Úvod / Uživatelé / jazzko / Komentáře

jazzko - Komentáře


10.8.20 14:12 k článku Poprvé poražený. Zidane poznal, jaké je to vypadnout z Ligy mistrů

Zinedine Zidane zjistil, že vyhrát La Ligu a Ligu Mistrů v jeden rok je o něco náročnější než čekal.

22.7.20 12:34 k článku Úroveň La Ligy je tak vysoká i díky rozhodčím, tvrdí končící González González

Spíš navzdory, ale možná že už ani tak ne.. Celkově je to blábol.

20.7.20 09:07 k článku Klíče k titulu: nepřekonatelný Courtois, kapitán Sergio Ramos, produktivní Benzema a Zidanovo kouzlo

Se Zidanem souhlasím zejména v tom, že ligový titul je cennější než pohár v LM a to z mnoha důvodů, avšak za všechny uvedu jenom ten hlavní: lepší výkonnost než všechny ostatní týmy je potřeba vykazovat po celý rok.

Ne že by byl Real letos tak strašně našláplý, to snad i samotní fans cítí, že tomu tak nebylo, ale přesto byl lepší než všichni ostatní a po přestávce vyhráli všechny zápasy (nebudu zde nijak polemizovat, zda některá sporná rozhodnutí pomohla či nikoliv - na to se už historie ohlížet nebude), což jim spolehlivě titul zajistilo a za tom jim mohu pouze blahopřát.

Barca má nyní spoustu vlastních problémů. Jak to většinou chodí, po tučných letech plných vítězství i titulů nastávají léta chudá. Příliš optimisticky to nevidím ani pro nejbližší sezonu a fans i samotná Barca se budou muset ve svých požadavcích a ambicích malinko uskromnit, začít pracovat na fundamentálních základech, rozumně investovat do mladých hráčů, nezanedbávat je (ani ty z akademie) a po nějaké době se zase úspěchy dostaví. Otázkou je, jestli je takové sebereflexe současná Bacelona vůbec schopna. Obávám se, že ne, nikoliv za současného vedení.

11.6.20 16:33 k článku Fotbal po 93 dnech. Jaký bude?

Konečně! A doufám, že brzy na stadiony vpustí i fanoušky.

11.6.20 16:33 k článku Liga Fantástica pokračuje 28. kolem

Jsem si spletl článek *53*

v reakci na
jazzko jazzko
11.6.20 16:31 k článku Liga Fantástica pokračuje 28. kolem

Konečně! A doufám, že brzy na stadiony vpustí i fanoušky.

31.5.20 12:19 k článku Příští sezóna odstartuje v polovině září. Zřejmě i s fanoušky na tribunách

Nezbláznil. Nebudu se tady dohadovat o tom, jak moc je prezentovaná smrtnost covidu přeceňovaná nebo podceňovaná. Vzhledem k chybějící jednotné metodice a tedy zcela rozdílnými způsoby počítání obětí covidu je diskuze na toto téma čistě akademickou záležitostí a nehodlám se v tom angažovat. V takovém případě totiž i ta tvá fakta mohou být zcela něvěrohodná., na což poukazuje množství odborníků z řad lékařů, epidemiologů, kteří s covidem na rozdíl od nás, zde diskutujících, nějakým způsobem pracuji nebo s ním alespoň přicházejí skrze své pacienty do styku. Tím pádem mohu mít jakýsi názor (evidentně na opačném názorovém spektru od tebe), ale to je asi tak všechno. No a můj názor na současné dění je (abych to tedy jenom zkratkovitě shrnul, protože tolik času se mi do toho investovat nechce a ani nemám potřebu nikoho o ničem přesvědčovat):

  • covid existuje a je pravděpodobně silně nakažlivý
  • onemocní na něj dříve nebo později pravděpodobně každý
  • jsou rizikovější a ohrozenější skupiny obyvatel (nemocní a jinak oslabení jedinci - což jsou většinou starší lidé)
  • smrtnost je přeceňována, ve skutečnosti je daleko nižší než se uvádí (dnes i oběť dopravní nehody pokud je u ní zjištěn covid se zahrne do statistik obětí covidu)

Škrcení ekonomiky vnímám jako:

  • amaterské a naivní řešení stylem zakažme všechno ať nemusíme nic složitě vymýšlet (zakázovat a bořit je vždy snažší)
  • zcela neadekvátní a hysterické ke stávající hrozbě
  • nekompetentní a chaotické s možným pozadím a snahou o skrytí skutečných politických a ekonomických problémů vlády a osoby premiéra ČR

Souhlasím s tím, že se budemem muset naučít žít jinak, třeba i s covidem, který tady prostě je a nejspíš navždy bude. Můžete doufat ve vakcínu, která možná bude (třeba taky ne).

Fotbal je součástí ekonomiky. Se jejím škrcením jednoduše nesouhlasím a myslím si, že je kontraproduktivní. Můj názor je, že Covid tady je a bude a mají se chránit ohrožené skupiny lidí a to především tak, že se mají chránit hlavně sami, třeba tak, že nějakou dobu nebudou chodit ven (a budou tak čekat.. ale na co vlastně? Na vakcínu? Na druhou vlnu? Na smrt doma?). Místo toho všechno za nás zařizuje stát a hlavně náš pan premiér, který asi umí zařídit úplně všechno.

Proto prosím, zůstaň věcný a zdrž se zbytečného napadání a podpásovek o libertariánech a a Klausících. Já mimochodem jeho volič nejsem a ani mu nijak nefandím, ale o to nejde, protože toto sem vůbec nepatří. Nechte lidi žít po svém.

současý nastavení ekonomickýho provozu vede k bezprecedentní akumulaci kapitálu v rukou několika málo vyvolenejch. Tohle je potřeba změnit v první řadě.. Je tudíž nutný a navíc spravedlivý, aby to byli především boháči, kdo zaplatí přechod k bezemisní ekonomice.. Vskutku nádherná, utopistická, socialistická vize, která se opět a opět vrací, ale jaksi to tak nikdy nedopadne. Já ti neřeknu, kdo to zaplatí, ale řeknu ti kdo to zcela určitě nezaplatí: to jsou právě ti boháči, které zmiňuješ. A pravděpodobně to zaplatíme my, obyčejní lidé. Tak jako tomu bylo doposud v historii vždy.

Proč sem taháš Norsko sice nevím, ale já fanda elektromobility a zelených výfuků nejsem.

Spotřeba problém sice je a růst do nebe možný není, nějaký pád by byl nevyhnutelný tak jako tak. Ale abychom mu museli ještě takto dobrovolně pomáhat, to není nic pro mně.

Ovsem pandemii neresit a nechat ji volnej prubeh je mnohem spolehlivejsi cesta k ekonomickymu kolapsu nez lockdown. Lockdown neni problem. Je ale treba chytre zmirnit jeho nasledky. Idealni masivnimi transfery bohatstvi (kapitalu) ze soukromrjch rukou do verejnejch a z majetku neumerne bohatejch tem zasazenejm. Penize na to jsou. Čekám, že to někoho dříve nebo později napadne. Za mně je to tedy pěkný humus, osobní vlastnictví považuji za nedotknutelné.

Vyjadřuj pouze svůj názor, nemusíte s tím souhlasit.

v reakci na
tunak tunak
30.5.20 18:21 k článku Příští sezóna odstartuje v polovině září. Zřejmě i s fanoušky na tribunách

Kdo se bojí, může zůstat doma, v čem je problém? Ti co se nebojí, nemoc risknou a prostě ji prodělají. Třeba nebude návštěvnost 80.000, třeba bude poloviční, ale jsem přesvědčen, že nemalé množství lidí už má toho nekonečného strašení plné zuby. Žádný business a žádný stát si nemůže dovolit nadále škrtit ekonomiku způsobem, jaký jsme i u nás viděli za poslední dva měsíce. Riskoval by totiž ekonomickou sebevraždu a následně množství lidí, kteří v této souvislosti když ne přímo umřou (nedostupná a drahá lékařská péče), tak alespoň výrazně schudnou. Ať si každý odpoví sám, co je pro společnost, ale i pro něj samotného, výhodnější.

v reakci na
tunak tunak
25.5.20 07:41 k článku La Liga dostala zelenou od vlády, hrát se může od 8. června

Už bylo načase..

21.5.20 08:53 k článku Aritz Aduriz ukončil kariéru

Legenda.. *41*

7.5.20 09:50 k článku Courtois: Titul pro Barcelonu by byl nespravedlivý, byli jsme lepší tým

Thibaut Courtois prokázal, že je lepší brankář než myslitel. Svět je zase v pořádku. Nač tedy vůbec hrát ligu, přeci stačí být v Classicu lepším a nemůže být pochyb o tom, komu ligový titul po právu patří..

Ať už to celý odpískají nebo ať už začnou hrát. Titul se bez dohrání všech kol udělovat nebude, to Thibaut strach mít nemusí.

30.4.20 11:16 k článku La Liga by se mohla vrátit s uměle vytvořenou atmosférou

Umělý aplaus (laugh please!), umělý hráči (artificial Ronaldo face), umělý rozhodčí (VAR).. už zbývá jenom nasimulovat hru samotnou a matrix je dokonán..

23.4.20 11:45 k článku Finále Copy se možná odloží na příští rok. Zahrál by si ho Aduriz?

Samozřejmě, že nebude.. Zvyknout si na vir je jediná možná smysluplná cesta. Vše ostatní je jenom prodlužování agonie.

v reakci na
tunak tunak
11.3.20 08:23 k článku Další zápasy bez diváků: Barcelona - Neapol, Sevilla - AS Řím a příští dvě kola Primery a Segundy

Tak aspoňže tak. .*4**22*

v reakci na
tunak tunak
10.3.20 14:29 k článku Další zápasy bez diváků: Barcelona - Neapol, Sevilla - AS Řím a příští dvě kola Primery a Segundy

To budou hrozne zapasy.. Mne ta kulisa chybet rozhodne bude a pro hostujici tymy je to rozhodne vyhoda, takze sance Barcy na postup uz neni tak vysoka, jako by byla se zaplnenou tribunou..

7.3.20 16:39 k článku Dívka, kterou srazil Toro Fernández, zemřela. Hráči Celty vězení nehrozí

Denne vidam, jak chodec na prechod vlitne aniz by se podival aspon vlevo jestli neco nejede. Sluchatka na usich, mobil v ruce. Kdyz ho nekdo sejme jenom proto, ze se treba na vterinu podival do zpetneho zrcatka a nevsiml si tak chodce vcas, koho bude policie potahovat kdo bude uznan vinikem? Temer vzdy je vinen ridic, protoze v domneni polehcujici okolnosti hloupe prizna, ze se dival do zpetneho zrcatka, ale ve skutecnosti si za ujmu muze chodec sam. A protoze vetsima lidi kteri autem nejezdi si mysli, ze tu prednost skutecne maji, pak se nelze divit ze se takto chovaji.

v reakci na
tunak tunak
6.3.20 13:37 k článku Dívka, kterou srazil Toro Fernández, zemřela. Hráči Celty vězení nehrozí

Souhlasím s tebou. Absolutní přednost chodců je ta největší debilita, kterou jsme tady do silničnío zákona mohli dát a dělá z chodců naprosté dementy vlastního uvažování zcela prosté. Vidím to téměř denně.

v reakci na
ace ace
6.3.20 13:34 k článku Obrovská fušeřina. Celta je nespokojená s projektem na rekonstrukci tribuny

A já už na tom obrázku hledal obrazovky, aby i ti, co sledují zády k brance, aspoň něco viděli.. *39*

v reakci na
Fliskies72 Fliskies72
6.3.20 13:33 k článku Setién měl namířeno jinam. Nabídka Barcelony ho překvapila

S tou akademií popravdě nevím. Tak dobře do toho nevidím, abych dokázal řít, jestli je tam dostatek talentů či nikoliv. Myslím si, a je to jenom můj soukromý názor založený na domněnkách, že to byla tenkrát vskutku extrémně výjimečná situace, kdy v akademii bylo nebývale velké množství vysoce talentovaných mladíků a že se to jen tak opakovat nebude a že dnes tam už takové talenty nejspíše nejsou, určitě ne v možství větším než malém. A ten občasný talent co se občas prosadí do áčka je zpravidla udusán neschopným vedením a nesmyslnou přestupovou politikou. Souhlasím s tím, že než například Dembele za 150 míčů, lepší by bylo zkusit někoho zevnitř, ale to je už rovině coby kdyby. Každopádně přestupová politika je naprosto šílená, nekoncepční, panikářská, o tom žádná.

v reakci na
Fliskies72 Fliskies72
6.3.20 13:25 k článku Setién měl namířeno jinam. Nabídka Barcelony ho překvapila

To je pravda.. ale pořád platí za jednoho z nej současných trenérů a je to skvělý taktik. V Barce se toho tenkrát sešlo hodně dobrého. Skvělá generace hráčů (která tady možná opravdu 100 let už nebude) a trenér, který z nich dokázal dostat maximum. Bylo to vzájemné. Guardiola by nebyl nic bez tehdejší Barcy a Barca by neměla tolik úspěchů nebýt Guardioly. V prvním roce vyhrál všech 6 možných trofejí, co šly vůbec vyhrát, jen si to považte! To se už asi opravdu opakovat nebude a fandové Barcy by měli sestoupit zpátky na zem.

v reakci na
tunak tunak
6.3.20 13:20 k článku Obrovská fušeřina. Celta je nespokojená s projektem na rekonstrukci tribuny

Tak jak říkáš bych tomu i rozuměl a možná by to dávalo nějaký smysl, ale napsáno je, že by se museli otočit ZCELA, nikoliv jenom pootočit, jestli mi rozumíš.. *5*

v reakci na
Fliskies72 Fliskies72
6.3.20 13:18 k článku Setién měl namířeno jinam. Nabídka Barcelony ho překvapila

Skoro bych si to i přál.. z dlouhodobého pohledu by to bylo nejlepší, protože dokud budou tituly, problémy se budou neustále odsouvat a lepit, ale radikální očista nepřijde. A to platí i v lize. Tento rok čekám, a teď už možná i trochu doufám, že bude beztrofejový. V zájmu klubu by to bylo nejlepší.

v reakci na
tunak tunak
6.3.20 13:15 k článku Setién měl namířeno jinam. Nabídka Barcelony ho překvapila

V zásadě souhlasím a vidím to plus mínus stejně.. Valverde možná nebyl génius a možná v daný moment nebyl tím nejlepším možným řešením, ale špatný trenér to nebyl. Těch problémů je v klubu příliš moc a v žádném případě to není o tom, že se vymění jeden člověk a stane se zázrak. Toto mohl očekávat snad jenom blázen nebo velmi zaslepený fanoušek.

v reakci na
Fliskies72 Fliskies72
6.3.20 13:05 k článku Obrovská fušeřina. Celta je nespokojená s projektem na rekonstrukci tribuny

"Někteří fanoušci před sebou budou mít tribunu za brankou, což znamená, že se budou muset zcela otočit, aby mohli sledovat zápas."

Nerozumím tomu jenom já? Jak je to myšleno?

5.3.20 08:51 k článku Klubům se nelíbí karaoke. Chtějí po La Lize, aby televizím odezírání ze rtů zakázala

Očekávat, že příjemci tak obrovských peněz z televizního vysílání nebudou pod drobnohledem kamer, by bylo velice naivní. Nic jim ale nebrání TV práva televizím neprodávat a hrát tak na svých stadionech zcela bez kamer, jenom před diváky fyzicky přítomnými.. good luck! *80*

3.3.20 07:51 k článku Shrnutí 26. kola Primera División

Neříkám že není.. asi stejný jako stavět na pocitu, že dříve nebo později nějaká situace vyjde. A i když beru v potaz, že nejsem (a jako fanda Barcy ani nemohu být) nezaujatý, já měl v prvním polčase naopak pocit, že Barce to tam dříve nebo později musí padnout. Barca sice nehrála v prvním polčase o tolik lépe, ale na tu celkovou marnost prostě lepší byla a narozdíl od Madridu se alespoň k nějakým zakončením dostala, což se mi při vší úctě zdá být víc než mít jenom několik potencionálně nebezpečných situací.

viz: Madrid měl v první půlce několik dobrejch především brejkovejch pozic, který špatně vyřešil, takže z nich moc nebylo, ale potenciálně mohlo bejt - a takovejch potenciálně nebezpečnejch situací měl myslím víc, nebo mi to tak přišlo

v reakci na
tunak tunak
2.3.20 14:55 k článku Shrnutí 26. kola Primera División

Góly z toho dát šly. Ne nutně z každé šance, ale aspoň jedna se klidně ujmout mohla. Real v pvní polovině neměl ani to. A bavili bychom se o úplně jinom zápase potom..

v reakci na
tunak tunak
2.3.20 07:57 k článku Shrnutí 26. kola Primera División

První polčas o něco lepší Barcelona, ale neproměnila ani jednu ze čtyř velkých šancí. Ve druhé polovině Real výrazně zabral a Barcelonu prakticky nepustil přes půlku hřiště. Nebýt neproměněných šancí (na obou stranách), mohlo to skončit všelijak, ale takto lze říct jenom tolik, že Real vyhrál zaslouženě. A Lahoz podle mně včera pískal dobře.

27.2.20 10:56 k článku Real Madrid je na pokraji vyřazení, domácí osmifinále proti Manchesteru City nezvládl

Tak jsem se na ten zákrok ještě jednou podíval. Včera se mi zdálo být naprosto jasné, že Ramos lehce štrejchnul nohou a nohu Sterlinga. Jako je tam vidět nějaký mikropohyb, ale je fakt, že Sterling to hooodně přibarvil..

Sterling vs. Carvajal / Ramos vs. Jesus (UEFA refereeing)
Глобальная Перестройка

Chtělo by to ještě záběr z jiného úhlu, ale nenašel jsem..

v reakci na
jazzko jazzko
27.2.20 10:32 k článku Real Madrid je na pokraji vyřazení, domácí osmifinále proti Manchesteru City nezvládl

To je teda velice nelichotivá domácí bilance..

v reakci na
aimar21 aimar21
Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 11 Následující [strana: 2/11, záznamů: 320]

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace