Barcelona oznámila prodloužení Valverdeho smlouvy o rok

Ernesto Valverde (© marca.es)

Barcelona podle očekávání potvrdila, že Ernesto Valverde povede tým i v příští sezóně.

Prezident klubu Josep Maria Bartomeu několikrát naznačil, že dojde k aktivaci opce na prodloužení spolupráce a dnes bylo vše zoficializováno.

Pětapadesátiletý Valverde je nově smluvně vázán na Camp Nou do léta 2020. Mužstvo přebral předloni po Luisi Enriquem a hned v první sezóně dosáhl na doblete, tedy vítězství v lize a poháru.

Celkově odkoučoval na lavičce katalánského celku 96 střetnutí, z nichž 65 skončilo vítězstvím. Jen devětkrát odešel poražen. Úspěšně začal i aktuální sezónu, a to triumfem nad Sevillou v Supercopě. V lize patří Barceloně první místo s šestibodovým náskokem na Real Madrid.

Zajímáte se o dění v klubu FC Barcelona podrobněji? Navštivte náš spřátelený portál FCBarcelona.cz.

Související články

Komentáře (58x)

Vložit komentář

Názor s nejvíce souhlasnými hlasy

tunak 15.02.19 20:12
#25

Valverde je o dost lepší než Enrique imo. Řeší problémy, který Enrique vršil. A že se nepodařilo vyhrál LM? Jo, protože LM je o momentální formě a štěstí v pár zápasech. Možná se mu to podaří letos, stejně jako ten treble. Momentálně je Barcelona jasnej favorit; Juve je ve skutečnosti letos podle italskejch médií spíš horší a v LM mu nevěřej.

Mnohem větší vypovídající hodnotu má ale liga, kterou Valverde v pohodě vyhrál a kterou zase v pohodě vede - přestože je to první barcelonskej trenér od Pepa, kterej za pochodu přebudovává kádr. Dobře, odpovíš, že Madrid je slabej a loni byl taky.

Jenže Valverde do toho musel a musí řešit vaše fascinující raplíky z toho, že se na vás Neymar *160* - koupili jste mu dva superdrahý hráče, z nichž jeden na Barcelonu nemá - a každýmu, kdo ho v Anglii sledoval, tohle muselo bejt jasný - a druhej je mladý ucho s absolutně neprofesionálním přístupem, který potřebuje babysitting. Máte papírovou obranu, úzkej kádr, chybí vám kreativní záložník...

Takhle to prostě je. Smůla. Jedna výjimečná generace odchovanců vás naučila předpokládat, že v každý sezóně budete hrát o trebl. Přestože mimochodem LM prostě nemáte v klubový kultuře, ve skutečnosti jste v ní notorický underachieveři - a vždycky jste byli. Prvně jste ji vyhráli za Cruyffa proti Dorii, díky tomu, že Koeman náhodou trefil přímák. Pak jste dostali od Milána ve finále čtyřku a na deset let jste stáhli ocasy a nechali se vyřazovat od Netopýrů apod..

V Rijkaardově éře jste ji vyhráli jednou, se štěstím, fair enough.

Pep dvakrát porazil ve finále MUTD - další notorický underachievery. S Interem vyhořel (ok, kvůli rozhodčímu - aspoň vidíš, jak je důležitý štěstí; protože nebejt Ovreba...) stejně jako Valverde s Římem. Jenže na rozdíl od Valverdeho měl tehdy nejlepší tým na světě. A přesto vyhrál jen dvakrát, tj. méněkrát, než Zidane s neschopným Madridem za tři roky. Ale jo, Řím byl pořádnej fail.

Nevím, možná podobnej jakej Pep zažil s Monakem? Taky ve svý první sezóně v novým klubu?

Enriquemu se LM podařila jednou.

Valverde JE úspěšnej. A že na někoho fans pískaj? Jasně, fans Sparty taky pískaj na Kangu, jejich o tři třídy nejlepšího hráče. To jsou prostě fans. jakmile nedostanou mlíčko s dudlíkem dostatečně teploučký, chytěj rapla. Proč?

*195**195**195*

Protože jsou to trapáci, gloryhunteři, co fanděj velkoklubu. *169*

Názor s nejvíce nesouhlasnými hlasy

tunak 16.02.19 19:50
#48

Spíš prostě vypadli, protože to hráči podcenili.

Ani se jim nedivím, byla to jediná aspoň trochu dobrá sezóna Říma asi za dvacet let a nastoupil proti nim Džeko, navíc Řím přešel přes Doněck se štěstím a Barcelona doma vyhrála 4-1.

Poolu se v dalším kole stalo totéž, jenže měl víc štěstí, takže to Řím doma už neotočil - ale stačiil mu gól a šlo by se prodlužovat. Je Klopp kvůli tomu šašek? Je Pepe šašek, protože předtím dostal od Poolu trojku během pěti minut a prohrál i druhej zápas, takže podle logiky fans Barcelony zřejmě musí bejt nutně horší než Di Francesco?

*94*

Všechny názory

tunak 15.02.19 12:13
#2

Smiř se s tím, že na Chola byste stejně neměli prachy. *6*

Grobar 15.02.19 12:47
#3

Snáď dá Jose zľavu. V rámci starých dobrých časov....

šašekFCB 15.02.19 12:55
#4

Nikdo tu Chola ani nespomenul. Na grcanie mi je z toho, že minimálne další rok budem musieť sledovať pri kormidle tohto “experta” bez guliek.

tunak 15.02.19 13:09
#5

Chytrému napověz...

Makak 15.02.19 14:00
#6

Tak dva tři měsíce to vypadalo, že by se tomu prodloužení snad i dalo fandit; teď je zas zaděláno na průšvih ve všech třech soutěžích. Ale hodnoťme až na konci sezóny. Co se hry týče, nadávalo se na každého, i na Pepa, takže i když bych těch pěkných zápasů samozřejmě radši viděl víc, nemyslím si, že je všechno špatně. Ono to Ernestovi dost ztěžuje samo vedení.

ace 15.02.19 14:58
#7

Klidne na dozivoti, supaka *34* Cholo to je uplne jine level.

BG 15.02.19 15:07
#8

Fuj Chola do Barcelony prej *4* Se mi udělalo nevolno. Horší by byl snad už jen Mourinho nebo Bílek.

Valverde stejně vyhoří jestli se bude dál sázet jen na osu Messi - Alba.

tunak 15.02.19 15:14
#9

Chytrému napověz, fakt už ale...

A jakýho trenéra byste chtěli? Kde byste na něj chtěli brát? Není prodloužení kontraktu úspěšnýmu trenérovi, kterej evidentně dokáže spolupracovat s kabinou a má výsledky, přestože Barcelona prochází výrauznou přestavbou, snad rozumný?

Neskutečný, tihleti *195**195**195**195**65* *73*.

ace 15.02.19 15:19
#10

troubove no, nastesti je omlouva to, ze to maji stejne 2000km daleko a uefalona je ma na haku.*2*

Makak 15.02.19 16:33
#11

A tuňáka kopni? *2* Zase nebudeme dělat, jako by Valverde neměl k dispozici stále skvělý kádr v čele s Messim, jako by se nestal loňský Řím, jako by nepískali fanoušci kvůli předváděné hře atd.

tunak 15.02.19 17:31
#12

Jo?

Tak koho bys chtěl?

tunak 15.02.19 17:54
#15

*27**22*

toho bych vám přál *35*

Tarja 15.02.19 18:18
#16

*4* Pockej, az nabere zkusenosti a rozjede to v Barce ve velkem stylu...jeste nam ho budete zavidet. *195**4* (Teda snad nebude resit jen kvalitu travniku a to, jestli meli vyssi procento drzeni mice...*4*)

Josef72 15.02.19 19:18
#18

Jestli přijde jako tiskový mluvčí, tak jsme v **.

Makak 15.02.19 18:58
#17

Vždycky se někdo najde. Momentálně za sebou Valverde nemá žádný zvláštní úspěch, naopak fanoušci jsou otrávení jako nebyli snad ani za Roury nebo Taty.

Mně by ani tak nevadilo, že se nebudu bavit každým zápasem, jenže nemůžeš popřít, že Valverdeho možnou účelnost a metodičnost zatím pokaždé srazily zápasy, po kterých dosavadní výsledky vypadaly spíš jako dílo hráčů a náhody. Čili když ti řeknu nějaká čtyři (známá) jména, nebudeš mít ony výsledky, které by nějak zásadně podpořily Valverdeho.

tunak 15.02.19 19:28
#19

Aha, double není žádný úspěch.

*94*

(Na známá jména nemáte prachy a nejsou volná. Na Jardima nebo Nagelsmanna si netroufnete, na to nemáte *9**9*, Poch k vám nepůjde, ostatní špičkový trenéři jsou obsazení, pokud vím. Valverde u vás odvádí špičkovou práci.

A Messi. Nebejt Messiho, nebudete v lize ani třetí, s žádným trenérem, imo.)

BG 15.02.19 19:31
#20

Si vedle jak ta jedle :))

Makak 15.02.19 19:50
#23

jj, přesně takhle jsem to napsal. Zrovna od tebe bych to nečekal *44* Takhle špičková práce opravdu nevypadá, zvlášť když máš pořád relativně nedávné srovnání s Pepem a Luchem. Ano, kádr třeba není tak silný, ale pořád je výjimečný, naopak konkurence žádný válec není (viz loňskou LM).

tunak 15.02.19 20:12
#25

Valverde je o dost lepší než Enrique imo. Řeší problémy, který Enrique vršil. A že se nepodařilo vyhrál LM? Jo, protože LM je o momentální formě a štěstí v pár zápasech. Možná se mu to podaří letos, stejně jako ten treble. Momentálně je Barcelona jasnej favorit; Juve je ve skutečnosti letos podle italskejch médií spíš horší a v LM mu nevěřej.

Mnohem větší vypovídající hodnotu má ale liga, kterou Valverde v pohodě vyhrál a kterou zase v pohodě vede - přestože je to první barcelonskej trenér od Pepa, kterej za pochodu přebudovává kádr. Dobře, odpovíš, že Madrid je slabej a loni byl taky.

Jenže Valverde do toho musel a musí řešit vaše fascinující raplíky z toho, že se na vás Neymar *160* - koupili jste mu dva superdrahý hráče, z nichž jeden na Barcelonu nemá - a každýmu, kdo ho v Anglii sledoval, tohle muselo bejt jasný - a druhej je mladý ucho s absolutně neprofesionálním přístupem, který potřebuje babysitting. Máte papírovou obranu, úzkej kádr, chybí vám kreativní záložník...

Takhle to prostě je. Smůla. Jedna výjimečná generace odchovanců vás naučila předpokládat, že v každý sezóně budete hrát o trebl. Přestože mimochodem LM prostě nemáte v klubový kultuře, ve skutečnosti jste v ní notorický underachieveři - a vždycky jste byli. Prvně jste ji vyhráli za Cruyffa proti Dorii, díky tomu, že Koeman náhodou trefil přímák. Pak jste dostali od Milána ve finále čtyřku a na deset let jste stáhli ocasy a nechali se vyřazovat od Netopýrů apod..

V Rijkaardově éře jste ji vyhráli jednou, se štěstím, fair enough.

Pep dvakrát porazil ve finále MUTD - další notorický underachievery. S Interem vyhořel (ok, kvůli rozhodčímu - aspoň vidíš, jak je důležitý štěstí; protože nebejt Ovreba...) stejně jako Valverde s Římem. Jenže na rozdíl od Valverdeho měl tehdy nejlepší tým na světě. A přesto vyhrál jen dvakrát, tj. méněkrát, než Zidane s neschopným Madridem za tři roky. Ale jo, Řím byl pořádnej fail.

Nevím, možná podobnej jakej Pep zažil s Monakem? Taky ve svý první sezóně v novým klubu?

Enriquemu se LM podařila jednou.

Valverde JE úspěšnej. A že na někoho fans pískaj? Jasně, fans Sparty taky pískaj na Kangu, jejich o tři třídy nejlepšího hráče. To jsou prostě fans. jakmile nedostanou mlíčko s dudlíkem dostatečně teploučký, chytěj rapla. Proč?

*195**195**195*

Protože jsou to trapáci, gloryhunteři, co fanděj velkoklubu. *169*

Makak 15.02.19 21:16
#31

Odpověď na tohle s dovolením nechám na zítra

tunak 15.02.19 21:25
#32

Úplně stačí, že si to přečteš a zamyslíš se, jestli na tomhle pohledu náhodou taky něco není.

Makak 16.02.19 10:53
#38

Viz níže *1*

Grobar 16.02.19 13:18
#39

S mnohými tvrdeniami sa súhlasiť dá. Zjavne ale tvoj úmysel kopnúť si zatienil aj pamäť.

"V Rijkaardově éře jste ji vyhráli jednou, se štěstím, fair enough. " V základnej skupine 5 výhier, jedna remíza. Vyradovačka bez jedinej prehry. Ako sa toto nazýva? - predsa štastie! Posledných 5 zápasov mám pomerne v slušnej pamäti a FC bola v každom lepším týmom.

"ok, kvůli rozhodčímu - aspoň vidíš, jak je důležitý štěstí; protože nebejt Ovreba..." Ze zrovna ty začneš vytahovať Ovreba.... Ty ktorý si nás pred 10 rokmi poučoval ako boli jeho rozhodnutia ok z pohladu výkladu pravidiel. Ja sa k inkriminovanému zápasu vôbec nechcem vracať a z môjho pohladu Celzi poškodil. Ak však niekoho v danom zápase poškodil úplne evidentne bola to práve FCB. Tuším Abidal išiel von po neexistujúcom faule.

K Valverdemu: Ernesto je dobrý tréner a zjavne ho rešpektuje aj kabína. On sa však stále učí. Vlanajší Rím ide hlavne na jeho triko. Tiež som názoru, že všetko okrem Pepa je momentálne strašný risk. Ernesto zjavne až do vlanajška nepoznal situáciu Sobota, Streda, Sobota. Osa týmu bola v Ríme totálne odvarená. Leo, Suarez, Raketa v základe tri dni pred Rímom doma proti Leganes. Už predtým sa hrali 3 zápasy v priebehu týždna. Toto jednoducho nedal. Beriem, že sa s danou situaciou v predchádzajúcej trénerskej kariére nestretol a tento rok vidno že sa poučil. On už normálne rotovať začal aj s tým, že ide do rizika = copa v Seville... Nejak sa mi však nezdá, že dokáže z hráčov vytažiť 100 percent, načasovať formu. Semedo je od Roberta zjavne lepší už takmer rok a asi až teraz sa z neho stáva číslo 1 na RB. Suareza nedá oddýchnuť aj ked to zjavne potrebuje atd. Tých nedostatkov nie je málo.

Txapeldun 16.02.19 13:57
#40

"Ernesto zjavne až do vlanajška nepoznal situáciu Sobota, Streda, Sobota."

S Espanyolem postoupil do finále Poháru UEFA, s Athleticem odehrál v EL a LM skoro 50 zápasů, s Olympiakosem hrál taky Ligu Mistrů....

Txapeldun 16.02.19 13:57
#41

teda ne odehrál, ale odkoučoval...

Grobar 16.02.19 14:13
#43

Potom je ten jeho vlanajší fail o to zarážajúcejší.

Txapeldun 16.02.19 19:34
#47

Spis je to nezkusenost s trenovanim korporace

tunak 16.02.19 19:50
#48

Spíš prostě vypadli, protože to hráči podcenili.

Ani se jim nedivím, byla to jediná aspoň trochu dobrá sezóna Říma asi za dvacet let a nastoupil proti nim Džeko, navíc Řím přešel přes Doněck se štěstím a Barcelona doma vyhrála 4-1.

Poolu se v dalším kole stalo totéž, jenže měl víc štěstí, takže to Řím doma už neotočil - ale stačiil mu gól a šlo by se prodlužovat. Je Klopp kvůli tomu šašek? Je Pepe šašek, protože předtím dostal od Poolu trojku během pěti minut a prohrál i druhej zápas, takže podle logiky fans Barcelony zřejmě musí bejt nutně horší než Di Francesco?

*94*

tunak 16.02.19 19:51
#49

Navíc chci vidět, jakej jinej trenér Barcelony by udělal z Paulinha hvězdu španělský ligy a o rok pozdějc se hecnul ještě víc a totéž zkuil s Boatengem? *93*

tunak 16.02.19 19:56
#50

A ještě jedna věc - trenér fakt nemůže za to, že se v šestý minutě nechaj Untiti a Alba Džekem předběhnout! (sic!) - Alba se nechá Džekem předběhnout, opakuju - a Ter Stegen nevyběhne. Trenér fakt nemůže za to, že se Pique vrhne při bránění situace 1-1 ve vápně Džekovi pod nohy a obě mu podkosí.

tunak 16.02.19 14:10
#42

Stesti bylo v tom, ze Ovrebo piskal podle pravidel a ne podle dobovejch trendu. Penalty pro Chelsea by opravdu nemely. Na cervene pro Abidala se shodnem. Je to priklad toho, jak tyhle zapasy rozhodujou malickosti a stesti. Jinej ptiklad - Suarezova simulace proti Saint Germain Qatarois.

A 2005 byl Arsenal ve finale do nestastneho Lehmannova faulu proste dominantni, pokud si vzpominam. To finale mel vyhrat.

Spousta fans Barcelony na foru Guardianu si mysli, ze Roberto je o nekoluk trid lepsi nez Semedo. Imo jsou proste spis jini a ani jeden nema na to hrat RB v Barcelone. Ackoliv dobre, Dani Alves se presunul nalevo (a stal se z nej mesympatickej skrcek).

Jde mi o to, ze fans jsou vzdycky nejmoudrejsi.

A pokud jde o rotaci - Pep nerotoval klicove hrace skoro vubec, Enrique dtto. Jenze Barcelona byla natolik dominantni a natolik ovladala tempo zapasu, ze to ti klicovi hraci - obrana, Xavi, Iniesta, Messi - zvladli. Valverde nema kadr kterej by dokazal nahradit Messiho, Busquetse apod., zejmena ne nahradit je a hrat pritom barcelonskej dominantni fotbal. Takze fans budou tak jako tak nedpokojeni.

A svou frustraci z toho, ze kazdej zapas nevyhrajou uz v polocase 5-0, si ventilujou na ocividne nejlepsim trenerovi, kteryho klub od Pepa mel. To je nefer - a proto si zaslouzi verbalne profackovat.

Grobar 16.02.19 14:51
#44

2006 Final Do 18 min. kedy Jens stiahol Etaká, ktorý išiel dávať do prázdnej mal Henry jednu loženku. Fakt netuším, na základe čoho mal Arsenal daný zápas vyhrať. V konečnom dôsledku to vyliatie Jensa/neuznanie golu mohlo kludne viac poškodiť aj FC. Dinho s Etakom na brejky bola naj dvojka akú si pamätám. Ramos by vedel rozprávať... Všetko je to ale len hypotéza. Skutočnosť ale je, že Arsenal by v 11 vs. 11 prehrával v 18 min.

Fans Barcelony na Guradnianu nejak výraznejšie komentovať nejdem, len by som im odporučil aby si občas pozreli aj zápas. Roberto o nekolik trid lepší ako Semedo je silná káva... Je mi jasné, že Semedo nie je žiadne delo. Ale v porovnaní s v posledných mesiacoch tragickým Robertom jasne vedie.

S tvojou hlavnou myšlienkou súhlasím. Tiež som názoru, že hejt na jeho osobu je prehnaný a, že to v konečnom dôsledku nemá vôbec jednoduché - zloženie kádra, očakávania, nároky na estetiku hry... Koniec koncov aj tvrdím, že okrem Pepa asi najvhodnejší tréner. Akurát v rámci svojej argumentácie sa zbytočne snažíš dehonestovať predchádzajúce úspechy a prácu.

Makak 16.02.19 16:06
#45

Očividně nejlepší proč? Nebo co máš vůbec proti Enriquemu?

Roberto momentálně není lepší než Semedo, to je bez debat - a to říkám jako příznivce Sergiho, kterého bych si přál vidět v Barceloně ještě hodně let, protože jeho univerzálnost a kondice se budou vždycky hodit. Co se ale RB týče, Semedo má rozhodně potenciál stát se extratřídou a klidně hrát líp jak Alves. Ten byl top tak tři sezóny, potom už jsem ten hype nechápal. Během 14/15 hrál fakt špatně, pak se mu povedly ty velké zápasy, jenže v další sezóně pokles pokračoval.

Romi 18.02.19 08:21
#54

To sú fakty. Keď pozeráš na zápas, vidíš futbal bez tváre a systému.

Tarja 15.02.19 19:51
#24

Fakt myslíš, že na nic lepšího ten kádr bez Messiho nemá? Vždyť je tam Couts, Dembélé, Suárez, Alba, Busquets, Rakitic, Umtiti... To jsou pořád špičkoví hráči. Paradoxně bez Messiho to občas i vypadalo líp, protože se to hned každý nesnažil za každou cenu nacpat na něho. Mě ještě napadl Bielsa, já bych ho prubla. *17**4* Horší už to nebude. *14*

tunak 15.02.19 20:18
#27

Coutinho je hráč, jehož odchod dal Poolu naději na titul. Dembele je wonderkid s totálně neprofesionálním přístupem, potřebuje babysitting a momentálně určitě nemá na to, aby na něm Barcelona mohla stavět. Suarez je za zenitem, Busquets možná taky. Rakitič je přeceněnej. Umtiti skleněnej.

Tohle nelze srovnávat s lídry jako Xavi, Iniesta, Dani Alvés, Puyol, Pique (když byl ve formě), Valdes... Máte úzkej kádr, některý pozice nevyřešený, nemáte kreativního záložníka (a chcete hrát klasickou 4-3-3 s kretivní osmičkou a "desítkou", protože je to přece "váš způsob"), kromě Suareze nemáte útočníka...

Ten kádr je imo fakt dost problematickej. A když se podíváš na čísla, Messiho význam je prostě nezpochybnitelnej, přestože je asi pravda, že když nehraje, tak se ostatní musej víc snažit brát zodpovědnost na sebe.

BG 15.02.19 20:34
#29

Dembele s neprofesionálním přístupem tuto sezonu 28 zápasů 13 golu a 5 asistencí a nehrál vždy v základu. Suarez za zenitem 31/16/8, solidní zenit. Jestli Sergio je za zenitem, tak co potom ostatní DM ve světě? Ti jsou už v rakvi. Umtiti se poprvé dlouhodobě zranil a už je skleněnej?

*10*

Mistborn 15.02.19 21:52
#33

Kreatívny záložník tam je, bohužiaľ sa na mesiac zranil.

Tarja 20.02.19 09:33
#56

Fakt tam byl Coutinho tak špatný? Já ho právě nasledovaného vůbec neměla, ale vzhledem k tomu humbuku kolem jsem asi očekávala zázraky... *4* Dembélé měl možná horší období, ale vypadá, že se srovnal. Nikdo samozřejmě neočekává, že to hned potáhne sám, ale podle mě je na dobré cestě. I ta kabina v tom určitě pomůže. Suáreze po včerejšku radši ani nekomentuju, máme největší díru v útoku a tím bych to ukončila, jinak se z něj rozbrečím. *4* Rakitice já u nás moc nechápu, ale asi v něm bude něco, co nevidím, když hraje furt... Ty hráče samozřejmě s tím, co jsi vypsal, srovnávat nelze, o tom není potřeba diskutovat. Určitě ten kádr není ideální, ale dalo by se z toho vytěžit víc. Arthur ukazuje, že by toho "Xaviho" zahrát mohl, to samé Semedo beka ala Alves zvládá, ale proč je tolik nestavěl, je mi záhadou... (teď už se to o něco zlepšilo) Malcom má podle mě taky co dát, průser je akorát v tom útoku. Jenže když on ho tam nacpe i když netrefí ani stodolu, tak se na jednu stranu není co divit. Měl možnosti nechat ho na slabší soupeře sedět, ale téměř toho nevyužil. Tohle se s nad v létě vyřeší. A Messiho význam já samozřejmě nezpochybňuju, v tom vidím ten největší problém. A neříkám, že je Valverde špatný, jen je prostě připosraný, jak už tu někteří psali, jede si pořád to "svoje" a nedokáže podle mě ten kádr líp využít. Ale zas taková katastrofa to určitě není, nějaké trofeje určitě budou, akorát možná v Messiho posledních nejlepších letech propásneme LM: *54*

Tarja 15.02.19 17:51
#13

Ja nevim, co si o tom mam myslet. *49*

BG 15.02.19 19:34
#21

A jestli sis nevsiml Jardim neprijde ne protoze by nebyl dobrej ale Barca chce trenery kteri za Barcu nekdy hrali. Cimz se to dost omezuje. Proto pochybuju ze by prisel Setien.

tunak 15.02.19 19:37
#22

Ano, proto píšu, že na Nagelsmanna nebo Jardima nemáte *9**9*. Setien by byl proti Valverdemu jasnej krok... to se snad ani nedá říct zpět.

Seděl by vám možná Sarri. A jestli jsem vedle jak ta jedle, protože si myslíš, že vytáhnete dalšího Pepa z klobouku, tak

*27*

*94*

BG 15.02.19 20:18
#26

Nagelsmann je utopie. Zvlášt, že neumí Španělsky, což je asi velká podmínka a především bude koučem RB příští sezonu. A ani si nemyslím, že by měl na Barcelonu. Setien je pravděpodobnější. Ale nevěřím tomu.

tunak 15.02.19 20:19
#28

Jasně, teď je Nagelsmann blbost.

Španělština je podmínka? S vaší historií zahraničních trenérů? Ok, pokud musí umět španělsky, pak je to jednoduchý, protože Španělsko asi žádnýho takovýho trenéra nemá.

Mistborn 15.02.19 21:55
#34

Tak španielsky sa nehovorí len v Španielsku, že *2*. dokonca som niekde počul ale fakt neviem či to je pravda, že existujú aj mimošpanielsky tréneri, ktorí hovoria plynulo španielsky. Ale fakt neviem či to je pravda *45*

tunak 16.02.19 06:09
#35

Bude to pravda. Do Evropy nejspis zrovna miri vyletni parnik plnej mladejch bolivijskejch treneru odkojenejch drsnym podnebim altiplana; nebo dva.

A cestuje s nima spolecnost slavnych prekladatelu Cervantese: Michels, Lattek, Venables, Robson a Van Gaal s Anticem.

Mistborn 16.02.19 20:42
#51

Dobre vieš ako to bolo myslené. Trénerov, ktorí by spĺňali podmienky jazykovej zručnosti je dostatok.

tunak 16.02.19 22:25
#52

To možná jo, ale pořád nevidím trenéra pro Barcelonu. Ty jo?

tunak 15.02.19 20:44
#30

Existuje nejaka skupina, kterou vyraplite a vytrolite snaz, nez fanousky Barcelony?

*56**195*

Mindrot 16.02.19 10:13
#36

V rámci La Ligy nie. Mimo nej spomeniem MUTD a Pool *4*

Tarja 20.02.19 09:41
#57

Až se ti podaří mě vyraplit, pošlu ti demižón té nejlepší slivovice, co máme. *10**4*

tunak 20.02.19 14:55
#58

Heh, dík, ale já radši povidla. *4*

Makak 16.02.19 10:51
#37

Tak hele mladej... Jak už jsem říkal, souhlasím, že Valverdemu leccos práci pořádně ztěžuje. Taky souhlasím se závislostí na Messim, tu zasel už Pep, nebo s barcelonskou historií v LM. Ovšem tvoje argumentace zní, jako že je Valverde hrdina, který navzdory všem problémům a kritice skoro neomylně bojuje dál. A to se mi nelíbí.

Mně opravdu nemusíš vysvětlovat, že ta už končící generace byla velká odchylka, ale nehledě na to v podstatě sám uznáváš, že ambice na treble jsou stále na místě (teda lépe řečeno na dominanci v lize a výhru v LM). Co by taky ne, když má Barca největší rozpočet a Messiho.

Aby bylo jasno, Ernesta považuju za skvělého trenéra, akorát mám oprávněné obavy, jestli je vhodný zrovna do Barcelony. Ty bys je taky měl, kdybys koukal na každý zápas. Proč? Protože se projevuje jako moc velká konzerva, takže nepřináší nic navíc. To jsem říkal už víc jak před rokem, když ještě skoro všichni fanoušci byli nadšení, jak úžasná je defenzivní práce (nebyla).

Makak 16.02.19 16:13
#46

Každopádně nás stejně rozsoudí až příští týdny. Vlastně už ty příští dva leccos napoví. Já budu skutečně moc rád, když se nestane, že se Ernesto vrátí z Lyonu s upachtěnou remízou, vyletí s poháru a Real stáhne ztrátu na jeden bod.

ace 17.02.19 11:24
#53

Pasuji tenhle clanek na viteze nejvice nudnych komentaru v jedne diskuzi *168*

aimar21 18.02.19 11:23
#55

vzdyt tu mas jen 4 *61*

Přihlašte se či zaregistrujte pokud chcete přidat komentář

Zápasy

Odehrané Nadcházející

Žádné zápasy nebyly zatím odehrány

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
TOPlist