Úvod / Uživatelé / Lapíz / Komentáře

Lapíz - Komentáře


13.1.11 00:50 k článku Shrnutí středečních zápasů čtvrtfinále Copa del Rey

*5**18*

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
13.1.11 00:50 k článku Shrnutí středečních zápasů čtvrtfinále Copa del Rey

Sorry, ale tenhle volej jsem prostě musel trefit *4*

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
13.1.11 00:49 k článku Shrnutí středečních zápasů čtvrtfinále Copa del Rey

Brilantní souhrn. Pravda, souhlas!

Mě přišlo, že vás ve druhé půli dost dostala střídání ve středu. Odešel Iriney a Israel a bylo to takový nemastný neslaný a najednou hodně prostoru pro Xaviho a Iniestu, což je smrtelný. Nacho tam byl popravdě ale pořád buď vyběhlej, nebo zbytečně zalezlej (ten Messiho třetí gól tuším).

Casto vynikající! *11*

v reakci na
pitak pitak
13.1.11 00:46 k článku Shrnutí středečních zápasů čtvrtfinále Copa del Rey

Je, bohužel. Real Betis si za 60. minut zasloužil 1:1, potom 6:0. Takže je vlastně 5:0 ještě dobrý *5* Ne, vážně, Betis by byl příjemným oživením La Ligy, pokud by hrál takto. *11*

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
13.1.11 00:46 k článku Shrnutí středečních zápasů čtvrtfinále Copa del Rey

http://www.eurofotbal.cz/primera-division/2010-2011/reportaz/fc-barcelona-sevilla-fc-232997/

http://www.eurofotbal.cz/souteze/spanelsko/supercopa/2010-2011/reportaz/fc-barcelona-sevilla-fc-238044/

*14**5**2*

v reakci na
Carlitos Carlitos
13.1.11 00:44 k článku Shrnutí středečních zápasů čtvrtfinále Copa del Rey

*5*

v reakci na
Carlitos Carlitos
13.1.11 00:44 k článku Shrnutí středečních zápasů čtvrtfinále Copa del Rey

Upřímně, pokud ten report nepíšu, tak taky přečtu jen půlku reportů a jen reporty oblíbenců. Poslední dobou jsem se ale docela rozečetl, což je tak díky příchodu blogů, které mi nabízejí zajímavá témata.

Dřív jsem ale nečetl moc články na stránce, teď přelouskám každý. Zvláštní, nějako se měním. *7* K horšímu? *5*

pššt....na to nikdo nemá přijít! *1*

v reakci na
Carlitos Carlitos
13.1.11 00:42 k článku Shrnutí středečních zápasů čtvrtfinále Copa del Rey

*5*

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
13.1.11 00:38 k článku Shrnutí středečních zápasů čtvrtfinále Copa del Rey

Mimochodem je vidět, že to nikdo nečte, a proč? Protože jsem tam udělal úmyslnou chybu už na začátku. *5**12* Nevím jestli se mám smát, nebo plakat *1*

13.1.11 00:37 k článku Shrnutí středečních zápasů čtvrtfinále Copa del Rey

Já svůj názor přehodnotím v případě, až budu psát preview. To mám vždycky vidění toho výsledku *5*

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
13.1.11 00:26 k článku Shrnutí středečních zápasů čtvrtfinále Copa del Rey

Hnidopichu *27*

Já jsem dal 4:0 tuším, možná ještě přehodnotím. *16*

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
13.1.11 00:25 k článku Shrnutí středečních zápasů čtvrtfinále Copa del Rey

Real Betis za prvních 60. minut - klobouk dolů! *84*

Real Betis za to sesypání potom - klobouk nahoru! *67*

Někdo tady žehral na fyzičku, já bych žehral na střídání, protože jakmile odešli 3 záložníci základu, tak se jim rozsypala levá strana a střed! Nevím no, ty tahy tam se mi moc nezdáli. *79*

13.1.11 00:23 k článku Shrnutí středečních zápasů čtvrtfinále Copa del Rey

FC Málaga, uff... *5* *14*

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
12.1.11 22:56 k článku Shrnutí středečních zápasů čtvrtfinále Copa del Rey

Mě taky! Žádná nuda, pěkná podívaná. Škoda, mohlo to být tak 3:2, a to by bylo hodně dobrý. *7*

v reakci na
cuco13 cuco13
12.1.11 22:55 k článku Shrnutí středečních zápasů čtvrtfinále Copa del Rey

Dani má dneska formu jak Ujfy *5* On i Busquets maže soupeřům jako vlastním. *5*

v reakci na
kinky kinky
12.1.11 22:49 k článku Shrnutí středečních zápasů čtvrtfinále Copa del Rey

Jojo, a Betis je dost zlobivej. *5*

v reakci na
cuco13 cuco13
12.1.11 22:27 k článku Shrnutí středečních zápasů čtvrtfinále Copa del Rey

Už se hádaj! *5* Mimochodem, Betis je vepředu dost nebezpečnej, čas od času pro sebe i vzadu nebezpečnej, pravda. *5*

12.1.11 22:12 k článku Shrnutí středečních zápasů čtvrtfinále Copa del Rey

*27**11*

v reakci na
ruty ruty
12.1.11 22:03 k článku Shrnutí středečních zápasů čtvrtfinále Copa del Rey

Nesouhlasím. Byl tam o malej krůček, ale byl. Ty opakovačky ukázaly, že byl v ofsajdu tak o chodidlo. *10*

v reakci na
Valencia-Mestalla Valencia-Mestalla
12.1.11 20:44 k článku Svet zo sedadla Nou Campu

*28* to bude tím!

v reakci na
tunak tunak
12.1.11 20:21 k článku Pro Ángela skončila sezóna. Nahradí ho Cicinho?

Vobráceně blbečku! Cazorla x Capdevila. *16*

v reakci na
Lapíz Lapíz
12.1.11 20:20 k článku Pro Ángela skončila sezóna. Nahradí ho Cicinho?

Zrovna napravo, kde operuje Capdevila, bych neřekl, že je největším přínosem pro ofenzívu. Ba naopak spíše hledí na to, aby prostor byl vystužen a hlídán. Tak ho vnímám alespoň já a přijde mi, že v drtivé většině zápasů není pro ofenzívu tím, co Cazorla na druhé straně.

v reakci na
tunak tunak
12.1.11 20:17 k článku Dluhová mast, na UEFU past

Absurdní interpretace, kterou slýchávám velice často z médií. Bohužel jsem nečetl žádnou studii, co za obrovskou krizi v Řecku může, jaký byl průběh a hlavně jaké bude mít důsledky pro další vývoj.

V médiích se velice často ozývala kritika nejen korupce, ale hlavně sociálních požadavků tamních obyvatel, resp. jejich zvýhodnění.

Jestli máš k dispozici nějaké materiály, kde je o současné krizi a jejích důsledcích napsáno více, rád si ji přečtu. Nebo je.

v reakci na
tunak tunak
12.1.11 20:09 k článku Dluhová mast, na UEFU past

Tak jistě jste si za ta léta všimli, že já nepatřím mezi prototypy lidí, kteří by dokázali přemýšlet do důsledků a kteří by byli znalí problematiky. *18*

Jak by soutěž podle tebe měla vypadat? Jako KHL, tedy skupina mnoha klubů hrajících ligu, nebo jako LM (dejme tomu), tedy skupiny. Případně kolik mužstev. Nacpat tam 30 mužstev by snad ani nešlo, a přitom by to bylo asi žádáno.

A co národní soutěže? Co by se s nimi stalo? Zanikli by? Stejně si myslím, že by postupem času lidé zlenivěli koukat se pořád na stejné zápasy velkoklubů. Já osobně ano. Ono to má právě větší napětí, když se potkají jednou za čtvrt roku. Takhle bys to měl každý týden dvakrát Real - Man United, Barca - Juventus (haha, vtip), to by mne...PŘÍSAHÁM... dlouho nebavilo.

Dle mě je tohle otázka daleké budoucnosti a myslím, že i ty to tak míníš. Tedy ne otázka budoucích 10-20 let, řekl bych. Určitě, pokud se nestane něco nepředvídatelného a nepřijde někdo jako Bosman, který pozmění svět. *5*

v reakci na
tunak tunak
12.1.11 20:02 k článku Dluhová mast, na UEFU past

Když to tak čtu. Samozřejmě rozšiřování na východ a přibírání slabších ekonomik.

Je docela směšné, že Anglie, Francie a Německo měli v roce 1973 velké potíže s přijetím Řecka a domnívali se, že EU půjde s ŘEckem brzy dolů. No, projevilo se to až za dost let, ale měli pravdu. *5*

v reakci na
Lapíz Lapíz
12.1.11 19:58 k článku Dluhová mast, na UEFU past

Samozřejmě. Převedeme-li to do podnikatelského sektoru, může to být v podstatě komukoliv krom berňáku (pokud máš problémy s platbou a nesouhlasí účto) jedno. A tak to je. Je to hodně silný argument proti, bohužel.

v reakci na
tunak tunak
12.1.11 19:54 k článku Dluhová mast, na UEFU past

Zajímavé a pádné argumenty.

Předně k recesi. Já se domnívám, že po éře slučování a snahy o integraci Evropy nastává doba, kdy půjde trend opačně, což má za následek rozšiřování EU (o té je tu řeč předně). Začíná to Řeckem, pokračuje Portugalskem a Španělskem.

Nacionalismu je ve vzduchu čím dál víc, ale na druhou stranu si myslím, že nedojde k nějakému velkému "puči" řízeného nacionalisty, tedy že nebude Evropa nacionalismem výrazně ovlivněna. Bude v případě, kdy bude EU výrazně, ale výrazně prodělávat, respektive půjde dolů. A zatím to tak přes veškerou snahu vypadá (bohudík).

UEFA bude ty kluby nutit, řekl bych. Čiže mohou nastat dvě varianty - ta tvoje, tedy dle mého degresivní, která bude stát za vypracováním nového modelu soutěže pro velkokluby, či progresivní, která bude stát na vzájemných kladných jednáních velkoklubů, které navzdory své POTŘEBNÉ TVRDOHLAVOSTI v ekonomické sféře sleví z požadavků. Druhá varianta ale je malou utopií, což si myslíš zjevně taky.

Máš tam zajímavou asociaci na Španělsko, která mě bohužel nenapadla, což je dáno tím, že já nedokážu přemýšlet do důsledků. Nedokážu přemýšlet, nemám na to.

Když tak nad tím přemýšlím, je to první známka, první ukázka toho, že kluby jako Real a Barca nebudou vyjednávat. Oni nechtěj vyrovnání soutěže, oni chtějí dál vítězit. Jakmile nesvolí na národní bázi, nesvolí na celoevropské. A bojím se, že zrovna slovo Realu a Barcelony bude mít při současném "silovém" rozdělení evropské kopané Anglie = Španělsko > Německo > Itálie, Francie a Rusko velikou, převelikou váhu.

Nuže, když to vezmu do důsledku, jestli se nezmění postoj velkoklubů, vše spěje k tvé superlize, která by rozhodně měla větší náboj, než LM, o tom nepochybujme. Na druhou stranu se ptám, jestli by chytla diváky i ze zemí, kde se s účastí národního klubu v základní skupině zvedá sledovanost na maximum?!

Vyřadit ze hry státy jako Česko, Slovensko, Rumunsko, Turecko, ...? To by byla sebevražda. Dle mého by sledovanost nešla výrazně dolů a financí by bylo více ze strany sponzorů, ale kam by ten fotbal potom spěl? *12*

v reakci na
tunak tunak
12.1.11 19:42 k článku Dluhová mast, na UEFU past

Kdyby ještě existovala G 14 (resp. G 18), tak by s tím podle mého nesouhlasila (viz poslední věta). Já si taky myslím, že dojde k razantnímu odmítnutí ze strany Realu Madrid i ostatních špičkových klubů, protože právě peníze je dělají silnějšími a ostatní kluby slabšími, které nemohou finančně klubům jako Man United, City, Chelsea konkurovat.

V případě platových stropů a stropů v přestupových částkách by se to samozřejmě kapánek regulovalo, zmenšila by se v podstatě vlivnost těchto velkoklubů a menší kluby by měly šanci udržet své nejlepší hráče, a to by směřovalo k větší konkurenceschopnosti. Není-liž pravda?

Já konkurenceschopnost přímo vyžaduji, ale chápu, že s tím nebudou souhlasit velké kluby. Mě upřímně by se líbilo, kdyby do hry o titul zasáhlo více klubů, například jako v Premiere League. Ta soutěž je z hlediska napjatosti to nejlepší, co současná fotbalová Evropa nabízí.

Možná by regulace 1. platů, 2. přestupových sum, 3. výší odměn pro agenty pomohla. Nicméně, jestli "Míša" neuspěje, předpokládám, že jeho snahu jen tak někdo nevystřídá. Popravdě - ono by to vlastně francouzským klubům dost prospělo, protože Lyon či Marseille musí chtě nechtě někoho prodat za pořádnou sumu, čímž přijdou o hlavní hvězdy a motory -> a to znamená, že přijdou i o konkurenceschopnost. Míšova vize je dobrá, já jsem pro ní, ale předpokládám, že proti budou velkoukluby, které prostě mají a mít budou největší slovo.

Teď otázka, zda tyhle jednoduché věci chápu správně a nedělám si špatný obrázek, jak to funguje.

v reakci na
tunak tunak
12.1.11 19:20 k článku Dluhová mast, na UEFU past

Upřímně řečeno, ačkoliv má v názvu lidově-demokratická, tak to není komunistický režim. Sice vládne komunistická strana a její vůdce, ale komunismus (v pravém smyslu a pojetí) vláda v KLDR nepřipomíná. Komunismus jako takový nikdy neexistoval, jestli se nepletu. A myslím, že nepletu.

v reakci na
El Gato con Botas El Gato con Botas
12.1.11 18:58 k článku Dluhová mast, na UEFU past

Zrovna tady by to chtělo milion sofistikovaných příspěvků. *3*

Předchozí 1 76 77 78 79 80 81 82 99 Následující [strana: 79/99, záznamů: 2947]

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace