Floren.Perez - Komentáře
30.4.11 20:43 |
k článku Shrnutí 34. kola Primera División On uz Getafe nepomuze ani Real. To je pak tezky |
|
30.4.11 19:38 |
k článku Preview 34. kola Primera División To tak trochu vim |
v reakci na ![]() |
30.4.11 14:36 |
k článku Preview 34. kola Primera División Mohl bych se redakce zeptat, co to znamena "Mono", a proc to rekl milacek spanelskych travniku Busquets Marcelovi chvili po tom, co predstiral uder do obliceje? Chapu to spravne, ze to bylo jakoze gesto omluvy za ne prilis vytribeny sportovni okamzik? (poradna je pretizena, davam sem |
|
29.4.11 16:58 |
k článku Del Bosque věří, že se spory z El Clásic nepřenesou do reprezentace dva nejlepsi tymy, ne z historickeho hlediska, ale z aktualni formy |
v reakci na ![]() |
28.4.11 23:50 |
k článku Mourinho se pustil do Guardioly, Barcelona chce, aby UEFA zakročila S prvni polovinou O tom Manchesteru moc nevim, ale neprijde mi, ze by byl Scholes zakerak. Ma tam tvrde zakroky, ale zadne svinarny (a pak neco muze vypadat hodne osklive), nebo ne? |
v reakci na ![]() |
28.4.11 23:46 |
k článku Messi utišil Bernabéu a přiblížil Barcelonu finále Ligy mistrů Jednak a zadruhe mel Real tech sanci na gola jeste nekolik, i kdyz hral v deseti. |
v reakci na ![]() |
28.4.11 22:48 |
k článku Mourinho se pustil do Guardioly, Barcelona chce, aby UEFA zakročila Ale dobre tam pisou ty komenty hracu Manchesteru, co si mysli o Alvesovi. Vsak jen at si ho ve finale uziji |
v reakci na ![]() |
28.4.11 22:38 |
k článku Mourinho se pustil do Guardioly, Barcelona chce, aby UEFA zakročila Hmm, mas pravdu Ale ten souhrn je napsan celkem ufnukaně. |
v reakci na ![]() |
28.4.11 21:39 |
k článku Messi utišil Bernabéu a přiblížil Barcelonu finále Ligy mistrů Da, a jednou taky dokonce v deseti proti Barcelone vyrovnali na 1:1. |
v reakci na ![]() |
28.4.11 21:38 |
k článku Mourinho se pustil do Guardioly, Barcelona chce, aby UEFA zakročila Na jedne strane rikas Mourinhova obsese, kterou prenasi na sve hrace a potazmo na Real (tedy subjektivni vec toho jedince) a pak mluvis, jakoby to bylo oficialni vyhlaseni Realu. To je takove michani jablek a hrusek dohromady. Jose tim poskozuje Real, ale vedeni (jmenovite Perez) uz driv prohlasis, ze takova prohlaseni nejsou hodna Realu Madrid a ze si s nim o tom promluvi. Jenze sam musis pripustit, ze on je jako nerizena strela a Perez ho nemel po ceste z tribuny na tiskovku moznost zastavit. Tim se nezastavam reci Mourinha jako takovych, ale Realu jako instituce. I kdyz i to, ze sam Mourinho vyslovne potvrdil, ze takto mluvi, aby pak novinari nepsali o hracich, ale o nem (coz musis pripustit, ze se neresi tak moc Pepe, ze je prase v novinach, ale Mourinho, ze si zase otevrel hubu na spacir) |
v reakci na ![]() |
28.4.11 16:51 |
k článku Mourinho se pustil do Guardioly, Barcelona chce, aby UEFA zakročila To ne, s Atletama neni derby, ti se porazi i sami |
v reakci na ![]() |
28.4.11 15:18 |
k článku Messi utišil Bernabéu a přiblížil Barcelonu finále Ligy mistrů Si vazne moc nedokazu srovnavat, protoze zadny toho neodehral tolik, abych mohl rict jasne, kdo je lepsi. Na to jim schazi minuty. Ale kdyz si na Mestalle Pepe zpretrhal vazy a sel tam Garay, celkem jsem se bal (to byl snad jeho prvni velky zapas) a zvladl to vyborne a pak hral dobre i potom v dalsich zapasech. Ale pro me jeden nad druhym nijak zvlast nevycnival. |
v reakci na ![]() |
28.4.11 15:16 |
k článku Ohlasy po prvním semifinálovém El Clásicu Sang cule, mohl bys sve minusko rozvest, proc s mojim nazorem nesouhlasis? Dekuji vrele. |
v reakci na ![]() |
28.4.11 15:06 |
k článku Messi utišil Bernabéu a přiblížil Barcelonu finále Ligy mistrů On te nenecha vazne v klidu spat, ze? I kdyz se nenecha vyloucit |
v reakci na ![]() |
28.4.11 10:09 |
k článku Ohlasy po prvním semifinálovém El Clásicu Jose proste sileny, jak ho to mohlo napadnout, kdyz presne s tou sestavou par dnu pred tim s Barcelonou remizoval a pak ji porazil. Fakt blazen ten Mourinho. |
v reakci na ![]() |
28.4.11 09:42 |
k článku První semifinálové El Clásico v obrazech Jestlis to pochopil takto, tak to potom jo. Zvlast, kdyz jsem ti k tomu jeste neco napsal, ze fotek najdes mraky u vsech klubu a u vetsiny hracu. Ale mas pravdu. Je to smutne, uuu, chudaci Man utd |
v reakci na ![]() |
28.4.11 09:27 |
k článku Mourinho se pustil do Guardioly, Barcelona chce, aby UEFA zakročila No co, nejprestiznejsi madridske derby, tam se jede na krev |
v reakci na ![]() |
28.4.11 09:25 |
k článku První semifinálové El Clásico v obrazech Neni to moda Realu, je to moda vsude a u vsech kriplu, kteri se najdou u vsech tymu.
v reakci na |
|
27.4.11 22:56 |
k článku Messi utišil Bernabéu a přiblížil Barcelonu finále Ligy mistrů No co, je to tak, jak to je, to se neda nic delat. Trochu frustrace byla, kdyz po vylouceni bylo jasne, ze sance o hodne poklesly. Barcelona byla tomu bliz, i kdyz je pravda, ze do vylouceni si nejakou extra sanci nepamatuji (nekolik minut jsem nevidel). Ale snad to pomuze dobremu zazitku za tyden. Jose s timto fotbalem o dva goly vyhrat nemuze, tak treba se bude hrat fotbal. Treba to zkusi hrat defenzivne zezacatku, aby videl, jak k tomu Barcelona pristoupi (jestli bude vyslapavat stredovy kruh) a pak nasadi hrace do utoku. Od zacatku otevreny fotbal asi nepujde cekat. Kdyz bude mit Barcelona navrch i na zacatku toho zapasu, podle me to neotevre (me nebude stat za to odnest si v teto vyhrocene situaci dalsi plny vak). Kdyz se ale Barcelona nikam hnat nebude, tak to zkusi. |
|
27.4.11 19:49 |
k článku Preview: Real Madrid - Barcelona |
v reakci na ![]() |
27.4.11 19:39 |
k článku Před třetím El Clásicem se strhla slovní přestřelka Hosi, do prcic, co vyresite tim, ze se tady s kamaradem budes porad dokola hadat o delce travniku? Myslite, ze tim zachranite svet? Ze si to precte Pep a Jose a naajednou se zmeni? Ne, akorat se tady budou dokola opakovat ty stejny veci, ktere nikoho nebavi cist. Jeden napise "A". Druhy mu na to odpovi "B". Prvnimu zase napise "A", a proto mu musi druhy odpovedet zase "B", aby prvni mohl ragovat a rict "A" a to nenecha druheho napokoji a pohotove mu odveti "B". Jenze prvni si porad mysli "A" a tak sve "A" jeste 3x zopakuje. Druhy se mu ale opet pokusi vysvetlit, ze spravne je "B" a jen "B" a "B". A to se netyka jen travy, ale dalsich veci. To vas fakt bavi to omylat dokola? Tohle vas zivi? Vazne vas takto fotbal bavi, protoze vas bavi jako hra, anebo tady (na diskusi spanelskoho fotbalu) bojujete ja rytiri za lepsi svet? Opravdu je diskuse tou spravnou arenou pro boj? Jestli te Jose sere, tak napis mail jemu a nevnucuj to porad nam. Jestli Pep fnuka a myslis si, ze nemel fnukat, tak napis mail jemu. Zmenit se muze jen Pep a Jose. My je zmenit nemuzeme, tak prestante "hnojit" (narazka na travnik ktera ma byt pratelska a o zabave, ne o boji a snaze druheho urazit. |
|
26.4.11 00:04 |
k článku Shrnutí 33. kola Primera División Tssss, google chorme mi blbne a nechce prekladat, ale pry definitivne potvrzeno, ze Getafe preslo do novych rukou a ze budou i investice do tymu. Nevim proc, ale docela se zacinam tesit, jak se to bude vyvyjet.....Ze by se u me projevovalo neco na zpusob stockholmskeho syndromu? |
|
24.4.11 22:51 |
k článku Shrnutí 33. kola Primera División No zbyvas tu uz akorat ty |
v reakci na ![]() |
24.4.11 22:43 |
k článku Shrnutí 33. kola Primera División Pro cleny VIP klubu zadarmo (ale Carlovi ne, ten chce, aby Getafe sestoupilo |
v reakci na ![]() |
24.4.11 22:33 |
k článku Shrnutí 33. kola Primera División To prave nebude na tipy, ale na objednavku |
v reakci na ![]() |
24.4.11 22:22 |
k článku Shrnutí 33. kola Primera División Ale jestli Almeria zitra fakt udela body, tak si na tom zalozim zivnost. Vydelam na tom vic penez, nez Torres prodejem Getafe |
v reakci na ![]() |
24.4.11 21:59 |
k článku Shrnutí 33. kola Primera División Ja to taky nechapu, ale zatim to funguje spolehlive |
v reakci na ![]() |
24.4.11 21:57 |
k článku Jak je to vůbec s prodejem Getafe? Podle me se kolem toho dela az velka informacni mlha a kdyby se me nekdo zeptal, jak je to doopravdy, tak bych mu rekl, ze si myslim, ze uplne vlastnictvi Getafe na sejky nepreslo, ale ze jinak muze byt vsechno uplne pravda. Muze byt pravda o logu, o investicich arabu, o sanci arabskym hracum (zmena stadionu asi ne, ten patri mestu). Tohle je totiz asi to nejracionalnejsi vysvetleni toho, co rika a jak jedna Torres a co vypusti do sveta sejkove. Je to takova cela koza a nazrany vlk. Arabove dostanou sve pozlatko, aby si kochali ego, ale ridit ten klub nebudou, jen do nej pres sponzoring naliji penize. Ale to by byl sponzoring jako prase (skoro 2/3 jako ma Barcelona na dresech, pokud se nepletu) A o to se klidne vsadim. Prece Torres nebude cely vikend chodit po svete a vykladat, ze se Getafe neprodava, aby v pondeli rekl, ze Getafe je prodane. |
|
24.4.11 21:09 |
k článku Shrnutí 33. kola Primera División Aupa Zaragoza! |
|
24.4.11 20:38 |
k článku Shrnutí 33. kola Primera División Villareal, Osasuna, Real a Almeria.... Kdyz je Torres takovy obchodnik a kamarad s Realem, tak at neco dohodne, at klub zachrani. To by ted pomohlo vic, nez objizdet sejkovy haremy. Villareal, tam je to s nim celkem nevyzpytatelne, mohlo by se neco urodit. Osasuna a Alemria, to bude primy boj. Jen me trochu desi, ze Getafe vzdycky s tymem, co byl pod nim prohralo a body ziskalo jen na takovych Atleticas a Sevillach. A slabsich tymech vzdy ztracelo. Joo, to by byla parada, kdyby se Getafe zachranilo jen diky bodum od Sebykova Atletica a Carlovy Sevilly - od dvou velky obdivovatelu projektu Getafe |
Plkátko
Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)