Úvod / Uživatelé / Avoš / Komentáře

Avoš - Komentáře


25.4.12 13:40 k článku Preview: Real Madrid - Bayern Mnichov

Ano, přesně tak hoši, protože mě to uráží. Stejně jako mě urážel Karlův tip v Mnichově 1:3, ale ten už spadl na hubu, takže už si to nedovolí a raději napíše smysluplnej příspěvek *5*

A kurva do mě, nějaký emoce ať probudíme ne, furt počítám čas tak ať je aspoň zábava *5*

v reakci na
Carlitos Carlitos
25.4.12 13:30 k článku Preview: Real Madrid - Bayern Mnichov

Vládci Prahy vypadli už s Vasluí, no *5*

v reakci na
ace ace
25.4.12 13:22 k článku Věří Emery canteře?

Hoši, nechte to až na víkend, teď jsou důležitější věci než nějakej Emery *5**5**5*

25.4.12 13:21 k článku Preview: Real Madrid - Bayern Mnichov

To je mi jedno, já taky doufám, že nevypadnem, ale abych všude psal, že dostanete ranec ... taky máte dobrou šanci dostat ranec, musíte to otevřít od začátku a Ribéry s Robbenem vám jich taky můžou pár šoupnout. Ale jsme zase u jádra problému, vy citujete Mourinha (s ranci), já Heynckese (radši nepředvídám). Neříkám, že je správné chování Bílka, který je připosraný v zápasu v Litvě, když prohlašuje, že soupeř má plno kvalitních hráčů a bude to těžký zápas *5* Ale tak co ... taky řeknu, co si myslím, skončí to 1:3, ČK Ramos, Pepe, Marcelo ... spokojení? *5*

v reakci na
Labi89 Labi89
25.4.12 13:16 k článku V Barceloně zavládlo po vypadnutí z Ligy mistrů zklamání

Reklamace klávesnice, nějak vypadává emko *5*

v reakci na
Avoš Avoš
25.4.12 13:14 k článku V Barceloně zavládlo po vypadnutí z Ligy mistrů zklamání

Jojo, to jsem psal v preview k Real - Bayern ... i z pohledu Bayernu, prohozený čtvrtfinále a semifinále, ve čtvrtfinále výhra nad favorizovanými United 2:1 gólem Oliče z poslední minuty, potom dvě pohodové výhry nad francouzským klubem poměrem 4:0. Letos ve čtvrtfinále s Marseille taktéž 4:0, s favorizovaným Realem doma výhra 2:1 gólem z poslední minuty. Ve druhé semifinále tým, který doma vyhrál těsným rozdílem ubetonoval na Nou Campu postup. inule Inter teď Chelsea. Doufám, že nějaké věci se změní, například že nebudem po půlhodině prohrávat 0:3 a v případném finále nevyhrají opět betonáři *6*

v reakci na
Mindrot Mindrot
25.4.12 13:10 k článku Preview: Real Madrid - Bayern Mnichov

Ty bohužel nemáš dobrou šanci někdy v následujících letech zjistit, co je to pokora. Upřímně už mě ty rance v Allianz Areně, na Stamford Bridge, na Nou Campu a následně i na Santiago Bernabeu dost serou, ale mohl by sis uvědomit výsledky týmů, který jste ty rance věštili (2:1, 1:0 a 2:2).

v reakci na
Josef72 Josef72
25.4.12 12:27 k článku Preview: Real Madrid - Bayern Mnichov

Těším se jak velkej kluk *5* Myslím, že dnes uvidíme vítěze LM, snad tomu bude zápas odpovídat. Prvních 10 minut očekávám drtivej tlak domácích, to musíme přežít. Důležitý bude, jak moc to Real otevře, s přibývajícím časem bude stále větší šance na vstřelení gólu. Podle mě budem potřebovat dva, výsledek netipuju, je to naproso otevřený. Hodně mi tento ročník připomíná ten z před dvou let ... A dneska se jde fandit s fanklubem, tak snad to dopadne stejně jako naposledy, 90+3. Supermario *48*

25.4.12 10:58 k článku Abramovich je připraven vykoupit Mourinha

Já to chápu a mám pro to vysvětlení, jsou to prostě labilové. Když to neumí zvládat, tak by tam neměli lozit ne? Jednoduchý jak facka. A všichni rozhodně ne, jen pár tupců, co se najde skoro v každým týmu.

v reakci na
vjetef vjetef
25.4.12 10:56 k článku Abramovich je připraven vykoupit Mourinha

Došly ti argumenty *5*

v reakci na
vjetef vjetef
25.4.12 10:20 k článku Barcelonské naděje na ušatý pohár zalil londýnský beton

Flustrace *5**5**5*

v reakci na
El Gato con Botas El Gato con Botas
25.4.12 10:15 k článku Abramovich je připraven vykoupit Mourinha

Tak to se vám teda povedlo *5*

v reakci na
El Gato con Botas El Gato con Botas
24.4.12 23:24 k článku Abramovich je připraven vykoupit Mourinha

Podle něho jo, když všechno nějak obhajuje. Nepřizná, že to bylo debilitou toho hráče, normální zkrat, ale obhajuje to vysokým tlakem na hráče nebo já nevím ... ale v tomto případě snad žádnej nebyl ... nebo když neunese tlak, ať tam neleze, to je jednoduchý ...

Víš co vjetef, radši to skončíme, ještě mi obhaj zákrok Marcela a konec, protože toto nemá smysl. Kor před zítřkem, to už bychom se zabili úplně *5*

v reakci na
El Gato con Botas El Gato con Botas
24.4.12 23:16 k článku Abramovich je připraven vykoupit Mourinha

Obhaj mi prosím zákrok Marcela na Müllera v 93. minutě úterního zápasu. Bylo toho na chudáčka moc?

v reakci na
vjetef vjetef
24.4.12 23:13 k článku Abramovich je připraven vykoupit Mourinha

No a? Je to prase taky, měl kliku, že ho nevyhodil. Aspoň že Lampard šel do faulu a ne jak Terry mimo hru. Terry měl víc myslet, kdyby ho sundal jako Frank, taky ho nevyhodil.

A ne, ty nikde neříkáš, že nebyly, ale obhajuješ je, což opravdu nepochopím ... asi jsi nikdy nestál na hřišti, všechny situace se dají řešit opravdu nejen brutálními fauly. Co takovej Lahm? Nikdo přes něj neprojde a dostane tak jednu dvě žlutý za sezonu.

v reakci na
vjetef vjetef
24.4.12 21:58 k článku Abramovich je připraven vykoupit Mourinha

Takže tobě byl Real dříve sympatický, ale zároveň je ti nesympatické, když klub zkupuje hráče odjinud.

To se vylučuje? To už je jak doma? Líbí se ti víc modrá nebo červená? Modrá. Tobě se nelíbí červená? To jsem ku*va neřekl !!!

Vážíš si Casillase, Casillas si váží Mourinha (podle jeho slov) a vypadá to, že ani není znechucen chováním ostatních hráčů .... ergo ....

Napsal jsem, že Casillas je srdcař, je mi jedno, co si myslí o Mourinhovi a spoluhráčích. Ty to víš? Vidíš mu do hlavy? Nemusí říkat co, co si myslí, ne?

Kdybys měl nesrovnatelně vyšší IQ nikdy bys takovou větu nenapsal. A kdybys měl vyšší EQ, pravděpodobně bys byl v otázce zkratu tolerantnější a né strohý až surový a nechtěl bys po mě, abych ty lidi nazýval gumou.

Tolerantjěší? Mám byt tolerantní k Janouškovi, který ve zkratu přejel autem Vietnamku? Lidi jsou odpovědní za své činy, nebo dokážeš pochopit i ty, co ve zkratu třeba někoho zavraždí? Řešit vypjaté situace racionálně - ne zkratovitě, to je otázka EQ a ti hráči ji očividně nemají.

Já si žádný zákroky obhajovat nepotřebuju.

To nemusíš, ale stačí je jako fanoušek vlastního týmu přiznat, že ty prasárny a simulace tam byly, ne?

A k Terrymu - ano, je to debil, v takovéhle situaci, když nesmyslně, nepochopitelně, dětsky a hloupě oslabí svoje mužstvo, pak je pro mě v tuto chvíli, i přes to, jaký je to srdcař a bojovník, jen obyčejný debil, co si potřeboval nahonit svoje ego na úkor jeho dalších deseti spoluhráčů. I kdyby to udělal někdo z Bayernu, tak ho za to odsoudím, stejně jako Ribéryho v posledním podzemním zápasu s Kolínem, kdy se nechal nesmyslně vyloučit a oslabil tak svůj tým.

v reakci na
vjetef vjetef
24.4.12 20:39 k článku Abramovich je připraven vykoupit Mourinha

Takže se vyjadřuješ k něčemu, o čem sám tvrdíš, že víš hovno a o co se prakticky nezajímáš, chápu to dobře. Laskavě mluv za sebe, obhajuj svůj názor, né světonázor většiny lidí na světě - čímž samozřejmě myslíš zahořklé čecháčky na eurofotbalu.

Neříkám, že o tom vím hovno, ty třeba víš taky hovno o United a kritizuješ SAF. Navíc nevím, proč ho tu zmiňuješ a navíc v reakci na mě, nikde jsem o něm nenapsal ani čárku, nevidím důvod, proč ho kritizovat v diskusi o Realu či Barce. A snad mám nějakej názor, řekl jsem ho a snažil jsem se ho opřít o argumenty. A nemluvím o lidech z EF, ale o lidech, které osobně znám. Na EF jsou právě jen ti zvracející.

Měli rádi a už se o něj nezajímají ? Pak to nejsou fanoušci klubu ...

Ty asi nevíš, co je to sympatie ke klubu. O žádných fanoušcích jsem nemluvil. Máš klub, který je ve tvém srdci ale neznamená to, že všechny ostatní nenávidíš. Některé jsou ti sympatické, jiné méně. U mě to takhle bylo třeba s Realem - dříve mi byl sympatický, teď je mi nesympatický. Vlastně proto jsem se i tak rozepsal - snažil jsem se zjistit, proč se to stalo.

Ano, to je možná mediální obrázek a ty si dokonalý produkt mediální masáže. Usuzovat, že je Mourinho pomstychtivý křivák z jedné fotky, kde stojí na parkovišti a údajně čeká na rozhodčího, kterého má poté seřvat - no to už chce velkou fantazii. Ale stokrát vyslovená lež se stává pravdou, že.

Cha, tu fotku jsem nikdy neviděl, ani nevím, že na nějakém parkovišti byl. Ale když minulou středu po zápase na tiskovce řekl "kvůli gólu z offsidu si na rozhodčího stěžovat nebudu", no to je mi panečku charakter. Už jen to, že to řekl, je stížnost. Ale snaží se tvářit jako moralista, což se mi líbí ze všeho úplně nejmíň ... A usuzovat Mourinha z jedné fotky? Táhne se to s ním už několik let, ne?

Jseš tu znechucen z lidí v realu madrid a za vzor se tu dává božský a nedotknutelný sir ferguson.

No comment, fakt :)

Včem je správnější pracovat s odchovanci, než je odkoupit ? Včem je správnější opakovat na konferenci naučené fráze, než říct co si skutečně myslíš ?

On je rozdíl říct to, co si myslíš a nevidět si do huby. Mourinho dřív říkal, co si myslí, ale teď si do té huby opravdu nevidí. A neřekl jsem, že je správnější odchovat vlastní hráče, i když je mi to o dost sympatičtější. Ať už jsou to odchovanci nebo hráči, kteří přišli do klubu kolem 16., 17.roku a zůstali tam celou kariéru, to se jen tak nevidí. Říká se jim sdrcaři, jako jsou třeba Casillas, Terry, Lampard, Schweini, Lahm ... mám je raději než ty, co chodí za prachama, oni jsou totiž hráči, co dělají ten klub.

Že to nejsou jen bílé (a jinak barevné) naprogramované postavičky v televizi, které když projeví lidstvý, jsou okamžitě terčem celého světa ?

Ano, Kristýnka s Angelem, stejně jako třeba Ribéry (abys neřekl, že jsem zaujatej), potlačili své lidství, když se rozhodli pro fotbal, chtěli být asi letci. Myslíš, že když Pepé jde do souboje s červenýma očima, projevuje tak své lidství? Já si myslím, že tak projevuje maximálně svoji debilitu.

Nikdy nemůžeš pochopit ani situaci, ve které ten člověk při zkratu je.

Nemůžu, protože mám nesrovnatelně vyšší IQ i EQ než ti, kteří takové zkraty opakují.

Že se tu po posledním clasicu objevují názory, že barca prohry zvládá, to už je jen třeščnika na splácaném dortu. Pochopitelně, když v zápase nebyl žádný kontroverzní moment.

Tímto jsi naprosto dokázal svoji zaslepenost. Bravo. Ano, Barca prohry zvládá, Real ne. Nebyl kontroverzní moment, protože Real neprohrával (no vzpomínám si na leteckej sport Ronalda při "faulu" Mascherana, hereckej výstup Coentraa když dostal balonem do hlavy nebo když jsem se bál, že Ronaldovi kdosi na půlce utrhl slezinu). To, co se dělo v zápasech, kdy prohrával, to bylo něco, ať už to bylo proti Barceloně v loňském roce (nebo říkáš likvidačnímu zákroku Pepého na Alvése kontroverzní moment? Možná ho netrefil, ale o rudé snad nemůže nikdo pochybovat!) nebo právě ve středu, nebo jak si obhájíš likvidační zákrok Marcela v čase, kdy nebyla naděje dát gól, na místě, které nic neřešilo a v momentě, kdy už neměl Müller míč? Aha, nechápu vypjaté momenty ... proč nepřiznáš, že Marceo je neprostá guma?

v reakci na
vjetef vjetef
24.4.12 16:21 k článku Abramovich je připraven vykoupit Mourinha

Jaká samochvála? Cituju jen z příspěvku nade mnou ... čti všechno, achjo.

v reakci na
Labi89 Labi89
24.4.12 15:58 k článku Abramovich je připraven vykoupit Mourinha

Ano, je to tak, jsou povrchní, přepojaté, protože neusedám každý týden k televizi, abych sledoval zápas Realu, nekoukám na tiskové konference, kde velký Mou rozebírá příčiny úspěchu či neúspěchu, nemám lajknuté všechny profily hráčů Realu, abych se podíval na fotky, jak si vzájemně dělají naschvály a jezdí spolu na výlety. Nevím, co se v klubu děje, nemám čas ani vůli to sledovat, protože je mi to ukradený, sleduju jen svůj klub. A moje zpověď spravedlivého a dobrého člověka je jen zpověď většiny lidí, kteří dříve Real měli rádi, ale dění v něm nesledují a neví, co se s tím klubem stalo. Vím, že všechno pravda být nemusí, já si informace neověřuji, čerpám prakticky z toho, co se kde dočtu a co potom v pár zápasech sám vidím, ale uvědomte si, že toto je momentálně obrázek Realu ve světě. Vím, že vám jako fanouškům Realu to nevysvětlím, občas se taky divím, co fanoušci ostatních klubů melou o Bayernu za hovna, ale nějakou příčinu to mít musí.

v reakci na
vjetef vjetef
24.4.12 15:54 k článku Abramovich je připraven vykoupit Mourinha

A proč teda kritizuješ můj příspěvek? V čem si podle tebe protiřečím?

v reakci na
Josef72 Josef72
24.4.12 15:18 k článku Abramovich je připraven vykoupit Mourinha

Tak se teda omlouvám všem, že jsem si dovolil na portálu Španělský fotbal rozebrat a zkritizovat nedobrou situaci jednoho ze dvou největších španělských klubů. To se tady asi nenosí ... vrátím se do reality na naše stránky *48*

24.4.12 13:37 k článku Abramovich je připraven vykoupit Mourinha

Reakce na vás oba - je to v první větě mýho prvního příspěvku - "neustálé blití fanoušků Realu a Barcelony" ... u jiných týmů je to taky, s tím souhlasím, ale v mnohem menší míře. Navíc my jsme v konfrontaci s Realem, takže jsem se tu pokusil rozebrat jeho situaci. Že je to u Barcy stejný, s tím musím souhlasit, ale analýzu tohoto stavu nemám, během odpoledne se pokusím najít příčinu a večer napíšu zase report *5*

v reakci na
Carlitos Carlitos
24.4.12 13:13 k článku Abramovich je připraven vykoupit Mourinha

Podle mě do jisté míry ano. Většina fanoušků je obrazem klubu, kterému fandí. Myslím, že Romi a dalších 6 lidí (za +?) mne pochopili a dva ne, zřejmě ty a ještě někdo. Nechce se mi to teď hledat, ale po zápase Realu v Mnichově to jeden fanoušek Realu napsal zcela jasně, že taky není rád za to, co se s Realem stalo, ale fandí mu odmalička a kvůli tomu to nebude měnit. Jenže toto ta menšina. Velkohubí fanoušci jsou obrazem velkohubého trenéra. Nemusí to být ani nějací věrní, ale hlásí se k Realu. A při troše představivosti, podívej se pod preview Real - Bayern a ve většině příspěvků fans Realu uvidíš Mourinha. Nemusí ani nic psát, stačí si číst výsledky 5:1 apod. A podívej se pod report Bayern - Real a uvidíš to samé. Výmluvy, proč se nevyhrálo, stěžování si na offside, přehlížení vlastních brutálních zákroků (Ramos, Marcelo), hledání příčin prohry všude možně, jen ne u sebe. Není to u všech, ale u valné většiny ano. Opět obraz dění v klubu. Snad to z tohoto pochopíš o trošku víc *10*

v reakci na
Josef72 Josef72
24.4.12 12:07 k článku Abramovich je připraven vykoupit Mourinha

Jasně, do puntíku přesně se to popsat asi nedá, navíc každej má ten názor jinej, ale doufám, že jste to pochopili, jak jsem to myslel obecně, myslím, že stejnej názor sdílí v tuto chvíli opravdu hodně fotbalových fanoušků.

v reakci na
Romi Romi
24.4.12 12:06 k článku Abramovich je připraven vykoupit Mourinha

Ten příspěvek měl být kratší, ale nějak jsem se rozepsal *6*

v reakci na
pitak pitak
24.4.12 00:33 k článku Abramovich je připraven vykoupit Mourinha

Otevřu diskusi pod článkem o Mourinhovi a nestačím se divit. Takovou kontruktivní debatu jsem už hodně dlouho nečetl. Vlastně jsem tím neustálým blitím fanoušků Barcelony a Realu na EF, nebo nedejbože na našich stránkách byl už tak zaslepenej, že moje nenávist k těmto dvěma klubům nebrala poslední dny konce. Přečetl jsem si ale skoro celou stovku komentářů a asi si to i uvědomil ... Vzpomněl jsem si na časy, kdy jsem měl Real rád, měl jsem rád více klubů, nebyl jsem vyhraněnej. Až před pár lety po osobní návštěvě, jak se říká - Einmal Bayern, wieder Bayern. Ale v mém útlém fanouškovském věku jsem měl rád Real, později Chelsea ... doby pod Figem, Raúlem, v Chelsea Terry, Čech, Lampard ... Real byl tehdy opravdu královský klub, do slova a do písmene. Památné zápasy s Bayernem v Champions League ... poté přišla éra Anglie a objevil se Mourinho, naordinoval Chelsea ofenzivní pojetí hry, byl takovou kometou, neschovával se za otřepané fráze, ale řekl, co si myslel. Byl mi sympatickej, měl jsem ho rád. Jako by mu to ale po odchodu z Chelsea přerostlo všechno přes hlavu, už není zdravě sebevědomý, ale je to arogantní hovado. Už v Interu byl takovej, jak Inter nemám rád, pod ním se mi úplně zhnusil. Ten ročník, kdy nás porazil ve finále, to, co předvedl na Barceloně, to zlatá Chelsea ve středu. Už tam začínalo být něco špatně. Ten ročník bylo i u vás něco špatně, vypadnutí s Lyonem v osmifinále, kdy se měl Real probojovat do finále na SB ... V podstatě jak jste psali, prezident neměl jinou možnost, než zničit obraz klubu nebo dál hrát ve Španělsku i v Evropě druhé housle. Jelikož Real chtěl úspěchy, jako daň se zapomnělo na to, že to býval klub královský. Vyrojilo se mnoho rádobyfanoušků, ať s příchodem CR, nebo až s příchodem Mourinha, oni jsou jen obraz dění v klubu. Ty blitky na diskusních fórech, co čtu, takhle to přesně u vás vypadá ... Z Mourinha se stal psychopat a bohužel to samé udělal i s hráči. Jakoby je k podobným sviňárnám snad i nabádal, co dělají v zápasech Pepe, Ramos či Marcelo, mi opravdu nejde do hlavy ... simulace Ronalda, Di Maríi, to všechno jsou společně s Mourinhovou arogancí důvody, proč strašně moc lidí na Real zanevřelo. Opravdu snad jediným normálním klukem tam zůstal Iker, nevím, či to má v hlavě opravdu v pořádku, nebo v bráně prostě nemůže předvést nějaké extempore. Co se ale dělo vloni v zápasech s Barcou, to bylo opravdu moc ... Já jsem taky pro, aby Mourinho odešel a z Realu se stal zase ten královský klub. I kvůli tomu doufám, že zítra na SB neprohrajeme, aby "fanouškům" Realu zklaplo a nebyl zase zablitej celej Eurofotbal. Už před prvním zápasem jsem měl tu "čest" dočítat se, kolik dostaneme a hráči se ještě pošetří na sobotu, po prohře zase že hráči už byli myšlenkama na Nou Campu ... to už ani nemá cenu reagovat. Já věřím, že s odchodem Mourinha by tato doba temna (i když úspěšná) skončila a i ty individua by šla blejt zase o kus dál. Hráči Realu by se začali chovat normálně, neměli by na lávce debila, co je ještě ke křivárnám vybízí a z Realu by se stal zase ten sympatickej kílej balet. I za cenu toho, že zase třeba skončí v lize párkrát druhej ...

21.4.12 19:20 k článku Jak vnímají El Clásico rozhodčí?

To mě taky napadlo, že jich je míň, ale stojí za to *5* To ale doslova vyvrací ten dovětek "tohle je mnohem lepší, než pískat střetnutí o záchranu, tam jde o krk" *4**4*

v reakci na
Floren.Perez Floren.Perez
21.4.12 19:19 k článku Pět taháků El Clásica

Vyšperkovaných situací (c) Jenda Koller? *5*

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
21.4.12 17:16 k článku Pět taháků El Clásica

Jo už to chápu, mám místo mezi komedianty Busquetsem, Mascheranem a Alvesem? *5*

v reakci na
El Gato con Botas El Gato con Botas
21.4.12 17:09 k článku Pět taháků El Clásica

A spíš Barca nebo Real? *5*

v reakci na
El Gato con Botas El Gato con Botas
Předchozí 1 2 3 4 Následující [strana: 3/4, záznamů: 108]

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace