Úvod / Uživatelé / tunak / Komentáře

tunak - Komentáře


29.10.19 12:32 k článku Bale: Nevím, kdo je britským premiérem. Sleduji golf

:) jako jo

přijde mi to vtipný, protože fotbalovej podcast Guardianu tuhle otázku nedávno řešil - kolik fotbalistů vůbec ví, kdo je britskej premiér. Oni to britové zřejmě poměrně běžně neví. A Bale má zřejmě všechno na saláímu, kromě značky golfek... takový britský ace *2*

v reakci na
Carlitos Carlitos
29.10.19 12:11 k článku Messi: Když jsem delší dobu bez míče, ze zápasu se vytratím

Ok, ale Demichelis, Burdisso a Otamendi jsou (a byli) slabí, takže můj argument pořád platí; ale je fakt že Samuel asi ještě až takovej zazeniťák nebyl, kor po 2009.

A když sis dal tu práci a tehdejší kádr vygůglil, včetně dat narození stoperů, uznáš aspoň, že byl fakt slabej?

v reakci na
aimar21 aimar21
29.10.19 12:07 k článku Bale: Nevím, kdo je britským premiérem. Sleduji golf
  • Nebyl starostou?*

No vida, Bale ví, že Johnson byl před Khanem starostou Londýna.

deník 20minutos například uvedl, že Bale je "hrdý na své ignorantství".

A vědí novináři 20minutos, kdo byl před Khanem starostou Londýna? A před Johnsonem? *16*

28.10.19 20:43 k článku Messi: Když jsem delší dobu bez míče, ze zápasu se vytratím

Kde je Argentina silna? V utoku. Vsude jinde je slaboucka. Utok vyhrava zapasy, obrana vyhrava souteze. A zaloha se taky hodi. Argentina dlouhodove nema brsnkare, obranu ani zalohu. Portugalci naopak maj v brsne, obrane i zaloze z ceho vybirat. Podle mne je zjevny, ze jsou silnejsi. Argentina ma v odchazejici generaci pokud fobre pocitam dva dobry zalozniky (ADM a Masch) a nula dobrejch brankaru a obrancu (Milito?). Dobrejch myslim v mezinarodnim srovnani. Zato ma nekolik dobrejch utocniku - Teveze, Kuna, Icardiho, Messiho, mozna Dybalu, Pipitu, Milita, Papu Gomeze... takze ano, hvezd ma dost, ale je ji to hodne platny.

Argentina ma nejslabsi tym od mundialu 1958. A to uz docela dlouho. Ma ale zaroven spoustu talentu v obrane a zaloze, tak uvidime. (Potiz je, ze z velky casti hrajou argentinskou ligu, ktera je slaba cca jako nase.)

v reakci na
Carlitos Carlitos
28.10.19 20:33 k článku Messi: Když jsem delší dobu bez míče, ze zápasu se vytratím

Nene, meli dobry hrace ve forme. Podivej se na papirovou silu nasi repre 2004 a realnou silu na hristi, kdy Poborsky hral jako Giggs, Galasek jako Makelele a Grygera s Jankulem jako Carlos a Cafu. Portugalci maj hrace jako Moutinho, kterej je desne podcenovanej, ale pro titul Monaka byl mnohem dulezitejsi nez treba Mbappe, u Wolves ho vyhlasili hracem roku a v repre hraje konzistentne dobre. Je to limitovanej hrac, hlavne pohybem, ale ma velky prednosti. Jasne, momentalne je Portugalsko lepsi a v tom roce 16 bylo paradoxne mozna nejslabsi za hodne dlouhou dobu, tam bylo asi prirovnatelny k ty Argentine - jeden, dva, tri world class hraci, spousta dobrejch hracu a nejaka vata, rozdil je, ze Portugalsko bralo dobry hrace a vatu pofle herniho konceptu a formy, ne podle toho, na koho ukaze cara, kterou pak trener sjede.

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
28.10.19 20:26 k článku Messi: Když jsem delší dobu bez míče, ze zápasu se vytratím

Hvezdnej ten kadr nebyl. Chybel brankar, szoperi prestarli, krajni beci zadni, v zaloze jen Masch, Di Maria a Veron davno za zenitem, a Maxi, dobrej hrac, ale asi ne hvezda, Portugalci takovejch maj, v utoku Tevez, Milito a Messi. Boze, vzdyt v kadru byli Palermo, Demichelis, Bolatti, Burdisso, Pozo, Ariel Garce, Pastore, Gutierrez z Newcastlu, co by si nekop ani za Slovaky... solidni No Name vyber. Hlavne ti chybi dulezity posty moderniho fotbslu - krajni beci, box-box zaloznik (to suploval Di Maria). Ze rupli s Nemeckem ktery predtim porazilo jasne Anglii proste neprekvapi. Nemecko bylo mozna lepsi nez za 4 roky...

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
28.10.19 16:46 k článku Messi: Když jsem delší dobu bez míče, ze zápasu se vytratím

To je asi pravda, ackoliv pozor, Ronaldo zase neni zadnej Roy Keane nebo Terry, Puyol nebo Helguera imo. Zapominas na to, zes repre udelal jen dva uspechy, prestoze ma ta repre dlouhodobe neustale prinejmensim potencial vyhrat cokoliv, je rekneme stale kadrem top 5 v Evrope. A hlavne, Ronsldo v Madridu selhal, nebo Madrid s Ronaldem selhal, vzdyt vyhral kolik, dve ligy za deset let? LM je fajn, ale liga je nejmin stejne hodnotna. A kdyz si vzpomenu JAK Madrid ty LM vyhral, hlavne ty dva postupy pres Bayern, ktery jim daroval rozhodci...

Viteznej typ to je, staci pripomenout lonsky Atletico. No a taky to neni zas tak rozdilovej hrac, staci pripomenout lonskej Ajax. Pozor, Juventus s Ronsldem zazil jednu z nrjslabsich sezon za posledni roky. Ani Messi neni vzdy rozdilovej, a tech slabsich zapasu ma uz pozehnane (ackoliv je zpravidla porad vycnivajici hrac svyho tymu), ale uvedom si, jak zavisla na nem Barcelona poslednich let je. A Barcelona poslednich let je lepsi nez Madrid poslednich let, to prosim bez debaty.

Takze si nejsem jistej, jestli je z hlefiska prinosu pro tym Ronaldo lepsi. Nebo takhle, pokud ten tym dokaze Messiho talent vyuzit, ma mnohem lepsiho hrace, nezRonaldo kdy muze bejt, prestozeRonaldosedokazejakz takz prosaditasi kdekoliv,protoze jeho prednosti vyniknou i vBohemce, pokud teda nejakej jeji hrac prekopne pulku. Messiho byBohemka vyuzit nedokazala a soipla by ho na lavicku. Jenze pak by prisel Trpisovsky, koupil ho amel by nejlepsiho hrace ligy atu ligu by vyhrsl.

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
28.10.19 14:39 k článku Messi: Když jsem delší dobu bez míče, ze zápasu se vytratím

Každopádně ale Ronaldo nepatří do stejný kategorie jako Messi a to srovnání je nesmyslný. Ronaldo je už tak deset let čistej střelec, střední útočník (reálně, nikoliv nominálním rozestavením, kde zjednodušeně Benzemové odbíhaj do strany a Ronaldo ze strany do středu hřiště...) a nic jinýho. Messi je kompletní fotbalista. Jediný, v čem je Ronaldo lepší, jsou fyzický parametry, hlavně výskok, a hra hlavou. Ve všem ostatním je nejmíň o třídu slabší než Messi, a hlavně mu chybí elegance.

*196*

v reakci na
tunak tunak
28.10.19 14:36 k článku Messi: Když jsem delší dobu bez míče, ze zápasu se vytratím

Pravda je někde uprostřed, každopádně CR v Itálii moc nezáří, naopak Juventus s ním je o hodně slabší než předtím, ale bylo by unfair to rovnou házet na Ronalda. (Kromě toho, že je už starej.)

v reakci na
BG BG
28.10.19 14:35 k článku Messi: Když jsem delší dobu bez míče, ze zápasu se vytratím

Argentina neměla a nemá o moc lepší kádr než Portugalsko.

To je pravda, tak patnáct let má totiž výrazně horší kádr než Portugalsko, který je vzhledem k počtu obyvatel něco jako Východní republika Uruguay.

Kdyby tehdy vznikl kolem estuáru Rio Plata jeden stát místo dvou, mohla bejt laplatská repre slušnej válec: Muslera, Godín, Gimenez, C. Rodriguez, Maxi Pereira, Lugano, Arevalo Rios, Gaston Ramirez, Caceres, Mascherano, Di María, Messi, Forlán, Cavani, Kun, Suarez... *16*

v reakci na
BG BG
28.10.19 14:27 k článku Messi: Když jsem delší dobu bez míče, ze zápasu se vytratím

Tohle nesedí, protože celý CONMEBOL je tak na úrovni Švajcu, Anglie, Belgie... toho lepšího evropskýho béčka. Nemáš tam prakticky slabý soupeře. Navíc na sebe uměj všichni hrát.

Poslední dobrej stoper Argentiny byl Ayala a Samuel, když nepočítáme Mascherana. (Kterje hrál v repre spíš tu defenzivní zálohu). Poslední dobrej krajní bek byl Zanetti. Poslední dobrej AM Riquelme. Poslední dobrej box to box mne snad ani nenapadá, stejně jako brankář nebo krajní záložník/křídlo kromě ADM. A je fajn, že si můžeš vybrat mezi Aguerema a Icardim, ale pokud nemáš na ostatní posty adekvátní hráče, a asi ani toho trenéra, tak ti tohle moc nepomůže. World Class hráči týhle generace Argentiny: Mascherano, Di María, Aguero, možná Icardi a samozřejmě Messi. 4-5, to není málo, ale není to ani moc. Kun v repre prakticky vždycky vyhořel, Icardi šanci nedostal, protože měl ve zvyku vzít si ženu reprezentačního spoluhráče, mascherano, Di María a Messi by mohla bejt slušná osa, jenže na spoustě hodně důležitejch postů má Argentina vyloženě dřevo někde na úrovni naší repre - krajní beci, stopeři, brankář, střed zálohy. *17*

v reakci na
Carlitos Carlitos
28.10.19 14:19 k článku Messi: Když jsem delší dobu bez míče, ze zápasu se vytratím

Upřímně, nepamatuju se, původně jsem chtěl napsat 2005, ale to by tam neseděl ten Redondo. *2*

v reakci na
aimar21 aimar21
28.10.19 14:18 k článku Raúl přiznal, že doufá v šanci na lavičce Realu Madrid

Takovej Tuchel bez patky a taktickýho přehledu?

v reakci na
Josef72 Josef72
28.10.19 14:17 k článku Raúl přiznal, že doufá v šanci na lavičce Realu Madrid

S04 není zrovna místo, kde by chtěl borec ukončit kariéru, to máš pravdu. Ale když se celej život zaplejtáš s frankistickým klubem, Gazprom je asi v pohodě.

Zidane hrál navíc za Juve, takže máš pravdu, pokud jde o výběr klubů, moc vkusu nepobral. *17*

v reakci na
ace ace
28.10.19 10:47 k článku Raúl přiznal, že doufá v šanci na lavičce Realu Madrid

Neni o cem, Zidane byl borec, Raul takovej nemastnej neslanej supak.

v reakci na
ace ace
28.10.19 08:41 k článku Messi: Když jsem delší dobu bez míče, ze zápasu se vytratím

Xavi, jeden z nrjelegantnejsich hracu, hrac, kterej definoval vlastni herni styl a nejvyraznejsi klubovej tym poslednich dekad, vs steroidovej flat-track bully golostroj, na kteryho se neda koukat a kterej vynika leda vyberem mista ve vapne, sobeckym zadrbavanim brejku a vyskokem, prestoze mel potencial na mnohem vic? *94*

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
28.10.19 08:37 k článku Messi: Když jsem delší dobu bez míče, ze zápasu se vytratím

Jo, Argentina byla zoufala, krome ginale, kde byla lepsi, a krome Messiho, kterej hral na tom turnaji moc dobre. Ta cena byla zaslouzena, uz proto, ze musel hrat s bandou supaku.

Argentina mela world class tym naposled nekdy v roce 2000, za Zanettiho, Ayaly, Verona, Redonda... od ty doby ma prisernou obranu a zalohu, snad krome Mascherana. Nepodrzi mic, neda kloudnou prihravku, nema krajni beky... s Portugalskem, ktery ma krome Ronalda nekolik spickovejch hracu, umi je pouzit a ubranit to na Atletico, se to da tezko srovnavat. A pripomel bych, ze Portugalsko na tom Euru hralo slusnejfotbal az PO Ronaldove zraneni. Jinak hraje dlouhodobe asi podobne pid svoje moznosti jako Argentina, ale ma lehci soupere a lepsi tym.

v reakci na
Carlitos Carlitos
28.10.19 08:30 k článku Raúl přiznal, že doufá v šanci na lavičce Realu Madrid

Zidane 》 Raul *94*

v reakci na
ace ace
27.10.19 13:42 k článku Messi: Když jsem delší dobu bez míče, ze zápasu se vytratím

Ronaldo není ani druhý nejlepší hráč své generace. (To byl Xavi.) *16*

v reakci na
Fliskies72 Fliskies72
27.10.19 13:41 k článku Messi: Když jsem delší dobu bez míče, ze zápasu se vytratím

Po absolutně se tady čárka nepíše.

A jestli je pro tebe Ronaldo lepší, tak jsi holt ***. *6*

v reakci na
Fliskies72 Fliskies72
27.10.19 12:13 k článku Je podvyživený, nezvládne zátěž, říkali o Valverdem. Teď se stává klíčovou postavou Realu Madrid

Tak ja s tim meritkem neprisel, to Carel.

v reakci na
Fliskies72 Fliskies72
27.10.19 12:12 k článku Messi: Když jsem delší dobu bez míče, ze zápasu se vytratím

Jj, proto byl nejlepsim hracem mundialu 2014 atd.

Hrat za Madrid, budes mu lizat nohy, jenze zavist konkurenci, ze ma nejlepsiho fotbalistu, je mocna carodejka. *17*

v reakci na
Fliskies72 Fliskies72
26.10.19 19:10 k článku Je podvyživený, nezvládne zátěž, říkali o Valverdem. Teď se stává klíčovou postavou Realu Madrid

Pogba je ale taky supak. *17*

v reakci na
ace ace
26.10.19 10:25 k článku Preview 10. kola Primera División

Vsak jste v LM uspesni, postupujete bezne ze skupiny. Bejvaly doby, kdy jste LM ani nehrali. *17*

v reakci na
Makak Makak
25.10.19 23:39 k článku Preview 10. kola Primera División

Ok, ale Valverdeho vyhazujou i po vyhrach. *4*

Brzo bude volnej Hasenhüttl *2*

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
25.10.19 22:31 k článku Liga Fantástica pokračuje 10. kolem

*4*

chlebíčky?

v reakci na
Carlitos Carlitos
25.10.19 19:40 k článku Model letadla před Wandou připomíná důležitou část historie Atlética

To jsou fakt prasata.

24.10.19 20:25 k článku Barcelona v Praze trpěla, výbornou Slavii přesto udolala 2-1

Že hráli takhle nebylo štěstí, ale Trpišovský. Podívej se, co dokázal v Evropě s Libercem.

Naopak Petržalka tehdy měla štěstí z Kokury, dobře si to pamatuju. Už postup tuším přes Celtic založenej čistě jen na podcenění zápasu v Blavě.

No a teď se "Artmedii" daří v EL, ok. Kdyby to nebyl tak nechutnej klub, mám z toho radost, ale "Slovanu" se fakt přát nedá, na to jsem žil v Bavě a okolí moc dlouho. *4*

v reakci na
Fliskies72 Fliskies72
24.10.19 20:23 k článku Barcelona vítězí, přesvědčivá však není. Musíme si o hodně věcech promluvit, říká Ter Stegen

Tos Madrid slušně odepsal, takhle na začátku *5*

v reakci na
Carlitos Carlitos
24.10.19 20:22 k článku Barcelona vítězí, přesvědčivá však není. Musíme si o hodně věcech promluvit, říká Ter Stegen

Však letěl, ne? Na letenky snad nejbohatší klub ještě má? To spíš hráči tehdy měli jet lodí (jako galejníci).

v reakci na
šašekFCB šašekFCB
Předchozí 1 72 73 74 75 76 77 78 368 Následující [strana: 75/368, záznamů: 11022]

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace