Úvod / Uživatelé / Lapíz / Komentáře

Lapíz - Komentáře


31.1.11 14:05 k článku V Realu Madrid stále věří v titul

Jo takhle, to jsme si nerozuměli. *11*

Každopádně bych to taky neřešil, protože - Sto lidí, sto chutí! *18*

v reakci na
jiri - fcb jiri - fcb
31.1.11 13:47 k článku Preciado si pochvaluje první výhru mimo El Molinón

Jenom se ptám, proč to píše, když to nikde nepopírám. *10*

v reakci na
Grobar Grobar
31.1.11 12:46 k článku Shrnutí 21. kola Primera División

Víš co, chtěl bych docílit zadostiučinění, neboť jsem Athletic pasoval před sezónou na 4. - 6. místo a napsal, že by se mohl poprat o LM. Takže by se mi to líbilo. *5*

v reakci na
tunak tunak
31.1.11 12:43 k článku Preciado si pochvaluje první výhru mimo El Molinón

A?

v reakci na
tunak tunak
31.1.11 12:32 k článku Není klauzule jako klauzule…

Moc dobrý článek. *11*

31.1.11 12:05 k článku Shrnutí 21. kola Primera División

Kdyby dneska Valencie ztratila všechny body, tak má Athetic jen pětibodovou ztrátu na LM! A to je s ohledem na to, že má Valencii doma, moc pěkná záležitost. *11*

31.1.11 12:03 k článku V Realu Madrid stále věří v titul

Flore, kapka pravdy (zejména na tom srovnání) určitě bude *11*

v reakci na
Floren.Perez Floren.Perez
31.1.11 11:40 k článku Shrnutí 21. kola Primera División

*5*

v reakci na
Floren.Perez Floren.Perez
31.1.11 11:37 k článku Preciado si pochvaluje první výhru mimo El Molinón

Jsem rozpolcen! Sportingu ze všeho nejvíc přeju udržení v soutěži a nedovedu si představit jeho pád dolů! Carli to výše popsal zcela jasně, proč to tak je.

Na druhou stranu bych místo nějakého Espanyolu uvítal v EL radši Mallorcu, ačkoliv je pravdou, že Espanyol letos předvádí mnohem lepší, vyrovnanější a i pro mě koukatelnější fotbal. *18*

31.1.11 11:32 k článku Barça se pod Guardiolou blíží průměru 3 vstřelených branek na zápas

Carvalha vyměnit za nějakýho pořádnýho stopera! *15*

v reakci na
Carlitos Carlitos
31.1.11 11:31 k článku Barça se pod Guardiolou blíží průměru 3 vstřelených branek na zápas

Blázne: "Barca je top" - "Mě by se líbilo, kdyby byla výše uvedený top!"

Já na to nemám prsa a mám něco navíc, co slečna asi ne. *5*

v reakci na
Carlitos Carlitos
31.1.11 11:30 k článku Jesús Gámez má zlomenou čelist, Maresca a Duda oslavili jubilea

No super. *31*

31.1.11 11:27 k článku Barça se pod Guardiolou blíží průměru 3 vstřelených branek na zápas

v reakci na
barmash barmash

31.1.11 11:25 k článku Barça se pod Guardiolou blíží průměru 3 vstřelených branek na zápas

Rozhodně více podporuje ofenzívu.

v reakci na
Rssa Rssa
31.1.11 11:24 k článku V Realu Madrid stále věří v titul

Jo, pod to bych se podepsal vlastním jménem. Ona pohyblivost je jasně vidět v každém zápase - hráči Barcelony si neustále prohazují pozice, hýří pohybem a tím nejenže uvolňují křídelní prostory, kde už operují Alvés, Abidal/Maxwell či Xavi/Messi, kteří mají čas a prostor k vymýšlení parádních přihrávek na nabíhající protihráče, kteří sice mají ten ... hm ... "vířivý" pohyb, ale přesně vědí, kam si naběhnout.

Real mi v tomhle ohledu přijde takový ... že hráči drží posty a jejich pohyb je pouze po stanoveném území, krom Cristiana, který se pohybuje takřka všude krom své lajny.

v reakci na
tunak tunak
31.1.11 11:20 k článku V Realu Madrid stále věří v titul

Nechci moc repjat, ale to vám brzy dojdou prostředky ... *5**5**5*

v reakci na
Sebyk Sebyk
31.1.11 11:19 k článku V Realu Madrid stále věří v titul

Máš asi pravdu. Já se na Inter asi kouknu i příště, protože tak jejich hra byla ve druhé půli přímo vynikající, k čemuž pomohlo i aktivní a dobře hrající Palermo.

Mimochodem - přesně takhle bych si představoval, aby vypadal herní styl Realu Madrid. Leo do Realu! A to mu nefandím... *5*

v reakci na
Rssa Rssa
31.1.11 11:17 k článku V Realu Madrid stále věří v titul

Přesně jak si odpověděl tou poslední větou. De gustibus non est disputandum.

Škoda, že neumím latinsky, abych si podobné věci mohl odvodit a nemusel si je pamatovat. *5*

v reakci na
tunak tunak
31.1.11 11:15 k článku Barça se pod Guardiolou blíží průměru 3 vstřelených branek na zápas

Nezahraje. Puyol možná zmákne pravou stranu, kdyby nebyl krom Alvése i Adriano, ale podpora ofenzívy by byla vzhledem k věku asi menší. Alvés ti asi nezahraje na stoperu, ani na levém bekovi. Maxwella bys asi nerad šoupal k pravé straně atd.

Kombinace případných variant jsou omezené, nemůžou hrát všichni všude.

Osobně se mi poslední dobou líbí Max, který mi v mnohém připomíná Alvése. Navíc je Max rychlejší než Abdial, čiže ta podpora ofenzívy je také o poznání větší a hnedle máte šanci mít další útočnou variantu na levém křídle.

v reakci na
Rssa Rssa
31.1.11 11:12 k článku Barça se pod Guardiolou blíží průměru 3 vstřelených branek na zápas

"ve vyspělé Evropě" jsem myslel ve vyspělé fotbalové Evropě, do níž ligy typu waleská, bulharská, slovenská či albánská nezahrnuji.

Mimochodem, TNS mají v současnosti sice nejlepší ofenzívu, ale jsou až druzí za Bandor City.

v reakci na
tunak tunak
31.1.11 11:04 k článku V Realu Madrid stále věří v titul

Nesouhlas ze 3. důvodů:

  1. Věcná stránka, tedy obsah, tedy četnost článků je tady minimálně 3x vyšší než na EF.cz i jiných stránkách.

  2. Pochybuji, že na těchto webech nalezneš tolik článků o "provinčních klubech" typu Racing, Málaga, Sporting Gijón nebo třeba zmiňovaný Espanyol.

  3. Krom těchto jednoznačných válců tady máš tunakem upozorňované blogy, Španělské střípky a brzy i další témata, která jsou ve fázi zpracování (*5* a mnozí vědí, oč kráčí; ale taky nevědí, páč tu budou i novinky)*10*

Čili ne - není to tu stejný plus je to tu kamárádský a ne moc konfliktní. Ať se ti to líbí, nebo ne *5*

v reakci na
jiri - fcb jiri - fcb
31.1.11 10:58 k článku V Realu Madrid stále věří v titul

Zrovna se jdu opravit! Ale díky! Popletl jsem to pěkně! *5*

Mimochodem, včera jsem se díval na Inter (asi po 3 měsících) a čumím, jak si to klucí proti Palermu dávali! A Giampaolo Pazzini co tam vyváděl? *11*

Jakživ jsem neviděl tolik patiček v jednom zápase *5**11* A přesných...

v reakci na
Rssa Rssa
31.1.11 10:53 k článku Barça se pod Guardiolou blíží průměru 3 vstřelených branek na zápas

Přesně nad tím jsem se taky zamýšlel - kde jsou meze? Kde se může zastavit? Mezí může být finále Copy nebo čtvrtfinále Arsenalu, ale já to beru spíš ze statistického ohledu, zda se tyto statistiky mohou ještě zlepšovat.

Ono pálit 2,91 gólů na zápas, to je číslo, které nemůže atakovat nikdo ve vyspělé Evropě. I proto není divu, že se zápasy mnoha fanouškům tak líbí, když mají jistotu, že uvidí alespoň 3 góly, doma pak manitu.

V defenzívě se ukazuje, že byl Pepe dobrej bek, ta práce jde nahoru. Navíc mám pocit, že má Barca víc jakýchsi variant na jednotlivé posty v obraně. Víc než Real, takže když se stane něco Puyolovi nebo Piquému, je je Pep schopen nahradit. U Realu takový pocit nemám. *5*

v reakci na
Rssa Rssa
31.1.11 10:47 k článku V Realu Madrid stále věří v titul

AC Milán tak napůl. Jirka má v lecčems pravdu, chtěli to v Miláně trošku přebudovat, ale zase s tebou souhlasím v tom ohledu, že měli hledat nové mladé tváře do obrany.

Tímto bych rád odkázal na jeden z předchozích článků, kde se píše, že AC Milán přivedl talentovaného obránce Espanyolu (osobně ho moc neznám, protože jsem Espanyol v sezóně viděl cca jen 6-8x) Dídace, kterýmu je tuším jedna nebo dvaadvacet let. Takže Moratti začíná pomalu, ale jistě myslet i na zadní vrátka.

v reakci na
Rssa Rssa
31.1.11 10:43 k článku V Realu Madrid stále věří v titul

Jo, hezky řečeno, jak od bana, tak od tebe! *11*

Real Madrid většinou hraje v rozestavení: 4-2-3-1, ale upřímně netuším, proč klub podobného formátu proti klubům jako Almería, Osasuna, Hérculec či Málaga prostě a jednoduše nezvolí herní systém založený na obrovské podpoře ofenzívy v podobě: 4-1-3-2 (a teď na to ty útočníky má dva!)

Proč na dva útočníky? Všiml jsem si, že Real Madrid je vynikající do deseti metrů k vápnu, tam má konkurenci skutečně pouze a jen v Barceloně, respektive Barça je před ním samozřejmě, ale nemá dostatečnou podporu jednak uprostřed kruhu na šestnáctce nebo v samotné šestnáctce, kam povětšinou zbíhá pouze křídlo, je tam útočník a čas od času se přifaří třetí do party - ofenzivní záložník.

To je zaručeně málo a jestliže si všimnete podpory ofenzívy u Barcelony, ta má 3 muže (díky skvělým obráncům, kteří berou roli křídel) ve vápně, a 3 poblíž vápna. To je velký rozdíl, hlavně ten rozdíl, který stojí za tím, že Barca menší kluby přehrává jednoduše a Real se na góly pěkně natrápí.

Očekávám případné taktické připomínky nebo vaše "vidiny". *11*

v reakci na
jiri - fcb jiri - fcb
29.1.11 20:50 k článku Shrnutí 21. kola Primera División

*5* Florentino, nechceš se začít i o Almeríi, Levante a Zaragozu? *5*

v reakci na
Floren.Perez Floren.Perez
29.1.11 19:56 k článku Shrnutí 21. kola Primera División

Osobně považuji za překvapení, že si Sporting v Palmě zastřílí! *10*

v reakci na
tunak tunak
29.1.11 19:52 k článku Shrnutí 21. kola Primera División

Výsledky samozřejmě naprosto naruby, to je každýmu jasný!

Mallorca zase tak body nepotřebuje, takže pro Sporting paráda! *11* Málaga si hodně, ale fakt hodně komplikuje udržení. Tahle ztráta jí může poslat do Segundy! *16*

Levante úžasně! *11* Real Sociedad taky *11*

29.1.11 19:21 k článku Preview 21. kola Primera División

Copak? *5*

v reakci na
kinky kinky
29.1.11 19:21 k článku Preview 21. kola Primera División

Měj se! *11**10**5*

v reakci na
tunak tunak
Předchozí 1 65 66 67 68 69 70 71 99 Následující [strana: 68/99, záznamů: 2947]

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace