Barcelona v Eindhovenu trpěla, ale veze tři body

Barcelonská radost (© marca.es)

Nečekaně vyrovnaný duel mezi PSV a Barcelonou rozhodla přesnější koncovka favorita, který veze z Nizozemska body za výhru 2-1.

Vítězstí Katalánců znamená jistotu prvního místa ve skupině a tím pádem papírově slabšího soka do vyřazovací části.

Pokud ale chce Barcelona v soutěži uspět, bude muset předvádět o mnoho lepší výkony, než byl ten dnešní. Proti PSV ji totiž hned dvakrát zachránila branková konstrukce a další šance domácího celku ztroskotaly na špatné koncovce.

Byl to jako obvykle Lionel Messi, kdo vytrhl Barceloně trn z paty. Argentinec se nezalekl obležení protihráčů a vystřelil, jeho lehce tečovaný pokus ze 60. minuty zapadl do branky. Když o deset minut později protečoval jeho pobídku do sítě Piqué, zdálo se, že je hotovo. De Jong však závěr snižující trefou zdramatizoval a hosté počítali vteřiny. S dávkou štěstí těsné vedení uhájili, herně však nepřesvědčili.

Zajímáte se o dění v klubu FC Barcelona podrobněji? Navštivte náš spřátelený portál FCBarcelona.cz.

Související články

Komentáře (129x)

Vložit komentář

Názor s nejvíce souhlasnými hlasy

Grobar 12.07.13 15:21
#28

Tak chalan má pravdu. Gympel bez výšky ti je úplne k hovnu, na OA sa naučíš aspoň účto...

Názor s nejvíce nesouhlasnými hlasy

Všechny názory

BRIAN19 12.07.13 13:14
#1

A po Barcelone preberá štafetu......Real Madrid *4**2*

Dejdik 12.07.13 13:14
#2

Ty krávo 38 mega *5*

donostia 12.07.13 13:18
#3

tak teď sehnat slušnou náhradu...

Mistborn 12.07.13 13:55
#21

Prečo? Myslíš si že by nešiel za výkupku, keď môže hrať LM? Výkupku ma tuším len 12 mega.

Floren.Perez 12.07.13 14:13
#22

Ja bych rekl, protoze Socky. Sice maji sanci na LM, ale je to jejich prvni sezona po takove dobe, tak se tam tak vsichni takovi jako on asi hrnout nebudou jeste. Kdyby to ale dokazali zopakovat, to by byla jina.

Nervion 12.07.13 14:16
#23

Já sám nějak nevím jak to tam přesně je, protože nevlastníme 100% práv hráče + ve smlouvě jsou uvedený ještě nějaký podmínky o prodeji/koupi...

Každopádně mi přijde divný kdyby si ho zrovna OBCHODNÍK s velkým O jako je Del Nido nechal utéct za takovou částku, když ten hráč může mít za sezónu, za dvě cenu několikanásobně vyšší..

aimar21 12.07.13 14:17
#24

spis OBCHODNIK s obsahlym trestnim rejstrikem *2* *5*

Nervion 12.07.13 14:19
#25

to nepopírám *5*

Mistborn 12.07.13 14:44
#27

Tak to som strelil len tak z brucha. Tiež tomu neverím.

Sebyk 12.07.13 17:03
#32

od kdy kupuji obchodnici s velkym o hrace jako baba, hervas, del moral, zokora nebo de mul? *14*

pokud je del nido neco, tak Krimilalnik s velkym K...

Nervion 12.07.13 17:08
#34

Příchody má snad na starost Monchi, ale prodej hráčů závisí asi nejvíc na prezidentovi nebo tomu je v nejlepším klubu Evropy jinak?

Opět se mi líbí jak jsi zmínil ty negativa jenom *22*

Sebyk 12.07.13 17:15
#35

v bayernu nevim, kdo to ma pod palcem, BL moc nesleduju...

myslis, ze del nido snad souhlas k nakupu vyse zminenych nedal? za vsechno zly muze monchi, za vsechno dobry muze del nido...zajimave bipolarni videni sveta...

tak u del nida je tezky videt mnoho pozitiv, ostatne jako u vetsiny dalsich prezidentu klubu ve spanelsku...

Nervion 12.07.13 17:24
#37

To sis vycucal z prstu teď? Kde jsem jako řekl že za vše zly muže monchi a dobrý Del Nido? Monchi je jeden z nejduležitějších lidí co se zasloužili o úspěchy Sevilly v tomhle tisíciletí, takže prosím drž se faktu a nehledej něco někde co řečený nebylo..

Samozřejmě že musel dát souhlas k nákupu, ale to je asi ta poslední maličkost co by tomu nákupu měla zabránit...jedině vysoká cena kterou nechce dát jinak pochybuju že do toho nějak víc kecá

Sebyk 12.07.13 17:30
#40

no, zcela uprimne, kdyz si clovek projde zpatky clanky a seville, tak vidi mnoho chvaly na del nida a mnoho hany na monchiho, tudiz logicky nabyde tohoto dojmu...

Nervion 12.07.13 17:32
#41

Já jsem si na Monchiho nikdy nestěžoval, kde jsi tedy vzal tento dojem?

Sebyk 12.07.13 17:36
#46

to bych se divil, ale hledat se mi to nechce. tak jako tak mi tu ocividne neco unika, protoze zjevne pouze obchodnici s velkym O by dokazali z tymu ovencenyho trofejema udelat bandu kasparu s financnima problemama...

Nervion 12.07.13 17:39
#48

Parta která to kdysi dokázala v podstatě odešla, tak to prostě ve fotbale je a bude

Sebyk 12.07.13 17:41
#51

a kam zmizely ty prachy? budto si za ne del nido nakoupil novou karu a barak, nebo je mizerne investoval, ze...tak jako tak to asi v tom pripade neni dobrej obchodnik *2*

Nervion 12.07.13 17:44
#56

I to je možné, však já se ho nechci zastávat, může za tím být i změna trenéra, hráči nenaplnili očekávání..myslím že se trošku odbočilo od toho co jsme tu řešili..

Sebyk 12.07.13 17:50
#68

ja myslel, ze se resilo, jaky je vase vedeni skvelej obchodnik s velkym O. to je nejak v rozporu s tim, co se za poslednich 7 let se sevillou stalo?

Carlitos 12.07.13 17:43
#52

S finančníma problémama*5* Ona se ze Sevilla stala banda kašparů, protože na rozdíl od většiny včetně vás se snaží aspoň trochu držet finance na uzdě. Když si vygoogluju dluhy, tak mi to vyplivne, že vy dlužíte státu 10x víc jak Sevilla a celkově máte s prachama pomalu největší problémy...

Nervion 12.07.13 17:45
#58

tohle jsem zmínil před chvíli v článku o neúspěchu Raya u CAS, ale pan Sebyk mě neodpověděl...Sebyk se tu ohání na všechny strany jak jsou všichni finančně v prdeli a zadlužený, že kradou ale samo Atlético stojí na nohách jen díky státu

Sebyk 12.07.13 17:48
#63

stejne nemas paru, jak ty dluhy vznikly a v jaky situaci se atletico nachazi...

v tomhle si opet vymyslis a prekrucujes, ale kdyz te to bavi, tak prosim

Nervion 12.07.13 17:49
#66

o překrucování bys mohl napsat knížku

Sebyk 12.07.13 17:52
#72

aha, proto tady v posledni dobe prekrucujes a parafrazujes pomalu vsechno, co napisu *4*

Nervion 12.07.13 17:54
#74

protože v poslední době se akorát vynoříš, zkritizuješ všechno co jde (často se to ani netýká tématu o kterým se diskutuje) a s chladnou hlavou odejdeš, mě už to nějak nebaví furt ty tvoje reakce na Carla jaká je Sevilla špína

Nervion 12.07.13 17:49
#67

a opět jsme u toho Sebyk vševěd a zbytek SF hloupé postavičky co vědí prd*14*

Sebyk 12.07.13 17:56
#76

prekrucujeme, prekrucujeme?

ten dluh je tam bohuzel jeste od dob staryho gila, kterej proste byl takovej jakej byl. oba asi vime, ze to bylo hajzl, mafian a jedna z nejhorsich kapitol v historii atletica. ano, mel uniky na danich, podvadel stat a pak to kamufloval v atleticu, ktery pouzival jako pracku - klub jako takovej je v tom v podstate nevinne. mimo to velka cast tech prachu, co dluzime, jsou bohuzel uroky - coz je zase demence naseho vedeni.

nerikam, ze atletico je priklad pro vsechny, ze atletico dela vsechno spravne. to tu pouze neustale parafrazujes. ale zaroven si nemyslim, ze by ti sami lide v seville delali neco o tolik znatelne lip, ze by se o nich dalo psat jako o obchodnicich s velkym O

Nervion 12.07.13 17:58
#77

řekl bych že tu práci asi dělají líp než v Atléticu, když jejich klub je jeden z nejvíce finančně zdravých v Primeře...

obchodník s velkým O to pro mě je díky prodeji hráčů, proti který moc nemůžu říct, vždy to bylo víceméně v pořádku s tou cenou z mýho/našeho pohledu...do toho jestli to je kriminálník, co si za ty peníze koupil nebo nekoupil já nevidím (jak jsi mi několikrát řekl), zaroven to ale vypadá že ty do toho vidíš podle tvých slov

Sebyk 12.07.13 17:46
#59

...ale stejne si muzeme dovolit privest falcaa, ardu a dalsi a v evrope si taky zahrajeme...zvlastni, ze? *2*

mimo to opravdu nevim, proc do toho najednou tahas atletico. klub uz stejne ale prej sestavil program pro oddluzeni, tak snad bude brzo lip. ostatne minuly leto jsme za posily utratili 2.5 mega (1 mega cata + 1.5 hostovacka tyba) a stejne se dostali do LM a vyhrali CdR...taky zvlastni...

aimar21 12.07.13 17:48
#62

penize na rozhodci do rozpoctu na posily nepocitas? *2* *6*

Sebyk 12.07.13 17:51
#69

zcela uprimne: do takovyho klubu, jako je sevilla, by bohuzel ani nesel...

Nervion 12.07.13 17:51
#70

to ne protože nejsme tlačení ze všech stran a nebereme peníze bůhví odkud abysme si mohli dovolit takovýho hráče, to máš pravdu..

Carlitos 12.07.13 17:53
#73

Pořád jsi tady psal, jak jste Falcaa nepřivedli vy, ale Mendes nebo kdo, že z vaší kapsy to nešlo. Tak buď šlo, nebo nešlo, to si nemůžeš přizpůsobovat, jak se ti to hodí*2* A všichni víme, že jste prožili úspěšný rok, jenom nevim, jestli vám díky tomu někdo odpustí 250 (nebo kolik to je přesně) milionů dluh*2*

Carlitos 12.07.13 17:54
#75

A Atlético do toho tahám, protože nám tady vykládáš o nějakých smyšlených finančních problémech Sevilly, kvůli kterým by jí UEFA neměla nikam pustit, přitom vás s mnohonásobně většími problémy samozřejmě má pustit a ještě vás poklepat po ramenou, jak skvěle ten fotbal děláte*2*

Sebyk 12.07.13 21:57
#86

abych na to nejak souhrnne odpovedel, ponevadz se mi to nechce rozepisovat do nekolika vlaken...

  1. myslel jsem, ze puvodni debata byla o tom, ze del nido je obchodnik s velkym O. pokud je tomu tak, nikdo mi zatim nedokazal vysvetlit, jak je mozny, ze z tymu, kterej si nekolik let zpatky podmanil evropu, zustaly jen trosky... chapu, ze hraci odesli, prodali se, ale kam ty prachy zmizely? co sevilla vytezila ze svoji nabyty prestize? pokud je del nido tak skvelej obchodnik, tak by ty prachy a slavu investoval tim zpusobem, ze sevilla by momentalne nemela diru v rozpoctu a nepotacela se nekde ve stredu tabulky, ne? mne jen prijde komicky, ze tady mate potrebu hajit tohohle hajzlika, kterymu hrozi dokonce katr, jen proto, ze je ze sevilly. rozplyvate se nad jeho schopnostma, pricemz z nejlepsi ery sevilly v historii vytezil obrovsky nic. mimo to drtiva vetsina vedeni klubu v PD jsou kaspari a odporna verbez, at uz se podivas temer do jakyhokoliv tymu...

  2. co se financnich problemu sevilly tyce nekde pod tim rayem nebo odkud jste to zase vytahli, tak jsem si samozrejme jen tak ryl (coz ovsem nemeni nic na tom, ze to mate samozrejme hodne zaslouzeny...). berete to moc vazne a delate z toho vedu - hned do toho zatahnout atletico, to je styl...

  3. co se falcaa tyce - ano, privedl ho mendes. jenze ja jsem to myslel tak, ze pokud jsem si dobre vsiml, neprivedl ho do sevilly - co by taky v takovym klubu delal? mendes potreboval, aby se falcao zviditelnil v o neco vetsim klubu a pak mohl vytriskat prachy navic z dalsiho prestupu - velmi chytra taktika brat to takhle po kruckach. pokud je tu nekdo obchodnik s velkym O, je to mendes. sevillu si nevybral, protoze prestiz a sledovanost sevilly - ac ji pred par lety zavidela kadr cela evropa - je nekde na nule. to je proste realita. mimo to si nemysli, ze vy jste kdovijak cisty a s mendesem nemate nic spolecnyho - nesponzoruje vas nahodou doyen? nerve nahodou mendes prachy do vasi akademie? jo, sorry, ja zapomnel, ze sevilla je financne zdravy a cisty klub, ktery by se k nicemu takovemu nikdy nesnizil. jedeme v tom vsichni - jestli nekdo o neco vic, nebo o neco min, na tom podle me az tak nesejde. kdyz si hrajes se spinou, umazes se tak jako tak... co se naseho dluhu tyce, nejsem na to hrdej, ale jako fanousek klubu stezi nadelas neco s tim, jak hospodari jeho vedeni, coz je proste v pripade ateltica banda zmetku, ktera klub vyuziva. aspon si to ale jsem schopnej priznat. plus samozrejme nikdo nerika, ze my to delame dobre nebo ze nas ma nekdo placat po ramenou - ale kdyz mas ve vedeni zmetky, tak mas zakazano napsat o clenech vedeni jinejch klubu cokoliv spatnyho? pekna logika. mimo to opet - ja jsem sem atletico ani puvodne netahal. pokud ja mam podle vas komplex ze sevilly, neprijde vam, ze vy ho mate z atletica?

  4. popravde receno, me taky moc nebavi, jak neustale prekrucujete cokoliv, co jsem tady za posledni dobu napsal. nikdy jsem nerekl, ze je miranda stejne dobrej stoper jako thiago silva. nikdy jsem nerekl, ze je courtois s prehledem nejlepsi golman ve spanelsku ani ze koke = xavi a iniesta, ale hlavne ze je z toho velky hahaha, hihihi. hlavne ze ja jsem mistr v prekrucovani... nemyslim si, ze jenom kritizuju - nejste trochu precitliveli? tak tyden zpatky jsem sem psal povetsinou vecny komentare k tematu (ostatne pod timto clankem jsem to nebyl ja, kdo do "del nida - Obchodnika" zacal tahat atletico a delat z toho osobni zalezitost), i pod demichelise jsem treba puvodne napsal vecnej komentar. posledni tyden sedim od rana do vecera v archivu, tak nemam cas moc prispivat a vyjadrovat se vecne, obcas si prijdu zarejt, no, ale nejak zle to asi snasite. nechodim sem kritizovat, ale sam na sobe muzes pozorovat, jak kdyz te nekdo provokuje blbejma smyslenejma kecama (jako ja napriklad obcas tebe a carla), tak to pak dopada tak, jak to dopada. pripada mi, ze je to trochu jako kdyz zlodej krici "chytte zlodeje". a to vam jeste do huby nervu veci, ktery nikdy jste nerekli - to je jedna z veci, ktery bytostne nenavidim...

Carlitos 12.07.13 22:15
#87
  1. Původní debata byla asi o milionu věcí. Kam zmizely prachy? Nevim, ale předpokládám, že se část vrazila do smazání nějakých starých dluhů, což by jenom dokazovalo rozdíl, s jakým k financím přistupuje Sevilla oproti jiným klubům. Já osobně ho hájim z toho pohledu, že umí hráče prodávat, to je myslim neoddiskutovatelný.

  2. Jinými slovy psals asi 20x nepodloženou kravinu, výmysl a lež*2*

  3. S Doyenem Sevilla dělá, ale nechápu spojitost... Pokud jde o prachy, tak tys tady xkrát psal blbost, že Sevilla by neměla být puštěna do EL, protože má dluhy, takže to spíš vypadá na mindrák z opačný strany. Já jsem kontroval tím, že zatímco u Sevilly neni důvod ji někam nepouštět, tak naopak u tvýho týmu, mezitím co se tady biješ do prsou a vyřváváš furt něco o veleúspěšný sezóně, by se ty důvody našly podstatně snáž.

  4. To je slovíčkaření, jestli když napíšeš "Courtois byl jednoznačně nejlepší gólman ligy", tak tím nemyslíš, že "Courtois je s přehledem nejlepší gólman ve Španělsku", tak to pardon, to je skutečně chyba u nás*5*

Nicméně dál pokračovat nemá cenu, protože si připadám jak v diskusi s banem, aimarem nebo acem (nic proti nim*2*), což se rovná zbytečnýmu opotřebování popisek na klávesnici.

Romi 12.07.13 22:32
#90

Neviem, či to tebe bude stačiť Šeby, ale ja by som povedala, že si to dokázal. Vyraplil si už aj Carliho. Alebo ho len donútil dokazovať ti v rozsiahlych bodoch,že kecáš blbosti, ale to je už len slovičkárenie.*5*

Nervion 12.07.13 22:33
#91

Ne nemá to cenu dál pokračovat, akorát ze sebe všichni tři děláme blbce *5*

Sebyk 12.07.13 22:35
#94

to tu ze sebe stejne delame vsichni dlouhodobe *10* tyhle retardovany diskuze nemaji bohuzel viteze, pouze porazene *2*

Nervion 12.07.13 22:37
#96

Poražený = kdo odejde a nereaguje ? *5*

Ne nemají vítěze, každej mele svoje a tak to vždy bude a o to víc na SF :)

Sebyk 12.07.13 22:34
#92
  1. pripada mi divny, ze by to vsechno slo do starejch dluhu. spousta posil a tahu se del nidovi a seville obecne moc nepovedla, nikdo neni dokonalej obchodnik a manazer, ani del nido ne. delat tady z nej poloboha mi zkratka pripada smesny, zvlast kdyz muze jit kazdou chvili sedet. i kdyz vim, ze to nema nic spolecnyho se sevillou, o jeho obchodnickych praktikach to asi taky neco vypaovida... pokud je to o prodavani, piste prodavac s velkym P *6* mimo to kdyz uz jsme u sevilly a atletica, tak atletico momeentalne taky investuje do smazani dluhu *2* dukazem budiz minuly prestupovy okno...

  2. to bylo provokovani. porad vidim rozdil mezi tim provokovat a mezi tim cpat do pusy nekomu neco, co nerekl...

  3. jak rikam, bylo to provokovani. pokud si to sevilla nejak nezaslouzi, tak hlavne po sportovni strance... doyen je kontrolovanej mendesem, to je myslim ta zasadni spojitost... ano, duvody by se nasly, ale presto nas tam pusti. popravde jsem byl trochu prekvapenej, ze nemame zadny opletacky - ale jak rikam, ten dluh je hlavne minulost. verim pevne tomu, ze se pracuje na tom, aby se odstranil...

  4. pekny - zamerne vytahnes z vetsi skupiny jednu vec, ktera podle tebe nesouhlasi *2* u courtoise jsem zminoval, ze byl nejlepsi za absence ikera, coz je podle me dost zasadni informace *2* vic k tomu je pod santa cruzem...

jo, vsak ja si v posledni dobe taky pripadam na jejich urovni, ale ocividne to nejak zle snasite...

ace 12.07.13 23:35
#118

vazim si toho kamarade, ze su az za tema dvema *6**5*

Nervion 12.07.13 22:31
#89

Nechci se nějak rozepisovat, tak doufám že to nebudeš brát že jsem tě odbyl..

  1. Nehájím Del Nida nevím kolikrát to chceš už napsat, píšu ti to asi po desátý za poslední měsíc, jen jsem zmínil že jsem rád za to jak je tvrdej při těch přestupech a neprodává nikoho pod cenou, za což jsem rád. A kdo tu Sevilla do tý éry dostal? Když přišel do Sevilly v roce postupu (2001) tak někdo čekal že ten tým bude za 3 roky na takový úrovni? Já se moc nechci bavit o týhle době protože jsem ani Seville nefandil, takže ze zkušeností nebo vzpomínek nějak čerpat nemůžu, max. co jsem četl nebo viděl z kronik. Přijde ti normální aby tým typu Sevilly a dalších fotbalových "trpaslíků" vydržel mezi pomyslnou elitou (do jaký se teď dostává Atlética) nějakých deset, dvacet let? Každýmu je snad jasný že to někdy musí skončit a v Seville to skončilo v podstatě s Jimenézem, dalo by se říct po vypadnutí s CSKA v osmifinále LM, takže ted už to jsou tři sezóny co Sevilla po 6-leté klubové historické éře upadá/upadla. Mě to mrzí že zrovna já se dostal do toho největší laufu a fanouškovství až v době kdy to nejkrásnější (co možná ani už nezažiju) upadlo. Já bych z toho nevinil nějak že se peníze ztratili nebo něco takovýho, to samý snad potkalo spoustu týmu, že odešla určitá osa týmu a tím pádem i ta klubová "éra". A to samý čeká i vás, i když si to určitě nebudeš chtít přiznat. Nečekal jsem a je to možná moje chyba že jsem zapomněl že na webu je uživatel Sebyk a můj spíš lehkomyslně psanej komentář že Del Nido je obchodník s velkým O vezme až takhle doslova.

  2. Neprotiřeč si, že ti to fakt není blbý. Atletico jsem do toho zatáhl aby jsi pocítil tu vlastní medicínku kterou tady furt oplýváš, kdo za poslední týdny do každé reakce Carlovi podstrčil něco proti Seville o tom jaká je to špína atd. nedávno i Vltavovi, já proti provokaci a rytí nic nemám, beru to od všech ale když to přeroste v to že jeden z největších trollů začne "brečet", že tamten a tamten do všeho tahá Atlética tak to je trochu na hlavu.. Ještě bych zmínil a zvýraznil že já nikdy neměl potřebu z ničeho nic si začínat a rýt stylem jako ty, ani jsem to nedělal

3)Carel to řekl přesně - Falcaa použiješ v kontextu jakým se to tobě samému hodí, jednou to je tak že jste na něj nepoužili ani korunu a chlubíš se tím a jednou z toho děláš jak jste velkej tým a že jste ho koupili..ano jsme napojený na Doyen, popírá to někdo? A není snad jeden z nejvíc finančně zdravých klubů Španělska? Ty to popíráš? Ukaž mi někde nějaky závratný propady co se týče dluhů, Sevilla se snaží tu hladinu držet co nejvíc to jde jako jedna z mála ve Španělsku, nebudu komentovat to jak k penězům přichází Atlético - stejně bys řekl opět ve svůj prospěch jak je tvým zvykem, že do tohohle nevidíme. Ne nemáš zakázáno hanobit ostatní vedení klubů, tady jde spíš o ten styl jakým to zrovna ty podáváš, mě to teda příjemný není a proto se nějakým způsobem braním nebo bráním svůj klub. Přijde ti že mám komplex z Atlética? Ptal jsem se tě už v tomhle článku 2x ani jednou jsi mi neodpověděl. Zkusím to potřetí - jak jsi přišel na to že mám komplex z Atlética?

  1. Takže Mirandu jsi vyzdvihoval mezi nejlepší stopery Evropy, Courtoise jsi označil za nejlepšího španělskýho golmana při absenci Casillase (přesně takhle jsi to řekl), Koke je po 1. dobry sezoně nastupce Xaviho a Iniesty, takle nějak jsi to i řekl - nástupce tuším že?

Ty chceš nakonec říct že já jsem ten kterej provokuje tebe? Já chodím pod většinu článku a házím komentář jeden za druhým kde ryju do Atlética? Ano udělal jsem to teď ve 2 článcích, protože jsem věděl jakej jsi rapl a že tě to vynervuje, sice jsem nečekal že z toho vznikne takováhle diskuse ale budiž. Ochutnáváš vlastní medicínu a já jsem za to rád, ve spoustě věcech si protiřečíš ale to není poprvé.

Sebyk 12.07.13 22:36
#95

odpovim ti zitra, pritelkyne je uz nasrana, ze se ji nevenuju a pisu si tu nejakej fotbal *4*

Nervion 12.07.13 22:37
#97

škoda myslel jsem že prohraješ *5*

Romi 12.07.13 22:41
#98

*25*Márnosť! To som si voľakedy tuším najdlhšie vylievala srdce ja. Alebo tunak. Len kým on vecne reagoval v 50 príspevkoch na 10 tém, ja som to stále "plátala" v jednom.

Nervion 12.07.13 22:44
#99

Doporučuju nikdy nezačínat psát s pocitem že se nechceš rozepsat *1*

Ne ale se Sebykem to už bublalo hodně dlouho, to si prostě o něco podobnýho říkalo..*5*

Nervion 12.07.13 22:44
#100

Ale na slavnýho tunaka to rozhodně nemá asi, i když jsem ho nezažil *5* (hodnotím podle občasných nostalgií, hlavně od txapelduna) *2* *5*

Romi 12.07.13 22:46
#101

No, a už to máte (skoro) za sebou*5*

Nervion 12.07.13 22:51
#102

Ani zdaleka ne, ten blázen se zase rozepíše a nasere mě zase něčím jiným *5* *2*

Pablito 12.07.13 22:53
#103

Jenže ten příspěvky na tolik řádků psal, ještě když nebylo vlákno takhle zúžený... O to je to vzácnější *5*

Sebyk 13.07.13 16:41
#126
  1. tohle je asi uz zbytecny resit - vazne nepochopim, proc by mel byt del nido nejakej uzasnej obchodnik, kdyz z uspechu sevilly vytezil to, co z nej vytezil - nic. pokud se k tomu jeste prida, ze je trestne stihanej...ne, fakt nechapu, sorry

  2. to, v cem si protirecim, rovnez uplne nechapu. zminujes to v tom prispevku asi trikrat, ale fakt netusim, co mas na mysli. provokoval jsem - tak jako provokuje aimar, ace a dalsi. jenze ja zjevne provokovat nesmim, tak ja uz budu hodnej mami... na sevillu tu kydam porad tu samou spinu delsi dobu, nez jsem pravdepodobne vubec chodis, stejne tak na ponorku, valencii a dalsi. nekteri tu zase ustavicne kydaji na atletico, takhle to proste je... ja nebrecim: ja pouze nechapu, proc kdyz se bavime o del nidovi obchodnikovi, tak se teziste debaty presune nekam k atleticu. proc? mimo to proc me v tom pripade osocujes, ze neustale v diskuzich odbiham od tematu, kdyz v tomhle pripade jsi to udelal sam? mam pocit, ze to nejsem ja, kdo si tu protireci... a presto jsi to s tim rytim a tahanim do toho atletica nakonec udelal, co? *4*

  3. s falcaem jste hlavne nepochopili kontext, v nemz jsem ho pouzil. chtel jsem tim rict, ze financni zdravi je vam stejne houby platny, kdyz falcaa si stejne dovolit nemuzete. oproti tomu atletico - ac je v situaci, v jaky je - proste ardu, falcaa a dalsi privede. je to pomerne smutny no... ne, pouze jsi psal, ze nejste tlaceny ze vsech stran a neberete penize buhvi odkud - jinymi slovy, berete je ze stejnyho zdroje jako my. mozna v mensim mnozstvi, ale jak rikam, kdyz si hrajes se svinstvem, zaspinis se tak jako tak... jo, takze vysledna logika: jsme jeden z nejzdravejsich klubu v primere, proto nemame duvod obchodovat s mendesem *4* kdybyste byli tak zdravi, asi nepotrebujete prachy od mafianu, ne? myslim, ze v tomhle pripade to ale hlavne narazi na problem v relativite tech slov: sevilla muze byt jednim z nejzdravejsich klubu primery, ale vzhledem k tomu, ze primera je sama o sobe hodne nemocna, to pravdepodobne vubec neznamena, ze by sevilla byla sama zdrava. mozna je mene nemocna nez vetsina ostatnich, ale neverim, ze by se ve spanelsku nasel byt jen jeden zcela zdravej klub... branis svuj klub? ano, to je prekvapive. pak jsi prekvapen, ze ja branim ten svuj? *5* kde jsem prisel na to, ze mas komplex z atletica? to uz jsem tu psal: proc jsi tedy do debaty o del nidovi okamzite zatahl atletico? kdyz to preslo o debaty o financich, opet jsi vytahl atletico...tak ja uz nevim...

  4. letos jsem videl malo stoperu hrat s takovym prehledem a takovou formou jako mirandu. podle me by se to TOP10 vesel. nikde jsem ovsem nenapsal, ze je nejlepsi nebo ze je stejne dobrej jako thiago silva - coz mi tu permanentne predhazujete... ano, tam je podstatna ta absence casillase. a kdo byl podle tebe letos lepsi nez courtois? koke dlouhodobe predvadi solidni vykony a to i v mladeznickejch kategoriich. a pujde jeste nahoru. chtel jsem tim hlavne rict, ze az v dresu la rojy skonci xavi a iniesta, tak tam po nich nezustane totalni dira. vypada to, ze clenove tehle zlate generace maji sve nastupce a bude zajistena kontinuita, at uz to bude hraci jako koke, thiago, isco, illarra, inigo nebo dalsimi. nikdy jsem nerekl, ze je nebo bude stejne dobrej jako xavi nebo iniesta nebo ze uz je stejne dobrej. to mi opet cpete do huby vy. mimo to si zkus treba nekde najit, jak na tom byli a jak hrali v kokeho veku xavi nebo iniesta...

  5. provokujeme se oba navzajem - to budeme mezi sebou hledat vetsiho zlocha? ja jsem vetsinu casu zcela klidnej a s chladnou hlavou - zadnej rapl. v tyhle debate ses naopak dokonale chytil ty *2* sere me jedina vec: jak uz jsem rekl, fakt nesnasim, kdyz nekdo parafrazuje a prikrasluje si veci, co jsem rekl...

Nervion 13.07.13 17:01
#127

Na to už je zbytečný odpovídat, ty jsi prakticky jen přepsal otázky do jiný podoby, takže se už z týhle diskuse nedá nikam hnout a všechny ty slohy byly vlastně k ničemu *5*

Stojíme na jednom místě *2*

Sebyk 13.07.13 17:24
#128

tak co s tim mam delat, kdyz mi na ne neodpovidas, pripadne odpovidas na uplne jiny otazky? *14*

Nervion 12.07.13 17:25
#38

Ty už seš tím opravdu posedlej...

Sebyk 12.07.13 17:28
#39

cim? snad ne sevillou? *4* maloco je mi tak ukradeny jako nejaky prdolove ze stredu tabulky...

Nervion 12.07.13 17:32
#42

tak proč se tím tak neustále shazuješ?

Sebyk 12.07.13 17:35
#44

protoze me to bavi (a protoze fakt nesouhlasim s tim, co bylo vyse napsano...)

mmch u tebe se nejedna o posledlost? *2*

Nervion 12.07.13 17:37
#47

nesouhlasíš s tím že Del Nido není dobrej obchodník? Nepřijde mi že by prodal dost hráčů pod cenou teda nebo nesouhlasíš s něčím jiným ještě?

Jaká posedlost?

Sebyk 12.07.13 17:43
#53

del nido je expert na to prodat hrace nad cenou, to rozhodne. v poslednich letech neodesel ze sevilly snad jedinej hrac za svoji cenu. kam ovsem zmizely vsechny ty prachy? kam a jak je del nido investoval? prilis mu to stejne asi nevyslo, kdyz mate diru v rozpoctu jak krava a muzete libat nohy UEFE, ze si aspon zacutate EL (kterou si zaslouzite z cely ligy snad vubec nejmin...)

Nervion 12.07.13 17:46
#60

Když to chceš srovnat takhle tak vy UEFE musíte líbat přirození, možná víc než líbat..

Carlitos 12.07.13 17:48
#61

Máš tyhle řeči o finanční krizi nebo nějaký megadíře v rozpočtu něčím podložený?*5* Díra tam byla asi 15-20 mega, ta se zacelila prodejema, takže díra už není. A v krizi jsou pokud vim kapku jiný týmy Primery než Sevilla.

Nervion 12.07.13 17:52
#71

stále mě zajímá čím jsem zrovna já posedlej

Carlitos 12.07.13 17:17
#36

Asi od tý doby, co jsou to obchodníci a ne Nostradamové*5* Sice se Monchiho úspěšnost v posledních letech snížila, ale vzhledem k nízkým penězům, co Sevilla do posil investuje, si pořád vede víc než slušně.

Sebyk 12.07.13 17:39
#49

jo, ono vytvorit z tymu, kterej ukouzlil evropu, bandu cirkusaku, ktery jsou vsem tak akorat pro smich, to je "vic nez slusne". potom "slusne" = pad do segundy a "spatne" = zanik klubu?

Carlitos 12.07.13 17:44
#55

Máš to vysvětlený o pár příspěvků výš*2*

Carlitos 12.07.13 13:19
#4

Ta částka je dost šílená, ale je to klíčový post, tak pokud se chytí, tak to budou dobře investovaný, i když hodně velký prachy*2*

BRIAN19 12.07.13 13:28
#7

A počíta sa s ním vôbec túto sezónu do základu?

Ribery22 12.07.13 13:31
#9

Tak to asi rozhodne zdravotni stav Xabiho.

Carlitos 12.07.13 13:31
#11

To by mě taky zajímalo*5* Jestli vytlačí Khediru, nebo bude Ancelotti hodně rotovat. Bůhví.

Ribery22 12.07.13 13:53
#20

To jako stred Xabi - Illarra. Vzdyt by to bylo superpomaly a pohyblivost Modrice nebo Khediry by tomu taky hodne chybela. Ti dva spolu hrat nebudou.

Nervion 12.07.13 13:32
#13

Na to by mohl odpovědět bano *2* *5*

Nervion 12.07.13 13:22
#5

Ta částka je neskutečná.. Kdo by to byl řekl že bude stát 2x víc než Isco *5*

Nervion 12.07.13 13:31
#10

Ne, jen jsem se zamyslel a přišlo mi to divný *5*

Carlitos 12.07.13 13:32
#12

No Isco stál 27, ne? Nějak mi ty počty nevycházejí*2*

pitak 12.07.13 14:33
#26

Obchodni akademie > gympl © sevillista.

Grobar 12.07.13 15:21
#28

Tak chalan má pravdu. Gympel bez výšky ti je úplne k hovnu, na OA sa naučíš aspoň účto...

Helix 12.07.13 16:12
#31

ale vynásobit 27 dvěma ne*4*

Grobar 12.07.13 17:45
#57

Ja som napr. tiež myslel, že Isco išiel za 23...

Sebyk 12.07.13 17:05
#33

to, co te nauci na OA, se ti bystrejsi v klidu nauci za pochodu...

Grobar 12.07.13 17:33
#43

To však platí pre všetko, momentálne si už na nete nájdeš takmer všetko. Máš však na gymnáziu motiváciu učiť sa po večeroch cca. 1 rok účto? Rovnako to platí pre študenta OA a fyziku... Napísal si blbinu...

Pablito 12.07.13 17:36
#45

na obchodkách nebo i ekonomkách máš první dva roky fyziku jen tak mimochodem

Grobar 12.07.13 17:43
#54

V rámci daného oboru ju hlavne totálne nepotrebuješ. Ono už na tej strednej by to chcelo trochu užšiu špecializáciu. Na univerzitách ani nehovorím, tam by sa mohlo účto, audit, controlling točiť dookola. Namiesto toho sa stretneš s nezmyslami ako medzinárodný obchod, management - teória... ktoré jednoducho nepoužiješ. Problém v CZ/SK priestore v rámci vysokoškolského školstva je ten, že ľudia, čo by mohli učiť audit, controlling... sú príliš dobre zaplatený v súkromnom sektore a nemajú veľa dôvodov riešiť univerzity, pokiaľ pravda nepracujú na docentúrach a pod....

Pablito 12.07.13 17:48
#65

jo, já s tebou naprosto souhlasim. Jenom jsem chtěl doplnit to, že jako střední je rozhodně lepší OA než gympl. Nezdá se mi, že by tam chyběly nějaký předměty (max. pár hodin matematiky týdně, ale většina si asi stejně vezme angličtinu nebo jsou ve čtvrťáku matematický semináře namísto společenskovědních, co si potom volíš...) a když si zvolíš školu s dobrými profesory, tak ty mají většinou vysokou úspěšnost přijetí na výšku. Kromě toho, že v 15, když si vybíráš střední, ještě nevíš, jestli na tu výšku skutečně půjdeš, můžeš si to rozmyslet a takhle s tou OA máš aspoň zaměření...

Nervion 12.07.13 18:03
#78

A já jsem naprosto názorně ukázal jak nám ta matika chybí *49**5*

Grobar 12.07.13 18:03
#79

Pokiaľ pred strednou nevieš či chceš ísť na VŠ je OA s prihliadnutím na trh práce lepšia voľba. Ak ti je však jasné, že pôjdeš na VŠ gympel toho ponúka viac.

Sebyk 13.07.13 10:46
#125

zalezi na jaky stredni jsi *2*

Makak 12.07.13 20:14
#83

A já měl fyziku pořádně jen jeden rok, teď už ze mě obraběč asi nebude *49*

Makak 12.07.13 20:12
#81

Ten chalan rozhodně pravdu nemá *3*

Makak 12.07.13 20:16
#84

Podívání se pravdě do očí on *67*

aimar21 12.07.13 13:30
#8

a skoro tolik jako negredo *14*

Dejdik 12.07.13 13:43
#15

Kolik se dá čekat, že Socky z toho vynaloží na přestupy?

H.N.T. 12.07.13 13:53
#19

podle mě dost... na evropu to bude chtít širší kádr než mají teď

popik 12.07.13 15:37
#29

Směr, kterým Real směřuje se mi moc libí. Uvidíte, že nám ten kluk všem vytře zrak. Už se němůžu dočkat startu sezony....

LosColchoneros 12.07.13 15:45
#30

Stál víc než Eden Hazard.. Začínám litovat, že s Realem máme tu džentmentkou dohodu o nepřestupování, jinak bychom jim mohli nabídnout Catu Diaze za výkupku.. *4*

Ribery22 12.07.13 19:33
#80

En el día de hoy, el Real Madrid C. F. ha pagado a la Real Sociedad un importe de 32.190.000 € por la adquisición de los derechos federativos del jugador Asier Illarramendi. Esta operación, como todas las transferencias de futbolistas entre clubes españoles, está sujeta al IVA vigente del 21%, que no supone coste alguno para el Real Madrid C. F., ya que este importe es deducible en las liquidaciones del IVA del club.

Carlitos 12.07.13 22:17
#88

Však to neodporuje ničemu, co je v článku*2*

Ribery22 12.07.13 22:54
#104

Real zaplati 32 mega a Sociedad dostane 38, kdyz da dan by sla stejne statu? *5*

Carlitos 12.07.13 22:56
#106

Real zaplatí normálně 39, ale tu DPH si pak odečte z daní. Takže v podstatě je to tak no*5*

Pablito 12.07.13 22:58
#107

Ale Socky nedostanou 39, jak je v článku, ne?

Pablito 12.07.13 23:29
#115

To teda moc nechápu popravdě *5* Real má zaplatit 32 plus daň - ty tu daň přičítáš Erreale, ačkoliv to nejsou vlastně jejich peníze? Aspoň takhle jsem to teda pochopil a vidím to poprvý...

Ribery22 12.07.13 23:30
#117

Taky to vubec nechapu.. *4*

Mistborn 13.07.13 00:43
#124

Ak to funguje tak, že športové kluby sú ako firmy, tak by to malo byť nasledovne: Real zaplatí plnú sumu aj z daňou tj 39 melčo. Na konci roku, sa všetka zaplatená daň spočíta a ak presahuje určitú hranicu, všetko nad sa vracia tzv. preplatok na dani. V praxi to ale neznižuje cenu hráča keďže pri obrate pol miliardy sa tých 7 melčo dane stratí. Ide skôr o to že Real má tie dane naplánované tak, že približne vie koľko ročne zaplatí a aký bude preplatok.

Ribery22 12.07.13 23:00
#108

Jenze tech 32 mega proste vypada lip a rozumnejc. Tak bys to mel jako Madridista presne takhle publikovat. *5*

Ribery22 12.07.13 23:14
#110

Navic jsem to stejne pochopil tak, ze dnes/zitra se zaplati 32 a ta dan se bude resit az potom.. *5*

Carlitos 12.07.13 23:16
#113

Já myslim, že teď musí zaplatit celých 39 s tím, že až se budou dělat daně, tak to dostane zpátky.

Ribery22 12.07.13 23:22
#114

Tak ale to by potom ta hlaska na oficialnim webu, ktera byla nejspis ochrannou odpovedi na informaci od RS, protoze jak jinak to pochopit, kdyz Real normalne o castkach neinformuje, nedavala moc smysl, ne?

Carlitos 12.07.13 23:38
#119

Podle mě tou oficiální hláškou chtěl Real "zmírnit" přemrštěnou (konečnou) cenu na o něco míň přemrštěnou, jiný smysl to nemá, protože tam zároveň potvrzuje, že ta daň se platit musí, ale je odečítatelná.

Ribery22 12.07.13 23:56
#122

No dobre, takze teda.. que no supone coste alguno para el Real Madrid CF.. To je dulezity a vic to resit nehodlam. Ale jeste mi vysvetli tech 39 mega pro RS.. To mi nejak unika.. *4*

Carlitos 13.07.13 00:08
#123

No to platí v konečným důsledku. Podle mě dneska zaplatil Real 39 milionů, protože se to musí platit i s daní, což v tom prohlášení potvrzuje. Tím pádem dostanou Socky svých 39 milionů. Až bude nějaký daňový přiznání nebo něco v tom smyslu, tak si to tam Real nechá odečíst a stát mu těch 7 milionů za daň vrátí. Asi by ses měl spíš zeptat nějakýho podnikatele, ale podle mě to bude takhle.

Valencia-Mestalla 12.07.13 20:51
#85

Real už zase rozhazuje nesmyslný částky*86*

Txapeldun 12.07.13 23:00
#109

No platit (vic nez) vykupku, navic takhle vysokou, po 1 hodne povedeny sezone je celkem vesely i kdyz ma Illara velkej potencial...uvidime jak nasi pratele ze San Sebastianu zareagujou na to ze jim odchazi strujce uspechu...

Ribery22 12.07.13 23:30
#116

Jinak teda ty posily jsem odhadl fakt presne. Carvajal byl jistej, ale za Isca s Illarrou se fakt muzu pochvalit. Priste bych mel dostat nejaky prachy.. *4*

Pablito 12.07.13 23:38
#120

Sázkovky někdy vypisujou i tohle, musíš toho využít *4* Jak to vidíš dál?

Ribery22 12.07.13 23:49
#121

Nevim. Hlavne nejak nemam tucha, co bude s Higuainem a Coentraem. Zustanou, nezustanou..

blackjoint 14.07.13 07:52
#129

ohladom tych dani, ak ovšem klub funguje na rovnakom princípe ako firma, tak by to malo byť tak, že Real pošle Sockám celú čiastku 39Mil aj s DPH, následne sa to pripíše do nákladov a na konci nasledujúceho mesiaca im vznikne nadmerný odpočet DPH, ktorý im bude vrátený (predpokladam že im nevrátia rovnakú DPH aká bola evidovaná pri tomto prestupe, nakolko RM je určite zisková firma tak im vznikne aj nejaká daňová povinnosť, ktorou sa zníži ten odpočet) na druhej strane Sockám príde na účet skutočne tých 39Mil, lenže tieto si zahrnie do nákladov a tým im vznikne daňová povinnosť, ktorú budu musieť zaplatiť daňovému úradu čiže nastane situácia kedy tá DPH poputuje od RM do Sociedadu, tak na Daňový úrad a s5 do RM preto sa vraví že podnikateľov DPH nezaujíma - nakoniec aj všetky projekty a pod. robia v cenách bez DPH

A aby som to ukončil, nechápem prečo sa v poslednej dobe pri výkupoch cez klauzule naráža na DPH, ked aj tuna vidíme že každý si to len vynaloži tak ako to jemu sedí, buť chce očierniť ten klub a zvýši prestupovú sumu o to DPH alebo ho tam neuvedie a je ta suma nižšia. Navyše sa DPH platí len medzi subjektmi rovnakej krajiny.

Přihlašte se či zaregistrujte pokud chcete přidat komentář

Zápasy

Odehrané Nadcházející

Žádné zápasy nebyly zatím odehrány

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
TOPlist