Úvod / Uživatelé / jazzko / Komentáře

jazzko - Komentáře


13.1.20 06:50 k článku Xavi nabídku Barcelony odmítl. Mohl by ale přijít v létě

Jistě, na hřišti hrají hráči a pokud to odchoděj, jde kritika za nima. Ale kdo hráče na utkání mentálně a fyzicky připravuje? Současný kádr barcelony si myslím že má na trochu víc než sbírat venkovní remízy a prohry.

Je to vina hráčů? Jistě je, ale jenom do jisté míry, v dílčích celcích. Za to, co předvádějí na hřišti je z dlouhodobého hlediska zodpovědný manager, ve třetí sezoně se už asi na nic vymlouvat ani nedá.

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
12.1.20 16:02 k článku Xavi nabídku Barcelony odmítl. Mohl by ale přijít v létě

Jeho rozhodnutí dává jakousi naději, že to má v hlavě v pořádku a že to třeba, až jednou ten tým skutečně převezme, bude vést lépe, než současný trenér.

10.1.20 13:41 k článku Rubiales: Supercopa je nejdůležitější krátkodobý turnaj na světě

Je to de facto politik a musí něco říkat. Zejména pokud se ho někdo, třeba novináři, ptá..

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
10.1.20 13:34 k článku Atlético ve strhujícím zápase zdolalo Barcelonu a ve finále Supercopy vyzve Real Madrid

Souhlasím zejména s touto částí: "Přečin typu ofsajdu je totiž stejně podstatnej teprve až ve chvíli, kdy je ten ofsajd evidentní, a tudíž teprve až v tý chvíli má smysl ofsajd postihovat."

I kdyby útočící hráč byl v o 20cm výhodnějším postavení (ofsajdu), jakou reálnou výhodu, uvážíme li jak obrovské je v poměru k této vzdálenosti fotbalové hřiště, mu to dává? Že je o půl chodidla před obráncem je jako nějaká podstatná výhoda? A co pak milimetr? Nebo rovnou pět?

Troufám si říct, že to není podstatná, ba dokonce ani nepodstatná výhoda. Je to zcela zanedbatelná a bezvýznamná vzdálenost, kterou v souvislosti s dobou přihrávky nejde nijak spolehlivě měřit. Měří se chvíle , kdy balon opouští nohu a v tuto dobu se zároveň měří vzájemné postavení útočníka a obránce. Stačí ale, když VAR posune o pár políček záběr dopředu nebo dozadu (ani ten kontakt balonu s nohou netrvá jenom nějakou pikosekundu ale dejme tomu 1-2 desetiny vteřiny) a vzájemné postavení útočníka a obránce může být klidně o desítky cm jiné. To dává zase jenom prostor k manipulaci (a nedivil bych se, kdyby právě toto byl odůvodem, proč se nyní ty ofsajdy měří tak strašně "přesně") a ovlivňování výsledku. Stačí 2 neuznané góly pro mikroofsajd a výsledek je rázem o dost jiný, že?

A z tohoto důvodu je do doby než se najde jiný způsob (skutečně exaktní) měření ofsajdu nutné přistoupit k jisté toleranci. Navrhovaných 20cm mi osobně přijde docela rozumných .Je potřeba podporovat ofenzivu a ne destrukci hry.

Můj názor.

v reakci na
tunak tunak
10.1.20 11:34 k článku Atlético ve strhujícím zápase zdolalo Barcelonu a ve finále Supercopy vyzve Real Madrid

Perfekně vysvětleno a naproto souhlasím.

v reakci na
tunak tunak
10.1.20 08:43 k článku Atlético ve strhujícím zápase zdolalo Barcelonu a ve finále Supercopy vyzve Real Madrid

Myslím, že je ta dáno především tím, že pokud by se i při obranných zákrocích pískal jakýkoliv dotek rukou, mohlo by to snadno sklouznout k tomu, že by útočníci nakopávali míče na ruce obránců a měli bychom penalt jako koblih před volbama.

v reakci na
Carlitos Carlitos
10.1.20 08:42 k článku Atlético ve strhujícím zápase zdolalo Barcelonu a ve finále Supercopy vyzve Real Madrid

Milimetrové ofsajdy mi vadí dlouhodobě. V El Classicu takový byl pískán Realu, nyní Barceloně. Před VARem se sporné nebo těsné ofsajdy vždy posuzovaly v prospěch útočícího týmu a tak to mělo zůstat i v době VARu. Ten mě sám o sobě čím dál více přesvědčuje, že to není dobrá cesta, minimálně ne tak, jak je nyní nastavena.

v reakci na
Carlitos Carlitos
9.1.20 14:56 k článku Rubiales: Supercopa je nejdůležitější krátkodobý turnaj na světě

Co taky má říkat, že? Dobře si je vědom, že přesun do arábie je jenom komerční záležitost, ale veřejně to říct by byla mediální samovražda, takže tyto politické pindy o tom, jak tyto peníze pomůžou ženskému fotbalu, matkám samoživitelkám a lidem na vozíčku budeme poslouchat pořád.

8.1.20 15:19 k článku Luis Suárez byl zvolen hráčem měsíce prosince

Díky za tip.. Budu sledovat serial :)

v reakci na
Fliskies72 Fliskies72
8.1.20 14:27 k článku Luis Suárez byl zvolen hráčem měsíce prosince

To se pořád jenom vyhazuje a prodává jakmile se nevyhrává.. Ale o tom třeba v Realu ví docela dost i takový Benzema.

Přitom on ten Suarez je docela pracovitý a ve většině zpasů se snaží napadat a být aktivní. Běhá, nabíhá, snaží se o kličku a ano, ztratí u toho balon - no a co? Aby se balon dostal k němu na nohu co nejdříve zpět, tak od toho je tam dalších 9 hráčů v poli (no dobře, osm, po Messim to asi nikdo chtít nemůže).

Nědy ty fanouškovské hejty vážně nechápu.

v reakci na
Carlitos Carlitos
8.1.20 14:04 k článku Luis Suárez byl zvolen hráčem měsíce prosince

Taky nad tím pořád když něco takového předvede přemýšlím. Můj názor je, že má přespříliš silnou touhu vyhrávat a je proto ochoten udělat takřka cokoliv. I přes jeho buldočí povahu se mi ten chlap jeví jako týmový hráč, který pro svůj tým chce vítězství urvat za každou cenu a nehledí příliš na prostředky, jakými toho dosáhne. Další věcí může být taky pocit jakési satisfakce za všechna ta tahání za dres a okopávání, která naopak pískaná nejsou. Navíc je to jihoameričan, horká krev a vášeň v srdci.

Na jednu stranu ten zápal a nezlomnou touhu po vítězství obdivuji, na druhé straně je samozřejmě odsouzeníhodné chování, jež výše bylo dostatečně popsáno. Jak říkám.. co můžem dělat? Radujme se z dobrého, nestresujme s tím špatným, protože beztak na prd z toho máme vliv..

v reakci na
Tarja Tarja
8.1.20 08:52 k článku Luis Suárez byl zvolen hráčem měsíce prosince

Suarez je válec. Často je svými fanoušky kritizován za nepřesné přihrávky a ztráty míčů, ale dle mého názoru je to z jejich strany jenom hrubé nepochopení jeho role v týmu, kde by ho řada lidí nejraději vnímala jako hráče do kombinace (aspoň to tak vnímám z toho co čtu v diskuzích na stránkách věnujících se Barceloně). Tedy ne že by neuměl přihrát, důkazem budiž jeho poslední luxusní šajtlička na Vidalovu hlavu, ale asi to není ta jeho nejsilnější sránka. Jeho úkolem v týmu je být na hranici ofsajdu, pohybovat se uvnitř vápna, nabízet se na přihrávku kde pak z první nebo druhé zakončuje. Lze jistě diskutovat o tom, zda je normální, aby z pěti metrů přestřelil odkrytou bránu, což se u něj stává, ale na druhou stranu tak nelze nevidět kolik gólů vsítil z těch nejnemožnějších akrobatických pozic a rovněž se sluší na tomto místě podtrhnout, že jeho gólový průměr se každý rok pohybuje kolem 25 na sezonu, což jistě není málo.

Aby snad nedošlo k omylu, že jsem jeho nekritckým obdivovatelem, rovněž jako většina fanoušků fotbalu nesnáším jeho herecté etudy na hranici (i za hranou) trapnosti a simulace s cílem vynutit si nefér výhodu. To jsou vlastnosti, které nejsou hodny takového šutéra, jakým on je a je to škoda, že si své jméno tímto kazí. On už ale jiný nebude a tak nám, fanouškům Barcelony, nezbývá než se s tím smířit a tyto excesy blahosklonně přehlížet.

Pominu li ovšem tuto věc, jedná se o jednoho z nejlepších hroťáků v současnosti a právem si tuto cenu za prosinec zaslouží. Je to dříč a srdcař a i přes všechny jeho špatné vlastnosti si ho jako hráče vážím.

3.1.20 08:19 k článku Velké gesto Pedra Zabally

Tenkrát ještě fair play něco znamenalo. Čte se to hezky, škoda že dnes už nic podobného příliš vídat nelze.

27.12.19 16:14 k článku Betis prodloužil smlouvu s Joaquínem a úspěšně lanaří Aleñu

.. trenerem (nepochybuji o tom, ze to je Valverdeho posledni tazeni - leda by vyhral LM) dostane vice prilezitosti..

v reakci na
jazzko jazzko
27.12.19 16:13 k článku Betis prodloužil smlouvu s Joaquínem a úspěšně lanaří Aleñu

Jestli Alena pujde, zcela to pochopim. Za posledni pulrok hral minimalne a neni to tim, ze by on sam hral spatne. Spise pod Valverdem proste nedostava prostor, protoze Valverde je konzervativni. Doufam ale, ze se pristi rok vrati a pod novym

20.12.19 13:01 k článku Uvidíme v januári znovuzrodenie Deportiva?

Nesazim uz 20 let, takze dnes asi taky nezacnu..

v reakci na
zemun zemun
20.12.19 08:48 k článku Uvidíme v januári znovuzrodenie Deportiva?

Kdysi jsem sázel stylem "vyber si prumerny klub a neustale dávej na výhru, když to nevyjde, v příštím kole zdvojnásob sázku" a kdybych tenkrát chytl takovou černou sérii, asi bych se finančně položil, protože by mi prostě došel kapitál. Geometrická řada je neúprosná. Ještě štěstí, že jsem tenkrát neznal španělsko ligu, nota bene deportivo..

v reakci na
Carlitos Carlitos
19.12.19 14:45 k článku Čísla a zajímavosti 243. El Clásica

Já to nevím, ale je asi dobře, že to víš ty. Zatím se ti tvé předsevzetí o nekomentování ale moc nedaří, to vidíme už nyní.. :)

v reakci na
ace ace
19.12.19 14:07 k článku Čísla a zajímavosti 243. El Clásica

No vidíš, to je jenom důkaz, že sem už tak málo chodím, že ani nevím, že zde ta ignorace je. Díky za tip.

v reakci na
ace ace
19.12.19 13:19 k článku Ohlasy po 243. El Clásicu

Asi to odpovídá současné formě obou celků. Góly chyběly. Real měl více střel, ale všechny byly jalové, Barca měla tuším 2 velké šancea azbytek jalově, jinak to bylo poměrně nahoru-dolů ale bohužel jenom od šestnáctky k šestnáctce, tak jak říkáš. Výkon rozhodčího se mi ale docela líbil (sic neviděl jsem prvních 12 minut).

v reakci na
tunak tunak
19.12.19 13:09 k článku Čísla a zajímavosti 243. El Clásica

Nejsem nikdo, nijak moc sem nepřispívám. Pouze to tady čtu téměř od samého začátku a registroval jsem se až 2 roky poté, co jsem tento web vůbec objevil. Nemám tak žádné velké právo kritiky a vždy jsem ctil svobodu slova a ctím ji i nyní, proto po žádných zákazech a banech nevolám.

Na druhou stranu musím říct, a jsem rád že s tím La Coruňa začal protože jsem se doposud domníval že všem to tady takto vyhovuje a je to jenom můj problém, musím říct, že mě dlouhodobě unavuje neustále číst o tom který klub je špína, co slušní lidé nemají rádi a co nedělají a o čem všem by stačila jenom expreska. A je to bohužel jedním z důvodů, kvůli kterým se mi vlastně do diskuze ani moc přispívat nechce a nebaví mě to. Nemám nic proti tomu když někdo nějaký klub nemá rád, to je každého věc, ale číst to pod každým druhým článkem je strašně otravné a únavné.

Nešlo by to technicky udělat tak, že bych si komentáře mnou vybraných jedinců mohl schovat a tito by pak ani nemohli reagovat na moje příspěvky? Nějaká forma ignorace. To ostatně je jediné co na trolly kdy platilo, protože jakákoliv reakce je vždy tím krmením, které dělat nechci a vím, že to žádný smysl ani nemá. To by vyřešilo mnohé a jak vidím, netrápí to jenom mě.

Opakuji ale, nesouhlasím s banováním, neslučuje se to s tím, jak svobodně se chci vy světě cítit. Na druhou stranu, měl bych mít právou zavřít některá okna, pokud je za nimi příliš velký bordel a nemusím se přeci kvůli tomu hned stěhovat pryč z baráku, no ne?

La Coruňa, díky žes to propích!

v reakci na
Carlitos Carlitos
21.10.19 13:53 k článku Továrna na úspěch. La Masia slaví 40 let

To věřím..

v reakci na
Carlitos Carlitos
21.10.19 13:46 k článku Továrna na úspěch. La Masia slaví 40 let

Tak snad kvůli tomu nebudeme hysterčit, ne? :)

v reakci na
Carlitos Carlitos
21.10.19 10:11 k článku Továrna na úspěch. La Masia slaví 40 let

Messi má 6 zlatých míčů? Takže to letos vyhraje?? :)

24.9.19 13:30 k článku Xavi: Nebude snadné se do Barcelony vrátit

To se jenom rozcvičoval :)

v reakci na
tunak tunak
24.9.19 10:35 k článku Xavi: Nebude snadné se do Barcelony vrátit

Taky Enrique. Na treble se nezapomíná!

v reakci na
tunak tunak
24.9.19 08:17 k článku Athletic je po 14 letech v čele ligy. Vděčí za to Garitanovi a nedobytné Katedrále

Sice zrovna neplesám a nejásám, z našeho pohledu v současné mizérii skutečně není příliš důvod, ale s Bilbaem v čele žádný problém nemám. Navíc tuším, že je to jenom dočasná záležitost a tak se není potřeba zas tolik vzrušovat. I když..kdo ví.. třeba to dotáhnou až do konce. Liškám v PL taky nikdo nevěřil a to byli skuteční outsideři.

v reakci na
tunak tunak
20.9.19 15:05 k článku Rekordní příjmy. Barcelona jako první sportovní klub pokoří metu miliardy eur

Pravda, žádná velká hitparáda to nebyla a nelze před tím zavírat oči, ale nelze hrát dlouhodobě jenom na vítězné vlně. Každý klub zažívá časy lepší a horší a každý zápas je jiný. Jaké závěry lze vyvodit z toho, že jsme hráli v Dortmundu holomajznu a zasloužili si prohrát? Dle mého názoru nijaké. Byl to jenom jeden zápas. Budou další. Některé prohrajeme, většinu pravděpodobně vyhrajeme. Tak to chodí. Mluvit hned o bídě není zcela patřičné.

v reakci na
tunak tunak
12.9.19 16:43 k článku Messi: V Barceloně ani reprezentaci nerozhoduji

Já jsem ten příspěvek viděl a vím co v něm bylo, tak kdybys chtěl, klidně tu tvou ironickou reakci otiskni do tohoto vlákna pode mně. :)

v reakci na
tunak tunak
1.8.19 16:34 k článku Dvakrát jsem odmítl Real Madrid, prozradil Puyol

Legenda *41*

Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 11 Následující [strana: 4/11, záznamů: 320]

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace