Úvod / Uživatelé / tunak / Komentáře

tunak - Komentáře


18.1.20 10:36 k článku Shrnutí 20. kola Primera División

Tak Barcelona takovy hrace prece nepotrebuje, vzdyt ma spoustu lepsich krajnich beku, jako treba... hm.

v reakci na
Carlitos Carlitos
15.1.20 21:19 k článku Pohyby v Celtě: Lobotka a Beauvue odcházejí, Murillo posilou

Tak to jistě ocení život v Neapoli s jeho idiosynkraziemi, jako jsou přepadení nebo vykradený domy.

v reakci na
šašekFCB šašekFCB
15.1.20 21:16 k článku Pohyby v Celtě: Lobotka a Beauvue odcházejí, Murillo posilou

No, při De Laurentiisově vztahu k penězům a italskýmu fotbalovýmu prostředí bych si nebyl tak jistej, konečně, Neapol v Serii A není žádná historická danost, spíš aberace. Ale je pravda, že podle Deloitte (stále ještě) patří do evropskýho top 20 (tj. Bournemouth je před sestupem už asi nedokáže předehnat, ale bude to těsný).

v reakci na
Fliskies72 Fliskies72
15.1.20 16:14 k článku VAR má úspěšnost 98,35 procent, řekl Velasco a vysvětlil posuzování rukou a ofsajdů

Ne, nebyla. Prave, ze vubec nebyla. Nastreleni plyne z nezamernosti, tam je to ok - krome utocnika, kde to prekopali totalne a vysledkem jsou jina pravidla pro utocnika a jina pro obrance, coz je proste absurdne spatne. A prirozena poloha je nesmyslnej koncept. Nenut mne znova opakovat, jak ta pravidla byla realne formulovana. Klidne si to nsjdi. Vyslovne se tam pise, ze na poloze ruky nezalezi!

v reakci na
Makak Makak
15.1.20 16:10 k článku VAR má úspěšnost 98,35 procent, řekl Velasco a vysvětlil posuzování rukou a ofsajdů

Prave. Rozdil v pristupu k verejnosti je obrovskej.

v reakci na
Makak Makak
15.1.20 15:56 k článku VAR má úspěšnost 98,35 procent, řekl Velasco a vysvětlil posuzování rukou a ofsajdů

Hlavne ta pravidla z niceho nic prekopali, pred touhle sezonou, a misto aby je zprehlednili, udelaj v tom takovejhle bordel. Je to mozny?

v reakci na
Carlitos Carlitos
15.1.20 15:55 k článku VAR má úspěšnost 98,35 procent, řekl Velasco a vysvětlil posuzování rukou a ofsajdů

Jj, zase ve Spanelsku vse funguje, jen v Anglii to neumej, chyby priznavaj a slibujou resit. *5*

v reakci na
Makak Makak
15.1.20 15:10 k článku Jak Osasuna přilákala Chimy Ávilu nebo Roncagliu? Díky WhatsAppu a videím fanoušků

Kdežto k řezníkovi se už vohákneš aspoň do plavek?

v reakci na
ace ace
15.1.20 15:09 k článku Jak Osasuna přilákala Chimy Ávilu nebo Roncagliu? Díky WhatsAppu a videím fanoušků

Chyba, tu vyrobila bengálská šička.

v reakci na
Makak Makak
15.1.20 14:36 k článku Jak Osasuna přilákala Chimy Ávilu nebo Roncagliu? Díky WhatsAppu a videím fanoušků

Vietnamec není veřejnost?

v reakci na
Makak Makak
15.1.20 11:32 k článku Jak Osasuna přilákala Chimy Ávilu nebo Roncagliu? Díky WhatsAppu a videím fanoušků

Vždyť ses tu právě přiznal, že veřejně nosíš bavlněný mikiny. *16*

v reakci na
ace ace
15.1.20 10:38 k článku Jak Osasuna přilákala Chimy Ávilu nebo Roncagliu? Díky WhatsAppu a videím fanoušků

Lol, s takovým hadrem vylézt na ulici. Holt rozdíl mezi Brnem a civilizací.

v reakci na
ace ace
14.1.20 21:35 k článku Valverde se za červený zákrok styděl, podle Simeoneho jím vyhrál zápas

To ne, Cholo byl spíš zákeřnej křivák. Tohle je styl Gattusa.

v reakci na
BG BG
14.1.20 21:34 k článku Rozestavení se možná změní, filozofie ne, řekl Setién

*4**4**4*

v reakci na
Carlitos Carlitos
14.1.20 11:30 k článku Barcelona odvolala Valverdeho, novým trenérem je Setién

Jasně. Problém Coutinha je v tom, že v jednom zápase zahraje parádně - a pak ho tři zápasy nevidíš. Proto je Pool bez něj lepší. Ono se teď na jaře ukáže, co Coutinho, protože v Bayernu se zdá se rozehrál.

v reakci na
BG BG
14.1.20 11:08 k článku Barcelona odvolala Valverdeho, novým trenérem je Setién

De Bruyne a Salah nepřicházeli za rekordní částky, ale jako talentovaní jogurti. To těžko můžeš srovnávat. De Bruyne se pak vypracoval ve Wolfsburgu a Salah v Římě. Dembele neumí nic jinýho než běhat, Coutinho neumí téměř nic jinýho než střílet. Klopp o Coutinha mimochodem nijak nestál a žádný velký maximum z něj nevymáčk.

v reakci na
BG BG
14.1.20 10:39 k článku Barcelona odvolala Valverdeho, novým trenérem je Setién

Och, pardon, já zapomněl. Někdo přece jen podobně zoufalý nákupy dělá - bejvalej nejbohatší klub. Tak můžete založit ligu kolabujících tragédů, a pokud vezmete do party ještě Madrid a Juventus, nikdo se zlobit nebude.

v reakci na
tunak tunak
14.1.20 10:37 k článku Barcelona odvolala Valverdeho, novým trenérem je Setién

To jo, i Guardian měl podobnou, tahle je ještě lepší. *4*

v reakci na
ace ace
14.1.20 10:36 k článku Barcelona odvolala Valverdeho, novým trenérem je Setién

Dočkej času. Rino Gattuso už se těší. Doufám, že nastoupí. *5*

v reakci na
šašekFCB šašekFCB
14.1.20 10:36 k článku Barcelona odvolala Valverdeho, novým trenérem je Setién

AS Řím... to se prostě stane, nevím, jakej má smysl neustále to vytahovat. City rupli podobně s Poolem a pak s Tottenhamem, Barcelona s Římem a Poolem. Jo, je to fail, ale ne bez precedentu. (Post?)Guardiolovská Barcelona dostala nakládačku od Bayernu, Luchova? od Paříže... Pokud chceš hrát fotbal, jakej Barcelona vyžaduje, ideologickej fotbal, prostě to failem v rozhodujících zápasech končívá. Btw., už předchůdci Barcelony takhle dopadali - finále mundialu 1954, finále mundialu 1974... a Cruyff si to pak legendárně zopakoval ve finále LM 1994. Tos neviděl, co?

Kdežto účelovej fotbal bejvá v takovejch chvílích úspěšnější. To samozřejmě neznamená, že kolapsy s Římem, Poolem a podobně jsou omluvitelný - nejsou. Jen nejsou až tak překvapivý, jak se ti možná zdá. (Jo, taky Ajás by moh vyprávět, když už jsme u střetu ideologickýho fotbalu s realitou.)

Btw., největší ostudu klubu v historii LM má na svědomí samozřejmě Cruyff, další asi Tito (4-0 od Bayernu) a další Enrique (4-0 od Paříže) a jistě i Valverde a další.

Problémy, který ti vidíš, jsou triviální ve srovnání s tím, co Barcelonu čeká, nikoliv protože měla nefunkčního trenéra, ale protože nemá funkční struktury vedení klubu. Nikdo na světě asi nemá až tak zoufalej skauting a výběr posil, ani Arsenal.

v reakci na
Makak Makak
14.1.20 10:02 k článku Barcelona odvolala Valverdeho, novým trenérem je Setién

S tímhle se nedá než souhlasit. Potíž je, že o tohle Barcelona pravděpodobně stála, když Valverdeho přiváděla. A teď přivádí Setiena, proti kterýmu je Valverde mistr taktik.

Klub s možnostma Barcelony - aktuálně nejbohatší na světě - přivede na kraje obrany, což je sakra důležitá pozice, hráče jako Semedo, Firpo, hraje tam pomalej záložník Roberto. (Jak píšeš, škoda Aleni, kterej má asi větší potenciál než Roberto.) Srovnej s Liverpoolem, kterej přivedl díky skvělýmu skautingu Robertsona. Srovnej s City, kteří dávají za krajní beky horentní sumy, protože vědí, že je to důležitá pozice. (Jiná věc je, že jim tam pak hraje Zinčenko, ale to nevadí, protože to funguje.) Ryba smrdí od hlavy. Dembele, Coutinho - hráči, kteří do Barcelony nikdy nepatřili a který dostal Valverde s tím, že je má zapracovat.

Souhlasím, Valverde hrál jen to, na co ten tým cca asi má - všechny jeho sezóny byly navíc přestavbový, ale ta přestavba trvá moc dlouho a vypadá to, že se rozsah nutnejch změn spíš zvětšuje. A pak je tu ten obrovskej kostlivec ve skříni: co bude, až...

No, FCB má slušně našlápnuto stát se druhým Man United, symbolicky je teď nejbohatším klubem vůbec, tak jako United v době, kdy začal jejich kolaps. (Příští rok už mohou mít nižší příjmy než Pool a City.)

Ale uvidíme, třeba bude Setien válec. *4*

v reakci na
Grobar Grobar
14.1.20 09:04 k článku Barcelona odvolala Valverdeho, novým trenérem je Setién

No evidentne krajnim pripadem je teprve neuspech v saudsky arabii.

v reakci na
jazzko jazzko
14.1.20 09:03 k článku Barcelona odvolala Valverdeho, novým trenérem je Setién

Obrazek Setiena jsem vcera postoval, ale ty krizky radsi jeste nemaz, pro vsechny pripady.

v reakci na
šašekFCB šašekFCB
14.1.20 09:02 k článku Barcelona odvolala Valverdeho, novým trenérem je Setién

Jakto, vzdyt Pique momentalne vubec neni elitni stoper. Ale mnohem zasadnejsi je propad Busquetse, a ty to vis. Navic Barcelona nema RB a momentalne ani LB a v zaloze nema nikoho s obstojnou formou. Tenhle tym je ptoste vedle tymu co meli zmineni treneri vtip.

v reakci na
Makak Makak
14.1.20 09:00 k článku Barcelona odvolala Valverdeho, novým trenérem je Setién

Akorat o tridu slabsi kadr, Makaku.

v reakci na
Makak Makak
13.1.20 22:04 k článku Talisman Valverde

To Cholo není taková slečinak jako ty, Valverdeho pochválil.

A proč stopku? Nikoho neohrozil a nikomu neublížil, udělal profesionální faul, šel ven, to je v pořádku. Aby bylo jasno, já bych na jeho místě nefauloval. Jednak bych Moratu doběhl, protože jsem sakra rychlej a Morata není žádnej Adama Traore, ale pokud bych ho nedoběhl, tak to hasit nebudu. Ale já jsem naivní snílek.

Na druhou stranu, tenhle žákrok je prostě mnohem férovější, než běžný strikanice, tahání za dresíčky a podobný klukoviny fotbalovejch slečinek.

v reakci na
ace ace
13.1.20 21:41 k článku Pan Stoprocentní. Zidane vyhrál všech 9 finálových zápasů

Messi ti přijde robotickej asi protože běžně dělá to, co ostatní hráči zvládnou párkrát za kariéru. Jinak robotickej přece není, asi žádnej jinej hráč nemá tak široký portfolio možností, co dokáže udělat, díky technice, nápaditosti, schopnosti vidět hru.

Xaviho vnímám podobně - on uměl to co třeba Pirlo, ale uměl toho podle mne víc, byl báječně pohyblivej, jeho dloubáčky za obranu nemaj naprosto konkurenci, dokázal hrát jako regista i trequartista zároveň.

Zidane vlastně taky vynikal variabilitou řešení. B2B, AM, krajní záložník, dokázal přejít přes hráče, přihrát, střílet... podobnej mu byl Nedvěd. Třema na mundialu 2006 byl Zidane jasně nejlepší hráč, on sám (a trochu Ribery) dotáhl odepisovanou Francii do finále a nebejt skandálního tendenčního řízení zápasů kvůli rehabilitaci italskýho fotbalu by Francie vyhrála.

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
13.1.20 20:27 k článku Talisman Valverde

Jakto? Nevíš, jestli by to Morata dal, byl to Morata, takže spíš ne.

Ale tohle byl perfektní defenzivní zákrok. *56*

v reakci na
ace ace
13.1.20 20:26 k článku Pan Stoprocentní. Zidane vyhrál všech 9 finálových zápasů

Henry byl dobrej, ale spíš šedá myš, takovejch hráčů máš relativně spoustu. Pirlo asi jo, a taky třeba Seedorf, ten Nedvěd... nebo z trochu jinejch hráčů Iniesta, Gerrard... to je obdobnej level, ačkoliv Pirlo byl dobrej spíš k stáru. Bergkamp... to je něco jako Cantona nebo Le Tissier, pár dobrejch zápasů, pár slabejch. Nebo Baggio. Nebo Zlatan.

Mně se líbí inteligentní hráči, Zidane a Xavi jsou u mně vejš než tihle world class borci, Xavi nakonec o chlup vejš než Zidane. No a pak je Messi, to je kategorie sama pro sebe, hráč, kvůli kterýmu mne už nebaví fotbal, protože když si člověk zvykne na peak Messiho, všechno ostatní je hrozná nuda.

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
13.1.20 12:09 k článku Pan Stoprocentní. Zidane vyhrál všech 9 finálových zápasů

A ani Julen ani Fran Yeste se nepočítaj. *2*

v reakci na
tunak tunak
Předchozí 1 55 56 57 58 59 60 61 368 Následující [strana: 58/368, záznamů: 11022]

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace