Úvod / Uživatelé / podvinho / Komentáře

podvinho - Komentáře


12.6.12 20:33 k článku Del Bosque i přes kritiku obhajuje sestavu bez útočníka

Já ten rozdíl vidím a přesto tvrdím, že je Alonso užitečnější pro hru Španělska než Busquets. Pokud mají hrát oba, OK. Pokud má hrát jeden, je to pro mě určitě Xabi.

v reakci na
-Carles- -Carles-
12.6.12 20:30 k článku Del Bosque i přes kritiku obhajuje sestavu bez útočníka

Dobře, dobře, to jsem nejspíš malinko přehnal. I Busquets má podobné kvality jako Alonso, ale prostě si myslím, že ho v těchto vlastnostech Xabi předčí. I přesto je samozřejmě Busquets kvalitní hráč. Ale to simulování mi prostě strašně vadí, samozřejmě ne jen u něj, ale on to opravdu šíleně přehání, když už mluvíme o něm.

v reakci na
Makak Makak
12.6.12 20:28 k článku Del Bosque i přes kritiku obhajuje sestavu bez útočníka

Mimo ve všem. Tudíž zpochybňuješ, že je Alonso kvalitní hráč, že má dobrou rozehrávku, že je bojovník, že odebírá míče? Nebo ti vadí ten fakt, že Busquets je prostě hrozný simulant? *12*

v reakci na
darwin darwin
12.6.12 20:27 k článku Del Bosque i přes kritiku obhajuje sestavu bez útočníka

Ale houby, nemám žádný madridský komplex, dokážu být objektivní a uznat kvalitu hráčů Barcelony. Ale Alonso je pro mě prostě daleko platnější hráč než Busquets. Řekni mi, v čem ho Busquets předčí. To, že je z Barcelony neberu. Zvláště, když i Španělé jsou spolu už hodně dlouhou dobu, tudíž i Alonso je dostatečně sehraný.

v reakci na
Sebyk Sebyk
12.6.12 20:24 k článku Del Bosque i přes kritiku obhajuje sestavu bez útočníka

Já na mínusy nekoukám. Radši mi řekni nějaký argument *48*

v reakci na
darwin darwin
12.6.12 20:21 k článku Del Bosque i přes kritiku obhajuje sestavu bez útočníka

S tímhle absolutně nesouhlasím. Netrhat barcelónský střed.... No, to pro mě není moc dobrý argument. Xabi Alonso je vynikající hráč, který dokáže skvěle odebírat míče a je ze zálohy v podstatě jediný, kdo také zakládá akce dlouhým pasem. Navíc je to bojovník a poměrně tvrdý hráč, narozdíl od Busquetse. Pokud tedy někoho obětovat, tak určitě právě Busquetse, který neudělá nic jiného, než že dá přihrávku na 3 metry a občas udělá na půlce technickou finesu... Jo a ještě vlastně padá, to umí skvěle.

v reakci na
Sebyk Sebyk
12.6.12 19:04 k článku Del Bosque i přes kritiku obhajuje sestavu bez útočníka

Xabi nemá v základu co dělat? Ale, ale...

v reakci na
Sebyk Sebyk
12.6.12 17:23 k článku Španělé si po zápase s Itálií stěžovali na trávník

Je fakt, že obrana nebyla moc pevná. Piqué není podle mě moc ve formě a ani Ramos neodehrál příliš dobré utkání, dokonce udělal jednu obrovskou hrubku, což si Piqué odpustil. Nicméně mírným zklamáním byl pro mě Alba, ale jeho omlouvá, že to byl první start v takhle důležitém zápase. A Arbeloa z toho obranu skutečně nevytrhne, i když si většinou svoji defenzivní část splní.

v reakci na
tunak tunak
12.6.12 17:00 k článku Španělé si po zápase s Itálií stěžovali na trávník

Stěžovat si na trávník je kravina. Ale někdy se to dá pochopit, občas je to fakt oraniště. Ale stěžovat si ještě na suchost trávníku, tak to už je teda moc *39**39*

12.6.12 16:58 k článku Del Bosque i přes kritiku obhajuje sestavu bez útočníka

Souhlas, máš pravdu. Na druhou stranu si myslím, že kvalita zálohy je stále v porovnání s ostatními kvalitnější. Především dopředu.

v reakci na
tunak tunak
12.6.12 16:12 k článku Del Bosque i přes kritiku obhajuje sestavu bez útočníka

My hrajeme taky bez útočníka, akorát jen s devíti hráči v poli.

v reakci na
ace ace
12.6.12 16:11 k článku Del Bosque i přes kritiku obhajuje sestavu bez útočníka

Vycházel bych z toho, že Španělé narozdíl od pár jiných týmů neustále tvrdí, jak hrají pro diváky a mnozí jejich fotbal považují za záruku nejlepší kvality. To, co předvedli proti Itálii byl mix hnusu s nudou.

A nechápu jednu věc. Španělsko je známo tím, že i s normální zálohou přehrává všechny ostatní týmy. Proto nechápu, proč to ještě přehušťovat jedním hráčem. Naprosto stejný fotbal v poli můžou hrát s hrotem vpředu a navíc budou mít na koho občas odcentrovat nebo prostrčit míč. To šlo takhle jen výjimečně.

10.6.12 20:07 k článku Na úvod remíza

A jak by jsi to nazval? První dělal kličku, kterou Buffon s přehledem přečetl. Druhý sice zajímavě přehazoval, ale daleko efektivnější by byla jednoduchá přihrávka na Navase, který by střílel do prázdné. Já myslím, že výraz zadrbat je naprosto vhodný. *7*

v reakci na
ace ace
10.6.12 20:05 k článku Na úvod remíza

Španělé skutečně slabota, hra bez útočníka šílenost. Než dostali gól, vůbec nechtěli hrát, co to mělo znamenat? Tohle bylo skutečně velké zklamání a přál jsem Itálii, aby ten vedoucí gól dala. Poté přišlo jednoznačně zlepšení, Torres to oživil, ale formu si prostě nepřivezl (taky kde by ji vzal), což dvakrát potvrdil. Příští zápas jednoznačně do základu jeden z dvojice Llorente, Negredo a pokusim se hrát přece jen akčněji.

10.6.12 15:15 k článku Real Madrid Castilla mistrem Segundy B

Takováhle cesta za titulem si zaslouží zprávu! *15*

v reakci na
Sebyk Sebyk
10.6.12 15:14 k článku Real Madrid Castilla mistrem Segundy B

Z těch rozhovorů z Torilem jsem tak nějak cítil, že se to nejspíše uklidnilo a myslím, že si je jistý tím, že bude pokračovat. Což by bylo pro Castillu samozřejmě skvělé.

v reakci na
Carlitos Carlitos
10.6.12 12:51 k článku Zláká Jiménez Varase?

Myslel jsem to tak, že ho ve chvíli, kdy chytal kvalitně, považovali za dlouhodobou jedničku do budoucna. Prodloužili s ním smlouvu a říkali, že post mezi třemi tyčemi mají vyřešený. Asi jsem to trochu blbě napsal, mělo to být z plánované dlouhodobé jedničky *40*

v reakci na
aimar21 aimar21
9.6.12 14:30 k článku Zláká Jiménez Varase?

Tohle umí snad jen v Seville a Atléticu, bez urážky. Změnit situaci o 360 stupňů za měsíc... Z dlouholeté jedničky je hráč, který si může hledat jiné angažmá? *63**63*

7.6.12 20:23 k článku Aduriz se Valencii vzdaluje

Aby to pro něj nebylo z bláta do louže. Valencia i Bilbao hrají stejný styl na jednoho typického hrota, kterým Aduriz je. A mít před sebou Soldada ve Valencii nebo Llorenteho v Bilbau? Šance hrát pravidelně základ hodně malá. Každopádně je to sympaťák a bojovník, takže mu to přeji. Alespoň by se vrátil domů.

3.6.12 13:23 k článku Už jsem si zápasy neužíval, přiznal Guardiola

Kdo ví, jestli je to vůbec pravda. A za druhé, proč by dával podpis někomu, kdo má dres Barcelony? Tomu teda fakt nerozumím, proč by to měl dělat. Přesně vidím, kdyby to udělal, jak se bude všude psát, že má raději Barcelonu *60*

v reakci na
šašekFCB šašekFCB
3.6.12 13:21 k článku Už jsem si zápasy neužíval, přiznal Guardiola

Stačí se podívat na to, kolik měla Barcelona velkých šancí v tomto zápase a v zápasech předchozích a uvidíš, že to byl úplně jiný zápas a Real vyhrál zaslouženě díky své kvalitní hře, ne díky vyhoření Barcelony.

v reakci na
tunak tunak
3.6.12 13:17 k článku Už jsem si zápasy neužíval, přiznal Guardiola

Toho Busquetse beru, i když ho nemám rád, musím uznat, že pro hru Barcelony je velmi kvalitní. Alvese snad nemyslíš vážně, to ani nebudu komentovat. A Mascherano je přesně ten případ, že Guardiola umí pracovat s kvalitními hráči, našel mu pozici, která mu vyhovovala. Ale přišel už jako v podstatě hvězda, i když né te nejvyšší kategorie.

Pak samozřejmě sahal do akademie, která je trenérům Barcelony neustále podsouvána. Tello, Cuenca, dobrý, ale upřímně, kdo by těmhle hráčům pár šancí nedal? Hráli výborně, ale taky proto, že se jen zasadili do systému, který Barcelona praktikuje. Ano, byl to vynikající trenér pro tuto Barcelonu, ale nejsem přesvědčen, že by uspěl jinde. A pokud má být nejlepší a má být považován za reformátora fotbalu, jak ty říkáš, tak to musí dokázat jinde.

Jenže dalším problémem je, že i když měl skvělé hráče a mnohdy to skutečně rozhodli Messi či Iniesta v podstatě sami, tak už to bylo tak průhledné, že to už najednou tak úspěšné nebylo. A okamžitě po tom, kdy to zjistil, ohlásil konec s tím, že už si to neužívá? Jasně, nemůže stále jenom vyhrávat a opět jsme u toho, že to radši vzdal, než aby zkusil něco trochu jiného, něco změnil, radši odešel.

v reakci na
tunak tunak
2.6.12 12:31 k článku Supercopa se od roku 2013 přesune do Číny

Naprostý souhlas. Nejdříve to udělat na jeden zápas a pak s tím klidně někde jezdit. Jenže, kdo nabídne takový prachy jako Číňani? Jedině šejci a jde o to, jestli mají vůbec zájem.

v reakci na
aimar21 aimar21
2.6.12 12:29 k článku Už jsem si zápasy neužíval, přiznal Guardiola

Do Chelsea nepůjde, musel by budovat a to on prostě neumí. Umí pracovat s těmi nejlepšími, ale zatim nedokázal, že si je umí udělat nebo dokonce koupit a pak je udělat. Ale možná se pletu. Jenže asi ty koule fakt nemá, aby šel dokázal, že to tak není.

29.12.11 11:12 k článku Vrátí se Oriol Romeu do Barcelony?

Takhle si Barcelona vychovává ty slavné talenty? *5**5*

15.8.11 13:48 k článku Fàbregas se definitivně vrací do Barcelony

Jak jsem si to po sobě přečetl, tak se mi to tak líbilo, že jsem si ten + musel dát. *5* Jen nechápu, proč zrovna ty na mě musíš neustále reagovat nicneříkajícími komentáři. Já nechci vytahovat válečnou sekeru, ale tobě nerozumím. Nebo je na tom, co jsem řekl, něco, co není pravdivé?

v reakci na
aimar21 aimar21
15.8.11 01:19 k článku Fàbregas se definitivně vrací do Barcelony

Právě že počítá. A to neustále. Naopak o Barceloně není nějak slyšet. To číslo je zajímavé. Když se podíváme pozorně, kdo z těch koupených hráčů vlastně figuruje v té pravidelné nejsilnější sestavě? V minulé sezóny snad Adriano, ale jen při zranění více hráčů. Pak už jen Villa. Takže je vidět, že Guardiola sice umí pracovat s hvězdami a mladými (Busquets, Pedro), ale na přestupovém trhu už tak jistý nená. A až budou stávající hvězdy odcházet nebo nebudou mít formu, bude mít pěkný problém. I proto možná neustále opakuje, že nevydrží na lavičce jako například Ferguson.

v reakci na
šašekFCB šašekFCB
5.8.11 18:36 k článku Del Bosque povolal Thiaga Alcántaru

Také trochu nerozumím. Ač fanoušek Realu, musím uznat, že Albiol neměl dobrou sezónu a v repre si nezaslouží být. Arbeloa je dobrý univerzál na lavičku, nikdy si nestěžuje, svoje si odehraje. Ale není to hráč základní sestavy reprezentace a jak tady někdo psal, měla by se tam spíše řešit budoucnost. Jinak chápu nářky šebyka, o Thiagovi spousta lidí ani nevěděla, nebo spíše jen tušila, že má talent. V přípravě hraje dobře, ale to je na repre fakt málo. Ptám se, kde je Borja Valero? :)

17.7.11 20:35 k článku Deset mediálních hitů Primera División 2010/2011

A tomu, co udělal Messi se také směješ? *10*

v reakci na
pitak pitak
17.7.11 19:30 k článku Deset mediálních hitů Primera División 2010/2011

Pochopil jsem. Ale za prvé jsem to nemohl nejdříve tušit a za druhé jsem nereagoval přímo na tohle.

v reakci na
Lapíz Lapíz
Předchozí 1 2 3 4 5 6 Následující [strana: 5/6, záznamů: 175]

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace