Úvod / Uživatelé / jazzko / Komentáře

jazzko - Komentáře


5.4.13 13:58 k článku Barcelona vyslyšela Dani Alvese a podala na Starka stížnost

Ne, to si opravdu nemyslim.. Nechci se tady poustet do komentaru kohokoliv konkretniho, ale vidim v pocinani nekterych uzivatelu jiny zamer, nez je ten zjevny a na prvni pohled viditelny.

v reakci na
Helix Helix
5.4.13 13:47 k článku Barcelona vyslyšela Dani Alvese a podala na Starka stížnost

Čtu. No comment.

v reakci na
Helix Helix
5.4.13 13:38 k článku Barcelona vyslyšela Dani Alvese a podala na Starka stížnost

Ano, opravdu si myslim, ze kdyz budou rozhodci bezchybni, nebudou se fandove hadat o tom, kteremu tymu UEFA nadrzuje vice.. Ano, verim ze k naprave rozhodcich muze pomoct i tato, dle tveho nazoru smesna, stiznost. Dalsi dotazy? :)

v reakci na
Helix Helix
5.4.13 12:57 k článku Barcelona vyslyšela Dani Alvese a podala na Starka stížnost

Tak to minusko samozrejme necekam zrovna od tebe, se kterym se da rozumne diskutovat.. :)

Souhlasim s tim, ze si Barca haji jenom svuj zajem a nejde ji o nic vyssiho, ale i v tomto pripade ucel sveti prostredky, tak proc ne..

Ano, po kazdem zapase by mela byt stiznost a mel by jima nekdo vazne zabyvat a vyvozovat dusledky/tresty pro rozhodci.. Pak verim, ze by se neco zmenilo..

v reakci na
Carlitos Carlitos
5.4.13 12:43 k článku Barcelona vyslyšela Dani Alvese a podala na Starka stížnost

Podle me je principielne takova stiznost dobra. Ze si stezuji jenom na zakroky odpiskane v jejich neprospech mi neprijde nijak poburujici a chapu to. Ani ja neznam zadny jiny tym, ktery by si stezoval na zakroky, ktere jim pomohly. Pokud nebude se nikdo doopravdy snazit o to, aby se uroven v rozhodovani zapasu opravdu zvedla, pak bude neustale fotbal takovy jaky je a fandove se tady budou hadat dal. Osobne mi to uz prijde hodne nechutny a jak uz jsem tady jednou psal, stava se tady z toho slusna zumpa, na ktere se odmitam podilet.

Byl to ofsajd? Byl. A opravdu velky. Chceme aby s tim nekdo neco udelal? Ja osobne ano. A je mi jedno kdo s tim zacne. Chci aby se piskalo lepe pro vsechny kluby na vsech urovnich. Ten tlak na na rozhodci je proste potreba vyvinout, protoze jinak se proste nikdy nic nezmeni. A neustale nenavistne komentare zde vuci tomu ci onomu klubu v teto souvislosti jsou mi opravdu uplne u zadnice, poukazuji jenom na nizkou mentalni uroven diskutujicich. A to at si probere kazdy jak chce. A ted cekam ta minuska, tak sup! ;)

v reakci na
Carlitos Carlitos
2.4.13 23:19 k článku Barcelona přišla v Paříži o výhru v nastaveném čase

Pro mne muzem zapasu jednoznacne Dani Alves, ten toho nabehal opravdu hodne a byl velice platnym nejenom diky excelentni prihravce na prvni gol.

Offside Ibry byl do nebe volajici ostudou, opravdu nevim, kam ti sudi cumi.

Penalta spise ano, i kdyz se diky lehkemu prifilmovani nemohu zbavit dojmu, ze byla v reakci na predchozi gol z ofsajdu lehce kompenzacni zalezitosti.

Zaver zapasu nepekny, spousta faulu a diskuzi (to druhe zejmena ze strany Barcy). Smolny, ale asi vzhledem k celemu zapasu spravedlivy, vyrovnavaci gol PSG dal zrodit remizu a vykouzlil sanci na prekvapeni v odvete na Camp Nou.. Budu se tesit.. :-)

15.3.13 13:40 k článku Málaga privíta Dortmund, Real si zmeria sily s Galatasarayom, Barcelona s PSG

Na tom mozna neco bude.. *5* Ale ne, jenom mam redaji spanely a Juventus se mi proste libi, jak to letos vali, tak proto.. Vuci nemcum nic osobniho.. *2*

v reakci na
Mindrot Mindrot
15.3.13 13:01 k článku Málaga privíta Dortmund, Real si zmeria sily s Galatasarayom, Barcelona s PSG

Ja bych tolik nepredjimal.. V teto fazi uz muze dobre zahrat a prekvapit kdokoliv, jak Turci s Drogbou, tak zabozrouti se Zlaťanem.. mozne je vsechno a nejake to prekvapeni jiste bude, kezby pozitivne prekvapila Malaga.

Pral bych si tyto postupujici: Real Madrid Barcelona Malaga Juventus

14.3.13 09:21 k článku Málaga vyřadila Porto a pokračuje v tažení Ligou mistrů

Pral bych Malaze jeste alespon jedno uspesne kolo, byt jenom v pripade, ze by to pripadne neznamenalo vyrazeni Barcelony (nevim, jaky je dalsi los, kdo s kym bude hrat).. *23* Ale uz toto je neuveritelny uspech z rise snu a urcite je to vice nez sympaticky vykon, i kdyz to vcerejsi okopavani tedy vazne stalo za to.. Malaga ale kazdopadne zaslouzeny postup, o tom zadna.. *22*

13.3.13 15:38 k článku Barcelonu ovládla po výhře nad AC Milán euforie

Off Topic zamysleni: Kdysi jsem tady jednou napsal, ze nedavam minuska. Uz to nejakou dobu neplati a minuska udeluji komukoliv, kdo se pokousi rozpoutat flamewar a nekdy i tomu, kdo se do toho flamu chyti a vedome ci nevedome ho tim prizivuje. Zcela bez ohledu na klubovou prislusnost! Tento server ctu temer od jeho zalozeni, i kdyz az po dvou letech jsem si tady udelal registraci a obcas treba prispel do diskuze. Tenkrat byla diskuze jaksi cistejsi a slusnejsi, taky sem chodilo o hodne mene lidi. Dnes je tady spousta novych tvari a uroven o neco malo klesla dolu, coz je pochopitelne a nevinim z toho nikoho, tak to proste chodi. Nehodlam se ale nikdy osobne snizit k reakcim na hulvatstvi a provokace, proto takove pokusy vzdy ignoruji. Naopak, velmi si cenim smysluplneho argumentovani a vyznavam nazor, ze nazorova pluralita obecne pomaha jakekoliv diskusi. Omlouvam se, ze to sem taham, ale chci vyjadrit nazor na nektere uzivatele techto stranek, aniz bych primo konkretne musel reagovat na ne. Dekuji za pochopeni.

13.3.13 15:22 k článku Barcelonu ovládla po výhře nad AC Milán euforie

Nechte ho byt, copak nevidite ze ma rad, kdyz nekoho muze vyprovokovat? Vubec mu nejde o to, aby tady byly nejake smysluplne argumenty nebo rozumne nazory, jde jenom a jenom provokaci za ucelem rozpoutani flamu a nenavistne hysterie. Na to vsechno je nejlepsi nereagovat a proto to doporucuji delat stejne. Dejte mu treba minusko jestli chcete, ale neodpovidejte. Zadny provokater nevydrzi nahazovat udicku prilis dlouho, kdyz nic nezabere. Jenom ho tim zivite a on se vam vsem smeje.. :))

v reakci na
Tarja Tarja
13.3.13 14:48 k článku Barcelonu ovládla po výhře nad AC Milán euforie

Proto radeji nesazim a netipuji vubec. Mam proste klid a penize vyhodim ven oknem radeji nejak jinak. Dlouhodobe zbohatnuti je asi beztak jenom utopie, cest vyjimkam.. *10*

v reakci na
Altair Altair
13.3.13 14:08 k článku Barcelonu ovládla po výhře nad AC Milán euforie

Presne tak, to jsem taky psal ve 13:01

Ale ja bych si to s nim treba i vymenil. Sice bych ted mozna lezel na JIPu po infarktu, ale penizky to zas nejsou spatny *4*

Zertuji, zdravi prednejsi..

v reakci na
Altair Altair
13.3.13 13:59 k článku Skvělý obrat poslal Barcelonu do čtvrtfinále Ligy mistrů

Myslel jsem to trochu na cely dvouzapas. Ten vcerejsek byl trochu propustnejsi oproti prvnimu zapasu, to je fakt. Barca jim proste nedala mic, ale to je normalni. Pak jim nezbyva, nez porad branit. Souhlasim, ze tento beton byl krapitek ridsi.. :)

v reakci na
BRIAN19 BRIAN19
13.3.13 13:49 k článku Barcelonu ovládla po výhře nad AC Milán euforie

Proc nemozne? Nebo to opravdu byl takovy expert, ze umi kdykoliv uhodnout presne vysledky celeho kola LM? Jestli jo, rad bych si nekdy vsadil s nim a uznam pak milerad, ze to skutecny odbornik (nebo alespon vestec) je.. *5*

Jinak to ale neni o tom, ze bych si nedovedl predstavit, ze by si na to nekdo vsadil a mnozi to jiste i udelali. Jenom se zamyslim nad tim, do jake miry jsou tito lide schopni presne odhadnout vysledek zapasu (tedy jsou expertmi) a do jake miry je to pouha vira ve vysledek nebo jenom pokus o poskadleni stesticka. Bojim se, ze spise to bude ta druha moznost..

To s tou kachnou je samozrejme jenom spekulace, ale mozna ne tak uplne nerealna. Kdo vi, media jsou velmi silny nastroj..

v reakci na
Altair Altair
13.3.13 13:05 k článku Barcelonu ovládla po výhře nad AC Milán euforie

Druha vec je, ze to taky muze byt obycejna kachna, ktera ma za ukol nalakat co mozna nejvice dalsich ubozaku do sazkovych kancelari.. *48*

v reakci na
Altair Altair
13.3.13 13:01 k článku Barcelonu ovládla po výhře nad AC Milán euforie

Ok, hazarder by vsadil treba 100 000,- na postup Barcelony, tento na to sel trochu jinak a da se asi rict "zp*deleklika", nic jineho bych v tom nehledal. Ale opravdovy expert to asi nebude, ze ne? *38*

v reakci na
Altair Altair
13.3.13 12:53 k článku Barcelonu ovládla po výhře nad AC Milán euforie

Vsazeno meli leda tak hazarderi.. Neverim, ze nekdo na 100% vedel, ze to Barca takto jednoznacne otoci..*40*

v reakci na
pitak pitak
13.3.13 10:10 k článku Barcelonu ovládla po výhře nad AC Milán euforie

No jo, po takovem zapase se veri snadno, ale malokdo by si na to jeste vcera vsadil.. Pozapasova euforie je pochopitelna a zcela na miste. Kazdopadne je dobre, ze tento tym postoupil..

13.3.13 09:26 k článku Skvělý obrat poslal Barcelonu do čtvrtfinále Ligy mistrů

Jako fanousek Barca team me vcerejsi zapas potesil, jako uz dlouho zadny jiny ne. Z pohledu vitezneho tymu mel ten zapas vsechno, z opacne strany skoro nic. Tak uz to ve fotbale chodi, zdanlive beznadejna situace a frustrace z poslednich dni se promenila v triumfalni vecer plny radosti.

A pro fotbal jako takovy je to dobra zprava: totalni beton, i kdyz to nejakou dobu vypadalo ze tomu tak bude, nakonec neslavil uspech a souperi budou muset opet hledat nejakou jinou cestu, jak tento velkoklub porazit - zatim se muze porazit jenom sam. A jeste lepsi na tom je to, ze se poucila i Barcelona a betonovy styl protihracu je donutil hledat novou strategii, aby i proti totalni zatazene obrane mohli mluvit o uspechu. A ja myslim, ze vcerejsi vecer rozhodne uspesny byl.. :)

27.2.13 10:31 k článku Finále Copy nabídne madridské derby

Real v tomto zapase podal ten nejlepsi vykon, jaky jsem za posledni rok vubec mel moznost videt (nevidel jsem vsechny zapasy, tak me netahejte za slovo). Uzasny prechod do utocne faze, rychla akce, jednoducha a primocara kombinace a efektivni zakonceni vcerejsi Real jen zdobily a vitezstvi je tak zcela zaslouzene. Jsem rad, ze to tentokrat bylo jednoznacen a ze zapas nedopadnul, jako castokrat v clasicu, strkanicemi a okopavanim (tedy az na pepeho, ale od nej to uz asi jiny proste nebude, je to debil).

Nemyslim si ale, ze by Barca vcera hrala nejak extra spatne. Vysoko vytazena obrana ale hasila na posledni chvili a v nekolika pripadech proste neuhasila. Je to klise, ale Tito asi opravdu chybi vice, nez by bylo mile. Ok, pohar letos nebude, ale jeste by bylo dobre neprodrbat ligovy naskok a ani odveta proti AC by nemela byt predem odepsanou zalezitosti. Kazdy zapas je jiny, kazdy zacina za stavu 0:0, jenom ten za tyden ma pocatecni skore 0:2, ale neni to preci nemozne, tak at se rychle trochu proberou. Facka byla potreba, ta druha vcerejsi treba taky, ale to uz by celkem mohlo stacit.. :)

27.2.13 10:19 k článku Finále Copy nabídne madridské derby

Nevim, ale videl jsem to u nej poprve, tak snad mel jenom periodu.. :)

v reakci na
El Gato con Botas El Gato con Botas
14.2.13 10:42 k článku Drama o postupujícím vyvrcholí v Divadle snů

Jen si trochu rejpnu.. procpak sis to nevyzkousel minuskem? Ale jestli chces, mohu ti pomoct a to minusko ti pridelit.. *5*

v reakci na
OnderCZ OnderCZ
4.2.13 13:51 k článku Shrnutí 22. kola Primera División

Tak tragicky vykon jsem nevidel ani nepamatuji, docela si Barca zaslouzila i prohrat. Nebyt pencle, ktera ale byla pisknuta spravne, taky by to tak dopadlo. Opravdu mizerny zapas.

Zcela souhlasim s tvym nazorem, napadlo me to same. Ma stejny pocit, ze hra bez trenera je vsechno, jenom ne koncepcni. Naskok v lize je sice velky, ale neni nemozne ho prohospodarit, abychom se jeste nedivili..

v reakci na
BRIAN19 BRIAN19
4.2.13 13:37 k článku Liga Fantástica po 22. kole

To foto me opravdu dostalo.. ne ze bych mu pral neuspech, ale musim se priznat, ze i pres jeho nesporne fotbalove kvality mi neni zrovna 2x sympaticky. A je to skoda, ta jeho povaha je proste pro vetsinu slusnych lidi nezkousnutelna. Fotbalista je to ovsem genialni, vlastnak-nevlastnak..

31.1.13 14:33 k článku Vítězem El Clásica se stal Raphaël Varane

"Všeříkající byl moment, kdy veterán Carvalho nepovedenou malou domů namazal soupeři, ale Varane chybu svého kolegy odkopem z brankové čáry napravil"

Nenazval bych to zrovna odkopem, skoro to vypadalo, ze se mu to od nohy odrazilo samo, ale kazdopadne nutno rict, ze gol zachranil vedome a ze si uznani za vykon v zapase zaslouzi..

Na druhe strane vynikal zejmena Puyol, ten chlap je neskutecnej!

29.1.13 09:52 k článku El Clásico trochu jinak

Hmm, diky, digi nemam, takze asi nic.. se streamem mam spatne zkusenosti, jede to pekne, dokud nezacne zapas. Pak se zacnou vsichni pripojovat a je konec :)

v reakci na
BRIAN19 BRIAN19
29.1.13 09:11 k článku El Clásico trochu jinak

Bude to davat nejaka televize v primem prenosu? Vi nekdo ktera? Na Sport1 a Sport2 jsem to nenasel, nebo prehlednul..

28.1.13 15:32 k článku Messi prekonal ďaľší rekord

Opravdu nevyresi.. prijde jiny, treba jeste horsi. A co zabrani jednomu zabanovanemu k zalozeni noveho uctu? A kdo vi, kolik uctu kdo ma? :)

Jedine reseni je: neodpovidat, nereagovat, nekomentovat!

v reakci na
BG BG
28.1.13 15:24 k článku Messi prekonal ďaľší rekord

Pod toto bych se v klidu podepsal..

v reakci na
Carlitos Carlitos
Předchozí 1 5 6 7 8 9 10 11 Následující [strana: 9/11, záznamů: 320]

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace