Úvod / Uživatelé / tunak / Komentáře

tunak - Komentáře


6.7.20 20:24 k článku Piqué se videorozhodčím vysmíval, Bartomeu je otevřeně kritizoval

A v čem je zásadní problém varu? Protože vůbec nezapadá do konceptu pravidel, která jsou benevolentní a záměrně počítají s určitou neurčitostí, nedořečeností. Neodstraňuje lidskej faktor (ve skutečnosti do hry vnáší jednu další - pro pablita další úroveň, kde se lidskej faktor může uplatnit - totiž otázku, zda zasahovat, nebo nezasahovat), ale snaží se ho konfrontovat s objektivním záznamem reality (kterej objektivní bejt nemusí, jako u ofsajdu, ale i v jinejch případech). A to nefunguje. Dokonce se kvůli varu, varu na míru, už upravovala pravidla - a jsou to naprosto špatné úpravy, nejhoší je odlišné hodnocení ruky v útočné a obranné akci, to samo o sobě by mělo být na revizi varu a rezignaci ifabu. Pokud upravuješ pravidla kvůli technologii, něco je špatně.

Z fotbalu se stává rozkouskovaná bramboračka, kde se zápasy nerozhodují na hřišti, před diváky, ale někde ve studiu u monitoru. Tohle velmi škodí. A škodí taky přehnanej důraz na triviality. Jako by nestačilo, že fotbal za posledních dvacet let naprosto ztratil koule.

v reakci na
tunak tunak
6.7.20 20:16 k článku Piqué se videorozhodčím vysmíval, Bartomeu je otevřeně kritizoval

Hele, já se nesnažím zaujímat kontroverzní postoje nebo trollit - fakt nevidím přínosy varu, vidím je ohromnou spoustu problémů. Tak velkou, že je třeba celou sezónu v podcastu Football Weekly, kterej pravidelně poslouchám, nepsaná rubrika "varokénko" takovým vtipným letimotivem.

Jenže já jsem taky člověk, kterej bude zastávat postoj, že Liga mistrů je špatně a fotbalu by prospěo, kdyby byla zrušena. Chápu, že spousta bloudů, mamlasů a lidí, pro který je zajímavý iq a doktorát z Harvardu, to takhle nevidí - jo, jsou to ovce, kterejm moderní komerční fotbal, kterej sám sebe chápe jako produkt, vyhovuje. Mně nevyhovuje, vyloženě mně nudí. Var je to nejhorší, co se kdy fotbalu stalo.

Pro Pablita: co se kdy fotbalu stalo

v reakci na
BG BG
6.7.20 20:13 k článku Piqué se videorozhodčím vysmíval, Bartomeu je otevřeně kritizoval

akcent

v reakci na
tunak tunak
6.7.20 20:13 k článku Piqué se videorozhodčím vysmíval, Bartomeu je otevřeně kritizoval

To je zdůraznění, akcent. Využívám funkce webu naplno, no né? Kategorie pravdy nedává moc smysl u prvního příkladu, což je subjektivní hodnocení. U druhýho příkladu taky nemá moc uplatnění - protože prostě konstatuju fakta. (Ano, anglická liga skutečně v zimě dávala var v la lize za vzor, kterému by se chtěla v budoucnu vyrovnat... málem jsem spad ze židle, když jsem to viděl, protože ačkoliv je anglickej var mimořádně problémovej, aspoň nemá problémy toho typu, který odjakživa trápěj Španělsko - totiž tlačenku ve prospěch dvou velkomolochů.)

v reakci na
Pablito Pablito
6.7.20 17:45 k článku Piqué se videorozhodčím vysmíval, Bartomeu je otevřeně kritizoval

Jo, až na to, že třeba Anglie k La Lize vzhlíží jako k úspěšnýmu příkladu implementace var - v Anglii je ještě hůř.

v reakci na
BG BG
6.7.20 14:58 k článku Piqué se videorozhodčím vysmíval, Bartomeu je otevřeně kritizoval

A upřímně fakt nevidím žádný dosavadní přínos varu. Žádný.

v reakci na
tunak tunak
6.7.20 14:57 k článku Piqué se videorozhodčím vysmíval, Bartomeu je otevřeně kritizoval

Ne. Je třeba nenosit růžový brejle a pojmenovat věci - var nefunguje, přináší víc problémů, než řeší. Evidentně nedokáže vyhodnotit značnou část relevantních situací správně, mnohdy je používán evidentně v rozporu s pravidly a přináší přehnaný důraz na přesnost tam, kde je to zbytečné (těsné ofsajdy, ruka apod.), čímž přímo odporuje duchu fotbalových pravidel -

  • která stanovují jako zásadní kritérium práce rozhodčího, že zasahuje jen tam, kde si je jistý porušením pravidel.

Co var opravdu přinesl? Zbytečný zdržení, nové kontroverze a směšně nekonzistentní posuzování obdobných situací. V téměř každém zápase vzniká vinou varu kontroverzní situace.

Je načase tenhle nefunkční nesmysl pohřbít, než pohřbí fotbal.

v reakci na
Makak Makak
6.7.20 14:11 k článku Piqué se videorozhodčím vysmíval, Bartomeu je otevřeně kritizoval

Neposuzují se lépe.

v reakci na
Makak Makak
6.7.20 09:01 k článku Achraf se do Realu Madrid nevrátí, koupil ho Inter Milán

Achraf je dobrej v kombinaci, v zakonceni, skvele si meni pozice se spoluhraci v utoku, nic z toho jako Conteho hrac v rigidnim systemu s tradicnimi wingbeky nevyuzije. Neni to hrsc, kterej bude brousit lajnu a centrovat na Lukakua, protoze nic takovyho nikdy nedelal. Bude zbytecne svazanej.

Neni to Lichtsteiner, Asamoah nebo Alonso proste.

v reakci na
BG BG
6.7.20 08:59 k článku Brankářům se nelíbí penaltové pravidlo, místo pomoci je poškozuje

Definovat fotbal presne je kontraproduktivni, coz dokazuje nesmysl s varem. Stav pred varem byl vyrazne lepsi.

v reakci na
BG BG
5.7.20 15:13 k článku Achraf se do Realu Madrid nevrátí, koupil ho Inter Milán

Ne, nehral.

v reakci na
BG BG
5.7.20 15:12 k článku Brankářům se nelíbí penaltové pravidlo, místo pomoci je poškozuje

To prave posuzuje rozhodci. Nacm.

v reakci na
Makak Makak
5.7.20 14:05 k článku Brankářům se nelíbí penaltové pravidlo, místo pomoci je poškozuje

ano, ale opakovat penalty kvůli pár centimetrům dochu pravidel ve skutečnosti odporuje - pravidla chtěj vstupovat do hry tam, kdy jeden hráč získává proti druhýmu unfair výhodu (jako Diego Alves při každý svý chycený penaltě - jo, tehdy to nikdo neřešil), pokud máš nohu před čárou o deset centimetrů, unfair výhodu tím nezískáš - čili ta pravila prostě potřebujou vstup lidskýho faktoru, trochu rozumný řízení zápasu

ne odvolávat góly kvůi jemný teči ruky před půl hodinou nebo opakovat penalty kvůli pár centimetrům, podobně ofsajdy o pár centimetrů je třeba neřešit

v reakci na
Lubo Lubo
5.7.20 10:00 k článku Achraf se do Realu Madrid nevrátí, koupil ho Inter Milán

Jak je to realne s nim? Metarealne.

V Conteho systemu wingbeci roztahujou hriste, v prvni rade branej, v druhy utocej, jen na jedny strane, a nemaj moc volnosti pokud jde o nejaky vymeny pozic s dalsimi hraci a pohybem a zakoncovanim ve vapne. Achraf je imo spis ofenzivni hrac, zvlada hrat na obou stranach vepredu, v BVB hral kolikrat utocnika. Pro Inter je jeho talent skoda.

v reakci na
BG BG
3.7.20 18:57 k článku Achraf se do Realu Madrid nevrátí, koupil ho Inter Milán

Nejhorsi dres interu ever...

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
3.7.20 18:57 k článku Achraf se do Realu Madrid nevrátí, koupil ho Inter Milán

Asi tsk jako ty rozumis taktice, no... *6*

v reakci na
BG BG
3.7.20 17:35 k článku Achraf se do Realu Madrid nevrátí, koupil ho Inter Milán

Ne, nehodi.

v reakci na
BG BG
2.7.20 16:52 k článku Dugarry zkritizoval Griezmanna i Setiéna. Messiho označil za metr padesát vysokého polovičního autistu

*4*

v reakci na
Helix Helix
2.7.20 15:25 k článku Dugarry zkritizoval Griezmanna i Setiéna. Messiho označil za metr padesát vysokého polovičního autistu

řekl Dugarry a následně se omluvil *4*

Si představuju, jak to v jednom televizním přenosu ze sebe vysype a pak rovnou plynule přejde do kajícný roviny. *4* Mám obavy, že žijeme ve světě, kde je tohle jediná možnost, jak zajistit, aby pravda a láska skutečně zvítezily. *91*

30.6.20 15:38 k článku Stoichkov: Riquelme v Barceloně neuspěl kvůli imbecilovi Van Gaalovi

*34*

There are a lot of hippy chicks who come to Nepal “to find themselves”, which in reality means find themselves in bed with a string of dudes, particularly fellow backpackers. *28*

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
30.6.20 12:20 k článku Stoichkov: Riquelme v Barceloně neuspěl kvůli imbecilovi Van Gaalovi

Jinak je vtipný, že tohle říká člověk, kterej během trénování bulhraský repre přišel o tři kapitány (!), kteří kvůli neshodám s trenérem ukončili repre kariéru. *34*

30.6.20 11:21 k článku Stoichkov: Riquelme v Barceloně neuspěl kvůli imbecilovi Van Gaalovi

Van Gaal je nadutej, o tom žádná, ale pokud chceš generalizovat, Stoičkov je zase nestabilní žvanivej Balkánec.*5*

Riquelme v Evropě neuspěl hlavně protože byl pro běhavej, dynamickej evropskej fotbal tý éry prostě už příliš pomalej - a zase z něho nedělejme druhýho Rivalda, Riquelme byl talentovanej, ale ne zas tak moc. Ačkoliv v Ponorce měl skvelou sezónu nebo dvě. (A pak odešel, protože se rozkmotřil s klubem a trenérem, hm.)

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
29.6.20 22:09 k článku Valencia odvolala Celadese, jehož zastoupí Voro

To s nima teď hrajem? Kruci. Mizerové vypočítavý. *3*

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
29.6.20 21:17 k článku Valencia odvolala Celadese, jehož zastoupí Voro

Cirkus jede dal. *56*

29.6.20 21:17 k článku Arthur přestoupil do Juventusu, do Barcelony zamířil Pjanić

Trololo....

29.6.20 14:25 k článku Zidane: 20 let trénovat nebudu, je to vyčerpávající

To není, ale jednak je nefér otázka "proč to neděláš ty" - to je argumentační klam, kterej používá ten, kdo chce utéct před kritikou - a druhak je nefér záměna náročnosti toho povolání pokud jde o osobní předpoklady, vzdělání a podobně a náročnosti pokud jde o fyzickou a (tady především) psychickou zátěž. *17*

v reakci na
BG BG
29.6.20 13:35 k článku Zidane: 20 let trénovat nebudu, je to vyčerpávající

Tvl., tos byl včera slavit v nějaký knajpě v Rosicích? Nebo kam chodíš na takhle mimoňskej pohled na práci? *25*

v reakci na
ace ace
29.6.20 11:00 k článku Zidane: 20 let trénovat nebudu, je to vyčerpávající

Podobně to možná měl Di Stefano, Ceare Maldini, Beckenbauer... heh, Cruyff. *17*

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
29.6.20 09:48 k článku Zidane: 20 let trénovat nebudu, je to vyčerpávající

Původně jsem do týhle "debaty" zasahovat nechtěl. Ale asi mi to prostě nedá - co to kruci meleš?

Jistě, Zidane je za ten tlak dobře placenej, a počítám, že bude první, kdo to přizná. (Myslím, že kdysi, ještě jako hráč, byl jeden z těch, kdo nazvali platy hráčů jako obscénní. Každopádně to byl spíš inteligentnější fotbalista - na hřišti i mimo ně.) Ale to přece nevylučuje, že ten tlak cítí. A pokud na to dostane otázku, já nevím, klasickou pitomou novinářskou otázku "bude z vás druhý Alexander Ferguson?" (jako by Ferguson vyhrál třikrát Ligu Mistrů...) nebo prostě jen otázku na svou budoucnost, tak prostě v odpovědi tenhle faktor zahrne.

Nestěžuje si (!) na to, že může být trenér Realu Madrid, dokonce to vědomě označuje za privilegovanou pozici a mluví o štěstí.

Tak si nech svoje insinuace, ty jsou možná normální někde v Břeclavi. *10*

v reakci na
ace ace
28.6.20 23:01 k článku Zidane: 20 let trénovat nebudu, je to vyčerpávající

To už je trochu unfair otázka, která s meritem věci nesouvisí.

Tlak na trenéra velkoklubu (nebo i Sunderlandu třeba) je enormní, kor na trenéra Barcelony, Madridu a podobnejch šaškáren. Není divu, že si Pep vzal volno, Zidane vlastně taky. Pak máš jiný typy, jako je Klopp, kterýho ten tlak asi baví - ale taky je pravda, že vlastně nikdy netrénoval velkoklub, ve kterým by musel čelit enormnímu očekávání. Barcelona i Madrid znamenaj povinnost udělat treble.

v reakci na
BG BG
Předchozí 1 33 34 35 36 37 38 39 368 Následující [strana: 36/368, záznamů: 11022]

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace