Úvod / Uživatelé / La Coruňa / Komentáře

La Coruňa - Komentáře


24.12.19 01:30 k článku Liga Fantástica po 18. kole

To "přitáhnout" z Vašej strany akosi stále nevidím... Stačí si pozrieť mesačný cyklus za október, november, december... Čakám už tri mesiace... *5* *184*

v reakci na
Makak Makak
23.12.19 13:00 k článku Liga Fantástica po 18. kole

Výhovorky o náskoku off, každý z nás vie, že čas 19:59 je maximum a mal si na to celý týždeň... My nepotrebujeme žiadny náskor... *6*

v reakci na
BG BG
23.12.19 12:58 k článku Liga Fantástica po 18. kole

Raduješ sa z toho, že s Vami mesačný cyklus nehrám? *5* *3*

v reakci na
aimar21 aimar21
19.12.19 15:06 k článku Čísla a zajímavosti 243. El Clásica

Jj, máš pravdu. Staň sa učiteľom a karhaj syna, ak máš, sú parádne reakcie, takže to asi hrotím ja...

Že sa pomýlil reakciou na mňa je jedna vec, čo predvádza teraz, je vec druhá... *17*

v reakci na
Carlitos Carlitos
19.12.19 14:56 k článku Čísla a zajímavosti 243. El Clásica

Keby som to hrotil, zopakujem, že mu neverím, že si ma pomýlil s niekým iným. Vysvetlil to o tom plkátku (o čom som nevedel, keďže som 5-6 dní v týždni 11 hodín v práci a nečítam všetko) a ja som sa k tomu viac nevrátil. Ale aby mi tu niekto písal, že sa mám stať učíteľom, to si vyprosím... To je všetko z mojej strany...

v reakci na
tunak tunak
19.12.19 14:46 k článku Čísla a zajímavosti 243. El Clásica

Čím sa ja stanem, to Teba nech nezaujíma... Učiteľom určite nie, ale keď chceš ďalej provokovať, tak Ti napíšem iba toľko, že ak budem chcieť íšt na doučovanie slovenského jazyka, budem sa hlásiť u Teba... Slovo "dňamY" ma veľmi inšpiruje, aj Tvojich ďalších milón chýb... Inteligencia človeka spočíva aj v kvalitnom pravopise, takže Ty ma neurazíš, aj keby si ako chcel...

v reakci na
Fliskies72 Fliskies72
19.12.19 14:38 k článku Čísla a zajímavosti 243. El Clásica

Som rád, že so mnou súhlasíš. Sorry, že som to napísal práve pod článkom o El Clásicu, ale už som mlčal dlho a včera už moja trpezlivosť pretiekla...

v reakci na
Carlitos Carlitos
19.12.19 14:34 k článku Čísla a zajímavosti 243. El Clásica

Za normálnych okolností by som Ti veril, mýliť sa je ľudské a stane sa to každému. Ale pomýliť sa reakciou na mňa pod mojim komentárom, ktorý je po prvé dlhší a po druhé po slovensky??? Pokiaľ sa nemýlim, chceš to "uhrať" tak, že Tvoja reakcia mala byť na aceho, ale on píše predsa po česky! A ako písal neskôr práve on, Ty máš v plkátku problém s viacerými, provokuješ, urážaš... Mesiac, možno aj dva som sa na to iba pozeral a nereagoval, ale hoci som kľudný človek, aj moja trpezlivosť má svoje hranice! Ako písal jazzko, mala by tu byť aj sloboda slova a je úplne prirodzené, že každý z nás má svoj obľúbený, ale aj neobľúbený klub. Súhlasím s jazzkom aj v tom, že ban by mala byť azda tá posledná možnosť. Ale Carli píše, že to po dobrom už skúšal a stále sa nič nemení... Tak sa zamysli nad tým, čo niekedy predvádzaš v komentároch a v plkátku a uvoď z toho nejaké závery. Áno, ani ja nie som "fanúšikom banov", ale keby som tu mal moc ako Carli, či Kcko, tak Ty by si ten ban mal už dávno a nemyslím si, že som jediný, kto by Ti ho dal...!!!

v reakci na
Fliskies72 Fliskies72
18.12.19 21:36 k článku Čísla a zajímavosti 243. El Clásica

Nikdy v živote som na tomto webe nikoho neurazil (to je pod moju úroveň) a nespomínam si ani na to, že som na Teba v plkátku niekedy reagoval... Ak, tak pekne dávno, ale urážky??? Nech sa tu prihlási ktorýkoľvek užívateľ, ktorého som urazil a napíšem mu tu verejné ospravedlnenie... Takže si nabudúce nevymýšľaj, prípadne si pred napísaním nejakého podobného komentára 2x poriadne pozri komu to píšeš a na koho reaguješ!

v reakci na
Fliskies72 Fliskies72
18.12.19 19:55 k článku Čísla a zajímavosti 243. El Clásica

Dnes sa hraje El Clásico, človek sa teší, že si tu prečíta nejaké zaujímavé názory, ale "narazí" na to, čo je takmer pri každom článku a síce komentár ace a mínusko od Fliskiesa, alebo naopak, komentár Fliskies a mínusko od aceho! Sorry, ale z môjho pohľadu to medzi Vami začína byť trápne! Nie každý musí súhlasiť s názorom toho druhého, ale aby sa z tohto webu začala stávať takáto "žumpa", to už na mňa začína byť veľa a to nie som ani Carlitos, ani Kcko, ktorí by do toho mohli prehovoriť oveľa viac ako ja... Ale ja som človek, ktorý sa už na toto nemôže pozerať! Ak máte niečo jeden na druhého, vyriešte si to v plkátku, prípadne medzi sebou raz a navždy, ale nie takto... Pretože články sa kopírujú napr. aj na facebook a takýmto štýlom budeme na posmech aj ľuďom, ktorí tu ani nie sú zaregistrovaní. Alebo hráte medzi sebou hru o to, kto z Vás bude mať najhoršiu karmu??? Je to trápne! *2* Kedysi som tu chodil oveľa častejšie a aj písal články oveľa častejšie ako dnes. To druhé mi už časovo (kvôli práci) nevychádza tak ako predtým, ale ak mám voľno, vždy si aspoň rád prečítam nejaký článok. No v poslednej dobe sa na otvorenie ktoréhokoľvek článku teším menej a menej, pretože v komentároch nevidím nič iné ako nenávisť týchto dvoch užívateľov medzi sebou! Je to škoda..., kedysi to tu bolo na úplne inej úrovni... *2*

9.12.19 13:13 k článku Soud po téměř devíti letech osvobodil všechny hráče, kteří byli podezřelí ze zmanipulování zápasu Levante - Zaragoza

Deväť rokov nič a potom zasa nič! Španielsko no... *17*

9.12.19 13:10 k článku Liga Fantástica po 16. kole

Ako HK Poprad... *18*

v reakci na
Johnny Johnny
9.12.19 13:10 k článku Liga Fantástica po 16. kole

Dík. Len nechápem to Tvoje mínusko pre Johnnyho, keďže napísal presne to isté čo Ty, iba inými slovami... Hlava mi to teda neberie... *25*

v reakci na
ace ace
27.11.19 16:03 k článku Liga Fantástica po 14. kole

Dík za kompliment, ale nepovažujem sa za borca ani náhodou... A naštudovanú situáciu okolo kádrov tiež nemám, to, že bol Griezmann minule v Amerike, som "zachytil" skôr náhodou... *5* *15* Ja popravde nemám čas sledovať nejaké podrobnosti o kádroch a zostavu LF skladám väčšinou hneď začiatkom týždňa, do víkendu sa ktokoľvek ešte môže zraniť na tréningu. No a keďže som v piatok takmer stále v práci, tak je to ohľadom mojej zostavy skôr nevýhoda, pretože ju ani nemám ako kedy zmeniť, ak by sa nejaký hráč na poslednú chvíľu zranil... PS : Za borca stále považujem BG, vyhral úvodný ročník a v tom druhom, v ktorom som vyhral ja, ho nehral do konca... *2*

v reakci na
tunak tunak
27.11.19 15:56 k článku Liga Fantástica po 14. kole

Ale veď ace je Tvoja láska, alebo nie? *25* *5* *7*

v reakci na
Tarja Tarja
13.11.19 13:14 k článku Liga Fantástica po 13. kole

Ufff, tak Pizzu mám v práci 2x v týždni, takže ďakujem za ponuku... *3*

Čakal som, že tá ponuka bude lepšia, napr. lístok na finále LM do New Yorku... *5* A že Ti prenechám celkové prvenstvo v LF...! *5* *55* Ale takto si o celkovom poradí na konci sezóny "rozhodol" vo svoj neprospech... *5* *85*

v reakci na
BG BG
12.11.19 22:33 k článku Uskutoční sa v roku 2024 finále Ligy Majstrov v New Yorku?

Nebudem sa tu "hádať", ani písať do rána, preto je toto moja posledná reakcia na Teba - Ty máš svoj pohľad na vec, ja svoj...

Ale... Aha, tak potom je pralesom polovica Európy počas MS v hokeji, pretože to tak nefunguje iba v Košiciach, ale aj v Čechách, Fínsku, Švédsku, Rusku, Dánsku, Nemecku, Švajčiarsku a neviem kde všade ešte...

Zaujímalo by ma ale, čo je "mimo" na tom Buffale a druhom bode? Napísal som, že Buffalo je Košiciam podobné POČTOM OBYVATEĽOV a to aj je, nevidím tu absolútne nič, čo by bolo "mimo"... A verím, že si natoľko inteligentný, aby si vedel, že časový priestor medzi semifinále a finále LM je cca tri týždne... A že vieš aj to, že dejisko finále dáva do predaja lístky už oveľa skôr, ako je známa finálová dvojica a tým pádom má pred finále fanúšikovský tábor toho ktorého tímu obmedzený počet vstupeniek... No a keď máš do dejiska finále 1000 km, podarí sa Ti získať vstupenku (či napr. 5 vstupeniek) na zápas tri týždne pred úvodným výkopom, tak budeš riešiť ešte drahé letenky (a letenky kamkoľvek sú tri týžne pred odletom oveľa drahšie ako keď ich kúpiš napr. 2 mesiace vopred), keď môžete ísť partia autom, či autobusovým zájazdom? Tak potom Ok, Buffalo, ten druhý bod a aj ja sme "mimo"... *17*

v reakci na
aimar21 aimar21
12.11.19 21:18 k článku Uskutoční sa v roku 2024 finále Ligy Majstrov v New Yorku?

Nakoľko (ako som písal vyššie) sa popularita futbalu v USA v posledných rokoch zvýšila a New York by bol prvým neeurópskym dejiskom finále LM v histórii, tak to megaudalosť byť môže aj pre také mesto, akým New York je (píšem môže, to teraz nemôžem vedieť ani ja, ani Ty)...

PS 1 : Bol si niekedy v Košiciach, že o nich píšeš ako o pralese??? Počtom obyvateľov je to napr. mesto podobné Buffalu, takže aj trojica Eichel, Reinhart a Montour sa v Košiciach cítili ako v pralese?

PS 2 : Zloženie finálovej dvojice LM poznáš (časovo) ako dlho pred zápasom??? Pol roka??? Asi nie... Takže ak vieš, že je vo finále mužstvo, ktorému fandíš roky a máš to 1000 km do mesta, kde sa koná finálový zápas, prečo by si nemohol ísť autom, prípadne autobusovým zájazdom? A áno, trebárs aj "na otočku"...

v reakci na
aimar21 aimar21
12.11.19 19:38 k článku Uskutoční sa v roku 2024 finále Ligy Majstrov v New Yorku?

Ja nikde nepíšem, že drasticky... Ale vezmi si čisto teoreticky rozdiel medzi tromi mestami - Paríž, Madrid a New York (naschvál píšem aj Paríž a Madrid, keďže som ich spomenul aj vyššie). Finále sa nakoniec predsa odohrá v New Yorku a (zasa teoreticky) v ňom bude jeden z trojice PSG, Real, alebo Atlético. Ak by bolo finále napr. v Paríži, alebo Madride (najbližšie štyri roky tam nie je) a bolo by v zložení trebárs PSG - Bayern (v Madride), alebo Real - Juventus (v Paríži), tak to majú fanúšikovia z Paríža do Madridu (aj naopak) "iba" cca 1000 km, čo sa dá kľudne vyriešiť aj zájazdom autobusom, príp. autom ap. Do New Yorku budú musieť zháňať letenky na poslednú chvíľu a verím tomu, že tie budú minimálne dvojnásobne drahšie ako v rámci Európy... Nehovoriac o tom, že ak sa už nejaký fanúšik vyberie do New Yorku a nikdy predtým tam nebol, tak tam bude chcieť ostať minimálne na nejaké tri noci, t.j ďalšie náklady na ubytovanie a to som si istý, že nie "lacné"..., pretože aj v New Yorku budú chcieť z finálového zápasu LM profitovať a ceny ubytovania tam určite pôjdu 2-3 dni pred a po zápase výrazne hore... Keby sa to ale odohralo v Madride, alebo Paríži, s takým finálovým zápasom ako som písal, tak sa čisto teoreticky v danom meste ani nemusíš ubytovať, lebo to môžeš dať "na otočku"... Jasné, ani v Paríži a Madride nie je, resp. by nebolo ubytovanie počas finále LM lacné, ale ja som si istý, že pre obyčajného fanúšika to môže byť oproti New Yorku aj o dvojnásobok lacnejšie (a nie iba kvôli letenkám)... PS : Počas MS v hokeji na Slovensku (tohto roku) sa stovky fínskych, či nemeckých fanúšikov ubytovalo v Bardejove, či Poprade a nie v Košiciach. Vieš prečo? Pretože v Košiciach v niektorých hoteloch pýtali aj 600 Eur za noc za dvojlôžkovú izbu (rozprával som sa pred Steel Arénou o tom s jedným Nemcom)...!!! Myslím, že je to "štandardný" postup, že z toho chce každý profitovať, ale poviem Ti aj to, že aj Nemci (ktorí si to môžu dovoliť) v Košiciach (až na malé výnimky) nebývali... A keď boli také ceny na Slovensku, aké budú v New Yorku, ak by sa tam odohralo možno prvý a zároveň aj poslednýkrát finále Ligy Majstrov??? Plus letenka (oproti Európe na 100% drahšia) atď., atď. Možno máš iný názor a ja Ti ho neberiem, ale toto je ten môj... *2*

v reakci na
aimar21 aimar21
12.11.19 17:16 k článku Nová Supercopa byla rozlosována. Barcelona a Real Madrid se mohou střetnout ve finále

Také tričko by si ace neobliekol ani pri umývaní riadu... *5* *96*

v reakci na
tunak tunak
12.11.19 17:14 k článku Liga Fantástica po 13. kole

...a správnych hráčov... *2*

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
12.11.19 17:10 k článku Uskutoční sa v roku 2024 finále Ligy Majstrov v New Yorku?

Skúsim môj pohľad :

1.) Ono sú to stále iba dohady, ešte nič nie je isté..., zatiaľ je to isté iba po Londýn v roku 2023.

2.) Futbal začína byť v USA (podľa mňa) populárnejší ako kedykoľvek predtým a keď sa môže hrať pár zápasov NHL v Európe, nevidím dôvod, prečo by sa finále LM nemohlo raz skúsiť (opakujem skúsiť) v New Yorku... Veľa kvalitných mužstiev už predsa má v poslednej dobe prípravu a priateľské zápasy v USA, pre kluby by to teda problémom nemalo byť...

3.) Problém (a nie malý) vidím pre fanúšikov. Nech by sa vo finále stretli akékoľvek tímy, náklady na vstupenku, letenka, pobyt v New Yorku..., to všetko bude dokopy finančne oveľa náročnejšie ako Londýn, Paríž, či Madrid...

12.11.19 13:46 k článku Liga Fantástica po 13. kole

Myslím, že si si také niečo mohol odpustiť, každý kto ma z tohto webu aspoň trocha pozná, vie veľmi dobre ako som to myslel...

v reakci na
Fliskies72 Fliskies72
11.11.19 16:32 k článku Liga Fantástica po 13. kole

Njn, zabrať by si mal, lebo ak budeš v mesačnom cykle "stále kasírovať" za druhé miesto, tak ma budeš musieť po sezóne pozvať na nejakú dovolenku... *5* *19*

v reakci na
BG BG
11.11.19 12:52 k článku Liga Fantástica po 13. kole

Všetko zelené políčka, všetko hráči v základnej zostave, 10 z 11 z víťazného tímu, 8 z 11 z tímu, ktorý strelil 3 a viac gólov, to nie je zostava iba o Messim... *2*

v reakci na
Makak Makak
11.11.19 12:48 k článku Liga Fantástica po 13. kole

Keď som poskladal zostavu, počítal som s 307 bodmi (čiže aj s asistenciou a gólom Capu)... *5* *15* Netušil som ale, že Capa dostane aj ŽK, ktorá ma v konečnom účtovaní stála 14 bodov... *5* *44* *16*

v reakci na
tunak tunak
9.11.19 13:18 k článku Legendy Primera División - Roy Makaay

Ešte som dnes našiel toto video, tu ho Carli môžeš lepšie spoznať... Neskutočný technik to bol, súperi pri ňom pravidelne "tancovali"... *85* *86*

https://www.youtube.com/watch?v=d6NuG2fbO7k

v reakci na
La Coruňa La Coruňa
8.11.19 23:23 k článku Real Sociedad vzdá zvláštní sadou dresů ve dvou zápasech hold stadionu i městu

Ale veď Januzaj mal asistenciu... *2*

v reakci na
Carlitos Carlitos
8.11.19 21:20 k článku Legendy Primera División - Roy Makaay

Naybet bol veľký borec a ešte viac som si ho obľúbil po obrannom zákroku v zápase s Espanyolom, keď sme vyhrali La Ligu (vo videu čas 3:50 min.) : https://www.youtube.com/watch?v=wlnJLJnncRY To mi dosť utkvelo v pamäti, lebo ak by sme tam dostali gól na 2:1, bolo by to zasa nervózne a zapamätal som si to tiež preto, lebo vo chvíli, keď sa tam Naybet vrhol, som si myslel, že si o tyčku rozbije koleno...! *5* *86* Ale ja osobne som mal zo stopérov najradšej J. Andradeho...

v reakci na
tunak tunak
8.11.19 19:53 k článku Legendy Primera División - Roy Makaay

Valerón asi štvrtý (u mňa) a piate miesto Fran, alebo Mauro Silva... Medzi nimi by som sa veľmi ťažko rozhodoval...

v reakci na
tunak tunak
Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 71 Následující [strana: 4/71, záznamů: 2123]

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace