Úvod / Uživatelé / tunak / Komentáře

tunak - Komentáře


17.4.19 12:57 k článku Osasuna zmodernizuje El Sadar. Kapacita se navýší o 6 tisíc míst

Rapl nad tím, že je někdo schopnej rekonstruovat stadion a nezruinovat se přitom, off. *6*

v reakci na
aimar21 aimar21
17.4.19 00:17 k článku Barcelona po čtyřech letech postoupila do semifinále Ligy mistrů

TBF: De Gea takovýhle minely doposud předváděl hlavně v repre, ale formu si snad konečně přenesl i do klubu. *22*

v reakci na
La Coruňa La Coruňa
17.4.19 00:15 k článku Cazorla: Prioritou je jednoznačne La Liga

Zrovna Alavés je poslední dobou hratelnej, pokud neccheš sestoupit, tak v takovejch zápasech pár kol před koncem musíš čichat body.

v reakci na
Carlitos Carlitos
16.4.19 21:51 k článku Cazorla: Prioritou je jednoznačne La Liga

Koho maj?

v reakci na
Carlitos Carlitos
16.4.19 21:29 k článku Cazorla: Prioritou je jednoznačne La Liga

Stejně to bude Pucela. *52*

v reakci na
Céltico Céltico
15.4.19 09:46 k článku Shrnutí 32. kola Primera División

Kde uz nejdpis taky zvostanou.

Jinak kdyz jsme u sestupujicich - co to vyvadel brankar Raya? *25*

v reakci na
Carlitos Carlitos
14.4.19 21:37 k článku Jović do La Ligy? Zájem mají Barcelona i Real Madrid

To jo, ale teď mi Chelsea právě nalosovali do skupiny LM, takže první místo ani kladný skóre z toho pro modrý nebude.

A kdoví jestli postup, protože nám nalosovali i Atletico. *6*

v reakci na
ace ace
14.4.19 14:01 k článku Shrnutí 32. kola Primera División

Neviděl jsem to pořádně, ale on soupeře nakopl, ne? Trefil dřív míč?

v reakci na
Carlitos Carlitos
14.4.19 14:00 k článku Jović do La Ligy? Zájem mají Barcelona i Real Madrid

On to ale asi nemyslel tak, že Barca nebude mít zájem, spíš že mladej talent nebude mít zájem. Imo ale bude, je to Barcelona a navíc tomu hráči může slíbit, že mu prostor dá, protože Suarez celou sezónu neodehraje.

v reakci na
Carlitos Carlitos
14.4.19 12:59 k článku Jović do La Ligy? Zájem mají Barcelona i Real Madrid

*17* že by jim ho Benfika a dva roky půjčila s opcí za 12? *5*

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
14.4.19 12:32 k článku Jović do La Ligy? Zájem mají Barcelona i Real Madrid

A když si vzpomenu, za kolik šel z německa Dembele, kterej se tam neprosadil zdaleka tolik jako Jovič, tak těch 70 je na dnešním trhu vlastně pakatel.

v reakci na
tunak tunak
14.4.19 12:31 k článku Jović do La Ligy? Zájem mají Barcelona i Real Madrid

V kariéře co teď mám rozehranou ve Fifě za Violu, koupila Chelsea v jednom přestupovým okně mezi první a druhou sezónou Škriniara za 110, Simeoneho ode mně za 85, Immobileho za 80, Benzemu a Carvajala každýho za 45 a ještě někoho, nevzpomenu si koho, dohromady za víc než 400 milionů eur. *6*

Ale jako prodala Ruudigera, no. *93*

v reakci na
ace ace
14.4.19 12:29 k článku Jović do La Ligy? Zájem mají Barcelona i Real Madrid

Mám ho ve Fiorentině a válec no. *5*

Opce za 12 milionů? Takže Jovič je už teď nejlepší kauf léta - těch 12 milionů Eintrachtu dávno mnohonásobně splatil; a imo jim vystříli LM. Otázka je, jestli i pro toho, kdo za něj Eintrachtu vyplatí majlant, půjde o kauf léta, Jovič ten potenciál ale možná má. *25*

Barcelona by byla šílená, kdyby si ho nechala ujít, naprosto ideální náhrada Suareze. A nemá předpokládám náhodou nějakou baskickou vazbu?

13.4.19 22:59 k článku Valencia výhrou na hřišti Villarrealu nakročila do semifinále Evropské ligy

To je na základě lobbingu.

v reakci na
Carlitos Carlitos
13.4.19 20:14 k článku Preview 32. kola Primera División

Ani mne by nevadil rupanec Sevilly, Vale i Burgerkingu.

v reakci na
Carlitos Carlitos
13.4.19 20:13 k článku Valencia výhrou na hřišti Villarrealu nakročila do semifinále Evropské ligy

Ted myslis kojeni nebo ten Lyon?

v reakci na
Carlitos Carlitos
12.4.19 19:54 k článku Osm zápasů pro Diega Costu? V Evropě výjimečný trest

Ale to ja nehajim, pisu, ze by to nemelo bejt vylozene nesportovni nebo trapny nebo excesivni nebo vulgarni. Jen imo neni v poradku trestat slusne vyjadrenej nesouhlas, kterej je pochopitelnej, lidskej, k fotbalu jako emotivnimu sportu patri. Nechci hrace - pr roboty.

v reakci na
Fliskies72 Fliskies72
12.4.19 18:44 k článku Osm zápasů pro Diega Costu? V Evropě výjimečný trest

Hokej tohle taky zna, byt v mensi mire. Dalsi obdobny sporty tez. Ve fotbale je to samozrejme asi nejvyraznejsi, protoze rozhodci do nej muze zasahnout mozna vic nez do jinejch sportu, fotbal je komplexnejsi. Ale je to urcite i o nejakym zvyku. K fotbalu debaty s rozhodcim patri prinejmensim nekolik desetileti. Mozna dneska uz nabiraj enormnich rozmeru, s tim, jak stoupa vyznam zapasu. Protoze ve fotbale se toci fakt hodne penez, prestoze je zaroven svobodnejsi nrz treba americky profi sporty - jeho zaklad a puvod totiz narozdil od nich neni komercni, sle grassrootovej.

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
12.4.19 18:11 k článku Osm zápasů pro Diega Costu? V Evropě výjimečný trest

A proc ne? Proti rozhodnuti policajta snad nemuzes nic namitat, nemuzes nesouhlasit? Pak vec resi prestupkovy konani a dukazni bremeno je samozrejme na tom policajtovi.

v reakci na
Fliskies72 Fliskies72
12.4.19 18:09 k článku Osm zápasů pro Diega Costu? V Evropě výjimečný trest

Ne. Protoze zakladni principy fungovani spolecnosti musi byt sportu nadrazene, a ne naopak. Jiste, pravidka plati, ale nemaji odporovat zakladnim hodnotovym pilirum spolecnosti. Coz taky zakladatele sportu a tvurci pravidel btw chapali.

v reakci na
Fliskies72 Fliskies72
12.4.19 18:07 k článku Osm zápasů pro Diega Costu? V Evropě výjimečný trest

Oni maji pravidly vymezenou autoritu - jenze ne zodpovednost, a ta se proti osmdesatkam devatenactyho stoleti zmenila. Ostatne jako i ta svoboda projevua rovnovaznost nebo nerovnovaznost postaveni. Navic rozhodci je arbitr, ne nadrizeny, ze sportovniho hlediska je partner hracu. Pokud chce, aby hraci respektovali jeho autoritu, ma byt zaroven otevreny a ochotny akceptovat jejich kritiku. Krome toho plati, ze pokud si vaxime svobody slova, nemuzeme souhlasit s jejim omezovanim a trestanim svobodneho projevu, aspon v jistych mezich. Pokud hrac rozhodcimu slusne sdeli: "piskas spatne" nebo.nevo podobnyho, ma na to podle mbe pravo a nicemu tim neskodi.

v reakci na
Josef72 Josef72
12.4.19 18:02 k článku Osm zápasů pro Diega Costu? V Evropě výjimečný trest

Tak ale o tomhle ja nemluvim. To je proste trapny.

v reakci na
Carlitos Carlitos
12.4.19 17:04 k článku Osm zápasů pro Diega Costu? V Evropě výjimečný trest

O zdrzovani hry neni vubec rec. Ani o snaze podvadet, mnohdy ma dotcenej hrac pravdu.

v reakci na
Josef72 Josef72
12.4.19 17:04 k článku Osm zápasů pro Diega Costu? V Evropě výjimečný trest

Ok, ale takhle bych nespinoval prostej rapl a to, ze v sobe neudrzis frustraci z subjektivne spatnyho rozhodnuti. V tomhle si hraci urcitou volnost zaslouzej.

v reakci na
Carlitos Carlitos
12.4.19 17:01 k článku Osm zápasů pro Diega Costu? V Evropě výjimečný trest

Costa je recidivista? Kolik takovejch trestu uz dostal? Ale jiste, tohle ja nerozporuju, jen tvrdim, ze kazdej hrac, co posle rozhodciho do *160* ma teda chytit rudou a flastr. Coz se objektivne nedeje.

A dalsi vec je ten Buffon, Neymar apod. To je skutecny a verejny podryti autority rozhodciho, navic v Buffonove pripade jde o evidentne a nesporne spravny rozhodnuti. Proti tomu jspu Costovy nadavky trivialni zert.

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
12.4.19 16:52 k článku Osm zápasů pro Diega Costu? V Evropě výjimečný trest

Ale imo to rozhodci akceptovat musi, pokud to nenabere nejaky vylozene nesportovni nebo vulgarni rozmery. Koneckoncu uz jen protoze svoboda slova a nazoru je vyssi hodnota nez autorita rozhodciho.

v reakci na
Carlitos Carlitos
12.4.19 16:50 k článku Osm zápasů pro Diega Costu? V Evropě výjimečný trest

Cca v kazdym, kde ma rozhodci podobnou moc. Leckde se hraci pri zapase drzej, ale po zapase to daj rozhodcimu stejne sezrat. Pripadne noviny, moderatori, dokonce souperi. (Vylouceni Warburtona, vylouceni Sagana, F1, hokej...)

Me tohle debatovani u fotbalu vubec nevadi, pokud neni prehnany.

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
12.4.19 16:48 k článku Osm zápasů pro Diega Costu? V Evropě výjimečný trest

Podle mne nemuzes po hracich chtit totalni respekt k rozhodcim v okamziku zapasu a nemuzes ho ani chtit, protoze rozhodci se chovaji arogantne a za svoje rozhodnuti nenesou v podstate zodpovednost. Imo je nutny, aby aspon museli povinne vysvetlovat svoje rozhodnuti a jeho duvody mediim. A hrac musi a mit svobodu vyjadrit nesouhlas, pokud neni rekneme vulgarni a pokud akceptuje autoritu rozhodciho a jeho rozhodnuti. Tj. pokud treba odevzda mic, ale rekne rozhodcimu, ze ten udelal chybu a otocil aut, rozhodci by to mel taky umet prijmout. Fotbal je emotivni sport a emoce k nemu patrej.

v reakci na
Carlitos Carlitos
12.4.19 16:42 k článku Osm zápasů pro Diega Costu? V Evropě výjimečný trest

Blbost.

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
12.4.19 16:42 k článku Osm zápasů pro Diega Costu? V Evropě výjimečný trest

Ok, ale potom by meli rozhodci piskat rovinu a zachazet takhle s kazdym hracem. Uz proto, ze fotbal jsou dneska velky prachy. Buffona kdekdo obhajoval, ackoliv se Buffon loni po LM zachoval mnohem, nesrovnatelne hur nez ted Costa.

Takze tak.

v reakci na
Fliskies72 Fliskies72
Předchozí 1 99 100 101 102 103 104 105 368 Následující [strana: 102/368, záznamů: 11022]

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace