podvinho - Komentáře
1.2.13 20:46 |
k článku Callejón: Je pravda, že se Messi vysmíval Karankovi Já spíše vidím, že se z toho potřebuje nějak Barca gang dostat a už neví kudy |
v reakci na ![]() |
31.1.13 20:24 |
k článku Gago bude hostovat ve Vélezu Sarsfield Lépe už to vystihnout ani nešlo :D :D |
v reakci na ![]() |
16.1.13 20:30 |
k článku Guardiola od léta převezme Bayern Mnichov Pozrel jsem si ho a nesouhlasím. |
v reakci na ![]() |
16.1.13 20:15 |
k článku Guardiola od léta převezme Bayern Mnichov Jasný, tohle mi vyhovuje. Jde do týmu, kde nepotřebuje vůbec nic měnit, maximálně si ho může doplnit nějakým zajímavým hráčem a když se nepovede, nevadí. Tým je naprosto nabitý, styl zažitý. A Guardiolu budou zase všichni obdivovat, jak nemá konkurenci. |
v reakci na ![]() |
16.1.13 20:14 |
k článku Guardiola od léta převezme Bayern Mnichov Ježiš, to je srab. Těšil jsem se, až dokáže, že je skutečně tak skvělý a on vezme tým, který nepotřebuje snad jedinou změnu, vše je zažité, styl naprosto podobný tomu, co preferuje, nejsilnější tým v lize. Velké zklamání a pro mě zatím důkaz, že ještě nedosahuje kvalit těch skutečně nejlepších. |
|
14.1.13 22:03 |
k článku Míchel v Seville skončil, střídá ho Emery Trošku mě překvapuje, že je zde tolik odpůrců a posměváčků Emeryho. I když měl své mouchy, občas nesmyslně otočil sestavu, jindy se mi nezdála některá střídání či přestupy, ovšem to svoje si s týmem vždy odehrál. Každou sezónu ve Valencii splnil cíl. Ke konci se mi zdálo, že začal tvořit tým dobře koncepčně. Jak se ukázalo po jeho odchodu, nebyl to špatný trenér a myslím, že by byl s týmem výše. Pro Sevillu dobrá volba, motivátor, který se jen tak nedá. |
|
13.1.13 10:20 |
k článku Shrnutí 19. kola Primera División Musim, ze kdyz se Realu proste nedarilo, tak ok, ale vcera jsem se regulerne stydel. A jak jsem neustale zastance Mourinha, tak absolutne nechapu, co to melo byt za taktiku. PRoti poslednimu tymu, ktery hraje jen silovy fotbal, cely zapas nakopavat mice?! To bylo nedustojne predstaveni a kdyz jsem Mourinha videl na lavicce, poprve jsem zacal premyslet o zmene. |
|
11.1.13 19:05 |
k článku Şahin jde hostovat do Borussie Dortmund Co k tomu říct, věřil jsem mu skutečně hodně. Mourinho mu ale evidentně nevěřil, do tréninků nevidíme, myslím si, že jiný trenér by mu možná dal větší šanci, ale to už se nedá nic dělat. U něj mě to ale dost mrzí. Přeju mu, ať se daří, jenom prosím nech už tyhle vyjádření... V příštím působišti to budeš muset zbytečně vysvětlovat. |
|
10.1.13 17:49 |
k článku Guardiola odmietol podať ruku Ronaldovi Je zajímavé, že když je tentokrát za toho špatného a neslušného Guardiola, je to vlastně jen nafouknutá bublina a není to vůbec neslušné. Kdyby to bylo opačně, strhla by se lavina pomluv na to, jak je Ronaldo (popřípadě Mourinho) arogantní. Vůbec si nedovedu představit, že by nepodal ruku Mourinho Messimu. Z toho by se v ČR zbláznili. |
|
2.1.13 18:34 |
k článku Jordi Alba a Modrić, dva rozdielne príbehy Je jich bohužel dost. Každopádně Robben či Woodgate toho strávili více na marodce než na hřišti. Se Sneijderem bych si dovolil nesouhlasit. Mě se líbil, akorát doplatil na velkolepé nákupy, především právě Kaká. U něj mě to ale doteď mrzí, měl jsem ho skutečně rád, stejně jako VDV. M. Diarra se mi nikdy nelíbil, ale pod Capellem si celkem svoje odvedl a pomohl k titulu, navíc nestál myslím tolik peněz. |
v reakci na ![]() |
2.1.13 18:31 |
k článku Jordi Alba a Modrić, dva rozdielne príbehy Samozřejmě, šel za velké peníze, ale byla to jediná letní posila, takže bych to zase tolik neodsuzoval. Navíc, Özil se tou dobou hodně trápil, s Kaká se nepočítalo. Ze začátku poměrně i pomohl. Někdy byl až příliš nevýrazný, ale za nejhorší přestup bych ho určitě neoznačoval, především díky velkému potenciálu. Navíc se Realu nedařilo celkově a pro novou posilu je skutečně těžké tahat tým. |
|
19.12.12 19:19 |
k článku Vilanovovi se vrátila vážná nemoc Samozřejmě přeji brzké uzdravení. Nevidím důvod, proč by se vracel Guardiola. Od čeho by pak byl asistent trenéra? Ještě v týmu, kde vše šlape? |
|
17.12.12 23:36 |
k článku Mourinho už v zisk titulu nevěří Prave ze myslim. Treba nemam pravdu, ale nemyslim si, ze je takovy, jakeho ho ukazuji media. |
v reakci na ![]() |
17.12.12 12:57 |
k článku Mourinho už v zisk titulu nevěří Říkám, že si myslím, že tým odevzdá v dobrém stavu! Neřekl jsem, že týmy odevzdává. Nicméně, když jsme u toho, kromě Interu to vždy platilo. |
v reakci na ![]() |
17.12.12 12:17 |
k článku Mourinho už v zisk titulu nevěří Aha, takže pokud se něco dělalo v minulosti nebo se to děje kolem, tak to musíme dělat stejně. Tak potom je chyba na mé straně. Já myslel, že se může Real jako klub rozhodovat svobodně a ne se podvolovat ostatním týmům. A ty myslíš, že jde vždy vše ideálně? Kéž by to tak bylo. Jenže to by pak nikdo neprohrával, kdyby všichni dodržovali svoje přání a cíle. A pokud dám někomu možnost vytvořit si tým a on mi to vrátí titulem a dobrými výkony, přece ho nevyhodím po prvním zaváhání. Další problém je, že ty stavíš věci na svém názoru, jakoby to byla fakta. To přece nejde. Ty nemůžeš vědět, že Mourinho odejde. Ano, třeba se to stane, ale nemůžeš na tom stavět svůj názor a ještě mě za jiný názor plísnit. |
v reakci na ![]() |
17.12.12 12:11 |
k článku Mourinho už v zisk titulu nevěří Tak ještě jednou a naposled. Opět jsi hodně mimo a musíš si tak vymýšlet. Řekl jsem někde, že prohrál náhodou? Jen jsem řekl, že semifinále LM bylo hodně kontroverzní, což bylo a jestli tohle nechceš uznat, nemáme se o čem bavit. A že jste se klepali do poslední minuty to pravda není? Pamatuji si jak dnes, jak za stavu 2:0 jste se nás pokoušeli úplně ztrapňovat narážečky na jeden dotek na vlastní půlce a v posledních 15 minutách jste radši vše jen odkopávali. Neříkám ale, že to byla chyba nějaké třetí strany, jen jsem tím chtěl říct, že jsme vypadli se vztyčenou hlavou. Podotýkáš fakta, ale dáváš je do souvislosti s naším titulem. „Kdybysme tam nedali rezervu, nevyhráli byste“ - tohle je vyznění toho tvého (jen) faktu. A to už nekomentuji skutečnost. Jen skutečně na závěr, už obtěžuji touhle diskuzní válkou moc dlouho. Na žádné tvé komentáře k tomuto tématu už nebudu reagovat. Není to tím, že bych neměl odpovědi, ale protože to sám nemám rád a nechci tady ničit diskuzi. Jen abych předešel komentářům, najednou nic neříkáš atd. |
v reakci na ![]() |
17.12.12 12:02 |
k článku Mourinho už v zisk titulu nevěří Já chápu tvůj názor. Myslím ale, že tohle je hodně o pocitu k tomu člověku, protože například já si myslím, že je to trenér, který tu ještě svoji práci odvede a pokud tým někomu předá, tak v dobrém stavu. |
v reakci na ![]() |
17.12.12 11:43 |
k článku Mourinho už v zisk titulu nevěří Jasně, nepopírám, že se nám nedaří. Ale není to právě to, po čem jsme léta volali, nevyhodit trenéra po první krizi? Problémy přes média nějak neberu, protože když budeš chtít a budeš do toho týmu den co den bodat, vždy něco najdeš. Nikdy to nemůže být ideální, ale už několikrát dokázali, že se umí jako parta semknout. Já doufám, že ho podrží a on bude moct dokázat, že je to prostě jen stagnace v určitém projektu, která se objeví vždy. |
v reakci na ![]() |
17.12.12 11:39 |
k článku Mourinho už v zisk titulu nevěří Jojo, vím o tom. Stejně jsem po jeho textu ztratil nějak motivaci zde něco smysluplného psát. |
v reakci na ![]() |
17.12.12 11:38 |
k článku Mourinho už v zisk titulu nevěří Nechápu, kde všichni berete jistotu, že Mourinho stejně brzy odejde? Porto: Vyhrál co mohl, musel jít za větší výzvou, to snad všichni pochopili. Chelsea: Tým si zamiloval, od začátku si ho tvořil a byl vyhozen. Určitě se nechystal odcházet. Inter: Vyhrál co mohl, v Itálii neměl konkurenci, navíc viděl, že ten tým nemá příliš budoucnost. Zde opravdu hráče spíše vyšťavil k okamžitému úspěchu. Ovšem myslím, že Inter by neměnil. Poté vzal výzvu výzev, Real. Real Madrid: Dostal hvězdný tým, ale hodně si ho upravil. Některé hráče odsunul, jiní dostali minut více. Je to mladý tým, který má ještě hodně před sebou. Nevidím důvod jeho brzkého odchodu. Je to muž výzev, ovšem Chelsea chce spíše Guardiolu, Ferguson v Manchesteru také ještě chvíli bude. Jinou pro něj zajímavou výzvu nevidím. |
|
17.12.12 11:34 |
k článku Mourinho už v zisk titulu nevěří Tak vy si prostě vždy něco najdete. Když byli trenéři pravidelně ihned vyhazováni, všichni se Realu smáli. Když teď chce trenéra podržet, je to špatně, protože dřív by ho vyhodili. Kriste Pane, co je tohle za (sorry) debilní názor? A s tím posledním odstavcem už mě to taky štve. Vy mu všichni vidíte do hlavy? Třeba odejde, ale třeba taky ne. Proč by prodlužoval smlouvu? Navíc tento tým si tvoří skutečně od začátku podle sebe a jen chytře dokupuje. Nezdá se mi, že by měl důvod odcházet. Z Chelsea by také sám neodešel, protože si ten tým tvořil. |
v reakci na ![]() |
17.12.12 11:30 |
k článku Mourinho už v zisk titulu nevěří
Zbytek už jsem ani nedokázal po tomto číst. Jsi až příliš zaslepený, jako skoro každý fanoušek Barcelony. Další věc je, proč fanoušci Barcy neustále řeší Real. I kdybych tě vzbudil o půlnoci, vyjmenuješ tisíc důvodů, proč by měl Mourinho odejít a proč to v Realu neklape. Ten komplex jsem dříve chápal, ale teď? No, vaše věc. |
v reakci na ![]() |
17.12.12 10:59 |
k článku Mourinho už v zisk titulu nevěří A není to pravda? Jsme (bohužel) mistři v závisti a kritice. Čest výjimkám. |
v reakci na ![]() |
17.12.12 10:38 |
k článku Mourinho už v zisk titulu nevěří Pověz mi tvůj názor. Mourinho přišel, v první sezóně vyhrál Copu, když ve finále porazil Barcelonu a vypadl v hodně kontroverzním semifinále LM, kdy proti nám nestála jen Barcelona, ale ještě tři nápomocní. V lize byla Barcelona jasně lepší, ok, neměli jsme na ně ještě. V další sezóně již vyhrál po několika letech pro Real ligu s rekordním počtem bodů i gólů. V LM opět v semifinále, tentokrát na penalty, to je prostě smůla. V Copě jsme vypadli s hodně vztyčenou hlavou, posledních 15 min se Barca klepala strachy. Navíc, co je nejdůležitější, jsme začali ukazovat, že už na ní umíme i ve vzájemných zápasech. Letošní sezónu jsme začali výhrou v Superpoháru proti Barceloně, kdy jsme ji doma měli dát pět gólů, kdybychom proměňovali stoprocentní šance. V LM ze skupiny smrti postup, i když z druhého fleku. A teď se nám nedaří v lize, Copu musíme doma zvládnout. Proč bysme ho měli vyhazovat??? |
v reakci na ![]() |
17.12.12 09:03 |
k článku Mourinho už v zisk titulu nevěří No jo, to se nam Cechackum hodi, kdyz se uspesnemu nedari. Je to spatna sezona, spatny fotbal, ale to nic nemeni na tom, ze doufam, ze Mourinho zustane jeste nekolik let. Musime se pokusit o LM a Copu. Nyni je k tomu skutecne naprosto idealni stav, muzeme dost kalkulovat. |
|
16.12.12 14:51 |
k článku Arda Turan po sezóně opustí Atlético, tvrdí agent To je ted nejaka moda, ze chteji byt agenti za kazdou cenu zajimavy? |
|
29.11.12 19:06 |
k článku Del Bosque, Mou a Pep Guardiola sa pobijú o najlepšieho trénera roka. Jak si můžou dovolit tam dát Guardiolu? To je snad zlý sen. Mourinho, ač to někteří nebudou chtít uznat, je tam zaslouženě. Získat 100 bodů a pokořit další rekordy, to se počítá. Del Bosque opět vyhrál co mohl, těžko mu něco vyčítat. Každopádně, také nerozumím tomu, jak tam může nebýt Klopp. Zasloužil by si to určitě i Conte, i když si to podělal tím trestem. Těch dobrých koučů je samozřejmě mnohem více, podívejme se na Levante, Hannover atd., ale je jasné, že ti se tam nikdy nedostanou. Proto nemám podobné ankety vůbec rád. |
|
23.11.12 14:41 |
k článku Dvanáct kol bez odvolaného trenéra Myslím, že je to dobrý trend. Je jasné, že nakonec minimálně tři kluby musí považovat sezónu za neúspěšnou, ale myslím, že celkově se v posledních letech ukazuje, že se důvěra vyplácí. Mám dojem, že i když je to nepochybně s přispěním krize, začínají to prezidenti klubů dělat skutečně rozumně. |
|
20.11.12 09:43 |
k článku Idea nového portálu Souhlasim, ale prave proto si myslim, ze by mel zustat takto specificky zamereny portal, ktery vlastne nuti psat i o tech mensich klubech. Kdyz tu bude vse, bude se psat prave o Realu a Barcelone, o PL se da vzdycky neco napsat, neco z italie, neco z nemecka. Pochybuji, ze redakce dokaze presto respektovat kompletne spanelskou soutez. |
v reakci na ![]() |
19.11.12 23:39 |
k článku Idea nového portálu A jeste posledni vec. Mnoho lidi je zde podle me i prave proto, ze se tento portal necim lisi. Zadny podobny proste neni a pokud si tento bude udrzovat kvalitu, nikdo podobny spoustet nebude. To je i marketingove vyhodne. Spojenim ziskas produkt, ktery je zde zastoupen. Pokud si veris, je to samozrejme jedine dobre, ale za me je to trosku skoda. |
Plkátko
Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)