Úvod / Uživatelé / Mistborn / Komentáře

Mistborn - Komentáře


28.6.12 01:00 k článku Španělsko si z puntíku vystřelilo postup do finále Eura

Že niečo také vypustí z úst fanúšik Chelsky *34*

v reakci na
ace ace
28.6.12 00:53 k článku Special One nadále u kormidla! Jak změnil Real Madrid?

Hold keď ju miluješ nie je čo riešiť *33**34*

v reakci na
El Gato con Botas El Gato con Botas
27.6.12 14:50 k článku Preview: Portugalsko - Španělsko

*133*

v reakci na
Cvrko Cvrko
27.6.12 01:35 k článku Special One nadále u kormidla! Jak změnil Real Madrid?

ups missclick *2*

v reakci na
El Gato con Botas El Gato con Botas
27.6.12 01:18 k článku Special One nadále u kormidla! Jak změnil Real Madrid?

Myslel som defenzívnych hráčov všeobecne, snáď okrem Marcela každý jeden pri voľbe odkopnúť loptu na tribúnu alebo ísť 1 vs 1, volí ten odkop.

v reakci na
Ribery22 Ribery22
26.6.12 18:09 k článku Special One nadále u kormidla! Jak změnil Real Madrid?

Tak pekne po poriadku. Otázku ohľadom ofenzívnych a defenzívnych hráčov vytiahol madridský pluskár podvinho. Ak si kúpiš 10 defenzívnych a 20 ofenzívnych hráčov a potom nastúpiš s tými 10 defenzívnymi, budeš sa chváliť tým že si predsa kúpil 20 ofenzívnych? Asi ťažko.... Že hra Barcelony nudí fanúšikov Realu mi je celkom ukradnuté. Vždy pre mňa bude pohľadnejšia a okulahodiacejšia hra, kde dvojica hráčov sériou krátkych prihrávok na päťhalierniku vyšachuje kompletnú obranu súpera aj s dvom DM, ako hra, kde polmiliardové mužstvo zatlačí k zbesilým odkopom z vápna ľubovoľným smerom 50 miliónové provinčné Levante. V čase Galacticos som Real sledoval pravidelne. Nikdy som mu nefandil, ale hral spôsobom, že som si tú hru vždy rád pozrel. Ten tím napĺňal svoj potenciál. Dnes si Real pozriem sem tam, aj to len na pár minút a to mi celkom stačí. Ak práve nehrá tím ktorému prajem, pozriem si rád futbal z hľadiska taktiky, systémov....v tom je tento tím Realu až žalostne nedokonalý. Jednotlivé rady sú nevyrovnané. Defenzívny hráči sú z hľadiska techniky o pár levelov nižšie ako ofenzívny, v prípade presingu loptu jednoducho odkopnú na tribúnu. Ľavý krajný bek sa nevracia, jeho miesto zaujíma jeden z DM(poväčšinou Alonso) alebo jeden zo stopérov, ktorí potom chýbajú na svojich miestach a dochádza k prečísleniu vo vápne, útoky sú vedené do brejku cez hĺbkové prihrávky na Ronalda, ktorý dokáže presunúť ťažisko hry behom pár sekúnd o 30-40 metrov smerom k bráne a strieľa z každej pozície - čo by pri jeho dlhodobejšom zranení znamenalo veľký problém, keďže tam nie je iný hráč, ktorý by zvládol to isté s porovnateľnou úspešnosťou(tu mi napadá analógia s herným systémom Barcelony, kde sa do útoku zapája 6-7 hráčov a tak zranením jednotlivca neutrpí herný systém prakticky žiadnu ujmu...) Čo sa týka súperov: za celú sezónu ste narazili vo vyraďovacej fáze na dvoch seberovných súperov. Jeden vás vyradil z Copy, druhý z LM. Nejaká analógia s Valenciou či Atleticom nie je na mieste. To nie sú kluby ktoré si môžu ukázať na kohokoľvek a ten hneď oblečie ich dres. Rozpočty hovoria jasnou rečou. Na záver len toľko, že som celkom sklamaný z prístupu ľudí ktorí ti ten tvoj komentár opluskovali. Niektorí mi nestoja ani za ten komentár, ale od Carliho, ktorý tu premazáva už aj ho*no by som čakal že sa aspoň zatvári že to nevidí. Ak už teda chceš niekoho častovať vulgarizmami tak to rob v materinskom jazyku, nech všetci vidia čo si za borca. Ak ale nerozumieš španielsky, tak sa nechovaj ako papagáj. PS: Videl som toľko el clasic že viem, že nie vždy vyhrá ten lepší, viď víťazstvo Realu v Cope*96*

v reakci na
vjetef vjetef
26.6.12 12:17 k článku Special One nadále u kormidla! Jak změnil Real Madrid?

Dlhá odpoveď: A koľko z tých ofenzívnych hráčov reálne nastupovalo? Percentuálne to vychádza tak, že pokiaľ Carvalhovi zdravie slúžilo a Ramos sa nepresunul na stopéra tak hral vždy, to isté aj Khedira. Môžeš to isté povedať aj o tých ofenzívnych hráčoch? Minimálne 50% gólov dal Real po brejkoch tj. vychádzal z defenzívy do rozhodenej obrany súpera...... Koľkokrát v sezóne sa stretol Real s klubom, ktorý je na rovnakej úrovni(čo sa týka financií, kvality hráčov či celkového postavenia)?

Krátka odpoveď: neni to jen o tech golech (c)Pitbull

v reakci na
podvinho podvinho
26.6.12 11:16 k článku Special One nadále u kormidla! Jak změnil Real Madrid?

*73* uff to bolo dobré. Tak už len častejšie a vo väčšom množstve *68*

26.6.12 00:55 k článku Stovkař Xabi Alonso vystřelil Španělsku postup do semifinále Eura

Pozeráš sa na to zo zlého uhla. Na základe jedného zápasu vieš jednoznačne určiť že patrí do základu. Po zápase s Talianskom, ktorý mu vôbec nevyšiel si nespomínam že by si tvrdil že do základu nepatrí. Adán či Altintop mali zápasy kde hrali dobre, nespravili chybu a predsa sedia. Dokonca aj Perea mal vraj výborný zápas..... Busquets je čistokrvný DM a áno vzdialiť sa cca 40 metrov mimo svojho miesta a nechať za sebou otvorené vráta nie je jeho práca. *50*

v reakci na
podvinho podvinho
25.6.12 13:15 k článku Stovkař Xabi Alonso vystřelil Španělsku postup do semifinále Eura

*48*

v reakci na
zdravy.pacient zdravy.pacient
24.6.12 15:15 k článku Stovkař Xabi Alonso vystřelil Španělsku postup do semifinále Eura

Holubička vyzerá inak *94*

v reakci na
Altair Altair
24.6.12 15:14 k článku Stovkař Xabi Alonso vystřelil Španělsku postup do semifinále Eura

PS: Romi to bola metafora *14*

v reakci na
24.6.12 15:03 k článku Stovkař Xabi Alonso vystřelil Španělsku postup do semifinále Eura

O to sa ty zjavne báť nemusíš, kde nič nie je ani smrť nebere *77*

v reakci na
Altair Altair
24.6.12 14:59 k článku Stovkař Xabi Alonso vystřelil Španělsku postup do semifinále Eura

*20**98*

v reakci na
ruty ruty
24.6.12 14:56 k článku Stovkař Xabi Alonso vystřelil Španělsku postup do semifinále Eura

Ja som nikde netvrdil, že hral zle, práve naopak bol jeden z najlepších ale, je tu jedno veľké ale. Reagoval som na komentár, ktorý ironizuje názor že je Xabi pre hru Španielska nepotrebný, na základe jedného podareného zápasu. Spomeňme si teda na prvý zápas s Talianskom. O Xabim sme sa dozvedeli vtedy keď niečo pokazil, inak bol neviditeľný. A práve tí, ktorím sa nepáčila kritika po jednom nepodarenom zápase, tu teraz flamujú po jednom podarenom *14* Čo sa týka jeho nákopov do krídla - pokiaľ Španielsko hrá bez útočníka a Arbeloa je jediný, kto na tie nákopy nabieha, je to ako nosenie vody do mora. Nakoniec včera to skúšal a s nevalným úspechom. Osobne by som určite privítal trojčlennú barcelonsku zálohu(ktorá a to nech si hovorí kto chce čo chce je najlepšou zálohou sveta)a namiesto druhého DM by som rád videl rýchle krídlo rozťahujúce hru a vytvárajúce viac miesta pre hráčov pred/vo vápne.

v reakci na
pitak pitak
24.6.12 14:32 k článku Stovkař Xabi Alonso vystřelil Španělsku postup do semifinále Eura

Som si vydýchol. Vyvolať tvoj záujem by znamenalo, že sa tvoj vývoj pohol za posledné roky smerom dopredu, ale ako vidím od doby kedy ťa ľudia na EF kritizovali za povýšenectvo a detinskosť si urazil kus cesty *74* bohužiaľ smerom k Brnu *94*

v reakci na
Pablito Pablito
24.6.12 14:24 k článku Stovkař Xabi Alonso vystřelil Španělsku postup do semifinále Eura

Takže ak si to zhrnieme, ak by včera dal Arbeloa 2 góly, tak v prípade zdravého Puyola sedí na lavičke Ramos? Glorifikujete hráča na základe jediného zápasu aj keď je jeho prínos k celkovej hre v prípade 90% zápasov úplne zbytočný, asi tak ako mŕtvemu kabát. Čo sa týka hlavičky - bol sám vo vápne - hlavička bola jedno z riešení. Ak by strihol nohami a vykúzlil gól pod brvno nožničkami povieš whats a goal alebo že to bolo nezodpovedné a riskantné? Čo sa týka tej kŕčovitej obhajoby - na túto tému bolo popísaných tisíc komentárov a nepamätám si aby aspoň jediný obhajoval štýl s 2 DM a tie ktoré ho stavali ako jediné DM boli postavené na logike typu: v Reale je dôležitým článkom a preto musí hrať aj v repre resp. ide mu to v Reale(aj keď v dvojici s ďalším DM) a preto mu to pôjde aj v repre(aj keď bude len solo). Naozaj máš pravdu a moja obhajoba je kŕčovitá a tieto argumenty sú vysoko odborné*38*

v reakci na
donostia donostia
24.6.12 14:05 k článku Stovkař Xabi Alonso vystřelil Španělsku postup do semifinále Eura

Čo ti mám na to napísať? V poslednej sezóne takýchto penált odpískali mraky a vždy sa to bralo ako šikovnosť útočníka, že si zastaví pred loptou a nechá sa zvalcovať, resp hlúposť obráncu že do toho takto vletí viď zápas Barca-Betis. Teraz to spravil Pedro a nazveme to "flagnutie vo vápne a písknutie" Už je to také Aceovské.

v reakci na
pitak pitak
24.6.12 01:40 k článku Stovkař Xabi Alonso vystřelil Španělsku postup do semifinále Eura

Čakal som kedy sa s tým nejaký rozumbrada vytasí a hľa ani to dlho netrvalo. Gól z penalty a z 10 metrov, kde bol úplne osamotený. Na druhej strane ako protiváha jeho pokusy o rýchle vysunutie dlhým pasom, ktoré skončili z 5/6 v aute. Dík za takýto prínos. Alba s Iniestom mu vypracovali prvý gól z 80% a Pedro zas druhý gól ako na podnose........

v reakci na
Pablito Pablito
21.6.12 00:17 k článku Rosell se otřel o Cristiana Ronalda i Mourinha

*96*

19.6.12 10:50 k článku Preview: Chorvatsko - Španělsko

*19*

v reakci na
aimar21 aimar21
15.6.12 21:50 k článku Rekordní tiqui-taca

No Messi, no fun *14*

v reakci na
El Gato con Botas El Gato con Botas
15.6.12 21:49 k článku Vilanova oficiálně Guardiolovým nástupcem do roku 2014

To mi pripomína tvoje tunajšie učinkovanie. Kopec rečí ale pridaná hodnota žiadna. *48* PS: článok je samozrejme výborný plný informácií jemne reznutý štipkou bulváru *61*

v reakci na
ace ace
14.6.12 15:17 k článku Xavi a Mourinho znovu přilili olej do ohně

nj EF sa derie všade *45*

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
14.6.12 07:50 k článku Xavi a Mourinho znovu přilili olej do ohně

*34*

v reakci na
aimar21 aimar21
13.6.12 13:50 k článku Del Bosque i přes kritiku obhajuje sestavu bez útočníka

Na toto už fakt nemám síl. Ak porovnávam dvoch relatívne rovnako dobrých(to píšem len z dôvodu aby som Alonsa neurazil) hráčov, tak je samozrejmé veľké + ak je celá záložná rada z jedného tímu tj sú zohratí a vidia sa aj poslepu. Tak je to v Rusku aj Taliansku ale pre Španielsko by bolo vzhľadom na jeho herný štýl určite lepšie ak by tam hral Alonso a snažil sa o tú nakopávanú. Čudujem sa že ťa to stále drží. Vyjadril sa tunák, ktorému sú Barcelona aj Real úplne ukradnutý. Vyjadril sa Sebyk, ktorý je na tom detto. Vieš čo? Máš pravdu, nech vôbec nepovoláva hráčov Barcelony, Španielsko tak konečne bude môcť začať hrať na brejky a tvoj milovaný Alonso bude žiariť. *94*

v reakci na
Altair Altair
13.6.12 11:55 k článku Del Bosque i přes kritiku obhajuje sestavu bez útočníka

Tvoja argumentácia je kúzelná. Je lepší pretože je bojovník pokiaľ Sergio je asi len stojaci panák, je lepší pretože si dokáže zakričať, kým Sergio je nemý, je lepší pretože nie je čistokrvný DM a to je viac ako čistokrvný DM a nakoniec to najlepšie, je lepší pretože aj keď v zápasoch nekombinuje určite to dokáže minimálne tak ako hráč ktorému je kombinačná hra vtĺkaná do hlavy od útleho detstva. Samozrejme zohratosť tu nehrá žiadnu úlohu a tých 10 zápasov za repre ročne sa vyrovná tým 40 v klube. Zatiaľ tu nepadla žiadna argumentácia, ktorá by bola nejakým spôsobom relevantná vzhľadom na spôsob hry Španielska. PS: Samozrejme že Xavi, ktorý bol v poslednej trojke na Zlatej lopte z roka na rok stratil to, čo ho zdobilo roky. Presne tak to chodí *20*

v reakci na
Altair Altair
13.6.12 09:45 k článku Del Bosque i přes kritiku obhajuje sestavu bez útočníka

Toto je ako 1000 a jeden vtip..... Xabi lepší nie je, leda v mysliach madridistov, ktorí majú v tíme najlepšieho brankára, najlepšieho ľavého obrancu, najlepších stopérov, najlepšieho DM a skoro som zabudol na najlepšieho hráča sveta....lenže v reálnom svete to takto nefunguje. Busquets nedokáže hru skľudniť? Čo spravil s Ronaldom pri poslednom zápase? Položil si ho ako malého chlapca. Sergio v sebe skĺbil výborný prehľad so zdravou drzosťou a dobrou technikou. Že nahrá stopérom je, no také madridské. Preto Barca s jedným DM už roky dostáva najmenej gólov, pretože je Sergio drevený. K tomu využívaniu pri priamakoch a rohoch. Sergio je o hlavu vyšší a tým pádom je lepší hlavičkár. Už vidím ako v tíme kde je Xavi, Villa(v optimálnom prípade), Silva a Cazorla ide k priamaku Alonso.... Barcelone je ta hra k tomu, že aj napriek najväčšej maródke za posledné roky bola v hre o všetky trofeje cca o mesiac dlhšie ako Real. Presne tá Barcelona ktorá hrala polku sezóny v útoku s hráčmi B tímu.... Čo sa týka najlepšej zálohy na svete - je snáď problém hráčov, že tréner nepostavil hroťáka? Alebo to mal vytrhnúť Alonso svojou bojovnosťou a diagonálnymi pasmi? Ten Alonso o ktorom v zápase prakticky nikto nevedel že hrá? Píšeš málo a už viem prečo. Vždy to stojí za to. To teda jo. *93* PS: nabudúce keď budeš chcieť spomínať Xaviho, aspoň si zisti prečo je tak cenený. On dokáže meniť tempo hry ako nikto iný, pas do gólovky je len čerešničkou. A samozrejme že v tejto sezóne neprihrával toľko ako v minulej. Žeby to bolo jeho najlepšou sezónou čo sa týka gólovosti? Žeby tím, že mal problémy a jeho minúty získaval Thiago?

v reakci na
Altair Altair
12.6.12 20:48 k článku Del Bosque i přes kritiku obhajuje sestavu bez útočníka

Ako môže mať rovnaké kombinačné schopnosti, keď ich nevyužíva ani z tretiny toľko ako Sergio v Barcelone? A čo sa týka defenzívnej činnosti práve v nej vyniká Sergio. Sám obhospodaruje to, čo v Reale robí Alonso a Khedira.

v reakci na
podvinho podvinho
12.6.12 20:40 k článku Del Bosque i přes kritiku obhajuje sestavu bez útočníka

Busquetsovy vlastnosti tam ale nie sú, keďže ani jeden z tých pánov nie je DM.......

v reakci na
podvinho podvinho
Předchozí 1 39 40 41 42 43 44 45 86 Následující [strana: 42/86, záznamů: 2555]

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace