Floren.Perez - Komentáře
| 8.7.11 13:41 |
k článku Kiko Femenía přestoupil do Barcelony Myslim, ze on to myslel jeste trochu jinak |
v reakci na |
| 8.7.11 13:37 |
k článku Pellegrini prodloužil v Málaze smlouvu Proste maji sve kluby a sve predstavy a zase jim nemuzes vzit to, ze Malaga nakupje jen diky penezum z venčí. To se tezko obhajuje a jim to dava do ruky kyj, kterym se mohou ohanet. Ale zacne sezona a budou se resit jine veci. A ty posily nejsou zadne zbesile nakupy za akcne premrstene ceny. Ten Parejo stejne druhou pulku sezony skoro nehral. Nevim proc a co v tom bylo, ale jak se zacaly objevovat spekulace, ze si ho chce Real stahnou zpet, tak najednou prestal hravat. Rikal jsem si, ze je to treba proto, aby si ho Getafe udrzelo. Jenze pak ho prodalo do Vale. Mozna za to mohl trener, ktery pak preferoval jinaci sestavu a misto neho nastupoval Casquero. Jenze stred Casquero, Boateng, tam ta kreativita ve predu moc chybela. Parejo pak hral na Nou Campu a hral tam paradne a i proti tomu jejich presingu dokazal udrzet balon. Jenze zase pak hraval Casquero. Takze uz skoro cela druha polovina se hrala bez tvoriveho stredu a utocilo se tak, ze kridlo vzalo balon, frcelo dopredu az se balon ztratil. Nikdo to tam nepodrzel, neuklidnil, neprenesl hru. A spekulace prave zadna. Sice se nevi, kdo se privede, ale uz se hovori jen o jednom utocnikovi a pravem obranci. Zaloha nic. A ty posily, co prisli, tak to je vetsinou do obrany a def. zalohy (Lopo, Albertazzi, Lacen, Rodriguez) Dopredu snad jen Castro a Sarabia. Takze bud stahne nize jednoho utocnika a bude utocit po kridlech nebo vymysli uplne neco jineho. Precejen je tam novy trener, takze se styl hry muze uplne promenit. To s tou salou nebo dresem me napadlo jen tak. Ze ja od nich taky nemam a rikal jsem si, ze by to moho jit na sazku, ze kdo skonci lip v tabulce. Ale jit letos proti Malaze do sazky je celkem risk. Ale melo by to grady |
v reakci na |
| 8.7.11 10:59 |
k článku Pellegrini prodloužil v Málaze smlouvu Myslim, ze ty tymy maji spolecneho jeste mnohem vic. Oba patri arabske slechte. A ja jsem vubec nevedel, co mam delat, kdyz se potvrdilo, ze Getafe koupili aristokrati z Dubaie. Mel jsem strach, ze to tam cele rozvrtaji, ze zacne zemetreseni po vzoru City. Ale nic. Navic Torres rekl, ze se jmeno klubu menit nebude, dokud on bude prezidentem (coz nevim, jaka je zaruka, ze jim bude jeste dlouho, ale zni to sympaticky Co tim chci rict je to, ze bys s Malagou nemel hazet flintu do olivoveho haje. Ac se toto letni obdobi muze zdat zvracene, porad bych vedeni Malagy podezrival z toho, ze to dela s rozumem. Chteli proste zkvalitnit kadr, aby se udrzel v lize, chteji zapustit koreny v regionu pres spolupraci o ostat tymy a veril bych, ze na to pujdou systematickou praci a i cestou te prace s mladezi. Jenze kdyz to mladez neutahne (zatim), jak chces udrzet primeru? Proste nejak verim, ze kdyz prezijes tak dva roky, ze ten tym a prace s tymem bude uplne jinaci. Ja si s lvama taky uzivam sve, ale k tomu se jeste pridava Carel, Sebyk a dalsi Zacatek prestupoveho obdobi mi prave nahanel obavy, protoze odesla cela kostra tymu (respektive druha pulka kostry, ktera vykopala EL). A nebyla vubec zadna poradna spekulace, kdo by je mel nahradit. Jenze pak zacaly prichazet posily a obrana je v pohode (pry ma prijit jen pravy obrance), zaloha jakz takz taky. Akorat ten ofensivni stredni zaloznik, nebo podhrot. Zkousel se Caicedo, zkousel se Bojan, ale nevisli. Tak se ceka jeste jeden utocnik (takze dve posily). Mozna se ten podhrot bude resit jako loni s Colungou a Miku (kdy tam hrali oba a jeden stazeneho), nebo tam zkusi stahnout nekoho, kdo byl zvykly hrat u lajny. Muze to byt vybuch, anebo pekne "šlapeto", a proto se tesim, protoze to je otevrene. Lapi, ty uz mas nejaky suvenir, treba dres, od Malagy? |
v reakci na |
| 8.7.11 10:15 |
k článku Pellegrini prodloužil v Málaze smlouvu Co se tyce tady verejneho vystupovani tak asi jo. At uz z jedne velke stranky, tak i nekdy z tadyma jsem byl unaven, jak se te nekdo porad dokola snazit presvedcovat o necem (jak rekl noir, pribiva tu snad je lidi od Barcelony a Realu, a to se pak casto sklouzava zase ke stereotypum). Getafe mi je fakt sympaticke, moc lidi mu nefandi a hlavne ti "chytrolini" co melou dokola stereotipy typu: ¨ R: "Alves je simulant." B: "Di Maria je vetsi." R: "No Busquets je jeste vetsi." B: "Mit v tymu Marcela, tak se radsi neozyvam, ty frankysto." Vyhnes se temto blbostem a vis si ten fotbal uzivas s uzivateli, kteri si nemusi honit takto ega. A navic je v poslednich trech letech akoro kazdy zapas Realu jen cekani na vyhru, ale u Getafe je to otevrene. Realu porad fandim, ale Getafe si uzivam a ted se fakt tesim na novou sezonu! |
v reakci na |
| 7.7.11 22:53 |
k článku Trofeo Zaballa pro Real Madrid Muze byt jeste rad. To me se stalo, ze kdyz se protihrac skacel k zemi, tak jsem prestal hrat a pomohl jsem mu natahovat nohy, abych mu hned pomohl (skacel se sam od sebe). Prestal jsem hrat, jenze se hralo dal. Doslo k nejake ztrate balonu, takze souperuv utocnik utikal sam na prazdnou branku a jeste pred 16tkou jsem mu v ceste stal ja. Ten utocnik se nam vyhl (i kdyz se plazil rychlosti jak krab), videl, ze nehraju a ze pomaham jeho spoluhraci. Jsem pocital, ze to teda aspon zakopne. Ale ne, fakt me jen obehl a dal gol. Zmrdali me spoluhraci, ze se mam na toho na zemi priste vysrat a radsi hrat, zmrdal me rozhodci, ze prece neprerusil hru, tak proc jsem nehral a ten, kteremu jsem pomahal se mi pak jeste vysmal (i kdyz on nakonec rekl, ze to byl ponekud blby gol). On je za to aspon slavny |
v reakci na |
| 7.7.11 22:47 |
k článku Barça ovládla soutěž fair-play v Primeře i Segundě
|
v reakci na |
| 7.7.11 22:45 |
k článku Pellegrini prodloužil v Málaze smlouvu Vtipne je, ze co ja bych za to dal mit na hrudi nejakou ropařskou firmu, misto toho stavu, ktery je ted |
v reakci na |
| 7.7.11 20:40 |
k článku Pellegrini prodloužil v Málaze smlouvu To mas pravdu. Tady ten taky nechal za sebou znak Realu. Dokonce dva znaky |
|
| 7.7.11 17:15 |
k článku Del Nido už nemluví o skotské lize, ale o evropské špíně Ale tak to myslim i ja. Ze ten tlak a znudeni z jasne rozhodnute Primery muze vygradovat to soustredenejsi cinnosti ostatnich klubu, budou o tom vic mluvit, budou soustredeneji vyjednavat. Podle me ot znudeni primerou poroste (me uz ted bavi vic sledovat zapasy Getafe, protoze tam nebyla jistota, ze vyhraje...i kdyz de facto loni byla zase u Getafe na druhou stranu jistota druhou pulku, ze nikdy nevyhraje) A az pak Real a Barcelona, aby nevysly jako porazeni reknou, ze jim lezi dobro fotbalu ve Spanelsku na srdci a ze teda kazdy rok si nejaky ten milionek ukroji. Toto by byl jen takovy plan, jak by to pro ne mohlo byt pruchodne. Ne, ze by to byl jen altruismus techto sportovnich instituci. I kdyz, nevim, ktery klub si rika Mes que un club, tak ten by to gesto mohl udelat hned, ne? Kdyz uz je teda neco vic. |
v reakci na |
| 7.7.11 16:07 |
k článku Del Nido už nemluví o skotské lize, ale o evropské špíně To ja vim. Ale takove velka dominance obou klubu tady dlouho nebyla (jestli vubec). Aby druhy tym mel na tretiho naskok pres dvacet bodu. A tohle je podle me fakt, ktery by mohl vetsine fotbalovych fanousku zacinat vadit. Ono nejde o to, ze ted byl rozdil 20 bodu, ale ze neni sance, ze by se to v blizke dobe zmenilo. A at jsou fanousci jak jsou rozdeleni a zatvrzeli, podle me je dlouho liga, kde bude otevreny boj jen o treti misto, dlouho bavit nebude. A kdyz del Nido vydrzi, videl bych tam potencial pro urcity tlak na zmenu, (Ale mozna se jen na veci divam mnohem optimisticteji |
v reakci na |
| 7.7.11 12:49 |
k článku Del Nido už nemluví o skotské lize, ale o evropské špíně Z niceho nic by to urcite neudelaly. Kdyby ale byl na ne vyvijen soustavny tlak verejnosti, tak by to mohly udelat jako vstricny krok. Moc si nedokazu predstavit, ze by dlouhodobe uderzely situaci, kdyby byly za to tercem neustale kritiky. A mohly by to pojmout jako vstricne gesto. Jenze problem je, za se to podepisuje jednou za x let, a tak jediny, kdo to pripomina je tady ten pan. Ale nejak podvedomne ve me sili pocit, ze se o tom cim dal vic pise a mluvi. Coz souvisi i s tim, jak v posledni dobe Real a Barcelona dominuji, ze jim ostatni nestaci, tak se ten problem jevi cim dal tim palciveji. A tam bych videl tu moznost, ze by teda nakonec ustoupili. Treba ze by se kazdy rok ze smlouvy odrizly 5 milionu. To mas 10 milionu za rok a za 5 let 50 milionu za rok pro mensi tymy. Ale to bych videl takovou hranici. Jenze Rosell setri i na piprech (pry nejen na tech do tiskaren |
v reakci na |
| 7.7.11 12:06 |
k článku Del Nido už nemluví o skotské lize, ale o evropské špíně To urcite ne a urcite nebude takova dohoda, ze by se z roku na rok vzdaly 70 milionu z televiznich prav. Ale kdyby se kazdy rok vzdali postupne nejake castky, tak by se Real i ta "žába" mohly na ten vyadek pripravit a vyjit i verejne poptavce vstric. |
v reakci na |
| 6.7.11 17:22 |
k článku Do Atlética míří Júlio Alves, přestupový podfuk tohoto léta Cim vic o nem clovek slysi, tim vic musi o tom premyslet, proc to tak ja. Mozna z toho ti lidi taky neco maji. Treba Mourinho a nekteri dalsi pak dostanou z Mendesovi provize bokem provizi. To mas s korupci obecne ten problem, ze ta rozhodnuti nedavaji smysl a jedine vysvetleni muze byt toto. |
v reakci na |
| 6.7.11 14:15 |
k článku Del Nido už nemluví o skotské lize, ale o evropské špíně Getafe bere 7. nejvetsi podil penez z podilu za za televizni prava. Zaradilo se tak do skupiny nejvetsich a nejtradicnejsich klubu Primery. Zapustily se tak koreny a at mi uz nikdo nerika, ze ten tym nema tradici |
|
| 6.7.11 14:12 |
k článku Del Nido už nemluví o skotské lize, ale o evropské špíně Spis to bude prekvapeni jako s Herculesem.....snad |
v reakci na |
| 5.7.11 19:45 |
k článku Shrnutí Primera División 2010/2011 - Sporting Hmmm, tak kdyz jsem si to precetl, tak odchod Diega uz chapu v lepsich souvislostech. Ale co, v Getafe mu bude taky dobre |
|
| 5.7.11 14:19 |
k článku Albertazzi a Sarabia hráči Getafe. Bude Caicedo dalším? No jo, nektere tymy jsou holt nahodou inspirativnejsi a jine tak moc ne |
v reakci na |
| 5.7.11 11:29 |
k článku Albertazzi a Sarabia hráči Getafe. Bude Caicedo dalším? Hmmm, clanky o Getafe se stavaji jednemi z tech s nejdelsimi diskuzemi. Doufam, ze to redakce spanelskehofotbalu reflektuje a bude prinaset novinky casteji |
|
| 5.7.11 11:27 |
k článku Albertazzi a Sarabia hráči Getafe. Bude Caicedo dalším? Jsem napsal to same, jen jsem to chtel dat do kontextu, protoze casto se vytrhavaji veci ze souvislosti a pak autor vyroku vypada, jakoby si neuvedomoval zakladni souvislosti. Souhlasim s tim, a taky jsem to napsal, ze Zidane se bude myslit, kdyz i dalsich 10-15 let bude Barcelona porad tam kde je ted. Pak je to jen zasluha filozofie. Kdyz ale dojde pokles, tak je to i to stesti na generaci. Opravdu Bano veri, ze Barcelona bude celou Evropu prehravat takto dominantnim zpusobem dalsich 10-15 let? |
v reakci na |
| 4.7.11 23:51 |
k článku Albertazzi a Sarabia hráči Getafe. Bude Caicedo dalším? Dobry Nerikam, ze ty, ale obecne mi prijde, ze se tato Zidanova slova vytrhla z kontextu a pak se z neho dela ignorant. On se vubec nedotykal toho, ze Barcelona ma spatnou filozofii, a ze kdyby nemela stesti, tak by nic nevyhrala. Jeho slova nevylucuji, ze by Barcelona byla nejlepsim celkem i kdyby byla jina generace. Ale rikal, ze to, o kolik Barcelona ted dominuje nad vsemi (ten Grand Canyonoy rozdil) je diky vyjimecne generaci. Az tato generace odroste, Barcelona bude stale vytezit, ale nemusi byt tak dominantni. A podle me o tom mluvil. Nemluvil o tom, ze Barcelona mela jen stesti. Vsak za par let se doopravdy ukaze. Jestli se totiz Zidane tak myli a je tak hloupy, jak se nekdy naznacovalo, tak Barcelona nesmi nikdy oslabit, kdyz je to vysledek jen filozofie prace s odchovanci a ne i zasluha ted vyborne generace. |
v reakci na |
| 4.7.11 23:43 |
k článku Albertazzi a Sarabia hráči Getafe. Bude Caicedo dalším? Tohle je v zajemne zavislosti. Na Mourinha je vyvijen tlak, aby neco vyhral, ale on si ten bic na sebe plete i sam, kdyz casto strida spickove kluby, kde byval uspesny a prestoupi do dalsiho. A kdyby tam uspechy nemel, media si to vychutnaji. Takze on si ten tlak vyvolava i sam. A k tomu jeste prisel do tymu, ktery se nachazel zrovna v utlumu, ale chtel milovymi kroky dohnat nejvetsiho rivala a ukoncit jeho uspesnou snuru. Svym zpusobem muze byt i dobre, ze jsou Mourinho s Perezem zajedno, ze se ted co nejvice podrizuje tomu, aby se predehnala Barcelona, ale pouze pokud to je jen kratkodobi cil, a potom by se zacalo fungovat koncepcneji. Mourinho totiz podle me neni koncepcni v tom vyznamu, jak se obecne chape. On ma svou vlastni koncepci a klub prizpusobuje teto sve overene koncepci. Proto radeji na stridacku nakupuj Altintopy a dalsi takove, protoze to jsou hraci pro nej. A ne, ze vidi, co ma v rezerve, co ma v tymu, zanalyzuje si to, vybere taktiku podle toho a kdyztak tym doplni. Ale Mourinho pretvari. Mozna, kdyby tam Mourinho vydrzel 10 sezon, tak se muzou prizpusobit Joseho koncepci i mladeznicke tymy a mohl by cerpat i z nich. Ale pravdepodobnejsi je, ze on za nekolik male let odejde. A to se mladeznicke tymy nestihnou premenit, ale budou premenene jen na pul cesty. Ale co kdyby novy trener mel jinou predstavu o tymu? Bude se zase tam, kde vzdycky. |
v reakci na |
| 4.7.11 21:40 |
k článku Albertazzi a Sarabia hráči Getafe. Bude Caicedo dalším? A jinak dekuju, co jsem dluzen? Tym zacina mit opet kontury a tesim se na novou sezonu. Manu bude chybet, ale dopredu se ted slibne posiluje. Ale ten suter, co bude davat ty goly (Caicedo). Ale Torres, aby dal za nekoho 10 mega, to si nemyslim. Ledaze by na neho dal Sejk. |
|
| 4.7.11 21:36 |
k článku Albertazzi a Sarabia hráči Getafe. Bude Caicedo dalším? A jeste Juan Rodriguez z Deportiva. Moratu a Sarabiu jsem si celkem pral, ale jen protoze bylo jasne, ze do "Acka" se jen tak nedostanou. Od toho mladi se hodne ocekava a radeji je uvidim v Getafe nez treba v Zaragoze. Ale jestli se nikdo z nejslibnejsich mladiku do acka vic nazabuduje (Morata, Sarabia, Jesé...) tak to muze mit hodne velke dusledky. Fakt skoda toho a svym zpusobem za to muze i ta velka rivalita, kdy se vse obetuje za ucelem co nejrychlejsiho pozvednuti vykonnosti. Perez neni hluchy, slepy ani blby a myslim si, ze celkem vnima tuto situaci. Ale pokud tam bude Mourinho a pokud se bude porad kulhat za Barcelonou, tak se situace nezmeni. Treba az Barcelona jednou bude na chvili ztracet a Mourinho bude zpatky v Anglii, tak se bude davat i prostor a casove perspektivnejsi koncepce. |
|
| 2.7.11 12:25 |
k článku Budu na Real Madrid čekat do posledního dne, říká Adebayor To je ale srdcař |
|
| 30.6.11 08:06 |
k článku Málaga chce podporovat kluby z Andalusie. Začala s Córdobou a Jaénem Jestki pak v tom ale neni ta sazka na odchovance. Ze si zlepsi vztahy se vsemi kluby z oblastim bude jim pomahat, navaze super vztahy a bude pak lehci pretahovat odchovance. |
|
| 30.6.11 08:04 |
k článku Málaga chce podporovat kluby z Andalusie. Začala s Córdobou a Jaénem Mes que en club? |
|
| 29.6.11 20:51 |
k článku De Gea přestoupil do Manchesteru United to je z ceho ta fotka? Nejake soukrome album, kde se ti dva potkali? Nekde pred bilou zdi, v trickach jako doma v obyvaku |
|
| 28.6.11 22:58 |
k článku Joaquín pobláznil Málagu. I vtipem Neco na zpusob: Z jednoho otcovskeho vejce, sazi Malaga na sve odchovance. Ac pres tatovy silne reci o sémni svém, tak zvesela po svete nakupujem? |
v reakci na |
| 28.6.11 22:51 |
k článku Další stoper v průchoďáku Klasicka medialni tlacenka jako Messi, co si budeme povidat |
v reakci na |
| 28.6.11 13:32 |
k článku Další stoper v průchoďáku Mám úd? |
v reakci na |
Plkátko
Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)






















).



)
), tak tam by to mohlo narazit, no...





