Úvod / Uživatelé / Grobar / Komentáře

Grobar - Komentáře


12.4.13 21:23 k článku Semifinále Ligy mistrů: Bayern Mnichov - Barcelona a Borussia Dortmund - Real Madrid

Popravde asi máš pravdu - teda ak by už prešli cez FC. Súčasný Bayern je jeho dielo, už dve sezóny patria medzi 3 top v Eu - ono príliš mu ani nepriať nejde, docela sympoš. Ohromná škoda, že vlani megahaluzila čelzi.

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
12.4.13 15:33 k článku Semifinále Ligy mistrů: Bayern Mnichov - Barcelona a Borussia Dortmund - Real Madrid

Jediná škoda, že Real už hral s BvB v skupine. Na mače s Bayernom sa hodne teším. Aj jeho vlaňajšie SF s Realom bola veľká paráda.

v reakci na
Helix Helix
12.4.13 14:56 k článku Semifinále Ligy mistrů: Bayern Mnichov - Barcelona a Borussia Dortmund - Real Madrid

Dortmundu neverím, čiže očakávam, že Real dá finále s "prehľadom". B vs. B je tak 50:50. Trochu sa utešujem tým, že Bayern ide zatiaľ ako nôž maslom - niekde už musia naraziť na kameň.

11.4.13 01:10 k článku Barcelona po druhé remíze s PSG vydřela postup

Aspoň niečo si si zo zápasu "odniesol". To ta ctí...

v reakci na
madridcan madridcan
11.4.13 00:05 k článku Barcelona po druhé remíze s PSG vydřela postup

Je to tak, pričom letos to vypadá hodne na Bayern. Aspoň sa mi to tak javí. Mohli by ste ho dostať do SF, to by bol ideál. *17*

v reakci na
Carlitos Carlitos
10.4.13 23:05 k článku Barcelona po druhé remíze s PSG vydřela postup

Treba však povedať aj B - v druhej polke slušne "odišiel".

v reakci na
Nervion Nervion
10.4.13 23:00 k článku Barcelona po druhé remíze s PSG vydřela postup

Najhoršie je keď sa rozbehne s loptou prilepenou na nohe. Tak trochu to pripomína Lea v začiatkoch.

v reakci na
Nervion Nervion
10.4.13 22:58 k článku Barcelona po druhé remíze s PSG vydřela postup

Niekto sa na tebe nepekne vyvŕšil...

v reakci na
Valencia-Mestalla Valencia-Mestalla
10.4.13 22:56 k článku Barcelona po druhé remíze s PSG vydřela postup

Lio no... nádherne bolo vidno ako je to takmer celé o ňom. Obrana relatívne OK. Dnes to nezvládala hlavne dvojka Xavi, Sergio. Sergio dnes príliš matný a Xavi podobne.

10.4.13 22:51 k článku Barcelona po druhé remíze s PSG vydřela postup

Až na prvé slovo súhlas.

v reakci na
pitak pitak
10.4.13 14:12 k článku Málagu ovládl po smolném vypadnutí z Ligy mistrů vztek

Offside bol 1:1. Každopádne Schmelzer mal ísť von. Ruka v ksichte je jasná žltá a Marcel už jednu mal. Hráč Malagy tomu síce pridal - obdoba Sergia s Interom, no na fakte o jasnej žltej pre Schmelz... to nič nemení.

9.4.13 22:50 k článku Málaga kvůli hororové minutě v Lize mistrů končí

Pelle je král. Jemu som to prial hodne. Domácich veľmi slušne paralyzoval. Klop a podobní by k nemu mali chodiť na doučko... Dortmund by mohol hrať v SF uvoľnenejšie - nebudú mať príliš čo stratiť, na hru pod tlakom zatiaľ nemajú. Inak ako to vypadá s Malagou, šejk a podobne?

v reakci na
Lapíz Lapíz
7.4.13 18:28 k článku Abidal po návratu na hřiště děkoval bratranci

To je jasné, ale pravdepodobnosť, že schytáš laktom od trénovaného chlapa do pečene je vyššia na futbale ako s deckami na záhrade.

v reakci na
Romi Romi
7.4.13 17:59 k článku Abidal po návratu na hřiště děkoval bratranci

Otázne je či bojoval čisto za seba alebo myslel aj na rodinu. Vrcholový šport s rakom ako má on môže byť rovnako nezodpovedné, hlúpe... ako obdivuhodné, záleží na uhle pohľadu. Je väčší hrdina ten kto sa vzdá "slávy" v prospech rodiny (nechce nič riskovať) alebo Eric? Veci nikdy nie sú tak jasné ako sa na prvý pohľad zdajú byť.

v reakci na
darwin darwin
7.4.13 17:12 k článku Abidal po návratu na hřiště děkoval bratranci

Tak obom. Nechcem to zľahčovať, ale rakovina je už úplne bežná choroba. Plno z nás má v okolí ľudí, ktorí majú jednu z jej foriem. Určitý druh rakoviny má - teraz neviem presne ale myslím, že každý 2 or 3 človek v našich zemepisných šírkach. Natvrdo povedané z rakoviny je sa stala žiaľ bežná choroba - úplne bežná. Niektorá sa liečiť dá, iná nie (fajčiari majú smolu *4*). Áno je obdivuhodné, že je Eric bojovníkom akým je - veľká časť ľudí prehrá svoj boj práve v "hlave", ale malo by to mať určité hranice. To aj Tita mohli skandovať 90 min. Eric je však pre ľudí symbolom no a ja nemám rád to ten tupý stádový efekt - priam ho neznášam.

v reakci na
Romi Romi
7.4.13 12:23 k článku Priorita: nový Xabi Alonso

No ja sa neviem dokopať už mesiace k niečomu. Ak si pri chuti môžem ti niečo poslať. Mám námet na článok kde by bola diskusia ako kráva.

v reakci na
Romi Romi
7.4.13 11:41 k článku Priorita: nový Xabi Alonso

Problém je, žo to jeho váľanie sa do štatistiky neráta. *4* Diskriminácia, mal by sa začať sťažovať na UEFA.

v reakci na
Nervion Nervion
7.4.13 11:38 k článku Abidal po návratu na hřiště děkoval bratranci

Veľkolepé privítanie fanúšikmi... to všetko je ok a namieste. Ale skandovanie pri každom dotyku s loptou mi už prišlo hodne trápne a mimo.

7.4.13 11:34 k článku Priorita: nový Xabi Alonso

Presne tak, ale tú narážku na Busketsa si si odpustiť mohol. Je jasné, že pri štýle FC loptu držíš, neni moc dôvod váľať sa po zemi.

v reakci na
Ribery22 Ribery22
7.4.13 01:22 k článku Priorita: nový Xabi Alonso

To je aj posledných 10 rokov. Skutočné futbalové hviezdy z ED, ktoré sa presadili v top kluboch spočítaš na prstoch jednej ruky. Z tých čo si vypísal tretina skončí doma, druhá tretina niekde Hamburg, Hannover a tretia bude paberkovať v nejakom Evertone. Ak sa aspoň dvaja z nich presadia na tej skutočne najvyššej úrovni bude to úspech.

v reakci na
Cvrko Cvrko
7.4.13 01:14 k článku Priorita: nový Xabi Alonso

I keď Dmytro bol ešte horší - teda minimálne drahší. Prirodzene dôvod je jasný prachy. Napríklad Stoch bral v Twente podstatne menej ako v Turecku. Tí kvalitní hráči ti odchádzajú. Nie je konkurencia. Všetko sa to potom vypĺňa z vlastných radov (akadémia) Už to ale nie je konfrontácia so skutočnou kvalitou. Podľa mňa aj Plzen so širším kádrom by v ED kľudne hrala o čelné priečky a "nikto" z jej kádra nie je "použiteľný". Medzinárodná konfrontácia LM, Uefa nám to jasne ukazuje. Real dá Ajaxu vonku 4 v tréningovom tempe.

v reakci na
Grobar Grobar
7.4.13 01:08 k článku Priorita: nový Xabi Alonso

Pravdou je, že futbalová mapa Európy sa zmenila. Tú úlohu ktorú zastávala ED na prelome milénia preberajú východoeurópske ligy - Ukrajina, Rusko (poprípade južnejšie Turecko). Oni teraz kupujú "nových" Romariov, Ronaldov. Hrať za Feyenord, Ajax... je v dnešnom svete omnoho menej ako Šachtar a Dynamo. Že je niekto hviezda v ED neznamená naozaj nič. FC to ukázal aj Ibi. Kapitán a modla PSV častokrát nestíhal ani tempo.

v reakci na
Grobar Grobar
7.4.13 01:00 k článku Priorita: nový Xabi Alonso

Je síce pekné, že poznáš hráčov z ligy, ale kedy to bolo iné? Kedy za posledné roky sa nehovorilo o ED ako o lige plnej talentu? Kde sú tí hráči teraz. Zeeuw - obrovnská "hviezda" Ajaxu = si nezahral ani v Spartaku. Elia... kde sú holandskí hráči v top kluboch? Až na R + R ma nič moc nenapadá. Barca, Real, Juve... Klaas, Vaart, Heitinga boli všetko megatalenty ale pre velkokluby nepoužitelní hráči. Éra Davidsov, Seedorfov je 17 rokov za nami. Pravdou je, že pre Real... nie je ED žiadnym merítkom. Holandský futbal niekde urobil chybu - osobne netuším v čom, ale nezachytil ten nárast Spa, Nem, Fra... V 90 rokoch bol kvalitou hráčov na porovnateľnej úrovni - možno aj vyššie. Momentálne je hodne dole. V tých 90 rokoch takmer nebolo veľkoklubu kde by nehral Ned. momentálne je to hodne veľká rarita.

v reakci na
Cvrko Cvrko
7.4.13 00:19 k článku Priorita: nový Xabi Alonso

Pravda, herne je Sergio vo vyššej galaxii.

v reakci na
pitak pitak
7.4.13 00:15 k článku Priorita: nový Xabi Alonso

PSV, Ajax už dávno nie sú zárukou kvality pre klub ako Real. Klasov, Vaartov, Wesley... bolo už dosť. Ano možno je dobrý, ale nie je preverený...

v reakci na
Cvrko Cvrko
7.4.13 00:04 k článku Priorita: nový Xabi Alonso

Inak Romi *22*

7.4.13 00:04 k článku Priorita: nový Xabi Alonso

Bude závisieť na trénerovi. Ak zostane Jose, Ilkay pre neho nie je dosť dobrý v defenzíve. Mne sa veľmi pači dvojica mladých frantíkov Pogba, Matuidi. Ten druhý je zatim (šejka to ešte baví) nereálny, ale Pogbu by Real získal. Typologicky síce trochu iní hráči, ale ako tu píše niekto vyššie - naklonovať ho nejde. Poznáme to s Xavim...

6.4.13 22:02 k článku Nadešel čas Marca Bartry?

Do dvoch rokov bude na RB Martin or Carva... aspoň to tak zatiaľ vypadá.

v reakci na
darwin darwin
6.4.13 13:05 k článku Nadešel čas Marca Bartry?

K tej poslednej vete - bude závisieť či sa pôjde ďalej v LM. Ak áno Gerarda budú šetriť a nebudú nič riskovať. Tak by na CB mohla byť kľudne aj tebou spomínaná dvojica.

v reakci na
BRIAN19 BRIAN19
5.4.13 23:45 k článku Nadešel čas Marca Bartry?

Toď otázka. Pravdu povediac netuším. Ale napr. taký Martin má už teraz odohrané takmer 2x viac ako vlani za celú sezónu. Cítim tam trochu paralelu - ale je to len pocit. Marc ešte nejaké tie zápasy pravdepodobne odohrá aj túto sezónu a tam sa uvidí - musel by "zahviezdiť". Trénerskému štábu teda nezávidím. Zvažovať po sezóne mlaďasov plus veľmi krehké duo Carlec, Abi. Je jasné, že stopér sa už kúpi. A odpoveď na otázku, ono závisí na..... ale racionálna odpoveď je samozrejme nie, nedostane.

v reakci na
BRIAN19 BRIAN19
Předchozí 1 17 18 19 20 21 22 23 69 Následující [strana: 20/69, záznamů: 2049]

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace