Úvod / Uživatelé / tunak / Komentáře

tunak - Komentáře


12.1.11 19:53 k článku Svet zo sedadla Nou Campu

*4* njn, žádná výhra...

Já bych to právě chtěl pojmout tak, že tam vyrazíme už předtím, projedeme JA a koukneme se na finále *4* a nebo naopak, dáme něco ve skupině a pak zdrhneme z karnevalu do okolí.

Jistě, no. Prachy. *4*

v reakci na
Grobar Grobar
12.1.11 19:46 k článku Dluhová mast, na UEFU past

Myslím, že si děláš docela realistický obrázek. Problém je v tom, že existuje hrozně jednoduchej argument proti regulaci: co je komu do mýho hospodaření?

v reakci na
Lapíz Lapíz
12.1.11 19:40 k článku Atlético potvrdilo příchod Juanfrana, opačným směrem míří Ibrahima a opce na Cedrica

Tak si říkám, jestli vlastně útočníka potřebujete. Kun by mohl být ideální hráč do systému bez útočníka a váš přetlak uprostřed by se tím částečně řešil.

v reakci na
Sebyk Sebyk
12.1.11 19:39 k článku Pro Ángela skončila sezóna. Nahradí ho Cicinho?

On sice nezáří, ale je dopředu hrozně moc platnej jako support pro DM a Caniho / Rossiho. Spolu hráli skvěle.

v reakci na
Lapíz Lapíz
12.1.11 19:39 k článku Pro Ángela skončila sezóna. Nahradí ho Cicinho?

Přesně. *4* Proti Realu byl celou půlku výš, než Borja. Villarreal na tohle hraje, krajní beci jsou klíčoví hráči pro ofenzivu.

v reakci na
Grobar Grobar
12.1.11 19:38 k článku Dluhová mast, na UEFU past

Pointa je, že mistři jednotlivejch států by už nikoho nezajímaly.

Tohle jsou ale těžký otázky. Bude globalizace pokračovat k tomu, že nakonec národní jazyky nahradí Anglina? nebo se začne prosazovat to, co je momentálně ve vzduchu - nová vlna nacionalismu?

Je krize a bude krize, to je jediná šance odpůrců globalizace. V krizi hraje každej na sebe.

Dva body:

Předpokládáme, že by UEFA kluby nutila do něčeho, co by hodně nechtěly. (Platový stropy...) Pak by se jejich vztah k soutěžím UEFA změnil. Nikde není psáno, že Lm bude dál prosperovat a že vl. soutěž by velkoklubům nabídla víc. Viz španělské tahanice o vysílací práva. předvoj toho, co bude přicházet i jinde. Barcelonská sponzorská smlouva je taky předvoj... mezi kluby se vytvářejí až příliš velké rozdíly. Já o tom zatím mluvil jako o argumentu, kterým budou lobby na UEFA tlačit. *17* Hráči jsou drazí = kluby nechtějí hrát zbytečné zápasy se slabými soupeři.

v reakci na
Lapíz Lapíz
12.1.11 19:33 k článku Dluhová mast, na UEFU past

Jj, zatím je to zejména u Anglánů, Italů a Němců nepředstavitelný. U Španělů by to imo nebyl problém, vzhledem k regionální rivalitě.

Zatím.

v reakci na
vasa23 vasa23
12.1.11 19:32 k článku Dluhová mast, na UEFU past

Jo, tak jsem to myslel. Zájem by o to byl, stačí když se najde nějakej odvážlivec a začne to připravovat, ostatní se chytnou. Bylo by to prestižní, byla by to dost možná největší sportovní soutěž na světě.

Popravdě řečeno, před patnácti lety byla rekordní částka za přestup hráče v Premier league nějakých pět, deset milionů liber. Kdo by si tehdy představil, že zanedlouho se bude dávat stovka?

Proč nepřijmout jako možné a dokonce pravděpodobné to, co se nám zdá nepředstavitelné, ale veškeré pozorovatelné ukazatele k tomu směřují?

v reakci na
Lapíz Lapíz
12.1.11 19:29 k článku Dluhová mast, na UEFU past

Hm... tohle chce právě Platini tuším už dýl vyjednat, aby EU umožnila platový stropy. Pokud to jde v USA, jistě to půjde i v EU. *14* Na druhou stranu, leckdo bude proti. Velké kluby, hráči, agenti. A to může být významná lobby. Například Fiorentino Perez má ke španělské vládě imo asi blíž, než Villar. A nebo k důležitějším postavám ve vládě.

Taky myslím, že by regulace pomohla malým klubům. Ale určitě by nepomohla těm velkým.

v reakci na
Lapíz Lapíz
12.1.11 19:25 k článku Dluhová mast, na UEFU past

Dík, Vaso, žes to za mne shrnul do tří řádků. Není nadúsporné vyjadřování. *4*

v reakci na
vasa23 vasa23
12.1.11 19:23 k článku Dluhová mast, na UEFU past

Eh... vřelé díky.

KLDR je lidově dem. stát. Oni ještě nedosáhli ani socialismu. Každopádně svět se shoduje (aspoň jsem ten pocit měl, když jsem o tomhle četl v anglickejch novinách) že je to spíš prostě obecně autoritativní režim. Konec konců, jak by bylo s komunismem slučitelné, že patrička kulečníku, kteří mohou hrát jen bohatí straníci, stojí totéž, co za rok vydělá průměrný dělník?

Ne, to je prostě diktatura. Nazývat to komunismem je neznalost a taky nedostatek píle přemýšlet, nemyslíš? Nebo co to vlastně je; komunismus? To, že můžeš pracovat v jihokorejským průmyslovým komplexu pro tři čtvrtě milionu dělníků kousek na sever od hranice za pár šupů a Evropan jako já si pak koupí mobil od Samsungu? A jakej je vlastně rozdíl mezi KLDR a třeba Uzbekistánem? O to mi šlo, já chápu, proč jsi použila ta slova, akorát myslím, že je zhoubné stále bojovat s komunismem, zvlášť, když s ním minulé režimy východního bloku neměly nic společnýho.

Nechápu rozdíl mezi investicí Abramoviče do klubu a investicí Realu do klubu, fakt ne. Kde je ten rozdíl?

v reakci na
El Gato con Botas El Gato con Botas
12.1.11 15:26 k článku Atlético potvrdilo příchod Juanfrana, opačným směrem míří Ibrahima a opce na Cedrica

Nj, teď jde o to zajistit, aby mladé posily nehrály Segundu.

v reakci na
Carlitos Carlitos
12.1.11 15:24 k článku Mallorca se chce vrátit na Lluís Sitjar

*4* ani jsem si neuvědomil, jak trefné je slovo Propadák, když ho použije někdo, kdo Padákům říká padáci. *4*

v reakci na
tunak tunak
12.1.11 15:24 k článku Mallorca se chce vrátit na Lluís Sitjar

Prostě a jednoduše: propadák. *10*

v reakci na
aimar21 aimar21
12.1.11 15:00 k článku Jarošík výsledky Zaragozy nechápe

Odkdy nosej policajti transparenty, Sebyku? *4*

v reakci na
Sebyk Sebyk
12.1.11 14:59 k článku Mallorca se chce vrátit na Lluís Sitjar

mysím, že jsi ve svých pocitech osamocen. *4*

v reakci na
aimar21 aimar21
12.1.11 14:57 k článku Dluhová mast, na UEFU past

Komunistických manýr *4* když už. Ta manýra.

Postavení velkoklubů bylo budované konkrétně jedno desetiletí, 1990 - 2000. Do tý doby něco takovýho existovalo jen v několika případech a s dneškem se to nedá srovnat. Navíc nechápu rozdíl mezi zadlužením se Realu a Barcelony a investicí Abramoviče. Tak buď do toho zakomponuješ morálku (omunistickou manýru) a budeš regulovat (komunistická manýra) a nebo se nesmíš zlobit na to, že za peníze si koupíš postavení (velkoklubu).

KLDR nikdo nepovažuje za komunistickou zemi, teda snad kromě ČT, LN a MFD. Svět o ní ale nemluví jako o komunistickým státu. Ani v názvu to nemá. *17*

Jinak s tebou souhlasím, zavedl bych trochu morálky a zakázal použít v zápase víc než tři hráče, které kub nevychovával. (Akorát by ale rozbujel obchod s hráči do 18 let.)

v reakci na
El Gato con Botas El Gato con Botas
12.1.11 14:52 k článku Pro Ángela skončila sezóna. Nahradí ho Cicinho?

Až někdo Matovi zlomí nohu, tak ti to ocituju *4*

Ale jinak máš možná pravdu, ale to jelt těžký.

v reakci na
Valencia-Mestalla Valencia-Mestalla
12.1.11 14:51 k článku Atlético potvrdilo příchod Juanfrana, opačným směrem míří Ibrahima a opce na Cedrica

*4* Ibra

12.1.11 14:51 k článku Jarošík výsledky Zaragozy nechápe

Momentální forma je taky důležitá, Sebyku *4*

v reakci na
Sebyk Sebyk
12.1.11 14:26 k článku Jarošík výsledky Zaragozy nechápe

Možná, že se v tréninku přes vlastní stopery prosadit dokážou. *10*

v reakci na
Carlitos Carlitos
12.1.11 14:26 k článku Jarošík výsledky Zaragozy nechápe

*4* no já vím, Gabilondo a Susaeta jen za předpokladu, že pvk budou kopat Pablo a David. *4*

Musím se přiznat... nikdo jiný mě nenapadl. Leda snad Vicente - Joaquin. *4*

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
12.1.11 14:24 k článku Cosi shnilého je v Atléticu…

Zajímalo by mne, proč dává Kike toho Garcíu na kraj. Dneska potřebuje člověk na kraji především běhavýho hráče s trojitejma plícema. Nepřipadá mi, že by thle García splňoval. A že by ike čekal větší podporu od Ujfalušiho a třeba i změny rolí?

Zrovna Ujfaluši ale primárně útočnýho beka hrát nemůže, mít tam Dani Alvése, chápal bych to, ale takhle? To je Hodgsonův Liverpool, jeden kraj běhavej, druhej statickej, jenže to se psal tak rok 1985 *5*

v reakci na
Sebyk Sebyk
12.1.11 14:21 k článku Mallorca se chce vrátit na Lluís Sitjar

*39**56**18*

v reakci na
Carlitos Carlitos
12.1.11 14:20 k článku Pro Ángela skončila sezóna. Nahradí ho Cicinho?

Pořádnej problém pro Villarreal, jeden z jejich klíčovejch ofenzivních hráčů. *13*

12.1.11 14:18 k článku Matovy góly mají pro Valencii cenu zlata

*4* Mata, člověk, který si tento článek:

http://www.zonalmarking.net/2010/12/15/offside-goal/

vyložil po svém. *7*

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
12.1.11 13:53 k článku Mallorca se chce vrátit na Lluís Sitjar

*4* njn, Isco, Mata, Vicente, Albelda...

v reakci na
Carlitos Carlitos
12.1.11 13:52 k článku Mallorca se chce vrátit na Lluís Sitjar

*29* *106*

v reakci na
ruty ruty
12.1.11 13:52 k článku Jarošík výsledky Zaragozy nechápe

Podle mne je teda Contini lepší volba. *4*

          Portillo 

Gabilondo - Masoud - Susaeta Lass - Raul Garcia Filipe - Contini - Jarošík - Ujfaluši

Myslíte, že by na to bylo dost bodů? *4*

v reakci na
Lapíz Lapíz
12.1.11 13:51 k článku Mallorca se chce vrátit na Lluís Sitjar

Valencia se části dluhu sice zbavila, ale za jakou cenu? kde máš další horký zboží, za který utržíš 80 milionů Eur jako loni? *10*

v reakci na
Valencia-Mestalla Valencia-Mestalla
Předchozí 1 308 309 310 311 312 313 314 368 Následující [strana: 311/368, záznamů: 11022]

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace