Úvod / Uživatelé / tunak / Komentáře

tunak - Komentáře


14.1.11 14:20 k článku Oubiña už vidí světlo na konci tunelu

Neřekl, zkouším teď PESko za Celtu a BOrja Oubina mi hraje jako pánbůh. S Trashorrasem si báječně rozumějí a kralují segundě, vyřadili jsme dokonce Osasunu z CdR. *4*

v reakci na
Carlitos Carlitos
14.1.11 08:35 k článku Shrnutí čtvrtečních zápasů čtvrtfinále Copa del Rey

*4**4**4*

Druhej gól Realu

*4**4**4*

Holt od těchhle borců těžko čekat Fair Play. *8*

14.1.11 08:32 k článku Shrnutí čtvrtečních zápasů čtvrtfinále Copa del Rey

Cha... a to už nemluvím tom, že první gól taky neměl platit, evidentní ofsajd Kuna. *4*

Aspoň, že nefouk pecku a nevyhodil Ikera, to by bylo z ofsajdu už trochu trapný.

A ještě k tomu Ramosovi - soub moc košer nebyl, ale jeho práce při rohu a náběh, kterým zmátl půlku obrany Padáků - vynikající.

v reakci na
tunak tunak
14.1.11 08:26 k článku Shrnutí čtvrtečních zápasů čtvrtfinále Copa del Rey

Ne, to by o ní mluvili už i ve Skotsku. A oprávněně. Real a Barcelona *8*

v reakci na
Lapíz Lapíz
14.1.11 08:22 k článku Shrnutí čtvrtečních zápasů čtvrtfinále Copa del Rey

Jojo, dokud budou dva kluby inkasovat většinu peněz, budou hrát finále, to je vskutku logická úvaha. Jak od burziána.

Popavdě doufám, že clasico ve finále nebude.

v reakci na
Valencia-Mestalla Valencia-Mestalla
14.1.11 08:21 k článku Shrnutí čtvrtečních zápasů čtvrtfinále Copa del Rey

Nevím, čím to je, ale z tvejch keců všude okolo začínám mít pocit, že je docela chápu. Občas. *3*

v reakci na
GaizkaM GaizkaM
14.1.11 08:20 k článku Shrnutí čtvrtečních zápasů čtvrtfinále Copa del Rey

Záleží na tom, kde to bylo. Ale v každém případě: jaký je rozdíl mezi dohráním souboje s brankářem a tím, za co šel ven třeba Gerrard v derby? *10*

Šance to neomlouvá. Hráč musí hrát s ohledem k soupeři.

v reakci na
Grobar Grobar
14.1.11 08:18 k článku Shrnutí čtvrtečních zápasů čtvrtfinále Copa del Rey

Slušňáka... ty jsi fakt srandista, Xabi je jedno z největších prasat ve španělsku. Jen likvidační fauly nebo Pepeovské výstupy nahrazuje tvrdou a trpělivou prací se soupeřem.

Ne, fakt toho hráče nemám rád.

v reakci na
GaizkaM GaizkaM
14.1.11 08:17 k článku Shrnutí čtvrtečních zápasů čtvrtfinále Copa del Rey

Ne, není, Xabi je prostě hajzlík, jak už jsem tu dávno psal. On je docela šikovnej a protihráče provokuje tak, aby to nebylo nic vážnýho a rozhodčí to neviděl. Sem tam někam náhodou nastaví nohu, sem tam mu někdo naběhne při rohu na sevřenou pěst... on tyhle věci prostě dělá a dělá je rád. Zajímav, že mu to furt prochází, člověk by čekal, že si arbitr dá pozor.

v reakci na
Carlitos Carlitos
14.1.11 08:15 k článku Shrnutí čtvrtečních zápasů čtvrtfinále Copa del Rey

Eh... pokud se nepíská a hráč má dostat kartu, má i dostat i po dohrání výhody, jinak je to chyba rozhodčího.

v reakci na
Carlitos Carlitos
14.1.11 08:13 k článku Shrnutí čtvrtečních zápasů čtvrtfinále Copa del Rey

*8*

Ono t je všelijaký, vyrovávací gól prostě uznat neměl, neměl a neměl. Já nevím, vám se to možná líbí, ale mě ruce před ksichtem protihráče při hlavičce vyloženě štvou. Já bych za to Ramosovi dával žlutou. Tohle není fotbal, ale průnik volejbalu a řecko římskýho zápasu.

Ale na druhou stranu je jasný, že se tyhle věci dneska nepískaj. Jenže to neznamená, že se nemáme zlobit na rozhodčího, kterej si pravidla vykládá po svém a nevadí mu, že se hráč při souboji opře o druhýho. Což se při gólu Reau evidentně stalo. A teď do toho vůbec netahám emoce vůči klubu, který skóroval, to už mám za sebou. Prostě se mi tyhle věci nelíbí a považuju to za hrubou chybu rozhodčího.

Nebo je snad důvod, proč takovýhle situace pouštět?

v reakci na
Carlitos Carlitos
13.1.11 22:16 k článku Villarreal získal Cicinha

Nj, Lampard je Lampard. *4*

v reakci na
Sebyk Sebyk
13.1.11 21:14 k článku Villarreal získal Cicinha

Jj, hodí, ale v PESku ne. A v FM se dají nahradit. (Moutinho např. nepotřebuje bejt starej, aby byl v tomhle oboru jeden z nejlepších ve hře.)

v reakci na
Sebyk Sebyk
13.1.11 19:21 k článku Villarreal získal Cicinha

Ha, to já zas měl pocit, že mu musí být tak 33 *4* Asi proto, že často něco hraaju za Řím a mám ho tam zafixovanýho jako "starýho hráče". (Na počítači mám rád hráče 20-25, protože ti se nezhoršují a tak mne nedeptají.)

v reakci na
Sebyk Sebyk
13.1.11 16:37 k článku Shrnutí středečních zápasů čtvrtfinále Copa del Rey

Nu, třeba by s betonem odvezli dvojnásobek.

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
13.1.11 16:37 k článku Shrnutí středečních zápasů čtvrtfinále Copa del Rey

Nebo spíš ve druhým.

v reakci na
kinky kinky
13.1.11 10:36 k článku Shrnutí středečních zápasů čtvrtfinále Copa del Rey

*8* zrádče lapízi!

v reakci na
Lapíz Lapíz
13.1.11 10:35 k článku Shrnutí středečních zápasů čtvrtfinále Copa del Rey

*4*

v reakci na
Carlitos Carlitos
13.1.11 10:33 k článku Shrnutí středečních zápasů čtvrtfinále Copa del Rey

*4*

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
13.1.11 10:32 k článku Shrnutí středečních zápasů čtvrtfinále Copa del Rey

Připadal si jako v Jiříkově vidění...*4*

v reakci na
Lapíz Lapíz
12.1.11 23:50 k článku Shrnutí středečních zápasů čtvrtfinále Copa del Rey

taky jistě došly síly, protože hrát aktivně s Barcelonou je náročnější, než s kýmkoliv jiným.

v reakci na
pitak pitak
12.1.11 22:09 k článku Dluhová mast, na UEFU past

Nj, já ho sice nečetl, ale slyšel v TV.

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
12.1.11 21:06 k článku Dluhová mast, na UEFU past

Jde o to, kdo ty články píše, většinu nemá cenu číst. Největší přínos je v tom, že nabízej jinej pohled (přitom to přiznávaj) + překládaj zajímavý věci z angl. tisku. Ale Wallerstein nebo Keller fakt nejsou autoři, který by bylo možný odsoudit jako "levicové", ačkoliv levicoví jsou. Oni mají svoje věci sakra dobře podložený a hlavně jsou sakra originální.

Já lapízovi právě vůbec nechci říkat, co má číst. Ale když se ptá, to mu mám jako doporučit Hvíž´dalu nebo nějakýho jinýho českýho osla, co vyrostl na prognostickým ústavu a potom prohodil znaménka?

U nás ve skutečnosti diskuse neexistuje. Vem si, jak to většinou vypadá, někdo tě onálepkuje a je to. Češi obecně vidí věci hrozně jednostraně, zaprděně, tradičně a po svém. (Tradice není špatná, ale je špatný uznávat ji, protože je to tradice.) Blisty jsou jasně nejlepší "denník" u nás, nejprovokativnější, nejinspirativnější. Paradoxně asi proto, že nejsou profesionální.

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
12.1.11 21:02 k článku Pro Ángela skončila sezóna. Nahradí ho Cicinho?

Totiž Cani i Rossi hrají zprava "inside", dovnitř. Směřují spíš mezi DM a stopera, než na krajního beka. A aby tým neztrácel šířku (pointa bránění křídel vytlačováním do středu), krajní bek obíhá a nabízí se po Alvésovsku.

Tohle využíval - neví, zda první - VdB v Realu, Carlos i Salgado nabízel šířku, kterou diamant v záloze neumožňoval. Do dokonalosti to dovedla dvojice Messi - Alvés.

v reakci na
tunak tunak
12.1.11 21:00 k článku Pro Ángela skončila sezóna. Nahradí ho Cicinho?

Proti Realu šlo všechno napravo, v první půlce. Já právě koukal jak magor, už v zápase s náma jsem si všiml, že tam maj slušnýho hráče, ale tehdy to hodně tahali středem, kde jsme po ztrátě míče vždycky měli díru jako prase, proti Realu hodně napravo. Ten hráč, Angel, byl jeden z klíčů k tomu, proč Ponorka Real v první půlce jasně přehrála. A je sranda, že si tolik dovolil, přestože hrál na Ronalda. *4*

Ono je to i o tom, že právě Cani a Rossi tuhle černou práci potřebují. Někoho, o koho si můžeš narazit míč. Přestože je v poslední třetině hřiště víc vidět Capdevilla. Ale Angel je jedním z klíčů k tomu, že je hra Villarrealu tak "tekutá" (fluid, plynulá, hráči si mění pozice...).

v reakci na
Lapíz Lapíz
12.1.11 20:56 k článku Dluhová mast, na UEFU past

Tak tohle je fakt otázka, kterou zatím nemá cenu řešit. Šly by tam týmy z velkejch měst s dostatečnou tadicí / zázemím a kvalitním stadionem. Porto, Benfica, Real, Barcelona, asi Marseille, něco v porůří, Bayern, Ajás, Arsenal, Chelsea, Reds, Devils, City, možná Anderlecht, Roma, AC, Inter, Juve, Šachťar, možná Olympiakos, Galatasaray a Fener a možná i Besiktas, CSKA, Zenit. To je 24 + ještě 2 z ESP a 4 z Francie a Německa. Dvě konference a play-off. Například. + Po vzoru Brazílie případně malá národní mistrovství v létě. *4*

(Jinak v Brazílii přesně tohle v 70. letech vzniklo, celostátní liga z ničeho, do tý doby byly regionální mistrovtví.) Souhlasím, mě se taky zdá stávající systém lepší. Konec konců, i jedna LM ročně je moc, pak to zevšední. Ale televizní trh potřebuje novou a novou akci, nový a nový příběhy jedním uchem dovnitř a druhým ven. Tak to bohužel chodí. Proč se dneska všechno točí roztřesenou pohyblivou ruční kamerou? Dej na pět vteřin statickej záběr, divák přepíná, znuděn.

20 let je už horizont, kterej se odhadovat nedá. Za 10 let se toho změnilo ve fotbale už dvakrát za sebou hodně.

v reakci na
Lapíz Lapíz
12.1.11 20:50 k článku Dluhová mast, na UEFU past

Njn, média... musíš si vybírat média a taky dávat pozor na to, co říkají. Dobrý jsou články Kellera, Wallersteina (překlady na blistech) a dalších méně mainstreamových expertů.

Problémy Řecka jsou imo tři:

  • obrovská míra korupce, od konce vlády junty na přelomu 70. let vládly prakticky jen rodiny Papandreou /Karamanlis; ekonomická elita Řecka si prý v helvétských bankách uložila snad 300 mld Eur pochybných peněz...
  • korupce a klientelismus = předražené státní zakázky (jako když nemocnice na Homolce předraží o 100 milionů banální zakázku na kancelářské vybavení) + bídný výběr daní = dluh
  • vstup do eurozóny = nemožnost vyrovnat se s dluhem "tradičně" jihoevropsky - brutální devalvací měny (proč byly zrovna peseta, escudo, lira, drachma tak nízký vůči Kč? Proč gulden, marka apod. byly silnější?) = dluh se kupí
  • vnější potíže - Turecko postupně přebírá roli Řecka jako "letoviska Evropy" + ekonomická krize = dražší úvěry
  • přímý důvod? útok spekulantů Goldmana Sachse a Sorose na řecké obligace...
  • pravicově smíšlející lidé by dodali:
  • tradiční inklinace Řecka k silným odborům = nedůvěra investorů
  • vysoké mandatorní výdaje (výdaje na sociální stát, ale používá se termín mandatorní = ze zákona poviné, protože mu lidé nerozumí a jsou rádi, když vláda mandatorní výdaje snižuje, nechápou, že jde o důchody apod.)

Tyto výdaje jsou přitom z Evropského hlediska zcela průměrné, spíš lehce podprůměrné = problém NEMŮŽE být v přebujelém sociálním státu. (Zajímavý je, že tam, kde je soc. stát nejsilnější, problémy jsou nejmenší.)

  • levicově smýšlející člověk přidá argument: Řecko vydává nejvíc na světě na zbrojení, až 20 procent rozpočtu. (USA cca do 5 procent a už to se tam považuje za velký problém.) To je v podstatě totéž, klik spolkne sociální systém.

Proč zbrojí? Kvůli turkům, je to paradox, protože jsou to spojenci v NATO. *4*

Z toho plyne - sociální stát + armáda + vlivem korupcí prorostlýho systému předražený státní zakázky (výstavba hotelovejch komplexů, silnic... většinutam toho staví stát a pak levně přenechá soukromníkům) + kolaps světovýho finančního systému = potřeba udělat bankrot.

jenže před bankrotem jsou i Francie, Británie, USA, Rusko a podobně. Ale ti jsou příliš velcí a tak není zájem nechat je padnout. jenže Řecko je každýmu u prdele. *17*

Ptal ses nedávno na film, jakej bych doporučil. Tady máš jeden geniální thriller (oskar za nejlepší film v neanglickém znění) od legendárního francouzsko-řeckého režiséra, kterej zpracoval například i proces se slánským, ale tohle je jeho opus magnum. Hrají skvělí herci a atmosféra konece 60. let z toho dýchá, je to neskutečně svěží a myslím, že i dnešní divák to spolkne jako malinu. Thriller, považovaný za nejlepší film ve svém žánru vůbec, Z.

http://www.csfd.cz/film/1744-z/

je o vraždě předáka řecké soc.dem strany, tou vraždou začala junta. Je to spíš o prokurátorovi /hraje neskutečně vynikající Trintignant/, kterej se nelekl moci, obětoval se... a protože boží mlýny občas melou, dávno po uvedení filmu se stal Řeckým prezidentem a takovým místním Havlem, ale bez Havlových skandálů.

v reakci na
Lapíz Lapíz
12.1.11 20:05 k článku Dluhová mast, na UEFU past

No, ono je to složitější. Řecko za nic nemůže... respektive Řekové. Řecko je objetí velmocenský politiky dvou bloků. A navíc Evropu nestahuje do propasti, to je absurdní interpretace. Jen se tam problémy Evropy nejsilnějši projevily. Mimochodem, hlavním problémem Řecka teda není ani tak šílená míra korupce (nesrovnatelná s tím, co je tady), ale především vzestup Turecka. Turecko válcuje zbytek středomoří neskutečným způsobem.

v reakci na
Lapíz Lapíz
12.1.11 20:02 k článku Dluhová mast, na UEFU past

*4* Lapízi, když psal Lermontov "neveř si", musel tě znát. *4* Diskuze je od toho, aby lidé nemuseli přemýšlet sami. Všude ve světě to aspoň trochu chápou, je smutným dědictvím minulosti s pevně danými pravdami, že u nás je diskuse o tom, kdo toho druhýho usadí. Nikdo nedokáže promyslet veškerá pro i proti. Od toho jsou tu komentáře k článkům, abyste mi napsali to, co mne nenapadlo atd.

Ad zájem jinde... vem si, že v ČR zejména mladší generace naši ligu opouští. TV západ velmi přiblížila. Naopak silné země jako Turecko by své zástupce mohly mít. Konec konců, Stambul je dneska největší město v Evropě. V tom by problém nebyl.

Real ani Barcelona nemohou vyvádět velká alotria proti vůli vlastníka - fanoušků. Fanoušci dost možná nebudou chtít pohřbít La Ligu.

Přesto myslím, že vývoj dost možná spěje k okamžiku, kdy si Evropa pomalu uvědomí, že přežije jen sjednocená. Sídlem vlády pak bude Berlín (či Moskva?) a kulturní metropolí Paříž. Pokud by to tak bylo, bude se to týkat i fotbalové světa, velmi přirozeně.

A uvědomme si, že v hokeji již k tomu dochází. zde ale všechno spojuje Moskva. *4*

v reakci na
Lapíz Lapíz
12.1.11 19:53 k článku Svet zo sedadla Nou Campu

Ona totiž "ženu" fotbal moc nebere, ačkoliv je fakt, ke kterýmu se nerad přiznávám, že jsem ji před lety vzal na Spartu.

Možná proto ji fotbal moc nebere. *4*

v reakci na
tunak tunak
Předchozí 1 307 308 309 310 311 312 313 368 Následující [strana: 310/368, záznamů: 11022]

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace