tunak - Komentáře
| 21.1.20 13:43 |
k článku Villarreal uvolnil Toka Ekambiho do Lyonu Normalizace? |
v reakci na |
| 21.1.20 12:25 |
k článku Villarreal uvolnil Toka Ekambiho do Lyonu Ok, ale dal šest kousků... |
v reakci na |
| 21.1.20 11:46 |
k článku Reinier je dalším mladým Brazilcem, kterého získal Real Madrid Kterej talent z brazilský ligy se naposled prosadil v Evropě? |
v reakci na |
| 21.1.20 11:45 |
k článku Reinier je dalším mladým Brazilcem, kterého získal Real Madrid To middle name |
v reakci na |
| 21.1.20 11:43 |
k článku Villarreal uvolnil Toka Ekambiho do Lyonu To je divný, no, ale on na druhou stranu trochu vychladl a letos se mu už nedří tak jako loni? |
v reakci na |
| 20.1.20 21:48 |
k článku Reinier je dalším mladým Brazilcem, kterého získal Real Madrid Dneska chce každej svýho Ježíše, kam ten svět spěje? |
|
| 20.1.20 20:15 |
k článku Setiénova premiéra: živější hra, 1005 přihrávek a obvyklý spasitel A stejně toho moc nevyhráli. |
v reakci na |
| 20.1.20 20:06 |
k článku Setiénova premiéra: živější hra, 1005 přihrávek a obvyklý spasitel A jak už tu někdo psal, oni nehráli házenou proto, aby drželi míč, ale proto, aby donutili soupeře ke kolapsu jeho defenzivní organizace, aby otevřeli prostor. Xavi, Iniesta, Messi hráli ťukec středem, soupřovi krajní beci se museli stáhnout dovnitř a pomoct stoperům a záloze a pak přišel diagonální pas na Alvése a byls v háji... |
v reakci na |
| 20.1.20 20:05 |
k článku Setiénova premiéra: živější hra, 1005 přihrávek a obvyklý spasitel Potíž je, že proti Pepově Barceloně se tohle hrálo těžko, protože ti hráči byli fakt skvělí, Xavi si ten míč pokryl tělem a nenechal si ho vzít, Iniesta ti udělal kličku, uměli skvěle přenášet hru, Alvés ji hodně roztahoval, Abidal naopak většinou umožnoval snadnou přihrávku, Puyol měl dost dobrej rozsah přihrávek... A navíc vysokej pressing tehdy prakticky nikdo nehrál - ona s tím paradoxně opět začala právě Barcelona (a Bielsovo Chile možná). Obecně pokud hraješ proti technicky silnějšímu týmu, potřebuješ dominovat fyzicky a bejt líp organizovanej. Jenže proti tehdejší Barceloně se fyzicky dominovat nedalo, leda ve vzduchu, a líp organizovanej tým tehdy nebyl. Navíc faktor Messi - ten skvělej technickej, fyzickej a organizovanej tým měl ještě k tomu borce, kterýho jsi musel reálně ztrojit. |
v reakci na |
| 20.1.20 20:01 |
k článku Setiénova premiéra: živější hra, 1005 přihrávek a obvyklý spasitel Tak zrovna Real na to protizbraň našel - obsadíš skrčky v útoku Barcelony a obsadíš linie přihrávek mezi stopery, zálohou. V případě, že jde nějaká přihrávka aspoň trochu nepřesně, na slabší nohu... okamžitě spustíš press a hráč pod tlakem bude dřív nebo pozdějc chybovat. Nemusíš to zvládat celej zápas, stačí začátek a pak podle situace. |
v reakci na |
| 20.1.20 19:58 |
k článku Setiénova premiéra: živější hra, 1005 přihrávek a obvyklý spasitel V podstatě šlo o to prokombinovat se do pozice, kde si necháš vzít míč tak, aby byl soupeř naprosto mimo rovnováhu a aby ti ten míč obratem zase odevzdal v ještě lepší pozici. |
v reakci na |
| 20.1.20 19:57 |
k článku Setiénova premiéra: živější hra, 1005 přihrávek a obvyklý spasitel No právě, ten represink. |
v reakci na |
| 20.1.20 19:05 |
k článku Setiénova premiéra: živější hra, 1005 přihrávek a obvyklý spasitel Pokud souper nema protizbran? |
v reakci na |
| 20.1.20 19:05 |
k článku Setiénova premiéra: živější hra, 1005 přihrávek a obvyklý spasitel Ano, Pep byl na vrcholny urovni se stylem zalozenym na totalni kontrole mice uspesnej predevsim diky dvema faktorum - nejakou dobu nikdo nevedel, co s tim, to zaprve, a zadruhe mel Pep idealni kadr, on tenhle styl (dost jinej nez Cruyffuv, mimochodem) vyvinul na miru konkretnimu tymu, kterej obsahoval nejlepsiho zaloznika moderniho fotbalu Xaviho plus dalsi dva z reknrme top 10 - Iniestu a Sergia B. (Vsechno lepsi hraci nez kterejkoliv zaloznik Madridu od Zidana, btw...) Koneckoncu, diky nim tenhle styl dokazalo uspesne pouzit taky Spanelsko. Ale myslenkova vazba Cruyff - Pep je velky zjednoduseni a spisse jedna o represink a variabilitu hracu. |
v reakci na |
| 20.1.20 15:42 |
k článku Shrnutí 20. kola Primera División Tak nějak. |
v reakci na |
| 20.1.20 15:30 |
k článku Setiénova premiéra: živější hra, 1005 přihrávek a obvyklý spasitel Souhlasím, ale 800 nahrávek dozadu je očividný nesmysl. (Teda pokud nedělíš nahrávky binárně na dopředu - dozadu.) |
v reakci na |
| 20.1.20 13:00 |
k článku Setiénova premiéra: živější hra, 1005 přihrávek a obvyklý spasitel Vale má co napravovat, ale bude bez Pareja? |
v reakci na |
| 20.1.20 10:53 |
k článku Nečekaný přestup. Espanyol zaplatil Cabrerovu výkupní klauzuli Zvláštní, hrát o záchranu místo o LM. |
|
| 20.1.20 10:51 |
k článku Shrnutí 20. kola Primera División (A co je Coutinhova pozice? Ví to někdo?) S hodnocením Tondy naprosto souhlasím. |
v reakci na |
| 20.1.20 09:18 |
k článku Shrnutí 20. kola Primera División Pokud musi hrat, zapomente na koukatelnej fotbal. Ten s Tondou hrat asi nejde. A pak je otazka, proc nahrazovat Valverdeho Setienem, kterej bude dozadu nejspis stejne pruchozi, mozna slabsi, zejmena v zapasech se souperi, co maj zvladnuty brejky a umej vysoko presovat. Barcelona nedokaze hrat pres vysokej pres - jako proti Madridu ted. Az Madrid totez zkusi na City,muze zle pohoret, protoze Ederson proste pres prekopne. No a brejky po ztratach byly pro herni styl Barcelony vzdycky smrtici, Pep todokazal na cas vyresit diky herni inteligenci, technice, obratnosti a fyzicce Xaviho (a v mensi mire Busquetse a Iniesty, ale Xavi byl dozadu extremne platnej), ale to je zaloha, jakou mas jednou za sto let. |
v reakci na |
| 20.1.20 09:10 |
k článku Shrnutí 20. kola Primera División Jazykem FM Defensive forward. V klubu jako Juventus nebo pro trenera jako Mourinho, Conte hrac k nezaplaceni. Wingbek... no nevim, jestli je Griezmann jako Bale, ale zkusit by se tam dal. |
v reakci na |
| 19.1.20 21:58 |
k článku Monchi a Lopetegui zkritizovali rozhodčího, podle Zidana výsledek neovlivnil Taky mi to tak přijde, skoro to vypadá jako natrénovaná varianta. |
v reakci na |
| 19.1.20 21:08 |
k článku Monchi a Lopetegui zkritizovali rozhodčího, podle Zidana výsledek neovlivnil To jsou saláti. |
|
| 19.1.20 21:04 |
k článku Shrnutí 20. kola Primera División Jako favorit? Wtf? |
v reakci na |
| 19.1.20 21:04 |
k článku Shrnutí 20. kola Primera División První v lize teda není, první je letos zoufalá Barcelona. Neboli zajíci se počítaj až po honu, ne uprostřed kola. |
v reakci na |
| 18.1.20 22:38 |
k článku Shrnutí 20. kola Primera División No však uvidíme, podle mne je to asi nejhůř tipovatelná dvojice právě kvůli City. |
v reakci na |
| 18.1.20 22:04 |
k článku Shrnutí 20. kola Primera División Cca jako Barcelona nedala šanci Milánu v roce 1994. |
v reakci na |
| 18.1.20 22:02 |
k článku Shrnutí 20. kola Primera División Real je slabej. City maj mimořádně slabou obranu, ale asi nejlepší útok na světě. Dovedu si představit, že jim ten zápas vyjde a porazej Madrid 5-0, klidně dvakrát. Sílu na to rozhodně maj. A taky si dovedu představit, že Madrid za ten dvojzápas - nebo první zápas, řekněme - vystřelí dvakrát na bránu a vyhraje 3-0 a bude hotovo. City jsou nevyzpytatelní - ale pro Madrid je asi trochu ostuda, že prakticky nezáleží na tom, jak sám zahraje, podstatný je, jak zahraje City, protože pokud zahraje dobře, tak je o dvě třídy lepší než Madrid a Madridu prostě nedá šanci. Možná trochu přeháním, jasně, ale v hrubejch obrysech to takhle nějak je. |
v reakci na |
| 18.1.20 21:18 |
k článku Shrnutí 20. kola Primera División Konečně z tebe vypadlo něco rozumýho. Man City dneska ale taky demonstrovalo, že v LM nemá šanci. |
v reakci na |
| 18.1.20 11:55 |
k článku Shrnutí 20. kola Primera División Jasne, Alba. Ale jinak fakt ne a kouzelnej je prave ten Firpopripad. |
v reakci na |
Plkátko
Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)





















Dobře, do jistý míry Neymar, ale ten už nepřicházel jako talent, spíš jako hotovej hráč.



