Úvod / Uživatelé / tunak / Komentáře

tunak - Komentáře


5.12.10 16:49 k článku Valencia viní z prohry na Bernabéu Péreze Lasu

Víš, co je to parafráze?

v reakci na
ruty ruty
5.12.10 15:50 k článku Valencia viní z prohry na Bernabéu Péreze Lasu

*98*

v reakci na
ruty ruty
5.12.10 15:48 k článku Valencia viní z prohry na Bernabéu Péreze Lasu
  • Rozhodčí nás poškodil, prohráli jsme nespravedlivě kvůli němu.

  • Ale soupeř vás přehrával.

  • Nepřehrával, ty jsi zlý, zaujatý a nic o tom nevíš.

  • Tak viděl jsem sestřih se spoustou šancí soupeře.

  • Vidíš, nic o tom nevíš, viděl jsi jen nějakej sestřih, jen to nejdůležitější.

  • Tak teda promiň, neber si to tak, příště si už dám pozor.

  • Vidíš? Brečíš, jsi dotčenej, jako každej v týhle diskusi.

...

Chudák člověk musí mít pocit že komunikuje s netopýrem. *10*

v reakci na
ruty ruty
5.12.10 15:42 k článku Baskické derby, aneb pohled na jednu vášeň

Jojo, pravidelně to sem postnu každej rok *14*

Nebylo by špatný zpracovat i další derby, akorát nevím, jestli by bylo o čem psát. *12*

v reakci na
ruty ruty
5.12.10 15:23 k článku Valencia viní z prohry na Bernabéu Péreze Lasu

Víš, zarážející je, že si tu hraješ na nějakou teoretickou rovinu, ale Noir ten zápas popsal dost, dobře, ne? Špatnej real a o nic lepší hosté, šance Realu...

v reakci na
ruty ruty
5.12.10 15:22 k článku Valencia viní z prohry na Bernabéu Péreze Lasu

Zřetelný to právě vůbec není *12* mimo jiný i proto, že tak brutální interfrejmová komprese ti nedovolí ani vzít jeden blbej frejm. To jsou holt benefity satelitního vysílání *8*, empeg dvojka. Pravděpodobně to opravdu hrál ramenem, ale ruku do ohně bych za to opravdu nedal.

v reakci na
ruty ruty
5.12.10 15:19 k článku Shrnutí 14. kola Primera División

Hlavně, kdy nebudou horší, než ti, co tam hrají. *10*

v reakci na
Sebyk Sebyk
5.12.10 15:11 k článku Shrnutí 14. kola Primera División

Možná by stálo za to zkusit uprostřed proti slabším dvojblok Camacho - Merida.

v reakci na
Sebyk Sebyk
5.12.10 15:07 k článku Valencia viní z prohry na Bernabéu Péreze Lasu

Máš pravdu. Jen mi přijde divný tvrdit, že byla karta udělená neprávem, protože to jistě nevíš, záběry jsou neprůkazný.

v reakci na
ruty ruty
5.12.10 13:12 k článku Valencia viní z prohry na Bernabéu Péreze Lasu

(Tak ta pecka byla až PO vyloučení jestli teda myslíme tu samou.)

v reakci na
Carlitos Carlitos
5.12.10 12:26 k článku Valencia viní z prohry na Bernabéu Péreze Lasu

Při gólu Realu tam právě Albelda chyběl, jeho post byl neobsazenej. Což je ale i chyba nevhodný reakce trenéra na vyloučení.

Rozhodčího bych moc nevinil Albelda tam šel móc nešikovně a rukou to hodně smrdělo. Fakt si nemyslím, že jsou televizní záběry průkazný a že nějak dokazujou, že to hrál ramenem.

Pokud připomínáš, že rozhodčí jsou pod tlakem, fajn. Možná i proto rozhodčí Albeldu obzvlášť hlídal. Ale určitě ho hlídal i proto, že Albelda nemá zrovna pověst bezproblémovýho hráče. Třeba Gurpegi z tohohle důvodu sbírá jednu kartu za druhou. Albelda taky.

Valencia včera hrál,a co jsem viděl, takovej disputační fotbal, furt něco měli na rozhodčího. Kdybychom takhle hráli my, bude z toho půlka týmu vyloučená a kontumace.

Až budete mít za sebou několik kvůli rozhodčímu prohranejch zápasů za sebou, tak uznám, že jste chudáci. Momentálně jste i vy ti velcí, kterejm se připískává. Tečka.

v reakci na
ruty ruty
5.12.10 12:22 k článku Shrnutí 14. kola Primera División

Možná tohle trochu i vysvětluje fakt, že krajní beci padáků nehrajou dobře. Chce se od nich totiž příliš moc. V tom herním systému se sbíháním krajních záložníků, zejména Reyese, do středu na pozici tvůrce hry před dva DM musí krajní bek roztahovat hru. Pokud totiž nepůjde nahoru do křídla, soupeř jednoduše zhustí prostor. Takže Urval uši chtě nechtě musí za Reyesem a často ho dokonce obíhat. A proto při brejku chybí na svém místě.

Když jsem naposledy viděl padáky, Kun tahal balony nalevo a Simao na hřišti vůbec nebyl vidět, kromě toho, že se asi dvakrát dostal s balónem k vápnu a tak byl chválen za aktivitu. (Přestože hrál ve skutečnosti "neviditelnýho vola".) Filipe musel zbíhat vysoko za Kunem, aby mu dával další možnost. Ono tohle může skvěle fungovat, první gól proti Aresu padl proto, že měli padáci nalevo blízko sebe tři hráče, kteří perfektně do trojúhelníku vykombinovali pravou stranu thesalský obrany. Krásnej gól, ale moc takovejch padáci nedávaj.

Kike se snaží hrát tuhle věc, ofenzíva je na tom postavená, ale vůbec to nefunguje, protože moc takovejch gól Padáci nedávaj. Proč to nefunguje?

Protože Barcelona to samý hraje jinak, funkčně, drží totiž míč. To hraje obrovskou roli:

soupeřovi hráči se unavují forčekingem, brejky nejsou tak nebezpečné pokud dojde ke ztrátě míče, hráči se okamžitě vrací faktor Puyol, který dokáže perfektně zahrát pravýho beka a zaskočit za Alvése, v tom případě se Busquets státá druhým stoperem faktor Busquets, skvěle fungující střední záložník, který dokáže pokrýt klíčovýho hráče soupeře tak, že se ten vůbec nedostane do hry a nemůže poslat důležitej pas na nabíhající útočníky, tak se většina brejků hraje, přes "pivota" ve středovým kruhu

Atlético má místo toho na DM dva absolutně nepohyblivý hráče, z nichž jeden se vysouvá dopředu a tudíž je na hřišti při brejku leda od koukání a druhej se sotva stačí otočit. Zkrátka a dobře, všechny problémy v těchhle situacích vznikaj z toho, že si ofenziva letos nerozumí. Možná to bude tím Diegem, kterej na hrotu moc nepracuje.

Při standardním obraným bloku vznikají na krajích podobný chyby, krajní bek musí zavírat hráče s míčem a zároveň i hlídat nabíhající hráče, stoper mu pomůže až když je to k ničemu... prostě jim to nejde. Ale základní problém je podle mne v absenci kreativního záložníka, kterej by dal útočný hře hlavu a patu. Možná by stálo za to, vyzkoušet na tom postu Reyese a napravo dát třeba Salvia, nebo vyzkoušet Meridu. *1*

v reakci na
tunak tunak
5.12.10 12:10 k článku Shrnutí 14. kola Primera División

To, že se proti padákům tak dobře chodí do kontrů je daný tím, že prostě strašně snadno a ve strašně blbejch pozicích ztrácej míče. typickej padák potáhne míč z lajny do středu, vystartují na něj dva protihráči. Milý Padák balón zasekne, přikryje a zatím mu další tři, čtyři padácí úplně absurdně nabíhají. A když jsou v plném pohybu, milý Padák dává lehoučkou přihrávku zpět na obránce, jenže co čert nechtěl, nevidí protihráče, nebo se ukopne a je z toho kontr. hráči Atlética zkrátka strašně lacino ztrácej míče tam, kde by neměli; především proto, že pozdě přihrávaj a nebo nemají komu přihrát a tak to zkoušejí táhnout sami.

To i my se snažíme ve středu hřiště brzo dávat balón od nohy, aby k tomuhle moc nedocházelo. Jenže padák dostane balón na lajnu a ztratí ho uprostřed, to je úplně nahlavu. A protože když jde záložník "in", krajní bek ho obíhá, "abychom to skouleli jako Barča", při brejku to většinou vypadá, že se krajní beci zapoměli a zbejevaj jen stopeři a jeden brutáně nepohyblivej DM. přitom to od těch krajních beků není chyba, že zdánlivě nedržej pozici, protože oni ji naopak držej, jenže o padesát metrů vejš.

v reakci na
tunak tunak
5.12.10 12:05 k článku Shrnutí 14. kola Primera División

Tam je mnohem víc problémů, i podle mne dlouhodobě největší ve středu pole. Atlético není schopný útočit jinak, než přes křídla. Loni to fungovalo, pokud Sabrosa zahrál standard a Reyes měl formu. Letos je Reyes mimo, Sabrosa hraje jen ten svůj standard (rozuměj o půlku hůř než kdysi v Benfice) a Kun to nemůže tahat nalevo a zároveň si nabíhat na přihrávku.

Střed zálohy je problém, tam hrají hráči, kteří na Atlético nemají. A když si člověk vezme, jak válí Jurado v Německu...

I ten Rafinha by jim mohl hodně pomoct, například.

Každopádně je zarážející, o kolik klesnou výkony hráčů jako Godín nebo Filipe, jen co přijdou k Padákům. (Ačkoliv Godín byl mimochodem už loni docela špatnej.)

Na druhou stranu i tohle pořád může na La Ligu a kádry jako má Valencia stačit.

v reakci na
Lapíz Lapíz
5.12.10 12:01 k článku Shrnutí 14. kola Primera División

Myslím, že jsem chtěl jednak utěšit Sebyka, druhak naznačit, že Valencia rozhodně nehraje nic světobornýho a že to na LM stačit nemusí.

Jinak rozhodně nesouhlasím, že jsou první tři místa jasný, naopak, myslím si, že to třetí uhraje Netopýr nebo Padák a Ponorka bude mít nakonec problém dostat se do pohárů. Pořád mi vychází, že hraje nad svoje možnosti, což Evropa jasně prokazuje.

v reakci na
Lapíz Lapíz
5.12.10 01:29 k článku Shrnutí 14. kola Primera División

Je mi tě trochu líto *5*. Útěchou budiž fakt, že bodů vám zas tolik zatím nechybí, Sevilla na tom není o nic líp a Netopýra krize taky čeká. Takže i kdyby Ponorka neubrala, čtvrtý místo z toho může bejt.

(Ačkoliv já samozřejmě vím, že mocný finiš vynese na čtvrtý místo Errealu, hned za nás.)

v reakci na
Sebyk Sebyk
4.12.10 23:48 k článku Preview 14. kola Primera División

*5* njn, dobře řečeno

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
4.12.10 23:24 k článku Absurdní situace. Odložený zápas Osasuna - Barcelona se vrací na původní termín

*5*

v reakci na
Carlitos Carlitos
4.12.10 23:23 k článku Absurdní situace. Odložený zápas Osasuna - Barcelona se vrací na původní termín

*73*

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
4.12.10 23:20 k článku Chaos na letištích zasahuje i do fotbalu

Z výkonů ve vzájemných zápasech bych spíš tipoval, že na domácí derby s Realem lítaj padáci. *5*

v reakci na
vasa23 vasa23
4.12.10 23:18 k článku Preview 14. kola Primera División

Lapízi, co hned strašíš? každej není psavej typ a možná sem chudák sám chodí, aby se něco o situaci v klubu dozvěděl.

*5*

v reakci na
Lapíz Lapíz
4.12.10 23:15 k článku Preview 14. kola Primera División

*22* to tedy ano... ačkoliv jde o konkurenci.

v reakci na
Carlitos Carlitos
4.12.10 16:48 k článku Absurdní situace. Odložený zápas Osasuna - Barcelona se vrací na původní termín

Nevím, jestli je to sviňárna, mě se to řešení docela líbí, protože Osasuna měla naprostou pravdu a je pochopitelný, že se jim přesouvání nelíbí. A kromě toho je kouzelný myslet na to, že hráči barcelony utákali na vlak *5*

v reakci na
Sebyk Sebyk
4.12.10 16:40 k článku Preview 14. kola Primera División

*5* alkoholismu se odnaučuješ v hospodě, jo? *5*

v reakci na
Sebyk Sebyk
4.12.10 16:40 k článku Absurdní situace. Odložený zápas Osasuna - Barcelona se vrací na původní termín

A Barcelona - Zaragoza snad ne? Ze Zary je do Pamplony 100 km po rovině. *14*

v reakci na
Sebyk Sebyk
4.12.10 14:12 k článku Chaos na letištích zasahuje i do fotbalu

hele a to ta Barcelona fakt hraje rovnou z letadla? *25*

4.12.10 14:02 k článku Chaos na letištích zasahuje i do fotbalu

*5*

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
4.12.10 13:49 k článku Chaos na letištích zasahuje i do fotbalu

*5*

tak Netopýr asi startoval dřív, než se dozvěděl, že si Barcelna možná vydupe odkald celýho kola třeba na rok 2025. *8*

v reakci na
Carlitos Carlitos
4.12.10 13:33 k článku Chaos na letištích zasahuje i do fotbalu

Ani bych se nedivil, možná to bylo lepší. Ale přišli bychom o krásný výročí *13**12*

v reakci na
Honzik Honzik
4.12.10 13:09 k článku Preview 14. kola Primera División

Oni jsou si všichni až moc podobný. Kanoute není žádnej záložník, mohl by možná hrát targetmana, kterej by sklepával balóny těm dvěma, ale nemohl by hrát AM se Zokorou na CM a dvěma útočně laděnejma křídlama, to by bylo absurdní.

v reakci na
Honzik Honzik
Předchozí 1 325 326 327 328 329 330 331 368 Následující [strana: 328/368, záznamů: 11022]

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace