Překročili jste všechny hranice, vzkázal Rosell do Madridu

Sandro Rosell (© marca.es)

Sandro Rosell zhodnotil svůj první rok v roli prezidenta Barcelony. Při té příležitosti se opřel do Realu Madrid.

"Je to nejlepší sportovní sezóna v historii. Dokázali jsme překonat různé druhy překážek a barcelonismo slaví řadu úspěchů. I přes řadu provokací jsme zůstali věrni našemu stylu. Provokovali nás, ale my jsme odolali. Teď si užíváme úspěchy, fotbal usadil každého na jeho místo. Exhibice z Wembley je nejlepší odpověď pro všechny, kteří nás napadali. Jsou situace, ke kterým už v budoucnu nemůže dojít. Mluvím za všechny z Barcelony, když říkám, že se nám nelíbí, když se někdo snaží dosáhnout mimo hřiště toho, co se mu nepovedlo na něm," prohlásil Rosell.

Prezident katalánského klubu, který k třetímu ligovému triumfu v řadě přidal i triumf v Lize mistrů, se následně v několika bodech pustil do kritiky Realu Madrid. "Kluby mají určitou společenskou zodpovědnost, kterou musí řadit nad všechnu rivalitu. Jsme vzorem pro mnoho lidí včetně dětí. Real Madrid letos překročil všechny hranice rivality, když náš klub napadl bez jakýchkoliv důkazů."

"Žalovali jsme Cadena COPE kvůli obvinění z dopingu. Ten novinář řekl, že zdroj pochází z Realu Madrid. Pokud by někdo podobně obvinil Real Madrid jménem Barcelony, okamžitě bychom to odmítli. Uvítali bychom podobnou reakci od Realu Madrid, ale bohužel k ní nedošlo."

Nit suchou nenechal Rosell ani na José Mourinhovi: "Také jeden ze zaměstnanců, trenér, Realu Madrid letos překročil všechny hranice. Veřejně obvinil Guardiolu, že by se měl za některé výhry stydět. Za tiskovou konferenci, kterou předvedl Mourinho po semifinálovém zápase Ligy mistrů na Bernabéu, by se skutečně styděl každý sportovec."

"Obvinil náš klub, že dosáhl úspěchů díky protekci od organizace UEFA. Obranou Realu Madrid překvapivě bylo, že napadl osm našich hráčů s odůvodněním z nesportovního chování a rasismu. Nevyšlo mu to, UEFA jeho stížnost dvakrát zamítla."

Na závěr Rosell pohrozil, že s Realem Madrid zpřetrhá veškeré vztahy: "Rivalita bude pokračovat v příští sezóně, ale my nedovolíme, aby překročila hranice sportu, protože fotbal si zaslouží čistou hru. Pokud Real Madrid opět překročí hranice, budeme s ním muset zpřetrhat veškeré vztahy, což si v žádném případě nepřejeme."

"Prezident Realu Madrid řekl, že se nezastaví, dokud nedosáhne na desátý pohár v Lize mistrů. Věřím, že tak učiní ve sportovním duchu, na hřišti a způsobem, který si podle mého přeje i řada fanoušků Realu Madrid."

Real Madrid na svém oficiálním webu vydal reakci: "Real Madrid lituje nešťastných prohlášení prezidenta Barcelony, která vzešla z tlaku určitého sektoru médií blízkých klubu na vedení, po kterém požaduje agresivnější chování k Realu Madrid. Zároveň odmítáme, že by některé stížnosti na užívání dopingu ve sportu pocházela z Realu Madrid, neboť každý ví, že jsme podobné spekulace okamžitě kategoricky odmítli."

Komentáře (86x)

Vložit komentář

Názor s nejvíce souhlasnými hlasy

Carlitos 16.06.11 14:55
#6

Vydat prohlášení o sedmi bodech a v šesti z nich se otírat o Real... A to po skvělý sezóně, kdy Barcelona vyhrála titul a LM. Tak velký klub a přitom v nitru pořád tak strašně malý, maličký...*7* Samozřejmě, že v lečcems má pravdu, ale v týhle válce byly trapný obě strany, což samozřejmě nepřipouští a Barcelona podle něj zase vychází čistoučká, krásná, prostě jsme víc než ostatní "pouze" kluby... A jestli se jeho argumentace o tom dopingu opírá o to, že "novinář řekl, že zdroj byl z Realu Madrid", tak to potěš chleba*5*

Názor s nejvíce nesouhlasnými hlasy

GaizkaM 16.06.11 14:54
#4

"Věřím, že tak učiní ve sportovním duchu.." *5**5*za to ty jejich postupy jsou v poslední době strašně sportovní *5* Jinak pokud se nepletu, tak žádný důkaz nebo potvrzení toho, že někdo z Realu Madrid podal obvinění z dopingu neexistuje. Busqetsovo "Mono" viděl asi každý a obrázek si o tom křivákovi každý udělá...

Těžko říct, čeho chtěl tímhle Rosell dosáhnout, ale pobavil, o tom žádná...

Všechny názory

Lapíz 16.06.11 14:48
#1

Jo, jakštakš jo... *5*

Boix 16.06.11 14:49
#2

ac ho nemam rad,tak ma pravdu,predseda*67*

Lapíz 16.06.11 14:50
#3

Jo, jakštakš jo *2*

GaizkaM 16.06.11 14:54
#4

"Věřím, že tak učiní ve sportovním duchu.." *5**5*za to ty jejich postupy jsou v poslední době strašně sportovní *5* Jinak pokud se nepletu, tak žádný důkaz nebo potvrzení toho, že někdo z Realu Madrid podal obvinění z dopingu neexistuje. Busqetsovo "Mono" viděl asi každý a obrázek si o tom křivákovi každý udělá...

Těžko říct, čeho chtěl tímhle Rosell dosáhnout, ale pobavil, o tom žádná...

Mistborn 16.06.11 18:44
#29

Nechápem, že tvoje posty vôbec čítam. Vieš vôbec koľkokrát mala Barcelona od toho obvinenia dopingových kontrol? Vieš vôbec že Mourinho verejne na tlačovke obvinil Guardiolu z nabádania hráčov k simuláciám? Všetko bez jediného dôkazu? A ty sa zmôžeš na nejaké lakonické reči o športových postupoch Barcelony........*106**111*

GaizkaM 16.06.11 19:05
#30

to simulování hráčů barcelony vidí každý, ten styl, jakým postupovali poslední roky v LM taky viděl každý...ale o tom údajném obvinění Realu neví nikdo...

Josef72 16.06.11 19:11
#31

to simulování hráčů barcelony vidí každý, ten styl, jakým postupovali poslední roky v LM taky viděl každý...

Dobrý argumenty.

alcantara 16.06.11 19:11
#32

simuluje v mensej ci vacsej miere kazdy tim, naozaj nevidim dovod neustale to vypichovat, v LM postupovali uplne legitimnym sposobom, takze danu poznamku tiez nechapem*50*

tunak 16.06.11 20:27
#35

Je to tak. Ty pořád meleš to svoje, bez argumentů, bez vůle diskutovat a bez úcty k názoru ostatních útočíš na soupeře jako zakomplexovanej klučina.

Ukaž mi v pravidlech například pravidlo o ruce, podle kterýho se měly foukat ty pecky na SB. Nebo ti zápas na SB nevadil? Co ti potom vadí? Vyloučení RVP? To je nějaká tendence? A zářezy Barcelony v obou SF minulý rok jsou co? Tehdy rozhodčí dotlačili do finále Inter, který byl v prvním zápase lepší, ale postoupit si jednoznačně nezasloužil a nebýt pomoci rozhodčích, nepostoupil by.

Pláčeš na špatném hrobě. Počkej, až se síly otočí, ale nedělej ze sebe do tý doby Králíčka Azurita. Ačkoliv, dělej si, co chceš.

Grobar 16.06.11 23:04
#58

Ja mám taký pocit, že stačilo napísať tú poslednú vetu. *4*

Mistborn 16.06.11 20:22
#34

Aký štýl postupovania? Myslíš tú absolútnu dominanciu? Nj tú musel vidieť každý. A rozprávať sa o simulantoch ak máte v týme hráčov ako Ronaldo, Di Mária alebo Marcelo je úsmevné. Alebo si už zabudol na tie 4!!!!(to je viac ako kopali iné mužstvá celkovo) vysimulované pencle od Marcela a Di Máriu? Vyčítaš hráčom Barcelony simulácie a nebyť vysimulovanej pencle v závere ligového Clásica, tak idete do Copy so stiahnutou riťou a ste ďalší rok bez trofeje s psychikou pod bodom mrazu. Nebyť bodov ktoré ste v lige získali po viac-menej kontroverzných rozhodnutiach, tak už v 3/4 ligy nemáte o čo hrať a do odviet proti Everestu ligy idete s minimálnym náskokom pred tretím mužstvom. Ale ako vidím tuná je v móde zatvárať oči pred vlastnými chybami a kydať špinu na rivala. Veď keď už ste na tom ihrisku marný, tak si to nejako zdôvodniť musíte *7*

GaizkaM 16.06.11 20:58
#37

achjo...jako házet hrán na stěnu..

Tak jo, Real Madrid je odporný tým, který má největší simulanty, všechny trofeje vyhrál nefér a kdyby jim sudí nepomáhali tak jsou úplně v prdeli a mají stáhnutou řiť, jak píšeš. Naopak Barcelona je nejlepší tým všech dob a to nejen v téhle galaxii. Poráží ostatní, i když jí je v zápasech ubližováno. Jsou více než klub, mají tým poskládaný jen ze svých hráčů, neutrácí 70mega za švédské útočníky, a každý ji miluje, a kdo ne, tak jen závidí tento naprosto fenomenální klub poskládaný z nejlepších hráčů. Respekt, úcta, fair-play....

Spokojený?

Mistborn 16.06.11 21:33
#40

Je to presne tak ako ti napísal Tunák, nezmôžeš sa na duchaplné argumentáciu a preto len kydáš a kydáš. Keď už ani to nepomáha zironizuješ to čo je napísané a pár tebe podobných ako Hierro a Sniper ťa opalcuje. Nj všetci ste frajeri, avšak s argumentáciou je to už horšie. *7*

GaizkaM 16.06.11 21:36
#42

Ty tvoje argumentace jsou uplne stejne jednostranne a duchaplne jako moje, nemas mi vubec co vycitat. A to palcovani, to je to same jako vsechno PRObarceloneske palcuje plusem rssa, marty apod...

fifty fifty

Mistborn 16.06.11 22:03
#43

Jak jednostranné? Ja uvádzam fakty( pencle, to že bez pencle by ste zas Barce nedali v sezóne gól, urážky Mourinha na tlačovke atď.) a ty tu argumentuješ tým, že to každý vidí.....čo je to za argument? Nemáš nič, čím by si obhájil to čo spravil Mourinho resp. to ako sa k týmto výrokom postavilo vedenie a tak varíš z vody. Lenže to na tvojej argumentačnej schopnosti aj vidieť. Argumentovať totiž znamená používať argumenty *11*

Hierro 16.06.11 22:10
#44

Jestli ty nejsi jednostranný tak už nevím kdo. Tvoje argumenty jsou: Real je zlo, barca je dokonalá a kdo tvrdí opak ten jen kydá/lže/nerozumí fotbalu

Mistborn 16.06.11 22:24
#46

Hmmmm tak to varíš z vody. NIKDY som nekydal na Real ak na to nebol pádny dôvod. Nevšimol som si, že by som zhadzoval jeho dominantné víťazstvá. Alebo aby som nejako zhadzoval Ronaldovu streleckú potenciu, ako je u pár culés zvykom. Ale ak som dokázal kritizovať vlastné rady ( viď. moje príspevky o Sergiovi, Alvesovi, Pedrovi, Rosellovi......), tak sa nebudem prizerať ako si tu Realisti mažú med okolo úst a spokojne sa potľapkávajú po pleciach. Nie som z tých ktorí by videli chyby len v radoch súpera. Z Barcou som od dôb Dreamteamu zažil vzostupy aj pády a nejako si nemyslím že tento cyklus zas nenastane. A k argumentom *5* ak niečo tvrdím tak to podopriem aj argumentom. To že Real ide cestou do pekla, plnou špiny som si hravo podložil argumentmi. Že vy fanúšikovia Realu v tej špine vidíte lesk pohárov je vaša vec. Toto je môj snáď desiaty post a stále mi nikto z Vás mínusujúcich fajnšmekrov nevyvrátil jedinú vec z toho čo som napísal. Teda čakal som od Vás viac *14*

GaizkaM 16.06.11 22:23
#45

uvádíš jednostranné fakta ale...já taky můžu napsat, že Pepe dostal červenou za nic, a kdyby ji nedostal tak to třeba skončí 0:0 (tak jako ty píšeš, že kdyby...tak by....jen tak mimochodem druhý zápas 1:1, je ti jasné kdo by šel dál, KDYBY, doufám! :D) faktem můžou být kecy xaviho, faktem může být prohlaseni o respektu/úcte apod.. a po te nakopávání diváků, které s tím moc nemá společného...

trochu pripominas jednoho uzivatele srandawebu, ktery se ozyva kdyz je mu to vhodne...

Mourinha obhajovat nepotřebuju, on si jede to svoje a mi to nevadi (tohle se od neho cekalo, delal to vsude a vzdycky...jen vy z toho delate neco mimoradneho)

ja tady ale netvrdim, ze jsem buhvi jak objektivni a nejednostranny, to tvrdis ty...

Jen mi proste pripada strasne smesne, kdyz takove vyjadreni tenhle kaspar, ktery vede tym, ktery je tlacenkovy...

Mistborn 16.06.11 22:42
#49

Hmmm Pepeho zákrok bol zákrokom na červenú kartu. Ono ak už je človek na futbalovom fóre patrilo by sa mať aspoň základné znalosti pravidiel hry. Teda už vieme že o hraní rukou máš len matné znalosti, ale nebezpečná hra pri ktorej hrozí zranenie protihráča sa automaticky trestá červenou kartou. To že to Alves prihral je fakt. To že Pepe šiel do toho súboja v plnej rýchlosti šlapákom je druhý fakt. To že sa takáto hra považuje za nebezpečnú a trestá sa červenou kartou je tretí fakt. Sťažovať sa na rozhodcu a pritom v KAŽDOM z Clasic ste mohli mať o 1 vylúčeného viac je celkom úlet :

  • prve clasico a Carvalho, ktorý rukou stoplo loptu smerujúcu na Pedra bežiaceho sám na bránu. -druhé classico - Pepe a jeho zákrok na Messiho
  • Copa - Marcelo a jeho prechádzka po Pedrovi
  • LM - Ade a jeho boxerské vložky

Prehlásenia hráčov *5* to snáď ani nemôžeš myslieť vážne. A k Messimu, dokáž že loptou nemieril do reklamného panelu.....toto je varenie z vody.

A k tomu zbytku - nenapísal si proste nič. Zas je to len : toto mi nevadí, toto som čakal, títo sú tlačenkoví. To že sa za posledné roky súperi Barcelony ktorí by ju prehrali dajú spočítať na prstoch jednej ruky. Že tak ako jej občas niečo pripísknu(RVP) tak jej zas niečo dodrbú(neuznaný regulérny gól na Arzenale kde by bolo 2:0 a bolo by po zápase)vidí len objektívny fanúšik. Ten kto to vidieť nechce to neuvidí ani keby mu to vyrazilo obe oči.

GaizkaM 16.06.11 22:50
#52

tak přece jen ještě zareaguju... Pepeho zákrok se právě že takhle vůbec netrestá, kartu za nekontakt sem za poslední dobu opravdu neviděl. Carvalho, pokud se nepletu, kartu dostal, oprávněně žlutou (v jednom z EL pískl sudí offside, který nebyl a stejně jako Pedro si to na branku mířil sám DiMaria(nejsem si jisty jestli to byl on). Pokud dostal Pepe za nedotekt cervenou, proc nedostal cervenou Busquets za slapak na Xabiho? ehm Adeho cervena? za co? kdyz tam nalozil tomu spratkovi busqetsovi? to na cervenou nebylo ani pri zavreni obou oci. Naopak se predvedl Mascherano, vyborny herec. Prochazka po Pedrovi pry *5* konec toto...

jednostranne, stale na to jdes jednostranne a vytahujes jen to, co se ti hodi do kramu...

Boix 16.06.11 22:56
#57

v prispevcich Bana je videt zaujatost,ale to co pises ty,to je tragedie,to se na me nezlob...

Mistborn 16.06.11 23:11
#59

Ako som už predtým písal. Doplň si vedomosti týkajúce sa pravidiel a potom sa môžeme zas pobaviť. Že sa niečo nepíska v Madride, neznamená, že to je tak aj v pravidlách. Pravidlá sú bežne dostupné, mal si si ich stiahnuť, ušetril by si si verejnú hanbu. Takto len ukazuješ že síce o futbale nejakú predstavu máš, ale celkom zcestnú. Od kedy je za zastavenie lopty letiacej na hráča v samostatnom nájazde žltá karta? Bola zas nejaké reedícia pravidiel o ktorej FIFA informovala len teba? Je rozdiel ak rozhodca fúkne mylne offside( čo sa deje pravidelne v každom zápase) alebo ak súper rukou jasne stopne loptu mieriacu na opusteného súperovho útočníka. Šlapák Sergia som videl až v nejakom zostrihu na Youtube, nevidel som celú akciu resp. kde stál rozhodca. Ale jednoznačne to šlapák bol, aj keď obaja nebežali oproti seba, ale skôr brzdili. Kým v prípade Alvesa sa zrazili prakticky v plnej rýchlosti. Adebayor - oboma rukami trafil Sergia do tváre....hmmmmm tak možno sú za to u vás kinder vajcia ale v normálnom svete, kde sa píska podľa pravidiel sa za to odmeňuje farebnými kartičkami. A nakoniec Marcelo - mal som tú česť pozrieť si zápasi minulý týždeň, keďže ich opakovali na STV 3 a Marcelo si nemohol nevšimnúť ležiaceho protihráča. Proste sa pozeral smerom k rozhodcovi, ktorý sa už v tom čase díval k lopte tj opačným smerom a stúpil na Pedra celkom úmyselne. Mohol ho prekročiť, obísť...Pedro ležal, nehýbal sa, nevstával a Marcelo sa po ňom proste prešiel. Neskôr ukázali záber na Pedrovu nohu na ktorej boli červené otlačky od kolíkov ( na 2 miestach krvavé) Ale samozrejme hlavný to vidieť nemohol.....od toho sú postranní.

GaizkaM 16.06.11 23:20
#60

Neboj se, pravidla znám velice dobře. Pokud si ale myslíš, že se píská přesně podle pravidel, tak žiješ v jiném světě..mi šlo o to, co se píská a posuzuje reálně, a to prostě ten zákrok pepeho nebyl...Podle pravidel se má trestat simulování a trestat žlutou kartou, pokud by to tak bylo, tak by měla barca problém dohrát zápas tak, aby podle pravidel splňovala minimální počet hráčů na hřišti..tomu věř :D

Carlitos 17.06.11 00:24
#75

Podle pravidel se samozřejmě nepíská, ale konkrétně tenhle Pepeho zákrok je za červenou celkem v pořádku. Nemusí mu zlomit nohu, trestá se úmysl a "pokus", což je dobře. Problém je v tom, že jeden sudí to nechá bez povšimnutí a druhý dá rudou.

plos 16.06.11 23:45
#66

hmm, přiznám se že pravidla přesně neznám...ale za tohle bych Pepemu červenou taky neudělil...jinak se do vašeho kroužku dále zapojovat nehodlám, jen se rád vtírám..*15*

Mistborn 16.06.11 23:57
#72

Kľudne sa votri. Je to diskusia a tá ma teda podľa môjho názoru za cieľ obohatiť názor o iné pohľady.

Hierro 16.06.11 22:55
#56

Messi je natolik kvalitní hráč že kdyby chtěl trefit reklamní panel tak ho z tech dvou metrů určitě trefí. A jaký je tvůj názor na to že je Buskets v kazdem zapase proti Realu minimalne trikrat nasmrt zranený? Co si o jeho simulovaní zranění myslís ty? Di María je proti němu čajiček. Simulovaní by se taky mělo trestat ale neděje se tak. A Pepe si tu kartu dejme tomu zasloužil, i když si nemyslím že na druhe strane by to bylo hodnocené stejne, ale proc se po tom nechal Alves ošetřovat a odnest na nosítkách když se ho Pepe vubec nedotkl? Plus gesta jako kdyby o tu nohu přišel. Taky se mi líbila situace kdy Puyol vytrhl rohový praporek a hodil ho nekam za reklamní panely aby Real nemohl rychle rozehrát. Parádní fair-play. A na závěr můj oblíbený zápas Chelsea-Barcelona v neopakovatelné režii sudího Ovreba. Opět oprávněný postup víc než jen klubu.

SniperxXx 16.06.11 23:33
#63

To s tou Chelsea nevytahuj nebo přilítne tunak a bude říkat, že to bylo podle pravidel a Chelsea měla dohrávat o 9.*21*

Mistborn 16.06.11 23:55
#71

Tunáku trhej *11**109*

tunak 16.06.11 23:46
#68

Cituj z pravidel nějakou pasáž, která by opravňovala hněv Chelski, prosímtě.

Mistborn 17.06.11 00:06
#73

K Messimu : aj majster tesár sa utne. Alves: šlapák tam bol.situácia Pepeho šlapák - lopta- Alvesova noha. Alvesa po tom náraze obtočilo okolo osi takže si myslím že to bola šupa, aj keď samozrejme to prihral o 100%. Busquets: fracek, ktorý si zaslúži preplesk. Futbalovo je to vysoký nadpriemer, ľudsky je to decko. Sná´d sa to upraví vekom, ale nejako v to neverím. Puyola si nejako nevybavujem. Chelsea - je nafúknutá bublina. Každý si to pamätá len kvôli fucking disgrace, ale málokto si spomína na prvý zápas ktorý nemal dokrať Ballack( áno ten Ballack, ktorý sa hral na sudcu v druhom zápase - žeby náhly nával spravodlivosti?)V prvom rade žiadnych 5 penált sa konať nemalo, Ani 4, ani 3, dokonca ani 2. Bola tam 1!!! nepísknutá pencla a na druhej strane vylúčený Abidal za to, že je niekto šmatlavý. Zápas to bol prekaučovaný zo strany Hidinka. Ak by sa v závere nestiahol a nebránil proti 10 barcelončanom vápno mohol to uhrať. Takto proste zasiahla šťastena a tak Barca uplietla z hovna bič, ktorým pleskla všetkým neprajníkom priamo do tváre. A ako vidieť niektorí si to stále z očí nevytreli.

plos 17.06.11 00:21
#74

Ono kdyby nebyl Essien v závěru kopyto, tak se neřešilo vůbec nic a všichni by opěvovali Hiddinkovu skvěle zvládnutou obranu...ale to je to kdyby

Mistborn 17.06.11 01:11
#76

Zas ak by mu v prvom polčase nesadla tá životná strela......každá minca má dve strany.

plos 17.06.11 14:51
#83

to vím..proto jsem radši napsal že byl kopyto až v závěru *4*

GaizkaM 16.06.11 22:44
#50

jinak končím tuhle výměnu pravd :D, nemá to cenu, každý si pojede to své... ale neodpustím si poznámku: zmiňoval si něco ve smyslu palcování od fanoušků Realu...projdi si poslední komenty(v té naší výměně) a podívej se na palcování od sang culé..dle mého ty komenty ani nečte a palcuje to jen "protože barca"...opět, fifty fifty, takže zmínka o tomhle byla z tvé strany jednostranná a bylo to vytáhování jen půlky fakt...

*94*

darwin 17.06.11 10:54
#80

vždyť ty, Hierro, Sniper a další exoti dělate to samé.. Proto nerad komentuju články o Barceloně nebo Realu, protože mě ty minusy od těhlech exotů(vás) vyloženě vytačejí.. a prosimtě už opravdu nepiš, akorát se ztrapňuješ

SniperxXx 16.06.11 21:13
#39

Ty celý příspěvek o něčem píšeš a na konci jednání odsuzuješ(to které jsi předváděl celý příspěvek). *5**11*

Mistborn 16.06.11 21:35
#41

Ono by bolo dobré prečítať si celé vlákno, prípadne si priniesť rám, aby si bol v obraze. Inak ti pomôcť nedokážem. *111*

SniperxXx 16.06.11 23:34
#64

Bohužel jsem to četl celý. Zaujala mě tvoje schopnost z hovna a tvého názoru si dokázat argument, na takový hovínka nemám potřebu reagovat.

vasa23 16.06.11 14:55
#5

a kdypak prijde odpoved z temne strany sily?*14*

Carlitos 16.06.11 14:55
#6

Vydat prohlášení o sedmi bodech a v šesti z nich se otírat o Real... A to po skvělý sezóně, kdy Barcelona vyhrála titul a LM. Tak velký klub a přitom v nitru pořád tak strašně malý, maličký...*7* Samozřejmě, že v lečcems má pravdu, ale v týhle válce byly trapný obě strany, což samozřejmě nepřipouští a Barcelona podle něj zase vychází čistoučká, krásná, prostě jsme víc než ostatní "pouze" kluby... A jestli se jeho argumentace o tom dopingu opírá o to, že "novinář řekl, že zdroj byl z Realu Madrid", tak to potěš chleba*5*

vasa23 16.06.11 14:55
#7

a už je tady*7*

tunak 16.06.11 15:55
#16

*4* jo, mám podobnej pocit - proč má tu potřebu?

No, odpověď je nasnadě - je to vnitřně klubová politika. Stačí se podívat na Macuův web a hned je ti jasný, o co jde. Je to vzkaz fans Barcelony, socios: Jsem jeden z vás.

Ubohý.

Txapeldun 16.06.11 23:39
#65

"Stačí se podívat na Macuův web a hned je ti jasný, o co jde.... Jsem jeden z vás."

no moc krasy nepobral *7*

Fliskies 16.06.11 15:09
#8

A do nich,pomeeeee!

Lapíz 16.06.11 15:38
#11

Tyhle články jsou naprostý trapasy, ať se týkají kohokoliv, Messiho, Ronalda, Giggse, Gedeona nebo Petra Svěceného... *8*

SniperxXx 16.06.11 15:46
#12

Ikdyby to byla pravda, tak je do toho každýmu houno.

Lapíz 16.06.11 15:51
#15

Taak! *18* Mimochodem, krásnej znak vlevo nahoře, asi si podobnou věcičku taky obstarám *5*

tunak 16.06.11 20:28
#36

Kromě tý Messiho životní lásky, teda... *75*

Grobar 16.06.11 15:47
#13

Kurví sa samozrejme "každí" potom záleží na to s kým. Ak to zostane utajené, tak je všetko OK. Neverím, že nejaký Alves, Villa.... "jedávajú" len svoje buchty.

madridcan 16.06.11 15:36
#10

Da sa to zhrnut bez dlhych reci,ze zlodej krici chyťte zlodeja*55*

Altair 16.06.11 16:21
#18

strašne lacné..a trápne...ehm to sedí na barcu ako uliate *11*

Rssa 16.06.11 16:22
#19

Řekl to ostře, ale pravdou je, že Real letos hodně bejčil a dělal si ostudu. Už vůči rozumným fandům Realu se to snad změní a nebude to taková nenávistná a očerňovací kampaň ze strany Realu.

tunak 16.06.11 16:35
#20

Mohl bys jít příkladem a změnit si avatar. *17*

Rssa 16.06.11 16:37
#21

To bych mohl, pravda *7*. Ale prvně musím najít něco, co se mi zalíbí, nějaká rada?

tunak 16.06.11 16:43
#23

Vy jste prdelky, ne? Ta by to možná stačilo flopnout. *10*

Rssa 16.06.11 16:49
#24

Jako že by Mourek vylézal z prdélky? Hm, to je uctivější než jeho zpodobnění do přirození? *5*

tunak 16.06.11 16:59
#25

Víš, když člověk otevře webovou stránku, díky tobě hned vidí...

alcantara 16.06.11 17:07
#27

...fotku spolocensky vychovaneho mourinha, ktory si pre istotu dava 2 podbradniky, aby sa nezaspinil. Rssa mu vlastne vzdava hold.

tunak 16.06.11 18:41
#28

Ne, já chtěl Rssaovi naznačit, že když člověk vidí jeho (avatar), vidí... *10*

alcantara 16.06.11 17:03
#26

Viac-menej iba zreferoval udalosti, ktore sa udiali pocas sezony, je tam toho. Nikto madrid z dopingu neobvinuje, aspon ja som to z pisaneho textu nevydedukoval, rovnako vynimocne nevyzdvihuje cistotu a bezuhonnost, aspon nie doslova, nasho klubu, takze*10*

Mistborn 16.06.11 22:51
#53

Príde to len mne farizejské, apelovať na hodnoty a pritom podať žiadosť na UEFU aby zabránila polke mužstva Barcelony nastúpiť na finále, kvôli urazenej pýche?

janinho 16.06.11 22:31
#48

zpřetrhaj ty sasek! vyhraza sa ako keby sa real poskladal bez "kamaratstva" s rosellom...

radsej nech sa stara o to aby aj po najuspesnejsej sezone v historii klubu neboli stratovi! takto sa len snazi odvadzat pozornost a hra sa na chytreho...

Mistborn 16.06.11 22:48
#51

Najúspešnejšia sezóna je tá, v ktorej sa vyhrá všetko.....doplňte si vedomosti mladý muž *14*

GaizkaM 16.06.11 22:52
#54

"Je to nejlepší sportovní sezóna v historii" © Rosell

GaizkaM 16.06.11 22:53
#55

reakce na banuv prispevek nademnou...

Mistborn 16.06.11 23:23
#61

Brané z pohľadu Barcelony ako klubu celkovo, nie ako futbalového klubu. Väčšina športov ktoré zastrešuje je nezisková a Barcelona ich de fakto dotuje. Barcelona získava financie prevažne za futbal.

GaizkaM 16.06.11 23:28
#62

Tak v tom případě nechápu tu tvou reakci na janinha. Opět, je to tak a tak, ale jen z toho pohledu, jak se vám to hodí. Píšeš dvě pravdy a dáváš je do souvisltí tobě vyhovujících...Jednou je nejúspěšnější sezona tahle, podruhé tak, kde získala barcelona všechno co se dalo. *27*

Mistborn 16.06.11 23:52
#69

Tak pardón, ospravedlňujem sa teda Janihnovi, že som na futbalovom fóre dával do súvisu len veci týkajúce sa futbalu a v svojom prvom poste nebral do úvahy veci pridružené, čím vznikol oprávnený dojem že si z Janinha robím srandu. Mylne som si vysvetlil jeho post a tým uviedol do pohybu mašínériu hĺbkových analýz, kde v myšlienkach tu postnutých vystupujem ako človek diletatnsky pristupujúci k pravde a ohýbajúci si ju podľa prianí resp. potrieb vyplývajúcich z mojej interpretácie postov pre mňa zaujímavýz z toho či onoho dôvodu. Týmto sa mu teda ešte raz ospravedlňujem a zdôrazňujem, že myšlienka mnou postnutá bola síce chybne vyhodnotená a ešte chybnejšie interpretovaná, ale v konečnom dôsledku pochopená správne, či už mnou samotným alebo ľuďmi kladne hodnotiacimi v budúcom období tento neštandardne formulovaný, zato s prenikavým intelektom a do posledných detailov premyslený post. *14*

GaizkaM 16.06.11 23:55
#70

zbytecne, smesne, ale sebeuspokojici...

Txapeldun 17.06.11 01:52
#77

jinak me fascinuje ze i dneska se mistni debata stoci na tema Chelsea, Barcelona a Ovrebo...tak jsem si pral, aby k tomu nikdy nedoslo, ale to je asi nerealny *7*

realm 17.06.11 05:14
#78

No tak kdyby Real zpřetrhal vztahy s Barcou tak by mi to ani nevadilo.O tom dopingu nevím takže to nebudu komentovat o Lize Mistrů bych být ním mlčel, proti Chelsea jim pomohl Ovrebo a letos to byly simulace které pomohli Barce do finále.Co nechápu je ,proč všichni chcou aby hrál Real proti Barce otevřený fotbal?Kdyby to zkusili tak by zase dostali 5 golů,tudíž se proti Barce musí hrát na rychlé brejky.Co se týče Mourinha tak některé jeho prohlášení byly neštastné.

Deform 17.06.11 09:19
#79

Ty vole!! Vy tu řešíte takové hlouposti a přitom Vám uniklo, že Ivan měl 60 http://aktualne.centrum.cz/sportplus/fotbal/domaci/clanek.phtml?id=702581 *65* *18*

punta 17.06.11 13:21
#81

Rossel získává víc a víc moje sympatie. Toto řekl na plnou hubu a přesně tak jak to je a bylo po celou sezónu. Jsem rád, že se náš prezident nebojí říct co má na srdci a co si myslí, že je pro dobro Barcy nejlepší. Sandro *112**112*

madridcan 17.06.11 14:16
#82

to je krasne.A co keby skusil trosku rypnut aj do vlastnych radov?Jaaj aha to nie,lebo by si ten ufon neziskal srdcia fanusikov.Prepac zabudol som...

Šagi 17.06.11 15:02
#84

ať se o to někdy pokusí pan Mourinho *6*

darwin 17.06.11 15:38
#85

Proč se ptáš když si na to potom odpovíš?

bakero6 18.06.11 11:34
#86

Já tohle vítám. Volal jsem po vystoupení Rosella proti Madridu už po finále Copy. Prostě nechat si srát na hlavu do nekonečna nelze. Zvláště Mourinho překročil všechny hranice, pokrytec se selektivní pamětí. Pak si dovolí říct, že některé sportovní instituce zapomněli na fair play..Mimochodem a co Jacinto Paixao a Porto 2004? A Inter loni? Karanka zas řekne, kdyby vše probíhalo ''normálně'' je ve finále Real...Tam je akutní barcelonitis.. Madrid se řídí zásadami Goebbelsovi propagandy. Opakující se zprávy s použitím téměř stejných slov (princip instrumentace => dost dlouho opakovaná lež se nakonec stala pravdou). Oni používají výraz "celý svět viděl" (princip je přesvědčit mnoho lidí, že všichni si myslí to co oni => vytváření falešného pocitu jednomyslnosti a tak jeden po druhém).

Přihlašte se či zaregistrujte pokud chcete přidat komentář

Zápasy

Odehrané Nadcházející

Žádné zápasy nebyly zatím odehrány

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
TOPlist