Úvod / Uživatelé / Sebyk / Komentáře

Sebyk - Komentáře


26.9.13 20:36 k článku Valverdeho pochybnosti

jo, on ma taky dost sileny vykyvy *5* par zapasu odchyta jako buh, pochyta nemozny, ale pak jeden zapas prohraje naprosto silenou chybou. na to jeho vybihani si pamatuju, takhle parkrat dostal pomerne smesnyho fika *4*

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
26.9.13 20:24 k článku Valverdeho pochybnosti

chytal uz iago? *2*

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
26.9.13 20:12 k článku Diego Costa by mohl reprezentovat Španělsko

soccerwiki?

v reakci na
ruty ruty
26.9.13 20:07 k článku Diego Costa by mohl reprezentovat Španělsko

hlava?

v reakci na
ruty ruty
26.9.13 19:42 k článku Diego Costa by mohl reprezentovat Španělsko

na WS jich mate 7, tak nevim. pokud to nahodou beres z TM, tak tam pocitaji jako asistenci i faul pri penalte/primaku, coz se mne osobne moc nelibi...

kazdopadne neslo o to hrat si s cislama, pouze ukazat, ze ma koke docela solidni formu...

v reakci na
ruty ruty
26.9.13 19:39 k článku Diego Costa by mohl reprezentovat Španělsko

?

v reakci na
ruty ruty
26.9.13 19:15 k článku Diego Costa by mohl reprezentovat Španělsko

asi nijak. chytremu napovez, hloupeho trkni - ale tebe nemam pres internet trknout jak... *14*

v reakci na
aimar21 aimar21
26.9.13 19:12 k článku Diego Costa by mohl reprezentovat Španělsko

aha, tak pardon, valencia ma prece jen o jednu vic (7 oproti 6)

v reakci na
Sebyk Sebyk
26.9.13 19:11 k článku Diego Costa by mohl reprezentovat Španělsko

docela komicky na to, ze ma letos sam na konte mozna vic asistenci nez celej tym valencie dohromady *14*

v reakci na
aimar21 aimar21
26.9.13 19:06 k článku Diego Costa by mohl reprezentovat Španělsko

staryma puskama myslis vycpely torrese s villou, znicenyho lviho krale, nebo "kanonyra" soldada, co zatim za tottenham zavesil dvakrat z penalty? *14* jedinej forvard s relativne slusnou formou je negredo, pak tam neni uz nikdo (i kdyz lesak stejne na utocnika nehraje...). fabregas se po MS, kde pocitam skonci xavi, zasune do zalohy - pokud teda nejak silene nevyleti koke, coz je ovsem dost dobre mozny. v U21 mimo moraty nikdo neni a ani v U19 to na zadnej megatalent, kterej by v pristich dvou az trech letech mohl byt jen nakouknout do acka, nevypada...

ja se popravde fakt nedivim, ze ma del bosque docela obavy a nebyl by proti tomu, aby si to spanelsko pojistilo bestii a leosem. brazilci maji tech utocniku tri prdele, kdezto spanely ted ceka par hlussich let...

v reakci na
Carlitos Carlitos
26.9.13 18:25 k článku Diego Costa by mohl reprezentovat Španělsko

i kdyz kily ma mozna na mysli "pako" alcacera... *2*

v reakci na
Sebyk Sebyk
26.9.13 18:22 k článku Diego Costa by mohl reprezentovat Španělsko

pokud mu tahle forma vydrzi, tak se na nej budes divat tak jako tak *10*

v reakci na
Nervion Nervion
26.9.13 18:21 k článku Diego Costa by mohl reprezentovat Španělsko

to se psalo dokonce ve stejnym clanku, ne? *5* a zcela uprimne - jaky mlady pusky? morata, kterej si nekopne v realu? nebo snad alvaro?

v reakci na
Carlitos Carlitos
25.9.13 18:12 k článku Sestřihy zápasů 6. kola Primera División

staci se podivat jakej *4*

v reakci na
white_rattle white_rattle
25.9.13 18:11 k článku Sestřihy zápasů 6. kola Primera División
  • Jarda Buran *3*
v reakci na
Txapeldun Txapeldun
21.9.13 13:54 k článku Gutiho preferencie

guti, guti, maricoooooon *11**82**66*

13.9.13 14:03 k článku Zrcadlo 3. kola Primera División

skvela prace *11**86*

13.9.13 14:03 k článku Atlético si pojistilo Juanfrana do roku 2017

tak kdyby tehdy vedel, ze juanfran prisel vlastne na pravyho beka *2*

v reakci na
Carlitos Carlitos
13.9.13 12:13 k článku Atlético si pojistilo Juanfrana do roku 2017

komu jste se to tu nekolik mesicu smali, kdyz rikal, ze juanfran na euro pojede? *2*

v reakci na
Carlitos Carlitos
9.9.13 12:17 Poradna

Existuje nejaka stranka, kam nekdo uploaduje sestrihy ze Segundy B? Diky

6.9.13 20:41 k článku Poslední ohlédnutí za Superpohárem: z Atlética vyrostl rival

v nadsazce ano *2* kazda stranka ale potrebuje podobnyho kontroverzniho trotla, ci spis don quijota...

v reakci na
Nervion Nervion
6.9.13 20:36 k článku Poslední ohlédnutí za Superpohárem: z Atlética vyrostl rival

ja si delam hlavne prdel, ale myslel jsem samozrejme spis tu negativni popularitu... *2*

v reakci na
Nervion Nervion
6.9.13 20:27 k článku Poslední ohlédnutí za Superpohárem: z Atlética vyrostl rival

vsak jo, ja uz jsem na mistni "popularitu" zvyklej... *5*

v reakci na
Mindrot Mindrot
6.9.13 20:26 k článku Poslední ohlédnutí za Superpohárem: z Atlética vyrostl rival

tady jsem ti nasel jeste tabulecku, ktera to dokumentuje naprosto dokonale...

http://www.sportingintelligence.com/wp-content/uploads/2012/06/PL-TV-income-11-12-split.jpg

v reakci na
Sebyk Sebyk
6.9.13 20:24 k článku Poslední ohlédnutí za Superpohárem: z Atlética vyrostl rival

jo, chapes to dobre *2* kazdej dostane nejakej zaklad, kterej je pro vsechny stejnej, jenze nakonec od svazu stejne nedostanou vsichni stejny prachy, protoze ti, kteri se umisti vys a maji vic televiznich utkani, dostanou bonusy...

nevim, abys vedel, ze mluvim k tobe *2* nevione znelo tak nejak divne *5*

v reakci na
Nervion Nervion
6.9.13 20:22 k článku Poslední ohlédnutí za Superpohárem: z Atlética vyrostl rival

zase z toho mozna bude nejkomentovanejsi clanek...

v reakci na
Sebyk Sebyk
6.9.13 20:19 k článku Poslední ohlédnutí za Superpohárem: z Atlética vyrostl rival

aha, koukam, ze tady narazime na dalsi mensi nejasnost. ono to je, radku, opravdu tak, ze TV prava se vlastne ve vetsine lig deli rovnym dilem. jenze k tomu se jeste pridavaji premie za umisteni, bonusy za vetsi pocet televiznich utkani a tak podobne. v anglii si takhle i sestupujici vydela svejch jistech 40 micu, kdezto vitez dostane nejakejch 65

v reakci na
El Gato con Botas El Gato con Botas
6.9.13 20:12 k článku Poslední ohlédnutí za Superpohárem: z Atlética vyrostl rival

sorry gato, ale tohle je uplna pitomost. rad prijdu o 10 mega, kdyz B+R prijdou o 100 a zbytek ligy dostane to, co si zaslouzi. a vazne jsem nemel na mysli nedostatek penez, ale ten rozdil a naskok, kterej ma de facto zadarmo B+R. jak uz jsem psal brianovi, uznavam, ze je to trochu blbe zformulovany, ale clovek by pri nejakym pouziti common sense cekal, ze to ostatnim dojde *2*

v reakci na
El Gato con Botas El Gato con Botas
6.9.13 20:09 k článku Poslední ohlédnutí za Superpohárem: z Atlética vyrostl rival

vypichnul jsem pouze to, jak k zapasu pristoupila barca. je tam snad nejaka lez nebo prevracenej fakt? je to pouze kolaz veci, ktery jsou pomerne tvrde receny a ne vzdy lichotive pro barcu...

odpoved na tvrdost mas de facto primo nad sebou v reakci na briana.

s messim zcela klasicky prehanis, s ardou a juanfranem zcela uprimne nevim, o cem mluvis - pomerne rad bych to videl, protoze niceho takovyho jsem si nevsiml (a asi nebudu sam)

karty? jak rikam - cervenou mel videt jak hrac atletica, tak i barcy, ale videl ji jen hrac atletica. jak proste...

v reakci na
Mistborn Mistborn
6.9.13 20:04 k článku Poslední ohlédnutí za Superpohárem: z Atlética vyrostl rival

tak jsem konecne tady, ale koukam, ze hlavne lubo rekl presne to, co jsem mel na mysli...

ad penalta na pedra: nadhernej priklad toho, ze tim pomylsnym jazyckem na misce vah byli opravdu rozhodci - aneb ze hranicni situace az na vyjimky posoudili spis ve prospech barcy. nejde o to, jestli to rozhodlo zapas, ale o to, ze se vubec ta pecka kopala - jestli mi rozumis.

ad druhy zapas: ano, presne tak. rozhodci ten zapas zcela nezvladl - aneb hrajes jen tak tvrde, jak ti sudi dovoli. tudiz stiznosti na tvrdost atletica jsou spise lichy, ponevadz stiznost by (pokud vubec) mela jit spis na sudiho... atletico proste hraje tvrde, to je proste choluv styl (a mne osobne se to taky libi mnohem vic, ale nechci tu opisovat) a jeho hraci polozi za tym na hristi zivot. myslim, ze sami byste v barce byli radi, kdyby hraci jezdili po prdeli a hrali se stejnym nasazenim jako atletico pod simeonem. to je ostatne jeden ze zasadnich rozdilu atletica pred a s cholem. a jak rika lubo: atletico sice hraje tvrde, ale az na godinuv zkrat nehraje proste zakerne. nejde po kotnicich, nejde do toho s cilem zabit protihrace. ale fotbal je proste muzskej kontaktni sport, patri to svym zpusobem k tomu. pral bych ti videt nejakej zapas PL nebo skotsky ligy.

ad alba: koukam, ze ctes moje clanky pozorne, to mi lichoti *5*

ad xavi: ano, on na jednu stranu pochvali, na druhou te sunda. to s tim travnikem rekl, stejne jako po prohre 0:7 s bayernem rekl, ze bayern na hristi nedominoval (nebo tak nejak, nechce se mi to hledat). jakykoliv vymluvy na vnejsi podminky jsou pro me neuveritelne ubohy, zvlast ze strany barcelony. a myslim, ze jsem opravdu trefil hrebik na hlavicku: xavi se vymlouval, protoze atletico vas nenechalo hrat vasi hru. stejne jste se vymlouvali i proti AC nebo realu - popravde je to fakt spis lichotivy....

ad TV prava: vida, vubec jsi me nepochopil *5* jak uz bylo receno nize, nejde o to, kolik prachu ma atletico, ale o ROZDIL mezi atleticem a barcou/realem. pri "zrovnopravneni" by sice atletico spadlo, ale o cca 10 mega z nejakejch 50 mega na 40 (pocitam s tim, ze skoncilo treti). ale barca a real by spadly z tech svejch 130-150 nekam k 60 - a chtel bych videt, jak by najednou ty kluby utahly vsechny ty platy, prestupy a dalsi. to by asi nasledoval peknej vyprodej a zadny neymarove, baleove a dalsi by nikdy neprisli. je to nechutny - oproti zbytku ligy ma B+R financni naskok 100+ mega jen kvuli tomu, ze jsou to real a barca... ale ano, pripoustim, ze v clanku je to napsany trochu neobratne a da se to vylozit tak, jak to myslis ty. jenze to by ze me delalo uplnyho debila, takze diky *4*

v reakci na
BRIAN19 BRIAN19
Předchozí 1 20 21 22 23 24 25 26 236 Následující [strana: 23/236, záznamů: 7073]

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace