechny názory

El Gato con Botas 18.02.11 12:33
#2

Kdy se bude psát o Mou psát pozitivně? Až bude trénovat Barcu. *5*

Mara 18.02.11 12:41
#5

To mu to ješte slušelo*4*

darwin 18.02.11 12:35
#4

vzhledem k tomu, že to píše baleťák, tak asi nikdy*38*

vasa23 18.02.11 12:51
#6

Mou přešel na temnou stranu síly*6*

tunak 18.02.11 13:22
#7

Kéžby. Zatím přešel do cukrárny.

bakero6 18.02.11 13:49
#8

Vzpomínám, že před jeho příchodem ho pusinky kritizovali. Teď jsou všechna jeho rozhodnutí a prohlášení správná. Další z Florentinových marketingových kroků. Mou přišel asi za 57 mio €, ale to že investovali miliony neznamená, že si zaslouží něco vyhrát. Ať si vytvoří vlastní ligu - kdo dá víc, vyhrává automaticky. Hrajete si na nějaký "největší klub historie", hrajete si na něco echt a přitom vám není blbé slovy Mouřenína fňukat po každém zápase, kde se sudí na vás špatně podívá. Že vám mezitím sudí dva mače pomůže vyhrát, to už nevidíte. Sklízíte plody arogance a domýšlivosti pěstované v posledních měsících Vaším trenérem a nejlepším hráčem. Když prohrajete, musíte asimilovat jako gentleman, vždy s respektem, stejně jako Pep. Mou mluví jako ufňukaný teenager a stěžuje si na všechno. Pak se nemůžete divit pověsti fňukalů na tiskové konferenci...Apropo neumím si představit, co se bude dít v Madridu, když Vás Barca zničí ve všech třech soutěžích. Možná, že další "my potřebujeme čas"? Tady nebude žádný čas, protože Mourinho je trenér pro okamžitý úspěch, on ''spálí'' všechny svoje hráče, jen aby něco vyhrál, stejně jako v Interu a pak rychle odejde, než se tým zhroutí.

stryco 18.02.11 15:25
#12

1.asi si myslel hodná. 2.v jeho odpovedi urážku nevidím, v tvojej áno, teda za predpokladu, že si myslel gatovu odpoveď a nie svoju.

tunak 18.02.11 15:29
#13

Máš pravdu. Ale než se tohle zase zvrhne... na tom závěru něco je, Mou za sebou nechává spálenou zemi ve stylu výměny Don Revie vs Brian Clough.

Benitez není zlej trenér, stejně ako Mou následníci v Chelski, někteří. Ale tým si zamiloval Mou a jiného trenéra odmítá.

V tom smyslu opravdu Mou hráče "spálí".

Floren.Perez 18.02.11 15:46
#17

Zajimavy pohled na "spaleni hracu" *11*

Ale kdyz se zamyslis, jeho kariera se pocita poradne az od Porta. Z tama (Odtud) se posunul de Chelsea, co bylo v te dobe celkem pochopitelny krok (posun do jednoho z nejambicioznejsich celku z mene prestizniho).

Z tama ho vyrazil Abramovic a sel do Interu. Z tama ho nikdo nevyhodil, ale chteli si ho udrzet. Tym fungoval. Pak prisel Rafael a klidne se mohlo stat, ze tomu tymu nerozumnel, chtel po nem neco, co mu nesedlo, a proto klesl. Nebo, ze by Leonardo byl najednou tak sikovny, ze Inter z bidy vytahnul?

Abych to shrnul, Mourinho se vycerpal mozna tak akorat v Chelsea a i to je sporne. Ze treneri po Mourinhovi pak nepochodi, muze byt klidne jejich chyba, ze nemaji dostatek empatie na to, aby pochopili, co tym potrebuje.

Ale i to se moc nepotvrzuje. Avram Grant hned po Mourinhovi dosel tak daleko, jako Mourinho s Chelsea ne. Az pak prisel Scolari, ktery byl propadak. Tedy, jediny trener, ktery vyrazneji s tymem zdedenym po Mourinhovi neuspel, byl Benitez. Ale to je jeden pripad.

stryco 18.02.11 15:47
#18

To áno, a ani nechcem aby sa to tu zvrhlo. Tiež súdim, že ten komentár môže mať niečo do seba, najmä tá posledná veta sa mi zdala prinajmenšom zamysleniahodná a rešpektujem ho, ale viac som ho nechcel rozoberať. Avšak tá reakcia darwina sa mi až tak nepáčila, tak ma to nenechalo chladným :) Ale nechcem to rozpitvávať, lebo diskusia naberie akurát tak zlý smer, takže sa v tom neangažujem viac.

darwin 18.02.11 15:53
#20
  1. Asi ano...
  2. Víš je mi jedno jestli v tom vidíš urážku nebo ne, ja v té odpovědi vidím stupiditu a neochotu napsat argument nad kterým by přemýšlel pár hodin než by přišel na to, že ma Loscules pravdu... *94*
El Gato con Botas 18.02.11 16:24
#29

A já vidím totéž v tvém příspěvku. Konkrétně stupiditu. Příspěvek, pod kterým jsem se zasmál, nevyjadřoval se vůbec k článku. Kostra jeho příspěvku vyjadřovala averzi pseudofanouška FC Barcelona vůči Realu Madrid. Pár hodin nad příspěvkem přemýšlet nemusím. To zcela podceňuješ moji inteligenci. Našel jsem v něm tolik nesmyslů, že jsem se tomu musel jen zasmát. Vypisovat tu něco a hádat se? Živit směšnou a ubohou virtuální válku pseudofans Realu a pseudofans Barcy? Ne, to nebudu. Je mi to k smíchu. O každém hodně řeknou jeho příspěvky. Tvé říkají hodně.

El Gato con Botas 18.02.11 15:46
#16

Odpověděl jsi si sám. Pro tentokrát budu velkorysý a budu ignorovat tvůj zcela prostoduchý komentář. Odpověděl jsi si toziž sám. *5**5**5*

Floren.Perez 18.02.11 15:37
#14

Delas, jokoby ho ted fanousci Realu bezbozne uctivali. To vsak neni pravda a nejde se nespocet kritiku.

Navic delas, jkoby Mourinho byl Real Madrid a Real Madrid byl Mourinho. To je treba trochu odlisovast. Mourinho kudy chodil, tudy trousil sve vyroky (krasne pribarvene medii, ktere chteji o necem psat, jak pise Podvinho). Rozlisuj cloveka, co je tam pul roku od toho, co doopravdy klub je a reprezentuje. Az on odejde, bude, podle tvych slov, "fnukat" nekde jinde. Bude to porad Real Madrid, kdo si pak bude stezovat na rozhodci? Rozlisuj osobu Mourinha od klubu (subjektu), ktery reprezentzuje urcity kus historie.

Vim, ze to je nekdy tezke a leckdy to splyva. Kdyz to nepochopis, tak to aspon respektuj.

Kdyz uz jsi hezky popsal jednu stranku mince, zkus taky neco moudreho napsat i o jeho vztahu k hracum, proc ti ho zboznuji?

*38*

Josef72 18.02.11 15:44
#15

Protože nemůže být tak arogantní, jak to prezentují média, to je jasný.

José sám sebe neředí, je svůj. Mně moc nesedí, ale to je asi tak všechno.

Poznámka, že on nepředstavuje Real Madrid, ale jen jeho "trenérskou" část, navíc na dobu (ne)určitou je správná.

Floren.Perez 18.02.11 15:50
#19

Ja ale souhlasim s Podvinhem, ze to je ze znacne miry zasluha medii. Porad se Mourinha na neco ptaji, chteji, aby komentoval Barcelonu (je fakt, ze nekdy ji komentuje i sam). A reporteri pak jeho slova vytrhnou z kontextu, zverejni je, jakoby je Mourinho z niceho nic vykricel do sveta a zase s tim pak otravuji hrace Barcelony. Taky uz jsem cetl rozhovor, jak hraci Barcelony rikali, at uz jim s temi otazkami daji pokoj, ze se porad ptaji jen na to same.

Media hodne pridavaji olej do ohne. Je fakt, ze Mourinho to ale nejak extra neresi.

bakero6 18.02.11 16:04
#21

Fanoušci už chtějí úspěch. U některých řekněme počáteční antipatie přetrvávají, ale většina vidí klub a výsledky a jejich touha po trofeji je tak silná, že by jejich ''miláčkům'' prošla snad i vražda v přímém přenosu. Co momentálně klub ''prezentuje'', to je na jinou diskuzi. Na jednu stranu je třeba uznat jeho kvality a netvrdím, že tisk jeho výroky občas nepřikrášluje, ale kdyby držel hubu a staral se o sebe, můžou si akorát cucat z prstu (i když to Florentinovská Marca umí nejlépe). A ještě jedna věc. Mourinho by měl pochopit, že hráči Barcy jsou motivováni kvůli němu a nenechají ho vyhrát proti znovu (semi LM s Interem).

Floren.Perez 18.02.11 16:19
#26

Nehazej vsechny do jednoho pytle. A navic, myslim si, ze jsou mnohem dulezitejsi veci nez to, co zbletne Mourinho na tiskovce. Napriklad to, co se resilo v souvislosti s Valdanem.

Navic, kdyz Jose zblepta na kazde tiskovce to same, celkem se dim, ze to jeste nekoho vzrusuje a zajima *14*

Tym, vedeni, fanousci mohou byt hladovy po uspechu, ale, i pres pochopeni tve nadsazky, si myslim, ze je to hodne pritazene za vlasy. Mourinho byl angazovan, protoze se jevil jako nejefektivnejsi varianta na post trenera, ne aby povidal pohadky do mikrofonu a kamer. Perez se po zapase se Sevillou i proti tomu ohradil.

Mozna jsi i narazel na to, ze Real nakupuje a nakupuje. Galacticos 1 byla estrada predrazenych nakupu. A ano, po navratu krale, doslo k nakupu Ronalda, Kaka, Benzemy...Ale srovnej ostatni posily a jejich cenu. Arbeola, Carvallho, Ozil, Leon, Granero, Khedira. To nejsou zadne predrazene hvezdy typu Gerrard, Torres, Rooney, Tevez. Avsak uvidi se, co bude v lete.

bakero6 18.02.11 16:50
#30

V případě rozhodování Mou/Valdano, myslím, že je jasné kdo odejde(Mou) a když nezíská žádnou trofej, možná poletí stejně. Myslím, že to ani za vlasy přitažené není, jen si vzpomenu na diskuzi se dvěma vyloučeními proti Ajaxu. Mou sám řekl, že chce do Realu ještě před tím a samozdřejmě efektivní trenér=o to větší vidina potencionálního úspěchu (u fanoušků). Galacticos byli trošku někde jinde, i dkyž asi stáli více peněz. S tím co je teď se to srovnávat nedá. To byl prostě okulahodící fotbal, úspěchy, na každém postu top hráč...navíc Carlos, Zidane to byli OPRAVDOVÉ osobnosti. No a ti hráči Arbeloa příjde takový zmatkař, Carvalho toho s sebou Mou tahá všude, ale kvalitní je, tojo. Leon toho Mou postupně zničí (zničil?), Ozil ten měl skončit u nás, Granero koupený odchovanec a stejně moc nehraje a Khedira dejme tomu. V létě se všechno bude odvíjet podle toho jak dopadne sezona.

Floren.Perez 18.02.11 19:28
#45

Podle me michas jabka s hruskama a zacina to sklouzavat opet k vyctum povrchnich stereotypu. Proto opravdu jen velmi kratce k nekolika bodum. Zidane, Carlos...To mozny byly osobnosti. Ale byly to vyzrali hraci. Ronlado to mozna nebude, ale jestli se chytne Kaka, za par let Ozil (no a co, ze mel jit k vam?). Jsou to povetsinou mladici, ze kterych se ty osobnosti stat muzou.

Nebudu hodnotit kazdeho hrace, ktere jsi ty dokazal zaskatulkovat do jednoho slova. Me slo o to, ze Realu se v posledni dobe vycita, ze si chce koupit uspechy, anebo chce jen prodat co nejvice dresu. Ale prichody jako Arbeola, Leon....svedci o tom, ze Real chce tym pospanelstit a nakoupit mlade hrace.

Minula sezona se taky nepovedla podle snu a predstav vedeni a zadne nakupovaci orgie se nekonaly. Mozna se ted konat budou, ale neni to podle meritka uspech X neuspech.

A ver, ze doopravdy existuje mnohem vic fanousku nez tech, kteri jsou pro uspech ochotni i "zavrazdit".

Carlitos 18.02.11 16:12
#22

No lepší fňukat na sudí nonstop, než tři měsíce, kdy se vyhrává, hrdě hlásit "k rozhodčím se nevyjadřuji" a po prvním neúspěchu po těch třech měsících směrem k rozhodčím něco utrousit, jako to dělá Pep (naposledy po Arsenalu, ale dělá po většině nevýher).

Josef72 18.02.11 16:15
#23

Nikde jsem nečetl, že by si stěžoval na rozhodčí. Četl jsem jen o některých novinářích.

Carlitos 18.02.11 16:18
#25

Řekl, že rozhodčí se samozřejmě na výsledku podepsali. Proč neřekne i tentokrát, že rozhodčí nebude vůbec komentovat?

Josef72 18.02.11 16:21
#27

Jedině se ho optat.

bakero6 18.02.11 16:57
#32

Řekl že rozhodčí zápas ovlivnil a to se stává a že to musí (Barca) překonat. V podstatě je to pravda, Messiho gol, Song měl být vyloučen...Neřekl nic takového, že pomohl Arsenalu a všichni culés uznávají že si to vlastně prohráli sami..

Carlitos 18.02.11 17:02
#35

Při vší úctě - ty nejsi mluvčí všech Culés a řada z nich právě rozhodčího viní, protože podle nich jim zabránil v tom, aby šli do většího vedení, který by Arsenal těžko smazal. A jak řikám - on prostě o rozhodčích mluví, když se nedaří, ale když se jede na vítězný vlně, tak dotazy na ně děsně slušňácky a s nadhledem obchází, to se mi nelíbí. Rozhodně ale neřikám, že Mourinho, co furt fňuká na takový blbosti, jako že hráči nezvládají dva zápasy za týden a na sudí non stop, je lepší varianta. Jenom poukazuju na tom, že ani Pep není v tomhle směru svatoušek, přestože ho ze sebe dělá. A fanoušci s ním.

Josef72 18.02.11 17:09
#36

Proč by ze sebe dělal svatouška ? Jsou to emoce, když se takhle prohraje, je člověk vždycky poněkud vychýlenej. Pocit, že je svatoušek spíše vychází z toho, že je trenérem Barcelony a to je vždy stavěno do protikladu s Realem. A když je v tom protikladu Jose...

Pep je introvert a protože je to fotbal, vytvoří se jednoduchá škatulka "svatouška" nebo "slušňáka".

tunak 18.02.11 17:30
#38

Tohle neobstojí, protože Pep byl slušňákem i v době, kdy byl v Madridě Pelle a dávno předtím, pep měl vždycky image slušňáka.

Takže Carli ani tvoje argumentace neobstojí. Navíc je nesmyslná celá, copak je lepší stěžovat si neustále? Mourinho permanentně obviňuje rozhodčí, přitom Realu často připískávají. *8* Tohle se mi na něm nelíbí vůbec, dělá drsňáka a přitom bečí jak Slávista.

U Pepa to tak nevnímám, ano, taky brečí, ale pokud mám mezi těma dvěma vybrat plačku, je to bohužel Mou.

Carlitos 18.02.11 17:36
#41

Já s tebou souhlasim, ale poukazuju na něco jinýho, viz reakce na Sebyka*7*

Josef72 18.02.11 17:47
#42

Takový image (nekonfliktní) měl i jako hráč. Ale srovnávání s trenérem Realu jsem zaregistroval až po příchodu Mou.

tunak 18.02.11 18:32
#44

No právě, že už jako hráč.

jazzko 06.03.11 00:59
#50

Ja bych na tomto miste jenom predem deklaroval uroven roviny na ktere se budeme pohybovat.. Predpokladam a doufam, ze neni potreba vysvetlovat rozdil mezi Slávistou a slavistou.. *5*

Sebyk 18.02.11 17:22
#37

presne jak rika josef, pep ze sebe svatouska nedela, delaji ho z nej media - vlastne uplne stejnym zpusobem jako z mourinha delaji "dabla". oboje se to odviji z jejich osobnosti...

pep asi neciti potrebu velkohube se vyjadrovat ke vsemu kolem jako mourinho. nema potrebu se kazdy kolo vyjadrovat k tomu, jak zapas zvladli rozhodci, jak zahral real nebo jestli ma spory s vedenim. novinari se ho ovsem pokazde zeptaji a on to necha takrikajic bez komentare. proc to taky komentovat, kdyz to nema smysl? kdyz tu potrebu ale pep citi, tak proste na otazku novinaru odpovi jinak nebo sam zacne mluvit o rozhodcich. jeste aby o nich nemluvil, kdyz jeho tymu ocividne uskodili. nevidel jsem treba pepa, jak fnuka po zapase se sportingem jako mourinho...zvlastni. mimo to carli, tvuj argument se zrejme zaklada na dvou konkretnich pripadech - inter a ted arsenal. to jednak neni mnoho, v obou zapasech navic byly kontroverzni okamziky, ktere proste okomentovat potreba je. pep to ale aspon udela slusne - rekne, ze rozhodci zapas svym vykonem ovlivnil (ne snad?). mourinho? ten z toho udela aferu, kterak se cely svet spikl proti nemu a jeho hracum...

Carlitos 18.02.11 17:31
#39

Můj argument se zakladá na tom, že novinář se ho třeba v reakci na Mourinha zeptá, co říká na rozhodčí on, tak on řekne, že se k nim nikdy nevyjadřuje. A pak se k nim po prvním zaváhání přece jenom vyjádři. Možná z něho toho svatouška skutečně dělají média, ale on to svým chováním, kdy chválí všechny a všechno, podporuje. Prostě pravý opak Mourinha. Pro mě za mě ať si dělá co chce, jenom jsem chtěl říct, že Pepek taky není úplně ten chlapák, co nikdy nebrečí, jak se ho fanoušci Barcelony snaží vykreslit. Samozřejmě, nefňuká na sudí s takovou intenzitou a tak často jako Mourinho, ten je v tomhle někde úplně jinde*5*

tunak 18.02.11 17:35
#40

Přesbně, pepek brečí sice míň, ale taky. A koneckonců, kdo by nebrečel, zvlášť když se zamyslí nad úrovní šp. sudí...

Jinak trefná poznámka je o tom, že vlastně posuzujeme lidi, který neznáme, na základě toho, co napíše novinář/rozhovoru. Ale často platí, že rozhovor spíš něco ukazuje o tom, kdo se ptá, než o tom, kdo odpovídá. Takže tady máš taky pravdu a neměli bychom na to zapomínat.

Tunaku, nezapomínej. *4*

Sebyk 18.02.11 18:01
#43

jo aha *7* "kanonizace" treneru, at uz pepa nebo mourenina, je mi taky proti srsti...

Carlitos 18.02.11 16:17
#24

Článek pěkný, Mourinho je prostě svůj, nevěřím tomu, že jako člověk je takový, jak se prezentuje v médiích. Nejen podle mě to je taková hra, kterou s ním všichni (jedni s nadšením, jiní s naježenýma chlupama) hrajou. Krásný příklad byl ten seznam chyb sudího v zápase se Sevillou. Tisk napíše, že Mourinho sepsal seznam chyb, jeho odpůrci propadnou hysterii a začnou vymýšlet milion vtipů na téma Mourinho sepisuje chyby sudích, když přitom Mourinho ten seznam vůbec nenapsal a nepodílel se na něm...

Floren.Perez 18.02.11 16:21
#28

Je az k zamysleni, jak na Mourinhovu osobu nekteri, az hystericky, reaguji a vypeni jim sangva u kazde zminece o nem. To jde pak videt, ze to ma efekt *67*

tunak 18.02.11 16:54
#31

To je ale docela lacinej efekt. Když je někdo hulvát. Kdyby nebyl hulvát a byl vtipnej, bylo by to něco jinýho.

Pablito 18.02.11 16:58
#33

Znám i lidi, kteří jsou mnohem větší, jak ty píšeš, hulváti. A efekt to nemá žádnej... Ten zájem nejspíš nebude jenom na základě chování.

tunak 18.02.11 17:00
#34

Ale tak to je jsný, já mám mou v podstatě rád, přece.

Floren.Perez 18.02.11 19:34
#46

To jo, to mas pravdu. Ale stejne mi totiz hlava nebere, ze i kdyz to vsichni o nem vi a taky vsichni vi, ze porad ma svoje prupovidky, ze to porad tak vzbuzuje rozruch. Ze si nereknou: "Vsak to je Mourinho." Chapu, ze noviny o tom pisou. Ale ze to i ctenare a hrace tak porad bere...

tunak 18.02.11 19:40
#47

Tak on zas není jen hulvát, ten vtip taky má a není blbej, takže tu roli nehraje furt stejným způsobem (není to Christian Bale). *10*

El Gato con Botas 18.02.11 20:37
#48

Autore, příteli, kamaráde, "kolego", ten obrázek jsi nevybral Ty, že ne? *18*

jiri - fcb 18.02.11 22:30
#49

Ale on arogantní je. A nejen arogantní, ale i vypočítavej. To předvedl po tom posledním zápase*17*

Přihlašte se či zaregistrujte pokud chcete přidat komentář

Zápasy

Odehrané Nadcházející

Žádné zápasy nebyly zatím odehrány

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
TOPlist