Úvod / Uživatelé / tunak / Komentáře

tunak - Komentáře


23.5.20 15:47 k článku Bayern opci na Coutinha nevyužil, Brazilec se zřejmě vrátí do Barcelony

*4*

v reakci na
Makak Makak
22.5.20 14:33 k článku Chiellini ve své knize píše o Ramosově faulu na Salaha i Vidalovi a alkoholu

Smysl autobiografie uniká i mně. Možná protože málokterej žánr je tak nesmyslnej.

v reakci na
BG BG
21.5.20 15:57 k článku Song přestoupil do Barcelony kvůli penězům. Bylo mi u p.dele, že nebudu hrát, prozradil

Tahle forma byla možná ještě vtipnější. *22*

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
21.5.20 15:56 k článku Song přestoupil do Barcelony kvůli penězům. Bylo mi u p.dele, že nebudu hrát, prozradil

Myslíš, že je velká výhra, když se na tebe choděj koukat rodiče? *5*

v reakci na
BG BG
21.5.20 15:55 k článku S Messim jsme měli vyhrát Ligu mistrů vícekrát, lituje Iniesta

Některá děcka se plečatá rodí, dokonce snad většina. Nevím, moje se narodila s vlasama naštěstí. *4*

v reakci na
ace ace
21.5.20 10:47 k článku Song přestoupil do Barcelony kvůli penězům. Bylo mi u p.dele, že nebudu hrát, prozradil

Ty jo, já bych asi doma profi fotbalistu nechtěl.

v reakci na
BG BG
21.5.20 10:45 k článku Aritz Aduriz ukončil kariéru
  • juniorskej vicemistr Španělska v běhu na lyžích*

*116*

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
20.5.20 22:25 k článku Song přestoupil do Barcelony kvůli penězům. Bylo mi u p.dele, že nebudu hrát, prozradil

Nemuzes se rozhodnout, jestli syn bude plastickej chirurg, architekt nebo fotbalista?

v reakci na
BG BG
20.5.20 22:04 k článku Song přestoupil do Barcelony kvůli penězům. Bylo mi u p.dele, že nebudu hrát, prozradil

Jo, tak jsem to myslel. V 90s chteli vsichni poslat deti studovat. Architekti, doktori, inzenyri, pravnici, ekonomove. Nastesti uz se tahle kravina trochu lame a remeslo a dalsi mene sesnerovany zpusoby obzivy zacinaj byt zase in.

Jako pozor, sance, ze z talentovanyho kluka vyroste profi fotbalista neni buhvijaka a imo neni rozumny na tuhle kartu sazet velkou cast portfolia - ktery je v tomhle pripade omezeny, sestava z casu, energie a zazemi rodicu.

Neco jinyho je vyrustat v zemi s malou perspektivou nebo jako bezenec nebo v prostredi underclass - tam fotbal apod. predstavuje zajimavou moznost z tyhle zivotni determinace uniknout. Neni nahoda, ze vsude po Evrope beha tolik fotbalistu, jejichz rodice utekli pred valkou z Jugosky.

v reakci na
BG BG
20.5.20 20:59 k článku Getafe mělo zájem o Messiho a Guardiolu, řekl Ángel Torres. Příchody hráčů z Realu Madrid brzdí vysoké platy

U Brahime Díaze už jde o 4,5 milionu eur.

Kdyby nebyl, tak je Diaz ještě v City, na lavičce vedle Fodena.

20.5.20 20:57 k článku Song přestoupil do Barcelony kvůli penězům. Bylo mi u p.dele, že nebudu hrát, prozradil

*4*

v reakci na
Pablito Pablito
20.5.20 20:57 k článku Song přestoupil do Barcelony kvůli penězům. Bylo mi u p.dele, že nebudu hrát, prozradil

Konkurence samozřejmě vzrostla zásadně, ale stejně tak i možnosti. Proto pro český děti nebo spíš rodiče není fotbal bůhvíjakej příslib slušný kariéry.

Kdežto pro Argentince, Brazilce, Afričany...

Je to empiricky doložitelný - podívej se na poměr fotbalistů původem z underclass nebo nižších tříd a původem z bohatejch tříd. Některý zazobaný země maj repre postavený už do značný míry nebo vyloženě na přistěhovalcích - Švédi, Švajc, Francie, Německo...

v reakci na
BG BG
20.5.20 10:12 k článku Song přestoupil do Barcelony kvůli penězům. Bylo mi u p.dele, že nebudu hrát, prozradil

Jiste, protoze solidni zivotni uroven ti zajisti nejfn fotbal, respektive malokterymu ceskymu fotbalistovi ji fotbal zajisti.

v reakci na
BG BG
20.5.20 10:11 k článku Song přestoupil do Barcelony kvůli penězům. Bylo mi u p.dele, že nebudu hrát, prozradil

Jj, nemas rad realitu. Tvuj problem. *4*

v reakci na
Makak Makak
19.5.20 21:28 k článku Song přestoupil do Barcelony kvůli penězům. Bylo mi u p.dele, že nebudu hrát, prozradil

Tak víš co, Barcelona má aspoň pláže a do civilizace to není daleko. Ale Madrid? Kdo by chtěl dobrovolně bydlet v Madridu? *25*

v reakci na
Pablito Pablito
19.5.20 21:27 k článku Song přestoupil do Barcelony kvůli penězům. Bylo mi u p.dele, že nebudu hrát, prozradil

Nemoh jsem jinak. *2* Je mi jasný, že BG dobře víš, že peníze lidi motivujou, ale stejně mi ta formulace přišla absurdně naivní.

v reakci na
tunak tunak
19.5.20 21:26 k článku Song přestoupil do Barcelony kvůli penězům. Bylo mi u p.dele, že nebudu hrát, prozradil

Jako ty částky jsou tak extremní, že nevěřím tomu, že jsou peníze až na druhým míste v motivaci mladých hráčů stát se profíkem.

Neříkej. Vážně? Že by - kor v rozvojovejch zemích jako Argentina, Brazílie, Kamerun (prostě globální jih), případně v underclass ghettech Paříže, Londýna, Marseille... - byly peníze výraznou motivací kluků, kteří sní o tom, že se stanou fotbalovejma hvězdama?

Tomu nevěřím, tomu prostě nemůžu uvěřit. Fakt? Peníze? Kariéra? To, že vytáhneš rodinu z bahna? Ne, to určitě ne.

Objevil's Ameriku. *184* Možná časem třeba i přijdeš na příčinnou souvislost mezi tímhle fenoménem a faktem, že poslední úspěšná generace českejch fotbalistů a hokejistů vyrůstala za bolševika. *195*

v reakci na
BG BG
19.5.20 21:22 k článku Song přestoupil do Barcelony kvůli penězům. Bylo mi u p.dele, že nebudu hrát, prozradil

Ten plat byl na Arsenal (a jeho roli v týmu) podivně nízkej. Nejspíš mu ho pak zvedli. Ale to na věci nic nemění, BG a ty máte pravdu, Makakův pohled je trochu naivní. Navíc bych dodal, že Song si na nic nestěžuje ani nefrflá, jen říká, jak se věci měly a proč skočil po lepší nabídce z Barcelony.

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
19.5.20 21:19 k článku Song přestoupil do Barcelony kvůli penězům. Bylo mi u p.dele, že nebudu hrát, prozradil

Takhle to prostě není. Pořiď si děcko, pošli ho do školy a řekni mu, že telefon nedostane a na počítači si taky nic nezahraje. A pak že když se mu to nelíbí, je to jen o jeho hlavě.

v reakci na
Makak Makak
19.5.20 21:17 k článku Song přestoupil do Barcelony kvůli penězům. Bylo mi u p.dele, že nebudu hrát, prozradil

"Vždy říkám, že dvacetiletý kluk ve Ferrari je chudý, protože v tom věku ještě nic nedokázal. Ale pokud vidíte 50letého muže v Bentley, tak ten si respekt zaslouží," uzavírá Song.

Tak co, kdo dá první nějakej trefnej rasistickej vtip? Song si o to vyloženě říká.

18.5.20 21:09 k článku Laporta připravuje kandidaturu. Rád by přivedl zpět Guardiolu

Pereira není špatnej, ale na Barcelonu? *25*

v reakci na
BG BG
18.5.20 21:06 k článku 5 Derbis Nacionales

Jo, férově. Systém turnaje byl, jakej byl, Francouzi nepřijeli. A Uru prostě vyhráli rozhodující zápas proti totalitářský Brazílii. Těžko to můžeš srovnávat s JAKÝMKOLIV italským triumfem (dva byli od Duceho, jeden vyhráli i díky tomu, že Rossiho trest za Totonero nakonec slabošsky snížili a 2006 byl prostě skandální turnaj, kde převážil ekonomickej zájem na rehabilitaci italskýho fotbalu nad férovostí; v životě jsem neviděl tak tendenčně řízenej zápas jako finále s Francií, kdy rozhodčí Itálii pouštěl všechno a Francii pískal všechno a nenechal ji hrát), s Anglií 66 nebo Videlovskou Argentinou 78.

Proč má FIFA tendenci dávat pořadatelství téměř odjakživa totalitářům a grázlům, nevím. Nebo teda "nevím".

v reakci na
Josef72 Josef72
18.5.20 20:57 k článku Mistrovství světa 1930 - velké zmatky v malé Uruguayi

Hezký, měl bych k tomu pár poznámek, ale jednu si neodpustím:

volby v roce 30 vyhrála SPD, ale je pravda, že náckové překvapivě uspěli, měli skoro 20%, oproti pěti předtím, a byli tuším druhou nejsilnější stranou. Volby vyhráli poprvé až v létě 32.

(Btw. že by laplatští Němci místo Francie fandili Jugoslávii a Rumunsku je možný, ale paradoxní, protože Jugoslávie a Rumunsko byli blízcí spojenci Francie - což bychom všichni měli vědět, že: Petite entente Však jsme se v osmatřicátým na spojence mohli skutečně spolehnout.)

17.5.20 22:36 k článku Vylepšený Bernabéu bude mít zasouvací trávník

Americkej fotbal hlavne nepatri do civilizovanyho sveta, je to sportovni ekvivalent genocidni kampane plosny aplikace herbicidu v jiznim Vietnamu.

Realek se zase pekne odkopava.

v reakci na
aimar21 aimar21
17.5.20 21:58 k článku 5 Derbis Nacionales

Chudsi? Od zacatku 20. stoleti fotbalove nejsilnejsi kontinent. A Urus jsou spicka taky uz sto let. Mnohem dyl nez Brazilci, Nemci, Nizozemci, Portugalci, Spanele, Francouzi, Belgicani, Cesi, Madari atd.

Ok, meli i slabsi obdobi, hlavne asi 60s-90s.

Neni to nadneseny, Uruguay do spicky patri, porad produkuje hrace svetovy urovne a ma uspesnou repre, ackoliv treti titul mistru uz asi neprida.

A narozdil od Argentincu, Italu, Anglicanu ziskali tituly poctive a ferove. *17*

v reakci na
Josef72 Josef72
17.5.20 21:51 k článku Clattenburg přiznal chybu. S VARem by už Atlético Ligu mistrů vyhrálo, reagoval Futre

Jako kdyz Barca vyradila PSG? *17*

v reakci na
BG BG
17.5.20 21:48 k článku Clattenburg přiznal chybu. S VARem by už Atlético Ligu mistrů vyhrálo, reagoval Futre

Giorgio by vysvetlil, co a jak...

Btw, ofsajd to nebxl, ne? Mozna si to blbe pamatuju. A Clattenburg je clovek, co nepohrdne saudskym grosem, tohle bude jen snaha dostat se zase do novin.

11.5.20 09:06 k článku Plošné testy údajně odhalily 5 hráčů nakažených koronavirem. Mají mezi nimi být Renan Lodi a Remiro

*4*

v reakci na
Helix Helix
10.5.20 18:49 k článku O Adama Hložka se zajímá Atlético

Hlavne ofenzivni hrac a Atletico? *25*

v reakci na
ace ace
10.5.20 18:48 k článku Cazorla: Je to frustrující, Euro mě lákalo

Ale porad by taky mohl skoncit v Praze...

v reakci na
ace ace
Předchozí 1 38 39 40 41 42 43 44 368 Následující [strana: 41/368, záznamů: 11022]

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace