Sebyk - Komentáře
| 17.12.12 22:19 |
k článku Messi má na kontě více branek než 16 klubů Primery svyho casu to tu vyborne napsal floren, bohuzel uz presne nevim jak. ze ho fandeni realu nudi, schazi tomu vzruseni a emoce a proto zacal sledovat getafe... a dekuji, nechci. myslim, ze je to neco podobneho jako pata sezona FM, kde ma clovek nakoupeny nejlepsi hrace a je neporazitelnej. hra (a ted nemyslim jen pocitacovou, ale i tu na zelenych pazitech) tim postrada smysl. kazdy je na neco jineho, ale porad ta sama strojovita hra, zadne vzruseni, minimum emoci a neustale vyhravani, pricemz v tom vsem se z dokonalosti stava totalni nuda, z toho by se mi asi delalo soufl... |
v reakci na |
| 17.12.12 22:12 |
k článku Messi má na kontě více branek než 16 klubů Primery nebo dokonce s faziem? |
v reakci na |
| 17.12.12 22:11 |
k článku Messi má na kontě více branek než 16 klubů Primery stejne tak s pepem nebo s medelem... |
v reakci na |
| 17.12.12 22:08 |
k článku Messi má na kontě více branek než 16 klubů Primery asi tak |
v reakci na |
| 17.12.12 21:20 |
k článku Messi má na kontě více branek než 16 klubů Primery nuda jak rekl simeone - liga je nudna, barcelona je proste tym z jiny planety a hraje si svoji vlastni soutez... |
|
| 16.12.12 19:46 |
k článku Arda Turan po sezóně opustí Atlético, tvrdí agent ale jinak mas pravdu - prachy jsou prachy. spis me prekvapuje, ze se arda necha takhle manipulovat... |
v reakci na |
| 16.12.12 19:38 |
k článku Arda Turan po sezóně opustí Atlético, tvrdí agent ja myslel spis obecne zivot a praktiky v rusku, ktery jsou pro cloveka, kterej pricuchne zapadni evrope, trochu extrem prave - budto zustane v atleticu, kde bude hvezdou a fanousci ho budou milovat, nebo pujde pryc a bude prvnim, druhym nahradnikem. pokud se podle me dostaneme do LM, tak zustane. pevne ale verim, ze zustane tak jako tak... |
v reakci na |
| 16.12.12 17:53 |
k článku Arda Turan po sezóně opustí Atlético, tvrdí agent ten jeho agent je kokot na druhou, jak uz ostatne nekolikrat ukazal. chce z ardy akorat vytriskat prachy a jak jinak je vytriska nez prestupem popravde, kdo si ho koupi? manC, kde bude delat spolecnost nasrimu na lavicce, PSG, kde bude delat spolecnost na lavicce pastoremu, nebo machackala, do ktery by normalni clovek ani nepachl? vyplaznout jen tak z legrace dvacet mega, to si moc klubu dneska dovolit nemuze... |
|
| 16.12.12 07:05 |
k článku Messiho rekord v ohrožení. Více gólů za rok údajně dali Chitalu i Zico a kdo to tak resi? media? fanousci? fife je to ukradeny... |
v reakci na |
| 15.12.12 22:52 |
k článku Shrnutí 16. kola Primera División jj, nekde jsem videl, ze gola naposledy dali 9. listopadu, tedy pred vic nez mesicem njn, cervenobilej valec resino je holt valec, nenadelas nic... |
v reakci na |
| 15.12.12 21:43 |
k článku Casillas: Barça by se odchovanci chlubit neměla. Xavi nesouhlasí ale vycukal |
v reakci na |
| 15.12.12 19:44 |
k článku Casillas: Barça by se odchovanci chlubit neměla. Xavi nesouhlasí ja vim, to se proste stava. i kdyz u tebe me to prekvapilo, po romi se mi uz povedlo vycukat i tebe, ted uz zbyva jen carli popravde hodne silne pochybuju, ze jsem kdykoliv opluskoval nejakou uefalonu nebo lemona, to povazuju zas trochu pod svoji uroven, i kdyz stat se to mohlo. ano, mas pravdu, mohli bychom se bavit donekonecna, nazor stejne nezmenime... |
v reakci na |
| 15.12.12 18:02 |
k článku Casillas: Barça by se odchovanci chlubit neměla. Xavi nesouhlasí vzdyt takhle to je v posledni dobe pod kazdym clankem s barcou, ne? |
v reakci na |
| 15.12.12 17:59 |
k článku Casillas: Barça by se odchovanci chlubit neměla. Xavi nesouhlasí takze sis to vzal osobne samozrejme je krmeni trolla oboustranne, ale to ze me radis k pluskarum, mi prijde pomerne smesny. za prvy se tu v posledni dobe objevuju jen vyjimecne (i kdyz pravda, poslednich par dni o trochu vic, protoze mam tesne pred zkouskama a prokrastinace tahne), za druhy mi neprijde, ze bych aceovi rozdaval nejaky bezmyslenkovaty pluska. schvalne si zpetne zahledej, zajimalo by me, co najdes. ja jsem toho popravde moc nenasel... chapu, ze ses ocividne urazil, ale reakce toho typu, ze prejdes k osobnimu utoceni je zkratka uboha. nezlob se na me... pod rypanim se pluska objevovat zkratka budou, stejne jako minuska. nevidim v tom rozdil. kdyz si clovek zaryje do valencie, je jasny, ze ja ti dam plusko a aimar minusko, pripadne se te pokusi nejak setrit. a mas to nulu od nuly. obecenstvo, ktery ti da pluska, najdes vzdycky, at jsi sebevetsi klaun. stejne tak ale najdes i obecenstvo, ktery te pri nejblizsi prilezitosti ukamenuje minuskama. nevim, jestli je tu na portalu tolik lidi, ktery se za kazdou cenu snazi zalibit, s kazdym zustat zadobre a ziskat co nejvic plusek, a to i pres to, ze prestanou byt sami sebou (i kdyz co je ve virtualni realite byt sam sebou, ze...). klicovy je, ze klaun potrebuje obecenstvo - at uz v pozitivnim, nebo negativnim smyslu. co se primo ace tyce, ten zije jako troll z negativniho obecenstva a samozrejme ze najde i pozitivni obecenstvo, ktery se ovsem bavi zejmena na ucet tech, kteri tomu trollovi naleti, nikoliv na ucet klauna. ace je v tom v podstate nevinne - je to takova variace na tema kdyz se dva perou, treti se smeje. pokud tedy pominu mistni no-name realisty, ktery jen tak aceovi hodi plusko, protoze se navezl do barcelony (coz ostatne vynuluji no-name minuskari z barcy, kterych je stejne mnohem vic), tak ace dostava pluska od tech zabehnutejsich uzivatelu, kteri se bavi na ucet jinych zabehnutejsich uzivatelu, kteri neustale tupe mlati hlavou do zdi a pronasleduji ace. ano, lidska hloupost a tupost je zabavna. klicem je ta prvotni reakce - kdyby se tu vzdycky nestrhla pomerne vtipna hysterie kvuli uplnymu hovnu (jako napriklad pod timhle clankem), tak by ace nemel ani zadny pluska, ani zadnou pozornost, aneb zadne krmivo a jako troll by umrel (pripadne by si nasel jinou obet...on se driv navazel i do carla, do realu, jemu je to jedno - ale v nikom nenasel tak vdecne obecenstvo jako v barcelone). jak rikam - koren (te pozitivni pozornosti) je ve "vasich" hysterickych reakcich a jeste vtipnejsi je, ze si to neuvedomujete... |
v reakci na |
| 14.12.12 23:29 |
k článku Messi překonal Müllerův rekord. Letos vstřelil už 86 branek nevim, kdo tvrdi neco o ibrovi. pokud neumis cist, tak jsem zminil trochu jina jmena |
v reakci na |
| 14.12.12 21:47 |
k článku Casillas: Barça by se odchovanci chlubit neměla. Xavi nesouhlasí ad 1+2: vzhledem k tomu, ze se opravdu nepovazuji za clena ani jednoho za taboru (to je opravdu to posledni, za coz bych se povazoval), tak si to ani osobne brat nemuzu. druha strana je samozrejme stejny stado jako ta prvni a ano - na stejne vasovo stado jsem reagoval i ja. nejak mi uplne nedochazi, kde jsi podobny veci z toho, co jsem napsal, vycetl a na co tady narazis. ad 3: uznavam, ze to mohlo vznit trochu ambivalentne, ale zaroven je to napsane i zcela obecne. kdybych myslel primo tebe, psal bych aby ses zamyslel treba SAM nad sebou. ne, myslel jsem to zcela obecne a pokud jsem myslel nekoho konkretniho, tak cleny OBOU stad. a jak prosimte krmim aceovo trollovani? to by me zajimalo... ad 4: to ti doufam objasnilo 1+2. nechapu, proc sis to neustale vykladas osobne. ad 5: otacej to jak chces, zadna hysterie neoduvodnuje tu druhou, ale samy se navzajem zivi. to byla take jedna ze zamyslenych implikaci meho puvodniho prispevku (plus samozrejme to, ze i kdyz hysterie prichazi i z druhe strany, tak to prece neoduvodnuje existence te "prvni" hysterie) jak ostatne zminil vasa - nejde o PLUSKA ani minuska, jde o tu hysterii. ktera je oboustranna a jedna zivi tu druhou, spolecne pak obe zivi trolla. nekteri mistni si stezuji na neco, co sami vypestovali a co sami zivi. to je panecku paradox... |
v reakci na |
| 14.12.12 19:52 |
k článku Casillas: Barça by se odchovanci chlubit neměla. Xavi nesouhlasí ted ani poprave nechapu, na co tou potrefenou narazis... stejne jako predmetem tveho prispevku nebyl zadny konkretni uzivatel, ale jiste "stado", tak predmetem meho prispevku jsi nebyl ty, ale ono "stado". neberes si to nejak moc osobne? to ze se z nejakeho neznameho duvodu branis svou osobu a to jeste tim, ze primo utocis na me a vytykas mi, ze krmim mistni trolly (cehoz si popravde nejsem uplne vedom - myslim, ze mistni troll ma mnohem podstatnejsi krmitele nez mou osobu), povazuji rovnez za pomerne ubohy argument. druha polovina meho komentare se tyka te tve hysterie (a propos, ta se pise s tvrdym Y). z tveho prispevku vyznelo, ze minuskovani omlouvas, pripadne zlehcujes tim, ze opacny tabor vlastne dela to same (samozrejme pouze v opacnem gardu). je to snad duvod k tomu, aby ta "vase" hysterie mela byt prijatelnejsi? ale vubec ne... |
v reakci na |
| 14.12.12 18:28 |
k článku Casillas: Barça by se odchovanci chlubit neměla. Xavi nesouhlasí ale ne, me osobne ta divadylka treba docela bavi |
v reakci na |
| 14.12.12 18:20 |
k článku Casillas: Barça by se odchovanci chlubit neměla. Xavi nesouhlasí ale vzdyt ja vim, ostatne jsi to i napsal to byla reakce na to, ze jsou dva extremy - ale tady bohuzel jeden extrem zakonite vedl ke vzniku toho druheho... |
v reakci na |
| 14.12.12 18:13 |
k článku Casillas: Barça by se odchovanci chlubit neměla. Xavi nesouhlasí ace takoveho, jaky je ted, jste si ovsem sami vypestovali, ac mnohym to pravdepodobne nedochazi a budou krmit trolla dal... |
v reakci na |
| 14.12.12 18:11 |
k článku Casillas: Barça by se odchovanci chlubit neměla. Xavi nesouhlasí pravda - spis nez zamyslet se nad sebou a zamest si pred vlastnim prahem je prece lehci poukazat na to, ze ostatni to vlastne delaji taky. vsudypritomny stupidni "argument"... |
v reakci na |
| 14.12.12 16:37 |
k článku Casillas: Barça by se odchovanci chlubit neměla. Xavi nesouhlasí no dovol? ja jich mam v posledni dobe na konte taky pomerne mnoho, ale k tyhle skupine pseudohrdejch sedlaku se teda hlasit nehodlam |
v reakci na |
| 14.12.12 16:33 |
k článku Casillas: Barça by se odchovanci chlubit neměla. Xavi nesouhlasí
|
v reakci na |
| 14.12.12 16:26 |
k článku Shrnutí prvních zápasů osmifinále Copa del Rey getafe mohlo pri trose stesti prdat 3:0 uz o polocase a mit tam na konci bura - jeden gol nam nespravne neuznali a jeden vykopnul alexis z brankovy cary. takze ten vysledek neni nic, co by si nezaslouzilo... |
v reakci na |
| 13.12.12 23:41 |
k článku Prelomí Falcao kliatbu Nou Campu? a vzhledem k tomu, ze je simeone pragmatik, tak verim, ze nebude riskovat ztratu falcaa kvuli blbymu zapase na CN, odkud si stejne krome debaklu nic neodvezeme... |
v reakci na |
| 13.12.12 23:37 |
k článku Prelomí Falcao kliatbu Nou Campu? prej ma nejaky bolesti ve stehennim svalu, kvuli cemuz nebyl proti getafe ani na lavicce. puvodne jsem si myslel, ze je to spis simeoneho taktickej tah, ale mozna ma fakt nejaky problemy... kazdopadne pokud ma fakt nejaky bolesti, tak bych mu dal pro zapas na CN volno, protoze na zapase s barcou vubec nezalezi. v tom zapase jde o hrdost, jenze za tu body nedostanes. utkani s celtou tyden po tom je mnohem dulezitejsi... |
v reakci na |
| 13.12.12 22:03 |
k článku Prelomí Falcao kliatbu Nou Campu? byt fanouskem atletica znamena nechapat vicero veci - jen zasnout doma na calderonu jsme zkratka silni, tedka tam drzime snuru 14 vitezstvi v rade. nevim, mozna je ta vyhoda domaciho prostredi fakt natolik dulezita. doma zrkatka hrajeme fotbal, at uz je to proti komukoli, coz na vas plati, protoze vas styl nam proste sedi. jenze venku jsme az prilis casto utapnuty slepice, s cimz nemame proti barcelone sanci... btw, falcao mozna vubec na CN nenastoupi, takze kletbu pravdepodobne neprolomi... |
v reakci na |
| 13.12.12 17:11 |
k článku Messiho rekord v ohrožení. Více gólů za rok údajně dali Chitalu i Zico vsak rikam manipulatore, ne lhari... http://i50.tinypic.com/mcaz9f.jpg |
v reakci na |
| 13.12.12 16:59 |
k článku Messiho rekord v ohrožení. Více gólů za rok údajně dali Chitalu i Zico prave jsem vstal, tak zatim tezko rict, pane manipulatore statistik |
v reakci na |
| 13.12.12 16:52 |
k článku Prelomí Falcao kliatbu Nou Campu? na posledni nandovu kanonadu si dokonce jeste pamatuju |
Plkátko
Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)





















fandit barcelone musi byt neuveritelna nuda...
agenti jsou rakovina fotbalu...




bohuzel dnesni barcelona je nekde uplne jinde, na CN dostavame pravidelne naloz a o vikendu to nebude jinak. stejne jako proti realu bez sanci...