Úvod / Uživatelé / Floren.Perez / Komentáře

Floren.Perez - Komentáře


18.2.11 16:46 k článku Mourinho je arogantní. A tak to prostě bude!

Zajimavy pohled na "spaleni hracu" *11*

Ale kdyz se zamyslis, jeho kariera se pocita poradne az od Porta. Z tama (Odtud) se posunul de Chelsea, co bylo v te dobe celkem pochopitelny krok (posun do jednoho z nejambicioznejsich celku z mene prestizniho).

Z tama ho vyrazil Abramovic a sel do Interu. Z tama ho nikdo nevyhodil, ale chteli si ho udrzet. Tym fungoval. Pak prisel Rafael a klidne se mohlo stat, ze tomu tymu nerozumnel, chtel po nem neco, co mu nesedlo, a proto klesl. Nebo, ze by Leonardo byl najednou tak sikovny, ze Inter z bidy vytahnul?

Abych to shrnul, Mourinho se vycerpal mozna tak akorat v Chelsea a i to je sporne. Ze treneri po Mourinhovi pak nepochodi, muze byt klidne jejich chyba, ze nemaji dostatek empatie na to, aby pochopili, co tym potrebuje.

Ale i to se moc nepotvrzuje. Avram Grant hned po Mourinhovi dosel tak daleko, jako Mourinho s Chelsea ne. Az pak prisel Scolari, ktery byl propadak. Tedy, jediny trener, ktery vyrazneji s tymem zdedenym po Mourinhovi neuspel, byl Benitez. Ale to je jeden pripad.

v reakci na
tunak tunak
18.2.11 16:37 k článku Mourinho je arogantní. A tak to prostě bude!

Delas, jokoby ho ted fanousci Realu bezbozne uctivali. To vsak neni pravda a nejde se nespocet kritiku.

Navic delas, jkoby Mourinho byl Real Madrid a Real Madrid byl Mourinho. To je treba trochu odlisovast. Mourinho kudy chodil, tudy trousil sve vyroky (krasne pribarvene medii, ktere chteji o necem psat, jak pise Podvinho). Rozlisuj cloveka, co je tam pul roku od toho, co doopravdy klub je a reprezentuje. Az on odejde, bude, podle tvych slov, "fnukat" nekde jinde. Bude to porad Real Madrid, kdo si pak bude stezovat na rozhodci? Rozlisuj osobu Mourinha od klubu (subjektu), ktery reprezentzuje urcity kus historie.

Vim, ze to je nekdy tezke a leckdy to splyva. Kdyz to nepochopis, tak to aspon respektuj.

Kdyz uz jsi hezky popsal jednu stranku mince, zkus taky neco moudreho napsat i o jeho vztahu k hracum, proc ti ho zboznuji?

*38*

v reakci na
bakero6 bakero6
16.2.11 17:15 k článku Ali nedokázal potlačit emoce

Me to prijde logicke. Samozrejme je rozdil, jestli fandis v kotli, v davu, anebo v lozi. Ale jako sef klubu, ktery by mel mit nejakou vaznost, se musis nejak chovat. Muze pokynout rukou a udelat gesto jakoze "JO!". Ale aby tam clvoek krepcil, skakal, hopsal, rval, to v lozi hranici s neuctou k souperi a pro me i za jistych okolnosti s dehonestaci.

At pak jde do kabiny a tam s nima klidne at skace z okna. Ale chtě nechtě, jednou človek v urcite pozice a za urcitych okolnosti by se mel chovat urcitym zpusobem. Rika se tomu spolecnost. *11*

16.2.11 15:21 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

A treba prave to je potreba. Kdovi, kde by byla tehdejsi SPE repre bez rekordniho prisunu Raulovych golovych zarezu. *14*

v reakci na
tunak tunak
16.2.11 15:09 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

Ja mam celkem problem, jak se Raulovi porad predhazuje reprezentace (s Raulem nic nevyhrala). Jakoby to byla jen jeho chyba a jakoby to mohl ovlinit jen on.

Ano, nedal proti Francii rozhodujici penaltu, ktera stala postup Spanelska (myslim EURO v Nizozemsku).

Ale stal se (zatim) nejlepsim strelcem spanelske reprezentace, to znamena, ze on svou praci delal na spanelske historicke pomery celkem vyborne.

Spanelska repre mela velke nenaplnene ambice po celou historii a ne jen za "epochy" Raula. Fotbal na nejen repre urovni hraje tym. Kdyz on daval hodne golu, chyba byla asi i nekde jinde, nez jen v Raulovi.

Ze se ted urodila neskutecna generace spanelu (vcetne katalancu) kralujicich svetu je hezke, ale ten tym je jiny nez za Raula. Byt Raul v top forme a dobrem veku, treba by za repre hral jeste lepe, nez hraji soucasni utcnici.

v reakci na
Grobar Grobar
16.2.11 15:03 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

Pravdu mame asi oba. Hezky jsi to vystihl tou konzistentni formou, kdy to nebyl hrac, co by udelal jednu sezonu a pak z ni zil dalsi ctyri.

Nekde jsem cetl, ze kdosi napsal, ze Raul nebyl nejrychlejsi na hristi, Reaul nebyl nejtechnictejsi na hristi, Raul nebyl...(milion dalsich veci.......ale mel od kazdeho neco, co ho ucinilo tim fenomenem, jakym je (zejmena mezi fans RM).

Podle me a mych meritek svetovosti to ale svetova trida byla. Nebylo moc lidi, co by dokazalo prezit v zaklade celou eru Galacticos jedna. Hraci se stridali, privadely se nove posily, ale Raul, Iker zustaval (Guti na lavce taky). To svedci o tom, ze si sedl a zapadl k tem nejvetsim nejprotezovanejsim hvezdam.

Zapadl mozna proto, ze on nikdy nemel potrebu si honit svoje ego a obetoval se pro tym, cimz tvoril potrebny tmel mezi hvezdami a tim se vytvoril tym. Ale uz je asi nacase skoncit s chvalozpevy, protoze se dostavam do velmi subjektivni roviny (na Raulovi jsem odrostl *7*)


Obecne si ale myslim, ze se svetovosti je problem. Byl by Pep tak uspesnym trenerem, kdyby trenoval Blšany,k Spartu Chelsea, Inter? Byl by Raul svetovy, kdyby hral v nejlepsich letech za Blsany, Chelsea, Inter?

Raul tam proste zapadl naprosto skvele. Tym z nej udelal hvezdu a on se pak odplacel tymu. A stejne tak se Pep skvele hodi pro trenovani Barcelony.

S Morientesem mas fakt, ale co me me pocity rikaji, pri Ronaldovi hral o neco hloubeji, ale mozna se pletu, nejsem si uz na 10% jist.

v reakci na
tunak tunak
16.2.11 14:14 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

Nevite nekdo, co se tam stalo? Jsem nemel vubec cas to sledovat vcera a pak vidim, jak se tam Gattuso fackuje....

v reakci na
tunak tunak
16.2.11 14:13 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

Presne tak, rozhodci vylouci hrace, i kdyz hraje surove, a tyhle pripady pod to urcite spadaji.

v reakci na
tunak tunak
16.2.11 13:50 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

Ne, Raul rozhodne neni privilegovany a neni hodnotnejsi nez jini lide (z lidskeho hlediska).

Je spatne, kdyz se krici tato hesla na kohokoliv, at uz jde o Raula, Ronalda, Rooneyho, Řepku, Collinu....

Ale je rozdil, volaji-li lidi takova hesla na cloveka, protoze se jako hovado chova (Adebayor po prestupu do ManCity po zapase a pri zapase s Arsenalem), anebo kdyz se tak clovek nechova a jen dela svou praci a nadaji na neho pouze proto, ze ji dela dobre.

Je pochopitelne (nikoliv vsak spravne), ze fanousi budou nadavat na nekoho, kdo treba urazel jejich tym, vysmyval se, zradil. Ale je s podivem, nadavaji-li na nekoho uplne ciziho jen proto, protoze je dobry.

A nesnaz se sem davat nejake filozoficko-relativisticke moudra *6*. ...Ne, klidne dej, ale souhlasim s tim, ze lide jsou si rovni.

Nicmene, problem neni o tom, ze ma byt Raul chraneny, ale o chovani fanousku. A to debatu posouva nekam jinam.

v reakci na
tunak tunak
16.2.11 13:44 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

Raula "neznicil" novy styl fotbalu. Raula ani "neznicil" jeho zvetsujici se vek. Raul daval porad goly jako na bezicim pasu (i po roce 2000, jak tu pisou jini).

Co Raula "znicilo" byl prichod brazilskeho Ronalda. Do te doby byl Raul ten nejofenzivnejsi hrac. Po prichodu Ronalda se jim stal Ronaldo a Raul se stahnul a hral vice z pole. A takovy hraci uz nejsou moc golovi, ale svym pohybem, odhodlanim a nasazenim pomahal celemu tymu. Zmenila se jeho role, ale ne hodnota prinosu pro tym.

Ze goly nezapomnel davat ukazovaly i posledni sezony za Real, kde jich dal celkem dost a dokazuje to i v Shalke, kde opet hraje klasicky vepredu (ale vek nezastavis).

Myslenka prispevku? Zmena pozice v tymu.

v reakci na
tunak tunak
15.2.11 12:45 k článku Liga Fantástica po 6. kole

Dvema poslednimi goly jednoho zapasu v jeho poslednich minutach jsem prisel temer o 80 bodu (hruby odhad). To by pak bylo jine tóčo *96*

Nicmene zazitek to byl k nezaplaceni a vrele vsem doporucuji *91*

13.2.11 19:11 k článku Shrnutí 23. kola Primera División

Za to druhy polocas se Getafe nedostalo poradne do 16tce......Jakoby Getafe odeslo. Takze bud hrala Malaga tak dobre, ze Getafe uplne vymazala, anebo Getafe fakt odeslo a Malaga hrala sama...

Druhou pulku hrala Malaga fakt dobre a Getafe snad nevyhralo jediny souboj...

v reakci na
Valencia-Mestalla Valencia-Mestalla
13.2.11 16:01 k článku Pinto - Jen si tak trochu písknout

Ale ono nejde uplne o to, ze Pinto mate protihrace. Piskani je sirsi fenomen a je to obecne problem klidneho souziti mezi lidmi:

13.2.11 15:50 k článku Shrnutí 23. kola Primera División

Presne tu jsem myslel, kdyz jsem pouzil primer s atlety a se skokem o tyci *4*

v reakci na
tunak tunak
13.2.11 12:51 k článku Shrnutí 23. kola Primera División

Messi mozna ne, ale Pep stavel takovou sestavu a tak stridal *5*

v reakci na
Valencia-Mestalla Valencia-Mestalla
13.2.11 11:35 k článku Shrnutí 23. kola Primera División

No co? Treba v atletice se to dela bezne. Na kazdem meetingu mas bonusy za svetovy rekord (pohybuje se i radech nekolika milionu korun). A kdyz mas formu, skocis o tyci svetovy rekord, dostanes treba 8 milionu. Ale:

a) vylepsis-li rekord hned o 25cm, dostanes jen 8 milionu. b) vyplepsis rekord take o 25cm, ale behem cele sezony a na ctyrech ruznych zavodech. A razem mas milionu skoro 40. (A byly priklady, kdy atlet nechal vykonu presne v momentu, kdy skocil svetak a zbytek si nechal na jine zavody). *7*

v reakci na
Valencia-Mestalla Valencia-Mestalla
13.2.11 11:31 k článku Shrnutí 23. kola Primera División

Mourinho rekne: *111*

Ne, samozrjme slusne podekuje, jak se na slusne vychovaneho cloveka patri *38*

v reakci na
tunak tunak
13.2.11 09:03 k článku Quique odvolán nebude, podporuje ho i Emery

Az se nabizi otazka, proc Emery chce, aby Kike v Atleticu zustal *14*

12.2.11 23:44 k článku Shrnutí 23. kola Primera División

A stejne si myslim, ze to Guardiola udelal naschval. Kdyby ted pokracovali ve vitezne vlne a v natahovani rekordu, tak ho natahnou na takovou hranici, ze ho uz snad nikdo neprekona. Takhle to udelali jen tesne pres hranici a od pristiho kola jedou na novy rekored, ktery zase prodlouzi o jeden zapas, aby byly zase v novinach.

Je mi z toho *8*, jak se kazdy snazi dostat na titulni stranky medii *53*

12.2.11 22:08 k článku Shrnutí 23. kola Primera División

Neco na tech tunakovych tymech s tradici je *91*

11.2.11 10:49 k článku Willy Caballero přestupuje do Málagy

To mas zase pravdu ty. Ale stejne si myslim, ze to byla touha Caballera zahrat si Primeru a o duvod vic, kdyz hraje poklidny stred tabulky, kde sance na postup neni tak velka. Caballero se proste bal, ze by mu to misto mohl nekdo vyfouknout (treba i tady na SF se spekulovalo o jakemsi Lapáčkovi) a tak tlacil na klub, at ho pusti. Proto nizka cena. A Lapacek si na Primeru jeste bude muset pockat...*1*

v reakci na
Sebyk Sebyk
11.2.11 10:16 k článku Willy Caballero přestupuje do Málagy

A jestli to byla nejaka narážka, tak jsem fakt nepochopil *44**65*

v reakci na
Floren.Perez Floren.Perez
11.2.11 10:15 k článku Willy Caballero přestupuje do Málagy

Mozna proto, ze Malaga tak zoufala nebyla, nabizelo se nekolik dalsich alternativnich reseni a Caballero chtel vyuzit situace zahrat si Priemru a to jeste za tym, ktery ma do budoucna velke ambice.

Tomu nasvedcuje i to, jak rika, ze fanousci jiste pochopi, ze to musel udelat.

v reakci na
Sebyk Sebyk
10.2.11 00:04 k článku Nejsem problémový hráč, tvrdí Adebayor

Dekuji, spoluhrac, fanousci....

Co kdyz nejde jen o pouhy preklad? Podivame-li se na vyznam tech slov, maji neco spolecneho: slusnost, kamaradstvi, vztah, duvera...

Mozna se s prekladem Adebayor uci rovnou i jejich vyznam a to se nedivim, ze to v jeho pripade muze trvat trochu dele. *128*

v reakci na
vasa23 vasa23
9.2.11 21:01 k článku Nejsem problémový hráč, tvrdí Adebayor

Ja ti nevim. Zda se, ze to bude v pohode a i ze celkem zapadl, i kdyz je celkem brzo na hodnoceni.

Ze neni problemovy hrac? V tom je mozna ten hacek, ze si to neuvedomuje a prijde mu normalni, jak se "pry" nekdy choval. Ale treba po to vysedavani v Manchesteru trochu narovnalo a je rad, ze hraje. Jen at mu to zustane.

Chudak Benzema, ale ve fotbale nemuzou uspet vsichni, ze? *125*

9.2.11 14:18 k článku Novým koučem Racingu je Marcelino

*93*

v reakci na
tunak tunak
9.2.11 08:38 k článku Portugal už není trenérem Racingu

A ja si zrovna vecer rikal, ze ti to odsouhlasim *5*

A ze neprasknu vzteky? To neee *2* Me to prave drzi pri zivote, kdyz jsem od rana do vecera zavreny ve studovne, tak jsem rad, ze se muzu vyventilovat *15*

Jen si rikam, co na to nekdy ostatni? *50**5*

v reakci na
tunak tunak
8.2.11 20:32 k článku Portugal už není trenérem Racingu

Hezky bodove napsane, ale s nekolika body nesouhlasim. Treba s NHL, tam hraci nechodili hrat hokej, protoze to byla uzavrena soutez tradicnich tymu, ale ze to byla soutez, kde se tocily nejvetsi prachy. A proto tam sli hravat Svedi, Finove, Cesi, Rusove, Nemci, Kazasi...Prachy to delaly. Prave ty prachy, o kterych rikas, ze jsou spatne, protoze prijde nekdo s prachama a nici tak desetiletimi zavedene kluby.

Konkurence neni jen ekonomicky pojem aplikovatelny v ekonomii. Ve sportu plati dvojnasob. Nejvetsi vykony podavali prave ti sportovci, kteri se kvuli konkurenci museli vybicovat jeste k lepsim vykonum, nez kdyby tu disciplinu delali sami. Ono vlastne sport je cely postaveny na konkurenci, kdyz si vezmes, ze i liga se hraje na umistneni v tabulce.

Tradicni a zavedene kluby padaly a padaji i v jinych ligach a to i tech, kde je prumerne vetsi navstevnost (viz. Newcastle, ale ten se z toho taky dokazal oklepat a je zpet v lize)

Nesnazim se dokazat, ze otevrena liga je vzdy a za kazdych podminek lepsi. Jedine, co jsem rikal bylo to, ze nesouhlasim s tvym tvrzenim, ze tymy bez dlouhe tradice si moc nezaslouzi hrat prvni ligu, ze ji to nepridava na atraktivite. To jste vsak uz dobre vystihli se Sebykem v otazce televiznich divaku.

Rekni sam. Podival by ses radsi na zapas v letosni forme hrajiciho Racingu proti Barcelone, nebo na zapas letosniho Villarealu proti Barcelone?

Ale nic ve zlem, tak se nemusis trapit otazkami, co jsi nekomu udelal *133*

v reakci na
tunak tunak
8.2.11 17:08 k článku Portugal už není trenérem Racingu

Fajn, nebudu se rozepisovat o vsem a ke vsemu, ale jen zminim, ze nelze to takhle jednoduse shrnout, ze NHL,NFL maji uzavrene ligy a je to fajn a konkurence tam existuje. Jenze za tim existuje spousta dalsich faktoru, ktere podporuji zvyseni konkurence schoponosti tymu ze zedola (napriklad drraft, kde ma pravo prvni volby ten, kdo skocil posledni - viz Ovečkin do Washingtonu).

To jinde nemas a kor ve fotbale. Mozna je to i tim, ze dlouho byla NHL povazovana za nejlepsi soutez sveta, kde chtel kazdy hokejka hrat. Ve fotbale mas anglickou, spanelskou, francouzskou, nemeckou...

A navic, i v tej Americe (USA a Kanade, abys me nechytil za slovo *7*)vlastni kluby prachaci a delaji si z toho zabavu (a co je jeste lepsi, pak kupuji i fotbalove kluby v Evrope, ze Liverpoole a Manchestere od United).


Chci se te ale zeptat, proc si myslis, ze nektere kluby bez tradice podavaji lepsi vykon nez kluby s tradici? Co je ten rozdilovy faktor, kdyz historie, zkusenosti, zazemi, to vse hralo do karet tradicnim klubum?

Tim rozdilovym faktorem bude neco "nepekneho", co zpusobilo, ze toto vse nedokaze vybudovat lepsi postaveni tradicniho tymu. Je teda dobre, ze takto "nezdravy" tym hraje jen pro to nejvyssi ligu?

Konkurence je prospesna. A kdyby tradicni kluby byly zdrave (tedy ne jiz vycerpane), tak tlak konkurnce by zpusobil to, ze by sve prednosti a vyhody (zazemi, zkusenosti...) vyuzily a udrzely se na vrcholu. Nekdy je potreba dostat facku, aby clovek procitnul. A pad do druhe ligy muze byt tim impulsem. Nestane-li se ale timto impulsem a tym se dal potaci ve svrabu, tak je jen dobre, ze je ve druhe lize a to i navzdory tradici. Mrkněme třeba na Real Sociedad. Ten je zpět a válí (celkem)

PS: Kdyby se treba takove Getafe udrzelo v prvni lize takovych 50 let, verim tomu, ze kdyby se po padesati letech narodil dalsi Tunak, ze by taky byl proti sestupu Getafe, protoze za tech 50 let si vydobylo urcitou tradici.*18*

v reakci na
tunak tunak
8.2.11 12:02 k článku Portugal už není trenérem Racingu

Tradici si nekoupis, ale musis ji budovat. A jak si vytvorily tradici ty týmy,ktere ji ted maji? Taky, ze zacaly od nuly.

Jen at tymy, ktere hraji dobre, hraji. A osvedci-li se, budou mit taky tradici. Princip konkurence je ostatnemotivem, proc si tymy s tradici davaji zalezet, aby si svou tradici udrzely. Jen vic takovych Getafe,Villarealu a dalsich, kteri vyzyvaji tradicni tymy, at si udrzi svou pozici.

Uspeji-li, tak fajn. Neuspeji-li, tak at slezou z toho pramene. Tohle zavani skoro az kastovnim systemem *96*

v reakci na
tunak tunak
Předchozí 1 66 67 68 69 70 71 72 Následující [strana: 70/72, záznamů: 2151]

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace